|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Listopada 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kanały tematyczne: TVN24 przed stacjami dziecięcymi (top 40)
W dziesiątce najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w październiku br. pięć miejsc zajmowały stacje dziecięce. Liderem była jednak telewizja informacyjna TVN 24. Pełne zestawienie 40 topowych stacji tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP
Marcin Gudowicz, dotychczas szef biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej - poinformowała wczoraj TVP.
więcej
|
|
Cyfra+ z Szycem-lemurem promuje najtańszy pakiet z kanałami HD (spoty)
Od 11 listopada br. w ramach najtańszego w ofercie Cyfry+ pakietu Start znajdzie się dziewięć kanałów nadawanych w HD. Oferta ta jest promowana w nowej kampanii z udziałem Jedynego Takiego, ikony Cyfry+ z głosem Borysa Szyca.
więcej
|
|
MTV Polska ostro w dół, Eska TV depcze mu po piętach
Należące do Viacomu kanały muzyczne Viva Polska i MTV Polska zanotowały w październiku br. spadki oglądalności. Rekordowy wzrost należał za to do Eski TV, zyskały też 4fun.tv i rebel:tv.
więcej
|
|
Kontrowersyjny "Blow Job" na antenie 4fun.tv
Kanał 4fun.tv rozpoczyna emisję nowego reality show “Blow Job - The Real Office”. Widzowie śledzić będą w nim pracę ludzi, których celem jest wypromowanie napoju energetycznego dla kobiet Blow.
więcej
|
|
MON nie musi przepraszać b. sekretarza programowego TVN
MON nie musi przepraszać b. sekretarza programowego TVN Milana Suboticia za to, że raport z weryfikacji WSI opisał go jako ich agenta. W czwartek sąd oddalił pozew Suboticia, który zapowiada apelację.
więcej
|
|
Paweł Deląg w National Geographic Channel
Paweł Deląg zagrał w fabularyzowanym filmie dokumentalnym “Wojny imperiów”, który w listopadzie br. pokaże stacja National Geographic Channel.
więcej
|
|
FOX Life promuje ostatni sezon serialu "Gotowe na wszystko" (wideo)
Kanał FOX Life rozpoczął kampanię promującą ósmy, ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko”, który nadawany będzie na antenie stacji od niedzieli 6 listopada br.
więcej
|
|
Canal+ taniej w UPC Polska
Sieć UPC Polska przygotowała promocję “Święta z Canal+”, w której miesięczny abonament za pakiet Premium Canal+ wynosi 0 zł do końca tego roku.
więcej
|
|
Ks. Adam Boniecki znika z mediów za wypowiedzi o krzyżu i Nergalu
Ks. Adam Boniecki otrzymał od przełożonych zakaz wypowiadania się w mediach, dlatego nie poprowadzi swojego programu w Religia.tv. Ogranicznie nie obejmuje tylko „Tygodnika Powszechnego”.
więcej
|
|
NHL nadal w ESPN America
ESPN, Advisers Media International (AMI)/Medge Consulting oraz NHL osiągnęły porozumienie, dzięki któremu kanał ESPN America nadal będzie pokazywał anglojęzyczne transmisje z meczów NHL.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamodawcy telewizyjni: Unilever, Henkel i Nestle w dół, Aflofarm mocno w górę (TOP 20)
W br. polskie oddziały Unilevera i Henkela i Nestle cennikowo wydały na reklamę w telewizji po ok. 35 proc. mniej niż rok wcześniej. Z drugiej strony Aflofarm zwiększył te wydatki o prawie 75 proc.
więcej
|
|
Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP
Marcin Gudowicz, dotychczas szef biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej - poinformowała wczoraj TVP.
więcej
|
|
Katowice chcą zerwać ze stereotypem miasta górniczego. ,,Inwazja kultury" (wideo)
Latający Spodek, czyli charakterystyczna hala widowiskowo-sportowa, będzie symbolem kampanii promującej Katowice jako miasto kultury. Celem kampanii jest zerwanie z dotychczasowym stereotypem miasta górniczego.
więcej
|
|
Matylda Szymalska: Nie chciałabym pracować dla... dużej korporacji
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Matylda Szymalska, prezes zarządu agencji Streetcom.
więcej
|
|
Ekspert Canal+ reklamuje salon wnętrzarski
Mirosław Szymkowiak, były piłkarz, a obecnie ekspert sportowy Canal+, występuje w kampanii reklamowej krakowskiego salonu wyposażenia wnętrz Max-Fliz. Akcja obejmuje outdoor i prasę.
więcej
|
|
,,Zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej" - Orange reklamuje usługi pomocnicze (wideo)
Rozpoczęła się kampania Orange reklamująca usługi dodatkowe w tej sieci. Akcję - prowadzoną pod hasłem „W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.
więcej
|
|
About Ad: Adam Bęczkowski większościowym udziałowcem, Natalia Czarnecka w za Ewę Mitek
Adam Bęczkowski kupił od Ewy Mitek 60 proc. udziałów w agencji reklamowej About Ad, a Natalia Czarnecka została członkiem jej zarządu. W ostatnich miesiącach do firmy dołączyło kilka nowych osób, m.in. Karmena Roztocka, Maciej Świtała i Sebastian Sauer.
więcej
|
|
OdiDo: Od domu blisko, do domu wszystko (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów OdiDo uruchomionej wiosną br. przez Makro Cash & Carry. Akcja przebiega pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko”.
więcej
|
|
Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom
Dorota Dąbrowska objęła stanowisko client service director w agencji marketingu rekomendacji konsumenckich Streetcom. Wcześniej w takiej samej roli pracowała w TBWA.
więcej
|
|
Mohito rabatowo promowane w internecie
Startuje internetowa promocja odzieży Mohito produkowanej przez firmę LPP. Realizacją akcji zajmuje się agencja interaktywna zjednoczenie.com.
więcej
|
|
,,Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką" - Poznań promuje się z firmami-dziećmi
Pod hasłem „Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” wystartowała wspólna kampania Poznania i firm działających w tym mieście. Akcję - inaugurującą projekt Konsorcjum Marki Poznań - przygotowały firmy Just i Q&AConsulting
więcej
|
|
T-Mobile w konkursie filmowym szuka kibiców do reklamy Ekstraklasy
Ruszył internetowy konkurs, w którym oprócz nagród można wygrać udział w nagraniu spotu promującego piłkarską T Mobile Ekstraklasę. Zadaniem uczestników jest nagranie krótkiego filmu zachęcającego do oglądania tych rozgrywek.
więcej
|
|
,,Sięgnij do torebki" w kampanii cukierków Verbena
Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa cukierków Verbena produkowanych przez I.D.C. Polonia. Akcję pod hasłem „Sięgnij do torebki” przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy i PRO Media House.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wiadomości Wirtualnej Polski: nowy układ, większa redakcja
Wirtualna Polska udostępniła swój serwis „Wiadomości” w zmienionej wersji. Zwiększono liczbę jego redaktorów i współpracowników, żeby zamieszczać więcej własnych materiałów.
więcej
|
|
Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce
Google wprowadza nowe miejsca położenia reklam w swojej sieci wyszukiwania.
więcej
|
|
Amazon uruchamia cyfrową bibliotekę z książkami
Wybrani użytkownicy e-czytników i tabletów Amazona będą mogli za darmo wypożyczać książki z nowo uruchomionej przez firmę cyfrowej biblioteki.
więcej
|
|
Novem: sieć reklamy display Novinet i wspólne biuro sprzedaży
Oferująca wcześniej reklamy mobilne i efektywnościowe firma Novem uruchomiła sieć reklamy displayowej Novinet. Jednocześnie stworzyła biuro sprzedaży wszystkich swoich ofert reklamowych.
więcej
|
|
Safari dominuje w segmencie mobile, przeglądarka Androida pokonała Operę Mini
Safari powiększa swoją przewagę nad konkurencją na rynku przeglądarek wykorzystywanych w telefonach komórkowych i tabletach.
więcej
|
|
Na witrynach firm szukamy rzeczowych informacji, problemem reklamy
Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn www - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC.
więcej
|
|
YouTube: "Dzień z życia" do obejrzenia online (wideo)
Na YouTube można już obejrzeć za darmo i w całości stworzony z nagrań użytkowników serwisu film "Dzień z życia" ("Life in a Day").
więcej
|
|
Rusza sklep internetowy Smyk.com. Ma osiągnąć skalę działalności jak Empik.com
Spółka Empik Media & Fashion uruchamia sklep internetowy Smyk.com, który ma być docelowo drugą po Empik.com największą przychodowo operacją e-commerce w strukturze grupy. W ciągu 3-4 lat Smyk.com ma osiągnąć podobną skalę działalności, co Empik.com.
więcej
|
|
Netia: 732 tys. klientów internetu na koniec III kw.
Spółka telekomunikacyjna Netia miała 732 tys. klientów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu na koniec III kw., wynika z raportu i prezentacji dla inwestorów. Netia potwierdziła część prognozy, która zakłada, że na koniec roku będzie ich 750 tys. (z uwzględnieniem przejęć lokalnych dostawców w technologii ethernetowej).
więcej
|
|
AOL: przychód w dół i strata w III kw.
Firma AOL zaprezentowała swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Na witrynach firm szukamy rzeczowych informacji, problemem reklamy
Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn www - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC.
więcej
|
|
Kucharz to według Polaków atrakcyjny zawód
Prawie 3/4 Polaków uważa zawód kucharza za atrakcyjny, tyle samo postrzega go jako dający duże możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - wynika z badania TNS OBOP.
więcej
|
|
Polacy krytycznie o działalności Sejmu VI kadencji
70 proc. badanych źle ocenia styl działania Sejmu VI kadencji, zarzucając mu niewystarczającą sprawność i nadmierną opieszałość; 12 proc. jest zdania, że pracował we właściwym tempie. 18 proc. badanych nie wypowiedziało się w tej kwestii - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|