|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Banki na reklamę tv: PKO, Agricole i BZ WBK dwa razy więcej, ING i Millennium mniej (top10)
W ub.r. PKO BP na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczył prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej, BZ WBK - więcej o 140 proc., a Credit Agricole - o 176 proc. Za to o 12-13 proc. zmniejszyły się wydatki w tym zakresie Grupy ING i Banku Millennium.
więcej |
|
5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk
Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy.
więcej |
|
Ogromny wzrost "Zwierciadła", "Sukces" o 41 proc. w dół
W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
2,2 mln widzów ogląda serial "Julia" w TVN
Nowa telenowela TVN “Julia” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,15 mln widzów. To gorszy wynik niż osiągał emitowany rok temu w tym samym paśmie serial “Prosto w serce”. “Julia” daje TVN trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak przyciągnął więcej widzów niż rok temu
Relacje z XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP 2, oglądało w zeszłą niedzielę średnio 1,56 mln widzów, czyli o ok. 150 tys. więcej niż śledziło relację z poprzedniego Finału charytatywnej akcji.
więcej
|
|
TVN szykuje reality-show "Surowi rodzice"
Telewizja TVN szykuje polską wersję brytyjskiego reality-show “The World's Strictest Parents”. Program pod tytułem “Surowi rodzice” pojawić się ma w tym roku. Nie zdecydowano jeszcze, czy będzie to wiosną, czy jesienią.
więcej
|
|
5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk
Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy.
więcej
|
|
Grzegorz Miecugow o raku: nie byłem pijany, tylko przedawkowałem antydepresanty
Grzegorz Miecugow zaprzeczył opiniom, jakoby podczas wizyty w studio TVN 24 w Nowy Rok był pod wpływem alkoholu. Dziennikarz wyjaśnił, że omyłkowo zażył podwójną dawkę leku antydepresyjnego.
więcej
|
|
Robert Bednarski za Łukasza Wejcherta w zarządzie TVN
Robert Bednarski objął funkcję członka zarządu TVN zastępując Łukasza Wejcherta. Jutro Bednarski zostanie formalnie nowym prezesem Grupy Onet.pl
więcej
|
|
Dancewicz, Łepkowska i Lang rozwiążą "Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej" w TVP1
Telewizyjna Jedynka w poniedziałek 23 stycznia br. zorganizuje “Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej”.
więcej
|
|
Vectra ma już ponad 800 000 abonentów
Sieć kablowa Vectra na koniec 2011 roku miała już niemal 804 tys. abonentów, czyli o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej rośnie liczba użytkowników najnowszej usługi operatora, czyli internetu mobilnego.
więcej
|
|
Obrona TV Trwam. Interwencja u europejskiej komisarz
Solidarna Polska zapowiada interwencję u europejskiej komisarz Neelie Kroes ws. odmowy przyznania TV Trwam koncesji na multipleksie cyfrowym. O przyznanie TV Trwam i Radiu Maryja "należnego im miejsca" na multipleksie zwraca się do KRRiT NSZZ "Solidarność".
więcej
|
|
FOX Life promuje serial "Chirurdzy" (foto)
Kanał FOX Life ruszył z kampanią promocyjną ósmego sezonu serialu “Chirurdzy”, która potrwa trzy tygodnie.
więcej
|
|
Domo+ pokaże mieszkania oraz miejsca pracy Zienia i Gesslera
Stacja Domo+ wprowadzi w tym miesiącu do ramówki autorską produkcję „Dach nad gwiazdami: w domu i w pracy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Banki na reklamę tv: PKO, Agricole i BZ WBK dwa razy więcej, ING i Millennium mniej (top10)
W ub.r. PKO BP na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczył prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej, BZ WBK - więcej o 140 proc., a Credit Agricole - o 176 proc. Za to o 12-13 proc. zmniejszyły się wydatki w tym zakresie Grupy ING i Banku Millennium.
więcej
|
|
Solorz-Żak już zwalnia w Polkomtelu - ponad 20 dyrektorów
Według nieoficjalnych informacji od początku roku w Polkomtelu zwolniono 28 dyrektorów i zastępców. To początek redukcji personalnej w firmie przejętej kilka miesięcy temu przez Zygmunta Solorza-Żaka.
więcej
|
|
Media Trendy 2012: nowe e-kategorie, zmienione zgłoszenia i jury
W zmienionej formie ruszają zgłoszenia do tegorocznej edycji Media Trendów. W konkursie wydzielono też nowe kategorie związane z mediami cyfrowymi.
więcej
|
|
Agent i multiagencje w reklamie Liberty Direct (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Easyhell i MPG.
więcej
|
|
,,Szczęśliwe dni, szczęśliwe noce" w kampanii mleka następnego Gerber
W prasie ruszyła kampania reklamowa mleka następnego Gerber produkowanego przez Nestlé Nutrition. Akcję przygotowały firmy Legend Group i MEC.
więcej
|
|
FOX International Channels Poland łączy swoje serwisy w sieć .FOX
FOX International Channels wprowadza na polski rynek swoją internetową sieć reklamową .FOX. W naszym kraju obejmuje ona 12 stron o łącznym zasięgu 6,4 mln unique users.
więcej
|
|
Iwona Błońska-Orzoł: z US Pharmacii do Dr Irena Eris
Iwona Błońska-Orzoł objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Dr Irena Eris. Wcześniej pracowała m.in. w US Pharmacii, Nestle-Schöller i Praktiker Polska.
więcej
|
|
Tena Lady reklamowane jako ,,stworzone z myślą o dyskrecji" (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa wkładek higienicznych na nietrzymanie moczu Tena Lady. Akcję na zlecenie SCA Hygiene Products przygotowały firmy MarketShare i Carat Polska.
więcej
|
|
Black Red White reklamuje styczniowe obniżki (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca obniżki cen mebli Black Red White. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Brasil, Starcom i Net Partners.
więcej
|
|
IDMnet dla TVP
IDMnet rozpoczął obsługę serwisów internetowych Telewizji Polskiej w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy wchodzące w skład domeny TVP.pl, w tym również treści VOD.
więcej
|
|
OS3 wypromuje markę Jupik w internecie
Firma Hoop Polska wybrała agencję OS3 do prowadzenia działań interaktywnych dla marki Jupik.
więcej
|
|
Walk Creative dla KappAhl
Agencja Walk Creative rozpoczęła obsługę reklamową sieci sklepów odzieżowych KappAhl. Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Weltbild Polska z działem marketingu - Paweł Wojciechowski dyrektorem
Weltbild Polska wyodrębnił w swoich strukturach dział marketingu. Jego dyrektorem został Paweł Wojciechowski.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ogromny wzrost "Zwierciadła", "Sukces" o 41 proc. w dół
W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”.
więcej
|
|
"Komputer Świat" stał się miesięcznikiem
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zdecydowało o przekształceniu dwutygodnika “Komputer Świat” w miesięcznik i połączeniu go z kwartalnikiem “Komputer Świat Ekspert”. Tytuł zyskał nowe działy, większą objętość, ma wyższy nakład, a także wyższą cenę.
więcej
|
|
wPolityce.pl: ,,Wprost" kłamie, że żyjemy głównie z reklam SKOK-ów
Serwis wPolityce.pl zarzuca tygodnikowi „Wprost” podanie nieprawdziwej informacji, że utrzymuje się głównie z reklam SKOK-ów. Żąda od czasopisma zamieszczenia sprostowania, zapowiadając, że inaczej kieruje sprawę do sądu.
więcej
|
|
Odświeżony "Przekrój" już w kioskach. "Będziemy niewyparzoną gębą..."
"Nie będziemy się wstydzić mówienia o problemach wykluczenia ekonomicznego, społecznego, edukacyjnego, kulturowego. Będziemy hołubić niepokorne ruchy społeczne, korzystając z siły reportażu społecznego, przestrzeni wolnej kultury" - napisał we wstępie najnowszego numeru "Przekroju" Roman Kurkiewicz, nowy naczelny tygodnika.
więcej
|
|
"Avengers Marvel Super Heroes" - nowy magazyn o superbohaterach od Egmontu
Wydawnictwo Egmont Polska 10 stycznia br. wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla chłopców zatytułowany “Avengers Marvel Super Heroes”.
więcej
|
|
Izabela Bielecka-Gnaś przygotuje relaunch serwisu Polki.pl
Izabela Bielecka-Gnaś objęła nowopowstałe stanowisko zastępcy redaktor naczelnej lifestylowego serwisu wydawnictwa Edipresse Polska Polki.pl. Jednym z pierwszych jej zadań będzie relaunch portalu.
więcej
|
|
Dziennikarze "Gazety Wyborczej": jesteśmy w szoku, napisaliśmy prawdę
Ewa Siedlecka i Wojciech Czuchnowski z "Gazety Wyborczej", autorzy publikacji o wojskowej prokuraturze, prowadzącej śledztwo w sprawie przecieków ze śledztwa smoleńskiego, podkreślają, że napisali prawdę. Jesteśmy w szoku i jest nam przykro - mówią o próbie samobójczej śledczego.
więcej
|
|
"Gala" z Piotrem Rubikiem wsparta kampanią
Najnowszy numer “Gali” (G+J Polska) z Piotrem Rubikiem i jego córką na okładce, który ukazał się w poniedziałek 9 stycznia br., wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" z płytą "Twoje prawo jazdy" i "Kodeksem drogowym"
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała dwa dodatki kierowców. Książka "Kodeks drogowy" ukazuje się we wtorek 10 stycznia, a płyta CD "Twoje prawo jazdy" w środę 11 stycznia 2012 r.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|