|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Fatalny wynik TVP. 60 mln zł straty na koniec 2012
Telewizja Polska ma zakończyć rok 2012 stratą w wysokości 60 mln zł. Taki wynik finansowy zakłada przedstawiony przez zarząd, a zaakceptowany w poniedziałek wieczorem przez RN plan ekonomiczno-finansowy spółki.
więcej
|
|
ATM Rozrywka ma ruszyć przed Euro 2012
- Chcielibyśmy wystartować z kanałem ATM Rozrywka pod koniec maja br. - deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy. Przyznaje jednak, że spółka waha się cały czas w sprawie uruchomienia projektu.
więcej
|
|
118 projektów nowych seriali dla Jedynki i Dwójki
Zakończył się wstępny etap konkursów na telenowelę dla TVP 1 oraz na serial kryminalno-sensacyjny dla TVP 2. Ogółem zgłoszono 118 projektów, z czego 52 to propozycje dla Jedynki, a 66 dla Dwójki.
więcej
|
|
"Galeria" następcą "Plebanii", "to telenowela nowej generacji"
- Naszym celem jest utrzymanie widza “Plebanii” i przyciągnięcie nowego, młodszego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl o wprowadzeniu na antenę Jedynki “Galerii” Andrzej Rychcik, wicedyrektor TVP 1. Nowa telenowela emitowana będzie od poniedziałku 30 stycznia br.
więcej
|
|
Apel biskupów do KRRiT: przyznać TV Trwam miejsca na multipleksie
O przyznanie Telewizji Trwam miejsca na multipleksie cyfrowym zaapelowała wczoraj Rada Stała Konferencji Episkopatu Polski.
więcej
|
|
Kanał English Club TV wkracza do Polski
Należąca do 4fun Media firma Program podpisała umowę na dystrybucję w Polsce kanału English Club TV, poświęconego nauce języka angielskiego.
więcej
|
|
UPC: szybszy internet i więcej minut w Aster
Sieć kablowa UPC Polska zdecydowała o podniesieniu prędkości i usług internetowych oraz parametrów taryf telefonicznych dla wszystkich klientów przejętej przez operatora sieci Aster.
więcej
|
|
Edyta Górniak i Kamil Bednarek w ,,Bitwie na głosy"
Edyta Górniak i finalista programu “Mam talent!” Kamil Bednarek to kolejni ujawnieni przez TVP 2 uczestnicy drugiej edycji show “Bitwa na głosy”, które pojawi się na antenie stacji wiosną br.
więcej
|
|
Duży spadek TVP2, TVN odzyskuje widzów a TVP Info ucieka TVN 24
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Jaka to melodia?" i ,,Rozmowy w toku" najbardziej dochodowymi tv show
W ub.r. wśród widowisk telewizyjnych najwięcej zarobiły z reklam „Jaka to melodia?” i „Rozmowy w toku”. Natomiast pojedyńcza przerwa reklamowa najwięcej wpływów przynosiła przy „Mam talent” i „X Factor”.
więcej
|
|
Jennifer Lopez z Markiem Anthonym w reality "Q'Viva - The Chosen" (wideo)
Jennifer Lopez jest w separacji z Markiem Anthonym, ale nie przeszkadza im to w relacjach zawodowych.
więcej
|
|
,,Niezniszczalni" w National Geographic Channel
National Geographic Channel w związku z premierą nowej serii „Niezniszczalni” przygotował kampanię promocyjną, która potrwa trzy tygodnie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Boniek, Figo i van Basten będą reklamować Tyskie podczas Euro 2012
W kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) podczas Euro 2012 będą występować dawni piłkarze Zbigniew Boniek, Luis Figo i Marco van Basten. Reklamy z nimi są właśnie kręcone w Warszawie.
więcej
|
|
Lutowe reklamy w TVP: najdroższa piłka, ,,M jak Miłość" i ,,Wiadomości"
W lutowym cenniku TVP najwięcej trzeba zapłacić za spot przy transmisji meczu piłkarskiego Polska-Portugalia. Nieco tańsze są reklamy przy serialu „M jak Miłość” i paśmie informacyjnym w TVP 1 z „Wiadomoścami”.
więcej
|
|
Grupa RMF podnosi ceny reklam o kilka procent
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres marzec-czerwiec br. Stawki w tej ofercie są średnio o kilka procent wyższe niż obecnie.
więcej
|
|
Szychowski, Olszewski i Sokół: z ARBO do własnej firmy Online Advertising Network
Działalność rozpoczyna zajmująca się reklamą internetową firma Online Advertising Network. Założyli ją i kierują m.in. Rafał Szychowski, Robert Olszewski i Tomasz Sokół, wcześniej związani z ARBOinteractive Polska.
więcej
|
|
,,Napędza mnie Black" i ,,Jadę na Frugo" w zimowej kampanii
W największych ośrodkach narciarskich rozpoczynają się działania reklamujące napoje Frugo i Black Energy Drink produkowane przez FoodCare. Kampania Frugo przebiega pod hasłem „Jadę na Frugo”, a Black - „Czarno na białym, czyli napędza mnie Black”.
więcej
|
|
Znaki zodiaku i alufelgi w kolejnej reklamie ING w WiFi Expressie (wideo)
Do emisji trafił trzeci spot w ramach kampanii ING Banku Śląskiego rozgrywającej się w WiFi Expressie. Akcję przygotowały firmy Brain i PanMedia Western.
więcej
|
|
,,Inwazja smaku" reklamuje Mlekołaki (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki produkowanych przez Lubellę. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Inwazja smaku w Mlekołaku” - przygotowały firmy Hand Made i ZenithOptiMedia Group.
więcej
|
|
PKP Intercity reklamuje się na ferie
Pod hasłem „Ferie z Intercity” ruszyła kampania reklamowa PKP Intercity. Akcję - obejmującą m.in. prasę i internet - przygotowała agencja artDesign.
więcej
|
|
McDonald's sponsorem igrzysk olimpijskich do 2020 r.
McDonald’s przedłużył swoją współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim jako sponsor w ramach programu TOP (The Olympic Partner) do czasu igrzysk olimpijskich w 2020 r.
więcej
|
|
Maciej Pączka dyrektorem marketingu Panasonic Polska
Maciej Pączka objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Panasonic Marketing Europe.
więcej
|
|
TVR w ofercie brokera Atmedia
Telewizja rolnicza TVR dołączyła do portfolio domu sprzedaży mediów tematycznych Atmedia. Czas reklamowy w stacji dostępny będzie od 1 lutego br.
więcej
|
|
Effectica dla Segece
Agencja Effectica będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową galerii zarządzanych przez operatora centrów handlowych Segece Polska.
więcej
|
|
Shell rewiduje medialne zobowiązania
Shell rewiduje swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: ,,Przekrój" bardziej lewicowy, a mniej kulturalny
Grzegorz Hajdarowicz przyznał, że sprofilowanie „Przekroju” jako pisma o kulturze okazało się niepowodzeniem. W nowej odsłonie tygodnik ma mieć profil bardziej społeczny i wyrazisty, lewicowy charakter.
więcej
|
|
Monika Podbielska odeszła z Ringier Axel Springer
Monika Podbielska, brand manager magazynów “Newsweek Polska” i “Forbes” z końcem grudnia ub.r. odeszła z wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Egmont wydaje "Marvel Misje Specjalne"
Wydawnictwo Egmont Polska 17 stycznia br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik dla chłopców w wieku 4-7 lat zatytułowany “Marvel Misje Specjalne”.
więcej
|
|
Wspólna opłata za dostęp do internetowych wersji gazet na Słowenii
Największe słoweńskie gazety wprowadziły od poniedziałku wspólną opłatę za pełny dostęp do swej wersji internetowej. Za nieograniczony dostęp do serwisów ośmiu wydawnictw abonenci płacić będą tygodniowo 1,99 euro, miesięcznie 4,98 euro i rocznie 48,90 euro.
więcej
|
|
Doda skazana za obrazę uczuć religijnych za wypowiedź dla "Dziennika"
Na 5 tys. zł grzywny stołeczny sąd skazał Dorotę Rabczewską za obrazę uczuć religijnych określeniem autorów Biblii jako "naprutych winem i palących jakieś zioła". Obrona popularnej piosenkarki zapowiada apelację.
więcej
|
|
Piotr Pokrzywa odchodzi z SMB, wraca do "Media i Marketing Polska"
Po ponad sześciu latach Piotr Pokrzywa odchodzi ze stanowiska dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy SEO/SEM-owcy o zmianach w Google: tylko dla zalogowanych, bez przesady z G+
Specjaliści z branży SEO/SEM zauważają, że wprowadzane właśnie w Google opcje społecznościowe odczują tylko zalogowani użytkownicy. Podzielone są opinie, że Google przesadnie promuje w ten sposób Google+.
więcej
|
|
Telekomy w sieci: Orange dwa razy większy od Play, T-Mobile nad Plusem
W październiku ub.r. serwis Orange.pl odwiedziło prawie dwa razy więcej internautów niż stronę Play.pl. Natomiast witryny T-Mobile.pl i Plus.pl zanotowały podobną liczbę użytkowników.
więcej
|
|
Internet negatywnie wpływa na popularność innych mediów
Ilość czasu spędzanego przez internautów w sieci odciska swoje piętno na intensywności korzystania z pozostałych mediów - wynika z globalnego badania Digital Life przygotowanego przez firmę TNS.
więcej
|
|
UPC: szybszy internet i więcej minut w Aster
Sieć kablowa UPC Polska zdecydowała o podniesieniu prędkości i usług internetowych oraz parametrów taryf telefonicznych dla wszystkich klientów przejętej przez operatora sieci Aster.
więcej
|
|
21 europosłów korzysta z Facebooka, 16 - Twittera, 17 prowadzi blogi
Wszyscy polscy europosłowie, oprócz Joanny Senyszyn (SLD), posiadają własne strony internetowe, 21 eurodeputowanych działa na Facebooku, 17 prowadzi blogi, a 16 korzysta z Twittera - wynika z raportu Instytutu Spraw Publicznych.
więcej
|
|
Facebook w sierpniu z miliardem użytkowników?
Już latem tego roku Facebook może przekroczyć granicę miliarda użytkowników.
więcej
|
|
David Beckham w Google. Zadaj pytanie (wideo)
David Beckham odwiedzi Google by udzielić wywiadu na żywo. Pytania mogą mu zadawać użytkownicy portalu społecznościowego Google+.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|