|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 20 Grudnia 2011 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Rok 2011 pod lupą branży social media - prognozy na 2012
Jaki był mijający rok w polskiej branży social media? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji m.in. Jan Namedyński, Dawid Trzeciak, Norbert Kilen, Cezary Kramp i Yuri Drabent.
więcej
|
Polska e-reklama w 2011 r., prognozy na 2012 (raport)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamy internetowej? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji, sieci i domów mediowych m.in. Marcin Maj, Magdalena Surowiec, Maciej Mincer, Anna Kaczmarska, Łukasz Lewandowski i Witold Kempa.
więcej
|
Polska reklama: jaki był 2011 r., co w 2012? (domy mediowe)
|
Rok 2011 pod lupą branży PR - prognozy na 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cyfra+ i N będą konkurować aż do zatwierdzenia fuzji
Platformy Cyfra+ i N, które mają się połączyć w przyszłym roku, do tego czasu będą nadal konkurować ze sobą. Nie wiadomo na razie pod jaką marką funkcjonować będzie wspólna platforma, która ma mieć ok. 2,5 mln abonentów.
więcej
|
|
"Ugotowani 2" w TVN: więcej widzów i więcej z reklam
Drugi sezon programu “Ugotowani” oglądało o ok. 700 tys. widzów więcej niż premierową serię nadawaną rok temu, wzrosły też jego wpływy reklamowe. Format dał telewizji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
ITI odkupi akcje od dzieci Jana Wejcherta m.in. za pożyczkę od Canal+
Grupa ITI odkupi 33 proc. akcji własnych od Łukasza Wejcherta, Agaty Wejchert-Dworniak oraz Victorii Wejchert - dzieci współzałożyciela firmy Jana Wejcherta, wykorzystując środki własne i pożyczkę od Canal+.
więcej
|
|
"S.O.S. dla świata" wypadło słabiej od konkurencji
Nadawany w TVN cykl ekologiczny “S.O.S. dla świata” oglądało w niedziele ok. 15.20 średnio 1,06 mln widzów, czyli mniej niż programy pokazywane przez głównych konkurentów stacji.
więcej
|
|
Eska TV, Stavka, Lemon Records, ATM Grupa także na pierwszym multipleksie
Spółki ESKA TV, Stavka, Lemon Records oraz ATM Grupa otrzymały rezerwację częstotliwości na pierwszym multipleksie telewizji cyfrowej, będą na nim nadawały swoje programy wraz z Telewizją Polską - poinformował wczoraj Urząd Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
Fuzja Cyfry+ i N. C+ w ciągu 4 lat przejmie kontrolę nad TVN
Grupa Canal+ i Grupa TVN uzgodniły połączenie platform Cyfra+ i N w nową platformę, która obsługiwać będzie 2,5 mln abonentów. Jednocześnie Canal+ za 230 mln Euro przejmie 40 proc. udziałów w spółce kontrolującej 51 proc. akcji TVN.
więcej
|
|
Trzy nowe kanały w Vectrze
Sieć kablowa Vectra 20 grudnia br. dołączy trzy nowe kanały: TV 6, ID Investigation Discovery i TV.Disco. Wszystkie pojawią się w pakiecie złotym telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Podczas świąt w TV najczęściej oglądamy filmowe hity
Dwie trzecie respondentów (68 proc.) uznaje Święta Bożego Narodzenia za idealny czas na wspólne, rodzinne, oglądanie filmów. Ponad połowa (57 proc.) w zdecydowany sposób odrzuca umieszczanie w ramówkach co roku tych samych programów - wynika z badania UPC.
więcej
|
|
Eska TV i Polo TV już nadają w MUX-1
Kanały muzyczne Eska TV i Polo TV, należące do Grupy ZPR, rozpoczęły wczoraj nadawanie w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 9 proc. w górę. Najdrożej przy ,,Pierwszej miłości"
W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 9 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy serialach „Pierwsza miłość”, „CSI Miami” i „Świat według Kiepskich” oraz „Mega Hitach”.
więcej
|
|
Adam Małysz reklamuje Generali ,,na dobre i złe. Na wszelki wypadek" (wideo)
W telewizji i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Generali. Akcję, w której bierze udział Adam Małysz, przygotowały i prowadzą firmy Grey Group i Media Direction OMD.
więcej
|
|
eMarketer: 114,4 mld USD na reklamę w Europie Zachodniej w 2011 r.
Pomimo szybkiego rozwoju w przestrzeni cyfrowej, ogólne nakłady na reklamę w Europie Zachodniej będą ze względu na ekonomiczne problemy regionu rosły wolniej od oczekiwań.
więcej
|
|
Siódemka: Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta
Pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” ruszyła kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję przygotowała agencja Tipping Point i dom mediowy Marka M.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka z reklamami
Kanał Kino Polska Muzyka od stycznia br. będzie emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada broker Atmedia.
więcej
|
|
Young Creatives 2012 - zgłoszenia do połowy stycznia
Ruszyły zgłoszenia do przyszłorocznej edycji konkursu Young Creatives. Jego zwycięzcy wezmą udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.
więcej
|
|
Lotniskowe agentki reklamują Cin&Cin (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży trwa wizerunkowa kampania reklamowa Cin&Cin. Akcję przygotowały i prowadzą agencje AdPistols i Kuźnia PR.
więcej
|
|
Barbara Koziar: z OMD Media Direction do Universal McCann
Barbara Koziar rozpoczęła pracę jako online media planner & buyer w Universal McCann. Wcześniej pracowała w domach mediowych PHD Media Direction i Digital Media Direction należących do OMD Media Direction.
więcej
|
|
Weronika Jankowska i Artur Samul awansują w Brainshake
Weronika Jankowska objęła stanowisko senior account managera, a Artur Samul awansował na account managera w agencji Brainshake.
więcej
|
|
Katarzyna Sochacka: z Schulz Brand Friendly do Insignii
Katarzyna Sochacka rozpoczęła pracę w dziale kreacji agencji Insignia. Wcześniej była związana z agencjami Eskadra Advertising i Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Łukasz Korycki wicenaczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Łukasz Korycki wraca do “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Zostanie nowym zastępcą redaktora naczelnego tytułu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,Nowości" kontra Rada Etyki Mediów. Pierwsza rozprawa bez ugody
Przed Sądem Rejonowym w Toruniu rozpoczął się proces, który Helenie Kowalik z Rady Etyki Mediów wytoczyli Marek Nienartowicz i Ryszard Warta, dziennikarze toruńskiej gazety „Nowości”.
więcej
|
|
,,Zakopower kolędowo" z ,,Gazetą Wyborczą"
W środę, 21 grudnia z "Gazetą Wyborczą" (Agora) dostępna będzie płyta CD z tradycyjnymi polskimi kolędami w wykonaniu zespołu Zakopower.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wejchert odchodzi, Robert Bednarski nowym szefem Onetu
Robert Bednarski zastąpi Łukasz Wejcherta na stanowisku prezesa Grupy Onet, poinformował prezes Grupy ITI Wojciech Kostrzewa. Wejchert sprzeda swoje udziały w ITI i odejdzie z TVN.
więcej
|
|
Polski internet w 2011 r. - prognozy na 2012 (SEM/SEO)
Jaki był mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Zbigniew Nowicki, Artur Banach, Sylwester Wrona i Mateusz Zyguła.
więcej
|
|
Email i SMS - najczęstsza formą życzeń świątecznych (infografika)
Najczęściej wysyłamy i otrzymujemy świąteczne życzenia za pomocą wiadomości email i SMS. Spory potencjał tkwi również w portalach społecznościowych, które w najbliższym czasie zyskają największą popularność - wynika z badania "Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media", przeprowadzonego przez GetResponse i portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Allegro kupuje Agito - wniosek już w UOKiK-u
Grupa Allegro, podpisała umowę warunkową na zakup 90 proc. udziałów Agito.pl. Wniosek o pozwolenie na tę transakcję złożyła już do UOKiK-u.
więcej
|
|
Paypal chce zagrozić Grouponowi
Należący do eBay serwis płatności PayPal planuje wejście na rynek zakupów grupowych w internecie.
więcej
|
|
Saudyjski książę zainwestował 300 mln USD w Twittera
Alwalid bin Talal, saudyjski książę i miliarder, ogłosił że wraz ze swoją firmą inwestycyjną Kingdom Holding Company (KHC) zainwestował 300 milionów dolarów w serwis społecznościowy Twitter.
więcej
|
|
So.cl - portal społecznościowy dla studentów od Microsoftu (wideo)
Microsoft uruchomił skierowany do studentów szkół wyższych portal społecznościowy So.cl.
więcej
|
|
Bożena Ślaga-Śmierzyńska i Radek Kotapka concept directorami w 180heartbeats
Bożena Ślaga Śmierzyńska i Radek Kotapka rozpoczęli pracę jako concept directorzy w agencji 180heartbeats. Wcześniej byli związani m.in. z McCann Ericson, Saatchi&Saatchi i Euro RSCG Warsaw.
więcej
|
|
GG Network członkiem zwyczajnym IAB Polska
Spółka GG Network, właściciel m.in. komunikatora Gadu-Gadu (GG), dołączyła do grona członków zwyczajnych IAB Polska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|