|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Grudnia 2011 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy plotkarskie: Plejada i NoCoTy w dół, Życie Gwiazd w górę
Liderująca wśród serwisów plotkarskich Plejada.pl zanotowała w skali roku spory spadek odwiedzalności, za to dział Życie Gwiazd portalu Onet miał więcej użytkowników i odsłon. Zasięg Pudelka zmienił się nieznacznie.
więcej |
|
Gazety 13 proc. mniej z reklam, ,,Fakt", ,,Rz" i ,,DGP" najbardziej w dół (TOP 10)
W listopadzie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 13,2 proc. mniej niż rok wcześniej. O ponad 25 proc. spadły przychody reklamowe „Faktu”, „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej |
|
"Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" polskim hitem 2011 na YouTube (wideo)
Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube w 2011 roku. W kategorii polskich klipów muzycznych najpopularniejszy był teledysk GrubSona "Naprawimy to".
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
RMF FM traci w Krakowie, zyskało RMF Maxxx
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień - listopad 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie.
więcej
|
|
RMF FM podbija Wrocław, traci Eska
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień - listopad 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.
więcej
|
|
RMF Classic i RMF Maxxx na święta
RMF Classic w swojej świątecznej ramówce proponuje spotkania z polskimi artystami mieszkającymi za granicą oraz nastrojową muzykę. W RMF Maxxx o swoich świętach opowiedzą m.in. Ewa Farna i Madox.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety 13 proc. mniej z reklam, ,,Fakt", ,,Rz" i ,,DGP" najbardziej w dół (TOP 10)
W listopadzie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 13,2 proc. mniej niż rok wcześniej. O ponad 25 proc. spadły przychody reklamowe „Faktu”, „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Nowa identyfikacja Lotto trafia do kolektur
Totalizator Sportowy rozpoczyna wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej Lotto do jego punktów sprzedaży. Proces ten potrwa przez cały przyszły rok.
więcej
|
|
Gra ,,Orbit Eater" promuje gumę Orbit (wideo)
W internecie pojawiła się gra na telefony komórkowe „Orbit Eater” promująca gumę do żucia Orbit (Wrigley Polska). Aplikację przygotował dział kreatywny domu mediowego Mediacom.
więcej
|
|
,,Pomysł na prezent" w świątecznej kampanii Rimmel (wideo)
Trwa świąteczna kampania reklamowa marki Rimmel. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Pomysł na prezent by Rimmel” - przygotowały agencja Brand Support i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Novinet z danymi od Lucini & Lucini Communications
Należąca do spółki Novem sieć reklamy display Novinet rozpoczęła współpracę z Lucini & Lucini Communications, uzyskując dostęp do danych użytkowników serwisów tej firmy.
więcej
|
|
Jannis Koasidis jako head of interactive w Astoria Avenue
Jannis Koasidis obejmuje funkcję head of interactive w agencji Astoria Avenue. Wcześniej pracował m.in. w Accenture i Grupie Pracuj.
więcej
|
|
mconnection dla Widzewa Łódź
RTS Widzew Łódź podpisał umowę z domem mediowym mconnection.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Gość Niedzielny" liderem, "Przekrój" poniżej 30 tys. egz.
W październiku br. liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był - tak jak rok wcześniej - “Gość Niedzielny”, który znalazł się przed “Polityką” i “Uważam Rze”. Najwięcej stracił “Przekrój”, którego sprzedaż ogółem spadła już poniżej 30 tys. egz.
więcej
|
|
Gazety 13 proc. mniej z reklam, ,,Fakt", ,,Rz" i ,,DGP" najbardziej w dół (TOP 10)
W listopadzie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 13,2 proc. mniej niż rok wcześniej. O ponad 25 proc. spadły przychody reklamowe „Faktu”, „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
"Twist" z największym wzrostem, "13 Magazyn Nastolatki" w dół o 47 proc.
Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów dla młodzieży zanotował we wrześniu br. miesięcznik “Twist”. Miesiąc na największym minusie zakończył natomiast “13 Magazyn Nastolatki”, którego wynik zmalał aż o połowę.
więcej
|
|
,,NG Traveler" z nowymi rubrykami i szatą graficzną
Od styczniowego wydania miesięcznika “NG Traveler” (G+J Polska), które ukaże się w środę 21 grudnia br., magazyn zyska nowe rubryki i odświeżoną szatę graficzną wraz z nową czcionką.
więcej
|
|
Łukasz Post szefem serwisów afterparty.pl i fleszstyle.pl
Łukasz Post został redaktorem prowadzącym serwisów internetowych afterparty.pl i fleszstyle.pl należących do Edipresse Polska.
więcej
|
|
"PL-CZ Local Press Awards - Sąsiedzkie Spotkania Lokalnej Publicystyki" - przyznano nagrody
Dziennikarze z Polski i Czech odebrali we wtorek nagrody w konkursie "PL-CZ Local Press Awards - Sąsiedzkie Spotkania Lokalnej Publicystyki", organizowanym pod patronatem MSZ, Press Clubu Polska i czeskiego syndykatu dziennikarzy.
więcej
|
|
"Gladiator" z "Gazetą Wyborczą"
Płyta DVD z filmem "Gladiator" będzie dostępna z "Gazetą Wyborczą" (Agora) w czwartek, 22 grudnia br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polska blogosfera: jaka była w 2011 r., jaka będzie w 2012
Jaki był mijający rok w polskiej blogosferze? Oceniają czołowi blogerzy, m.in. Artur Kurasiński, Mirosław Usidus, Tomek „Kominek” Tomczyk, Mirek Połyniak i Ewaryst Fedorowicz.
więcej
|
|
Łukasz Wejchert zrezygnował z funkcji prezesa Grupy Onet
Łukasz Wejchert zrezygnował z funkcji prezesa Grupy Onet i członka zarządu TVN. Wcześniej zapowiadana decyzja wiąże się z porozumieniem zgodnie z którym grupa ITI odkupi od Wejcherta swoje udziały.
więcej
|
|
Serwisy plotkarskie: Plejada i NoCoTy w dół, Życie Gwiazd w górę
Liderująca wśród serwisów plotkarskich Plejada.pl zanotowała w skali roku spory spadek odwiedzalności, za to dział Życie Gwiazd portalu Onet miał więcej użytkowników i odsłon. Zasięg Pudelka zmienił się nieznacznie.
więcej
|
|
"Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" polskim hitem 2011 na YouTube (wideo)
Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube w 2011 roku. W kategorii polskich klipów muzycznych najpopularniejszy był teledysk GrubSona "Naprawimy to".
więcej
|
|
YouTube 2011 - ponad bilion odtworzeń. Które klipy najpopularniejsze? (wideo)
Teledysk do utworu "Friday" Rebecci Black był najczęściej w 2011 roku oglądanym materiałem wideo przez użytkowników YouTube z całego świata - odnotował ponad 180 milionów odtworzeń. Najpopularniejszym klipem muzycznym umieszczonym przez wytwórnie był teledysk do utworu "On the floor" Jennifer Lopez.
więcej
|
|
Tablet od Google w 2012 r.?
Eric Schmidt, były CEO, a obecnie prezes wykonawczy Google, ujawnił że na przyszły rok firma planuje wprowadzenie na rynek własnego tabletu.
więcej
|
|
Facebook najszybciej zyskuje użytkowników w Brazylii, Polska w top 15
W ostatnich 30 dniach Facebook najwięcej użytkowników zyskał w Brazylii - ponad 4,7 miliona. W Polsce portalowi społecznościowemu przybyło ponad 410 tys. członków.
więcej
|
|
Szymon Rojek nowym szefem portalu Podroze.pl
Szymon Rojek został nowym redaktorem prowadzącym portalu podróżniczego Podroze.pl. Ma zająć się dalszym rozwojem serwisu.
więcej
|
|
SASWiFi - internet i GSM na pokładzie samolotów SAS
Skandynawskie linie Lotnicze SAS uruchamiają usługę SASWiFi, dzięki której pasażerowie będą mogli korzystać z internetu i telefonów komórkowych na pokładzie samolotów przewoźnika.
więcej
|
|
Dynamicznie wzrośnie liczba aktywnych klientów bankowości elektronicznej
Związek Banków Polskich (ZBP) szacuje, że liczba aktywnych klientów bankowości elektronicznej, która na koniec 2011 roku przekroczy 10 mln, w przyszłym roku wzrośnie o 8-12% r/r, poinformował prezes ZBP Krzysztof Pietraszkiewicz.
więcej
|
|
Rozkłady PKP, PKS i busów w nowym serwisie Onetu
Onet udostępnił nowy serwis turystyczny rozklady.onet.pl, w którym użytkownicy mogą sprawdzić bieżący rozkład jazdy różnych przewoźników z całej Polski.
więcej
|
|
Gocco sprzedaje na Allegro
Gocco - dziecięca firma odzieżowa z Hiszpanii - uruchomiła w Polsce nowy kanał sprzedaży. Ubrania marki można kupić przez internet.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|