|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 17 Listopada 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Benetton wycofuje reklamę w której Benedykt XVI całuje imama
Benetton wycofał ze swej kampanii walki z nienawiścią fotomontaż przedstawiający papieża Benedykta XVI całującego imama meczetu Al-Azhar w Kairze Ahmeda al-Tajeba. Wcześniej Watykan zagroził podjęciem kroków prawnych przeciwko firmie.
więcej
|
|
MPG: polska reklama o 4,9 / 7,4 proc. w górę, 5,45 mld zł w 3 kwartałach
Według szacunków MPG w Polsce na reklamę w trzech pierwszych kwartałach br. wydano 5,45 mld zł netto. To o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej, a jeśli nie uwzględniać w ub.r. wstrzymania kampanii po katastrofie smoleńskiej - o 4,9 proc. więcej.
więcej
|
|
Orange reklamuje przyjazny internet za 9 zł (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego pakietu internetowego w taryfach abonamentowych Orange. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Johan Ohlson: z San Markos do Red8 Advertising
Johan Ohlson przechodzi z agencji reklamowej San Markos do Red8 Advertising. W nowej firmie obejmuje taką samą funkcję: dyrektor kreatywny.
więcej
|
|
mBank reklamuje ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca komunikacyjne polisy ubezpieczeniowe, które oferuje mBank. Akcję - utrzymaną w konwencji obalania mitu - bank przygotował razem z firmami Ambasada Brand Communication, Papaya Films i MPG.
więcej
|
|
Ars Thanea stworzy kreację globalnej kampanii Yahoo!
Polska agencja Ars Thanea przygotuje key visual, który będzie podstawą globalnej kampanii promującej nowe narzędzia Yahoo!. To pierwsza realizacja w ramach dłuższej obsługi portalu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Wróblewski: stworzymy nowe oferty czytelnicze
- Mamy dwa lata na stworzenie nowoczesnego wydawnictwa przynoszącego dochody - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Wróblewski, szef „Rzeczpospolitej” oraz wiceprezes wydawnictwa Presspublica.
więcej
|
|
Marquard Media Polska chce pozwać do sądu Edipresse
Wydawnictwo Marquard Media Polska uważa, że spółka Edipresse Polska w wydawanym przez siebie dwutygodniku “Flesz” narusza prawa związane ze znakiem towarowym magazynu “Hot Moda & Shoppimg” należącego do Marquarda.
więcej
|
|
TVP pozwie ,,Fakt" za tekst "Zobacz na co płacisz abonament"
Telewizja Polska zamierza wytoczyć proces o ochronę dóbr osobistych “Faktowi” (Ringier Axel Springer Polska) w związku z wczorajszym artykułem dziennika, w którym opisano rzekome wydatki TVP, w tym pensje jej pracowników.
więcej
|
|
Tylko "CD Action" zyskał, "Komputer Świat" najbardziej w dół
W sierpniu br. jedynie magazyn „CD Action” zanotował wzrost sprzedaży w segmencie pism komputerowych w stosunku do sierpnia ub.r. Pozostałe tytuły sprzedawały się gorzej, a najwięcej stracił dwutygodnik “Komputer Świat”.
więcej
|
|
G+J wydaje magazyn "Gala Men"
Wydawnictwo G+J Polska wprowadzi w czwartek 17 listopada br. na rynek kolejne wydanie specjalne “Gali” - tym razem będzie to poświęcona mężczyznom “Gala Men”. Numer pozostanie w sprzedaży przez dwa miesiące.
więcej
|
|
"Restauracja" - nowy magazyn na rynku
“Restauracja” - pod takim tytułem Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia wprowadziły na rynek nowy dwumiesięcznik skierowany do osób zawodowo związanych z branżą gastronomiczną.
więcej
|
|
Magazyn "Practical Photoshop Polska" od AVT-Korporacja
Wydawnictwo AVT-Korporacja w czwartek 17 listopada br. wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik “Practical Photoshop Polska” skierowany do twórców i pasjonatów cyfrowej fotografii i grafiki.
więcej
|
|
"Polityka" wydaje kolekcję piłkarską
"Polityka" Spółdzielnia Pracy rozpoczyna kolekcję "Kolekcja Piłkarska Złota Jedenastka". Cykl składać się będzie z jedenastu piłkarskich lektur poświęconych historii polskiego i światowego futbolu, biografiom piłkarzy i trenerów, korepetycjom z taktyki piłki nożnej oraz opisowi fenomenu futbolu jako zjawiska kulturowego i społecznego w ostatnim półwieczu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Zakupy grupowe: Groupon w dół, Citeam przed Gruperem
Groupon.pl z miesiąca na miesiąc traci na odwiedzalności, a Citeam.pl ma więcej użytkowników niż Gruper.pl. Wśród agregatorów ofert zakupów grupowych tylko dwa - Godealla.pl i Snuper.pl - załapały się do badania.
więcej
|
|
Rusza nowy bank internetowy. Rekordowe oprocentowanie
Bank BGŻ, który w czwartek uruchomi bank internetowy BGŻOptima, spodziewa się, że w ciągu dwóch lat pozyska 100 tys. klientów, a wartość zgromadzonych środków przekroczy w tym czasie 2,5 mld zł, poinformował wiceprezes Wojciech Sass.
więcej
|
|
Facebook zablokował porno spam
Facebook usunął spamerskie wpisy z treściami pornograficznymi i przemocą, które pojawiły się w serwisie w ostatnich dniach. Według nieoficjalnych informacji tego ataku nie spowodowali hakerzy z grupy Anonymous.
więcej
|
|
TV show na Facebooku: Wojewódzki z fanami, ,,The Voice of Poland" z dyskusją
Wśród polskich programów rozrywkowych zdecydowanie najwięcej fanów na Facebooku ma „Kuba Wojewódzki”. Natomiast najgorętsza dyskusja toczy się na fanpage’u „Voice of Poland”, ze względu na udział w tym programie Nergala.
więcej
|
|
Facebook przejmuje MailRank. Stawia na e-maile
Facebook kupił startup MailRank, koncentrujący się na ustalaniu priorytetów wiadomości e-mail.
więcej
|
|
eBroker.pl uruchamia program partnerski
Porównywarka finansowa eBroker.pl uruchomiła autorski program partnerski eBrokerPartner.pl, który oferuje wynagrodzenie za leada oraz system poleceń, zamiast prowizyjnego modelu rozliczeń.
więcej
|
|
Ogłoszono nominacje w Webstarfestivalu 2011
Podano listy stron nominowanych do nagród w konkursie Webstarfestival 2011. Swoje wyróżnienia przyznają w nim internauci i jury.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|