|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Listopada 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tylko Polsat zyskał, liderem TVN
W październiku liderem oglądalności telewizji w Polsce wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej był TVN. Wzrost z “wielkiej czwórki” zanotował jednak tylko Polsat, a spore spadki dotknęły Jedynkę i Dwójkę.
więcej
|
|
Będzie strajk w TVP? Solidarność chce podwyżek
Działająca w TVP Solidarność weszła w spór zbiorowy z pracodawcą - poinformowała wczoraj sekretarz komisji zakładowej związku Anna Solińska. "S" domaga się m.in. corocznej waloryzacji wynagrodzeń. TVP nie komentuje sprawy.
więcej
|
|
"M jak miłość" hitem października. Najchętniej oglądane programy TVP, TVN, Polsatu ...
Największą widownię w październiku br. miał serial TVP 2 “M jak miłość”. Hitem Jedynki był “Ojciec Mateusz”, Polsatu - film “Transporter 2”, a TVN - “Mam talent!”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
UOKiK karze UPC i Multimedia. 590 tys. zł za opóźnienia
UOKiK ocenił, że operatorzy kablowi UPC Polska i Multimedia Polska zbyt późno poinformowali abonentów o wycofaniu kilku programów telewizyjnych ze swoich ofert. UPC dostało 380 tys. zł kary, a Multimedia - 208 tys. zł.
więcej
|
|
UPC Polska: 584 tys. abonentów telewizji cyfrowej a 750 tys. internetu
Spółka Liberty Global opublikowała wczoraj wyniki za trzeci kwartał 2011 roku w którym uwzględniono skonsolidowane wyniki UPC Polska oraz Aster.
więcej
|
|
TLC: "Nie mów pannie młodej" wygrywa z konkurencją
Reality-show „Nie mów pannie młodej” ma po trzech odcinkach średnio 127 tys. widzów. Program ma wyniki lepszej od średniej stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych dla kobiet.
więcej
|
|
Polska Rada Biznesu przyzna Nagrodę im. Jana Wejcherta
W 20. rocznicę założenia Polskiej Rady Biznesu po raz pierwszy przyznane zostaną Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta. Kapituła konkursu nagrodzi nimi osoby wyróżniające się na polskiej scenie działalności biznesowej i społecznej.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Kuźniar do kogo (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Maciej Jóźwik za Macieja Niepsuja w Polsat Media
Maciej Jóźwik obejmuje w Polsat Media stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów. Pełniący wcześniej tę funkcję Maciej Niepsuj odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Gok Wan i "Miłosy trójkąt" w Tele 5
Kanał Tele 5 w listopadzie br. rozpocznie emisję nowych programów typu reality-show “Naga Miss” i “Miłosny trójkat” oraz drugiego sezonu hiszpańskiego serialu “Geneza”.
więcej
|
|
Łukaszenka tworzy kanał informacyjny Biełaruś-24
Białoruska telewizja państwowa, kontrolowana przez Aleksandra Łukaszenkę, zmienia nazwy głównych kanałów i planuje uruchomić stację informacyjną, kierowaną zarówno do Białorusinów jak i widzów z zagranicy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gargała: Serce i Rozum pokazały TP jako markę rozrywkową
- Reklamy z Sercem i Rozumem mają dostarczać rozrywki tak jak promowane w nich usługi telewizyjne i internetowe TP SA - mówi nam Marek Gargała, dyrektor agencji Publicis, która przygotowuje kreację tych kampanii.
więcej
|
|
Polsat i TVN więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej (TOP 20 w br.)
Od stycznia do października br. Polsat zarobił z reklam 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej i wyprzedził TVN, którego wpływy reklamowe wzrosły w skali roku o 4,6 proc. Które stacje zyskały, a które straciły najwięcej?
więcej
|
|
Justyna Steczkowska twarzą reklamową Mokate
Justyna Steczkowska będzie reklamować produkty Mokate. Firma nie ujawnia, na jak długo podpisała umowę z piosenkarką.
więcej
|
|
TP reklamuje FunPack HD - Serce i Rozum znów z oczami (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii z Sercem i Rozumem reklamującej ofertę FunPack. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
Saturn reklamuje 50 rat na 50 lat
Ruszyła kampania reklamowa sieci Saturn z okazji 50-lecia jej obecności w Europie. Akcję - prezentującą sprzęt dostępny w 50 ratach po 0 proc. - przygotowały firmy Young&Rubicam i Redblue.
więcej
|
|
Jaszczur reklamuje konto z 7 proc. w Banku Millennium (wideo)
W telewizji i prasie startuje kampania Banku Millennium reklamująca konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 7 proc. Akcję - której bohaterem jest zabawny jaszczur - przygotowały firmy Change Integrated, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Duży przyniesie więcej" - bilety na Euro 2012 w promocji Sharp
Pod hasłem „Duży przyniesie więcej” ruszyła promocja telewizorów Sharp Aquos LED, w której można wygrać bilety na mecze Euro 2012. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Essenzia, AdComms i Trygon.
więcej
|
|
Słodki Smak wygranej!" promuje Delectę
Pod hasłem „Słodki Smak wygranej!” startuje loteria promująca desery Delecta. Akcję i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Smolar.
więcej
|
|
"Jestem wykrywaczem prezentów" - nowa loteria Nikon Polska wsparta kampanią
Nikon Polska rozpoczyna nową loterię konsumencką pod hasłem "Jestem wykrywczem prezentów" z pulą nagród w wysokości 200 tys. zł. Loterię wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy SF1, Papaya films, Lunapark i Maxus.
więcej
|
|
Sylimarol: Szef kuchni poleca
Pod hasłem „Szef Kuchni poleca” rozpoczęła się kampania reklamowa leku Sylimarol produkowanego przez Herbapol Poznań. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - przygotowała agencja GTO Communications.
więcej
|
|
Imprezowa kampania reklamuje ,,Just Dance 3"
W internecie trwa kampania reklamująca grę „Just Dance 3”. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Just Dance rozkręca imprezę” - przygotował producent tej gry Ubisoft wspólnie z firmami Onet.pl, Task Force Consulting i DesignR.
więcej
|
|
GetResponse dla Pernod Ricard Polska
GetResponse, dostawca usług email marketingowych, rozpoczyna obsługę firmy Pernod Ricard Polska.
więcej
|
|
Olga Rybczyńska account managerem w El Padre
Olga Rybczyńska objęła stanowisko account managera w agencji El Padre. Wcześniej pracowała m.in. w Banku Millennium.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|