|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Problem z pierwszym multipleksem naziemnej telewizji cyfrowej. KRRiT zajmie się sprawą
Do końca stycznia KRRiT rozpatrzy odwołania: Astro SA, ATM Grupa SA, Fundacji Lux Veritatis, Mediasatu oraz Superstacji od wyników konkursu na nadawców na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - poinformowała wczoraj KRRiT.
więcej
|
|
"Jaka to melodia?" popularniejsza niż "X Factor" i "Mam talent!"
Najpopularniejszym programem 2011 roku był teleturniej “Jaka to melodia?”, który oglądało więcej widzów niż programy typu talent-show “X Factor” i “Mam talent!”. Wspominany “X Factor” był jednak liderem wśród widzów z grupy komercyjnej.
więcej
|
|
2011: AXN liderem, TVP Seriale czwarte, Romantica najbardziej do góry
AXN pozostał liderem oglądalności wśród stacji filmowych w 2011 roku, ale drugie miejsce kosztem Kino Polska zajął Comedy Central. Wysoko, na czwartym miejscu, zadebiutował kanał TVP Seriale. Największy wzrost odnotowała Zone Romantica.
więcej
|
|
Nowy wiceszef Jedynki od finansów: Czarnecki zastąpił Szumską
Elżbieta Szumska nie jest już wicedyrektorem TVP 1 ds. ekonomicznych. Decyzją nowego dyrektora anteny Piotra Radziszewskiego zastąpił ją na tym stanowisku Daniel Czarnecki. Szumska została oddelegowana do pracy w TVP Sport.
więcej
|
|
Udany pierwszy tydzień roku TVP Info, TVN24 i TVN7, tracą TVP1 i Polsat
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Eurosport: 230 godz. relacji na żywo z Australian Open 2012
W dniach od 16 do 29 stycznia kanały Eurosport i Eurosport 2 będą transmitować turniej tenisowy Australian Open. Na antenach obu stacji znajdzie się ponad 230 godz. relacji na żywo z pierwszej odsłony Wielkiego Szlema w sezonie 2012.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy szczypiornistów w TVP
15 stycznia w Serbii, z udziałem reprezentacji Polski, rozpoczną się Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Spotkania kadry Bogdana Wenty oraz finał imprezy będzie można oglądać w TVP2, TVP HD i na stronie sport.tvp.pl. Wszystkie mecze mistrzostw pokaże TVP Sport.
więcej
|
|
Trzy nowe kanały w sieci Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea od 16 stycznia br. włączyła do oferty stacje Kino Polska Muzyka, Canal+ Gol HD i Canal+ Weekend HD.
więcej
|
|
Superpuchar Polski w Polsacie na inaugurację Stadionu Narodowego
Polsat i Polsat Sport pokażą na swoich antenach mecz o Superpuchar Polski w piłce nożnej pomiędzy Wisłą Krakówa Legią Warszawa. Spotkanie, które będzie oficjalną inauguracją Stadionu Narodowego w Warszawie, zostanie rozegrane 11 lutego.
więcej
|
|
Domingo Corral szefem rozrywki w TBS Europe
Turner Broadcasting System Europe Limited mianował Domingo Corrala na szefa odpowiedzialnego za programy rozrywkowe w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Objął on stanowisko entertainment content chief.
więcej
|
|
Dziesiąty sezon amerykańskiego Idola w TV6
Kanał TV6 wyemituje dziesiąty sezon amerykańskiej wersji programu „Idol”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Sygma Bank, Delma, Real i Aviva z najgorszymi brand heroes
Najgorszych bohaterów reklamowych na polskim rynku mają Delma, Sygma Bank, Real i Aviva. Natomiast największe kontrowersje budzi brand hero Cyfry+.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat najwięcej, N mniej - ile operatorzy tv-net wydali na reklamę w tv?
W ub.r. wśród czołowych dostawców telewizyjno-internetowych zdecydowanie najwięcej na reklamę w telewizji przeznaczył Cyfrowy Polsat. Mocno wzrosty wydatki w tym zakresie Dialogu, UPC i Canal+ Cyfrowego, a spadły w przypadku Grupy ITI.
więcej
|
|
Handlowiec na polu walki - o sprzedaży B2B w erze cyfrowej
W czym handlowiec jest obecnie podobny do żołnierza na polu walki? W jaki sposób zmieniła się w ostatnim czasie jego rola? O militarnych aspektach sprzedaży B2B pisze Bartosz Konopka z Instytutu Rozwoju Reklamy.
więcej
|
|
Jak ING z Tyszkiewicz i Kondratem kręcił w WiFi Expressie (foto/wideo making of)
Jak nakręcono reklamy ING Banku Śląskiego rozgrywające się w WiFi Expressie? Zapraszamy do obejrzenia filmiku i zdjęć pokazujących kulisy tej produkcji.
więcej
|
|
Jacek Balicki na czele marketingu Samsung Polska
Z początkiem lutego Jacek Balicki obejmie funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. Poprzednio pracował w Grupie FireFly, a wcześniej m.in. w P4, D'arcy, G7 i BBDO.
więcej
|
|
Włoscy piłkarze na Euro 2012 reklamują wyprzedaż Kia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę wyprzedażową samochodów Kia z rocznika 2011. Za kreację i realizację akcji odpowiadają firmy Paralotna i MPG.
więcej
|
|
Lowe GGK wprowadzi do Polski burbon Four Roses
Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę reklamową burbonu Four Roses z portfolio Pernod Ricard Polska. W ramach współpracy przygotuje kampanię wprowadzającą tę markę na nasz rynek.
więcej
|
|
Małgorzata Mazur: z Universal Networks International do BBC Worldwide Polska
Małgorzata Mazur rozpoczęła pracę jako specjalista ds. marketingu w BBC Worldwide Polska. Wcześniej pracowała m.in. w Universal Networks International i Canal+ Cyfrowym.
więcej
|
|
Wartość rynku outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu to 950 mln zł
Wartość polskiego rynku outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu (segmentów B2B, B2C oraz logistyki) w Polsce wynosi około 950 mln zł rocznie, wynika z szacunków grupy Outsourcing Experts(OEX). Spółka ocenia, że wartość tego rynku nadal będzie rosła.
więcej
|
|
Agnieszka Roszko: ze Ströer Polska do Re-Akcji
Agnieszka Roszko objęła stanowisko key account managera w agencji marketingowej Re-Akcja. Poprzednio pracowała w Ströer Polska.
więcej
|
|
Comarch sponsorem francuskiego klubu AS Nancy-Lorraine
Spółka informatyczna Comarch została partnerem francuskiego klubu piłki nożnej AS Nancy-Lorraine, a jej logo pojawi się na jej koszulkach, poinformowała firma w komunikacie. Comarch wdraża w klubie oprogramowanie lojalnościowe.
więcej
|
|
Maciej Szczepanek: z Grupy Adweb do Traffic More
Maciej Szczepanek objął funkcję SEO specialist w interaktywnym domu mediowym Traffic More. Poprzednio pracował w Grupie Adweb.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Banner, rich media czy wideo - jakie reklamy lubią i klikają polscy internauci?
Z reklamami rich media polscy internauci mają więcej rozrywki niż ze standardowymi bannerami, a z reklam rich media z wideo częściej przechodzą na strony produktów - wynika z badania przeprowadzonego przez IAB Polska.
więcej
|
|
Rewolucja w internetowych domenach, adres jaki tylko chcesz
Ruszył proces przyjmowania wniosków o rejestrację nowych domen internetowych najwyższego poziomu. Adresy www będą mogły mieć rozszerzenie w postaci niemal każdego wyrazu w dowolnym języku.
więcej
|
|
90-116 zł miesięcznie, głównie TP/Orange - jak polskie firmy z korzystają z internetu?
Zdecydowana większość polskich firm korzystających z internetu to klienci Telekomunikacji Polskiej i Orange. Przeciętnie płacą za to od 90 do 118 zł, otrzymując łącza o prędkości od 1 do 8 Mb/s.
więcej
|
|
Dynamiczny rozwój mobilnego internetu - raport
Dynamicznie rośnie udział osłon stron internetowych generowanych za pomocą urządzeń mobilnych, ale jest on wciąż mniejszy niż udział odsłon wykonywanych za pomocą komputerów stacjonarnych - wynika z badania firmy Gemius.
więcej
|
|
Śledzenie transakcji e-commerce w Google Analytics
Zapraszamy na kolejny tekst w ramach kursu Google Analytics przygotowanego przez firmę Conversion. W tym artykule omawiane jest śledzenie transakcji e-commerce za pomocą Google Analytics.
więcej
|
|
Google Science Fair - rusza edycja 2012 (wideo)
Firma Google, razem z CERN, The Lego Group, National Geographic i Scientific American, ogłosiła rozpoczęcie drugiego dorocznego globalnego konkursu naukowego Google Science Fair. Jest on otwarty dla uczniów z całego świata w wieku 13-18 lat.
więcej
|
|
Ostryga: Krzysztof Winnik na czele, niezależnie od OS3 multimedia
Krzysztof Winnik objął stanowisko brand managera & social media directora w agencji social mediowej Ostryga. Firma całkowicie uniezależnia się od agencji OS3 multimedia, z której została wydzielona półtora roku temu.
więcej
|
|
Tomek Bacański, Tomek Różański i Paweł Moczarski w Adv.pl (Lemon Sky)
Tomek Bacański, Tomek Różański oraz Paweł Moczarski dołączyli do działu SEM agencji interaktywnej Adv.pl (Lemon Sky).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|