|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Reklama radiowa 25 proc. w górę. Trójka, Jedynka i RMF FM liderami wzrostu
W ub.r. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 25,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły Trójka, Jedynka i RMF FM, a nieznaczne spadki zanotowały tylko niektóre rozgłośnie Eski.
więcej
|
|
Jabłońska i Iwiński zmieniają Brainshop U-boot na Good
W ramach Grupy K2 rozpoczyna działanie agencja strategiczno-kreatywna Good, którą będą kierować Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński. Good zastępuje agencję Brainshop U-boot, przejmując jej klientów.
więcej
|
|
Zeskanuj swoją firmę, czyli biznes ukryty w kodach QR
Jakie są najpopularniejsze formy i najczęstsze zastosowania kodów QR? Co może przynieść użycie tej technologii? Co warto rozważyć przed jej wprowadzeniem w komunikacji marketingowej? Pisze o tym Łukasz Żur z Comarchu.
więcej
|
|
Plus na Kartę reklamowany w stylu ,,CSI Miami" (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa doładowań w Plusie na Kartę. Akcję na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303, Film Produkcja i Media Direction.
więcej
|
|
Reklamy przy publicystyce w tv: Jaworowicz lepsza od Lisa i Olejnik
Z telewizyjnych programów publicystycznych zdecydowanie największe wpływy reklamowe w ub.r. osiągnął „Dzień na żywo” w TVN 24. Natomiast „Sprawa dla reportera” zarobiła z reklam więcej niż „Tomasz Lis na żywo” i „Kropka nad i”.
więcej
|
|
Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę
W trzecim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 220 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.
więcej
|
|
Błyskawiczne podrywy reklamują zupki Vifon (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób. Akcję Tan-Viet International przygotował i realizuje wspólnie z firmami Euro RSCG Warsaw i MPG.
więcej
|
|
Princessa sponsoruje ,,Julię"
Marka wafelków Princessa (Nestlé Polska) od połowy stycznia sponsoruje nadawany w TVN serial „Julia”. Spoty na potrzeby tej kampanii przygotowała agencja Lowe GGK.
więcej
|
|
General Motors stawia na Carat
Koncern motoryzacyjny General Motors powierzył swoje globalne obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Carat (Aegis Media).
więcej
|
|
JWT Warszawa przejmuje od BNA obsługę reklamową Sygma Banku
JWT Warszawa wygrała przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną Sygma Banku. Za zakup mediów na potrzeby kampanii banku dalej będzie odpowiadać Easy Media.
więcej
|
|
William Eccleshare awansuje w Clear Channel
William Eccleshare, CEO Clear Channel International, awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego Clear Channel Holdings, obejmującego dywizję Clear Channel International oraz Clear Channel Outdoor Ameryki pn. i płd.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Łukasz Skalik: WP.tv z YouTube, a bez VoD i Lekko Stronniczych
- Rentowność osiągnęliśmy dzięki uproszczeniu produkcji materiałów wideo - przyznaje Łukasz Skalik, szef WP.tv. W rozmowie z nami mówi też o współpracy z YouTube’em i polskimi vlogerami oraz „umiarkowanym optymizmie” o VoD.
więcej
|
|
Ściąganie z internetu nie szkodzi przemysłowi kulturalnemu
Internauci, ściągający treści kulturowe - filmy, muzykę i książki - z sieci, są najczęściej klientami księgarń, sklepów muzycznych i widzami w kinie - wynika z raportu "Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści" przygotowanego przez Centrum Cyfrowe.
więcej
|
|
Allegro: przeszukując aukcje, Izba Skarbowa naruszy konstytucję
Allegro.pl skarży się Ministrowi Finansów na wrocławską Izbę Skarbową. Izba rozstrzygnęła bowiem przetarg na narzędzie przeszukujące aukcje w serwisie i zbierające dane o jego użytkownikach.
więcej
|
|
Europejczycy wydali 200 mld euro na zakupy online w 2011, Polacy - 4,5 mld euro
W 2011 roku Europejczycy wydali na zakupy w sklepach internetowych 200,52 miliarda euro.
więcej
|
|
TVN odświeży portal tvn24.pl
Dział TVN Online pracuje nad odświeżeniem serwisu internetowego tvn24.pl. - Projekt ujrzy światło dzienne w drugim kwartale br. - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Plata, szef TVN Online.
więcej
|
|
Facebook: Timeline obowiązkowo dla wszystkich (wideo)
Facebook zapowiedział, że nowe profile pojawią się wkrótce u wszystkich użytkowników społecznościowego portalu.
więcej
|
|
Google: jedna polityka prywatności dla większości usług (wideo)
Google zapowiedziało, że za nieco ponad miesiąc wprowadzi zmiany do swojej polityki prywatności i warunków usług.
więcej
|
|
Hołdys zamknął swoją stronę na Facebooku. Koniec linczu za ACTA?
Zbigniew Hołdys czasowo usunął swój oficjalny fanpage na Facebooku. W ostatnich dniach był tam mocno krytykowany za to, że popiera ACTA.
więcej
|
|
Masowe demonstracje przeciwko ACTA w całej Polsce. Największa w Krakowie
W środę w wielu miastach odbyły się manifestacje przeciwników podpisania przez Polskę umowy ACTA. Największa, w Krakowie, zgromadziła 15 tys. osób, ale nie odnotowano żadnych incydentów. Do zamieszek doszło w Kielcach, gdzie chuligani obrzucili butelkami i kamieniami policję.
więcej
|
|
Wyciekły dane numerów Gadu-Gadu ze słabym hasłem. Znów Anonimowi?
W wtorek wieczorem w internecie pojawiła się lista prawie 10 tys. numerów Gadu-Gadu z tym samym hasłem: „123456”. GG Network zablokowało te numery i kontaktuje się z ich użytkownikami, żeby przywrócić im dostęp do tych kont.
więcej
|
|
Yahoo: przychód i zysk w dół
Yahoo zaprezentowało swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok.
więcej
|
|
Social media a email marketing (infografika)
18,3 proc. marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez GetResponse.
więcej
|
|
Onet News w wersji dla telefonów z Windows Phone
W Windows Phone Marketplace udostępniona została aplikacja mobilna Onet News w wersji dla telefonów z systemem Microsoftu. Wykorzystuje ona natywne funkcje platformy - charakterystyczne kafle interfejsu Metro.
więcej
|
|
EFL wprowadza eFakturę, Portal KlientEFL w nowej odsłonie
Europejski Fundusz Leasingowy wystartował z nowym pakietem usług w ramach Portalu KlientEFL.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|