Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 9 Lutego 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Hajdarowicz: Zwyciężą tylko ci, którzy postawią na nowe media

- Jestem niezadowolony z sytuacji w wydawnictwie Presspublica, bo zakładałem, że wszystkie zmiany zostaną przeprowadzone do końca grudnia, a tymczasem wiele jest jeszcze do zrobienia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Hajdarowicz. więcej

 
Koniec magazynów "Popcorn" i "Dziewczyna"

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zamknęło ukazujące się od kilkunastu lat miesięczniki młodzieżowe “Popcorn” i “Dziewczyna”. Numery styczniowe obu magazynów były ostatnimi, które pojawiły się na rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kobieca analiza portalowych stron dla kobiet: WP.pl najlepsza

Wśród stron dla kobiet wydawanych przez czołowe polskie portale najlepsza jest WP - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl specjalistki z agencji interaktywnych. Gorzej wypadły kobiece serwisy Interii, Gazeta.pl i Onetu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Rochstar Events poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny księgowy

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
Junior account executive

WESTWING poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter do Działu Obługi Klienta

ROCHSTAR poszukuje osoby na stanowisko
ASYSTENTKA ZARZĄDU / RECEPCJONISTKA

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Assistant / Junior Consultant

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Senior Consultant

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

FilmLocations poszukuje osoby na stanowisko
Junior location manager

Grupa TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Internetowy

Groupon.pl poszukuje osoby na stanowisko
Shopping Web designer

Groupon poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Ruszyła telewizja konsumencka Wait TV i Shopping TV

Firma Call2Action uruchomiła właśnie dwa kanały telewizji konsumenckiej: Wait TV i Shopping TV, które oglądać można na ekranach w marketach ogólnopolskich sieci handlowych. Kontent do kanałów dostarcza Agencja TVN, a reklamy w nich sprzedaje TVN Media. więcej

 
Wiosna w 4fun.tv: nowościami "Lajk Czart" i "J&B Show"

W marcu br. kanał 4fun.tv wprowadzi na antenę dwa nowe programy: “Lajk Czart” prowadzony przez nową twarz kanału Kasię Burzyńską oraz “J&B Show”. Stacja dzięki wiosennej ofercie chce stać się najpopularniejszym kanałem muzycznym. więcej

 
"InStyle" zyskał dzięki szalonym zakupom, "Sukces" w dół

W listopadzie ub.r. większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało spadki sprzedaży ogółem, najwięcej znów stracił “Sukces”. Na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn “InStyle”. Liderem pozostaje “Twój Styl”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Konkurenci o zmianach we ,,Wprost": zaskoczenie, ryzyko

Zastąpienie we „Wprost”  Tomasza Lisa przez Michała Kobosko komentują redaktorzy naczelni konkurencyjnych tygodników opinii: Wojciech Maziarski z „Newsweeka Polska” i Paweł Lisicki z „Uważam Rze”, a także Lucyna Koba z domu mediowego PanMedia Western. więcej

Facebook niedobry dla marek: clutter, farmy, spam i oszuści

Facebook to dla marek nie tylko tysiące fanów, ciekawe konkursy i pozytywne komentarze. To również ostra konkurencja, w której sięga się po nieetyczne metody. O negatywnych aspektach komunikacji marketingowej w serwisie mówią przedstawiciele czołowych agencji social media. więcej

Super Bowl XLVI - zobacz wszystkie reklamy (wideo)
Ludzie mediów na XIV Charytatywnym Balu Dziennikarzy (foto)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Ruszyła telewizja konsumencka Wait TV i Shopping TV

Firma Call2Action uruchomiła właśnie dwa kanały telewizji konsumenckiej: Wait TV i Shopping TV, które oglądać można na ekranach w marketach ogólnopolskich sieci handlowych. Kontent do kanałów dostarcza Agencja TVN, a reklamy w nich sprzedaje TVN Media. więcej

 
Wiosna w 4fun.tv: nowościami "Lajk Czart" i "J&B Show"

W marcu br. kanał 4fun.tv wprowadzi na antenę dwa nowe programy: “Lajk Czart” prowadzony przez nową twarz kanału Kasię Burzyńską oraz “J&B Show”. Stacja dzięki wiosennej ofercie chce stać się najpopularniejszym kanałem muzycznym. więcej

 
Skargi na Kolendę-Zaleską w rozmowie z Rutkowskim. "Dała się ponieść emocjom" (wideo)

Rada Etyki Mediów otrzymała kilkadziesiąt skarg na zachowanie Katarzyny Kolendy-Zaleskiej podczas rozmowy z Krzysztofem Rutkowskim w TVN24. Zdaniem przewodniczącego REM dziennikarka dała się ponieść emocjom. więcej

 
Orange Sport, Sportklub i Eurosport 2 mocno do góry

Orange Sport, Sportklub i Eurosport 2 to kanały sportowe, które zanotowały największe wzrosty oglądalności w styczniu br. Czołówka zestawienia pozostała bez zmian - liderem był Eurosport przed Polsatem Sport i TVP Sport. więcej

 
Ekstraklasa wraca do Canal+, "nie zabraknie nowinek"

17 lutego br. telewizja Canal+ wznawia po zimowej przerwie transmisje z rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy. Do początku maja br. widzowie zobaczą na antenie stacji ponad 100 transmisji z meczów, które wzbogacone zostaną o nowe elementy. więcej

 
Marek Niedźwiecki na platformie N w programie "W tonacji Premium"

Dostępny na platformie N kanał nPremium rusza z autorskim programem Marka Niedźwieckiego, który zatytułowany będzie “W tonacji Premium”. więcej

 
Multimedia Polska na sprzedaż, JP Morgan szuka chętnych

Akcjonariusze spółki Multimedia Polska zaangażowali J.P. Morgan do przeprowadzenia przeglądu strategicznych opcji spółki. Nie wykluczają ani sprzedaży posiadanych akcji, ani utrzymania istniejącej struktury właścicielskiej, wynika z komunikatu spółki. więcej

 
Gerhard Zeiler przechodzi z RTL do TBS

Gerhard Zeiler dołączy do Turner Broadcasting System (TBS) jako prezes Turner Broadcasting System International. więcej

 
Trzeci sezon serialu "Agenci NCIS: Los Angeles" w AXN

Kanał AXN rozpocznie w lutym emisję trzeciego sezonu serialu kryminalnego “Agenci NCIS: Los Angeles”. więcej

 
 
Reklama  
 
Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Leżajsk (Grupa Żywiec). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” - przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Macroscope OMD. więcej

 
Daniel Craig jako James Bond w reklamach Heinekena

Heineken zapowiedział uruchomienie globalnej kampanii reklamowej promującej związek marki z serią filmów o Jamesie Bondzie. więcej

 
Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 241,7 mln zł. Wpływy reklamowe Polsatu, TVN i TVP 1 wzrosły w skali tygodnia o 4-6 mln zł. więcej

 
Kershaw, Pedaru i Nawrat w kampanii nowej kolekcji Gucci (foto, wideo)

Gucci uruchomił kampanię reklamową promującą wiosenno-letnią kolekcję domu mody. więcej

 
Kobieca rozmowa w kuchni reklamuje Soser Winiary (wideo)

Rozpoczyna się kampania reklamowa bazy do sosów i dań Soser marki Winiary (Nestlé Polska). Akcję - obejmującą telewizję i internet - przygotowały firmy Legend Group, Film it, Platige Image, MEC i Adv.pl. więcej

 
Bakusiowe Bandsy promują serki Bakuś (wideo)

Ruszyła promocja serków Bakuś (Bakoma), w ramach której dołączane są nich gumki Bakusiowe Bandsy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Hand Made, Alvernia Studios i Macroscope OMD. więcej

 
,,Widocznie bezpieczniejsi" w kampanii Siódemki

Pod hasłem „Widocznie bezpieczniejsi” trwa kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję - obejmującą prasę, internet i marketing bezpośredni - przygotowały firmy Tipping Point i Marka M. więcej

 
Brazylia, Rosja, Indie i Chiny napędzają wzrost na globalnym rynku reklamy

Na większości największych rynków w tym roku zwiększą się nakłady na reklamę. Największe wzrosty przewidywane są dla krajów BRIC (Brazylia, Rosja, Indie, Chiny). więcej

 
Witryny Wolters Kluwer Polska w IDMnet

Witryny abc.com.pl i lex.pl, należące do wydawnictwa prawniczego Wolters Kluwer Polska, dołączyły do portfolio sieci reklamy internetowej IDMnet. więcej

 
Brainshake zorganizuje strefę kibica MasterCard podczas Euro 2012

Agencja Brainshake przygotuje strefę kibicowską MasterCard w Warszawie na czas Euro 2012. W przetargu dotyczącym tego zlecenia wygrała z McCann Erickson i IQ Marketing. więcej

 
Marek Gawdzik ,,stand out" wypromuje konferencję infoShare 2012

Atelier marketingu kreatywnego Marka Gawdzika „stand out” zrealizuje na zlecenie Miasta Gdańsk i Fundacji infoShare kampanię promocyjną konferencji infoShare 2012.  W tym roku odbędzie się ona w dniach 19 i 20 kwietnia. więcej

 
Prasa  
 
Hajdarowicz: Zwyciężą tylko ci, którzy postawią na nowe media

- Jestem niezadowolony z sytuacji w wydawnictwie Presspublica, bo zakładałem, że wszystkie zmiany zostaną przeprowadzone do końca grudnia, a tymczasem wiele jest jeszcze do zrobienia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Hajdarowicz. więcej

 
Koniec magazynów "Popcorn" i "Dziewczyna"

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zamknęło ukazujące się od kilkunastu lat miesięczniki młodzieżowe “Popcorn” i “Dziewczyna”. Numery styczniowe obu magazynów były ostatnimi, które pojawiły się na rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"InStyle" zyskał dzięki szalonym zakupom, "Sukces" w dół

W listopadzie ub.r. większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało spadki sprzedaży ogółem, najwięcej znów stracił “Sukces”. Na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn “InStyle”. Liderem pozostaje “Twój Styl”. więcej

 
Michał Gajewski pokieruje redakcją "Bloomberg Businessweek Polska"

Michał Gajewski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group), pokieruje pracami redakcji tego dwutygodnika. Wydawca zapowiada, że docelowo magazyn będzie miał nowego redaktora naczelnego. więcej

 
Patricia Deyna prezesem Bonnier Business Polska

Patricia Deyna została nowym prezesem spółki Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", portalu pb.pl, "Pulsu Medycyny" i właściciela firmy organizującej konferencje Informedia Polska. więcej

 
"Poradnik Domowy" w nowej odsłonie

Marcowe wydanie miesięcznika „Poradnik Domowy” (Agora) ukaże się w czwartek 9 lutego br. z nową szatą graficzną i nowymi rubrykami. Numer wspiera kampania promocyjna. więcej

 
"TopGear" z nową makietą, Adam Małysz Człowiekiem Roku

Marcowe wydanie miesięcznika “TopGear” (Ringier Axel Springer Polska) ukazało się w środę 8 lutego br. w nowej makiecie. W numerze zaprezentowano też zwycięzców Nagród “TopGear” - Człowiekiem Roku 2011 został Adam Małysz. więcej

 
Palikot: to ja powinienem być człowiekiem roku ,,Wprost". PMPG: skąd on to wie?

Janusz Palikot twierdzi, że to on zyskał największe poparcie wśród czytelników „Wprost” (AWR "Wprost") jako kandydat do przyznawanego przez tygodnik tytułu człowieka roku. Rzeczniczka PMPG zastanawia się, w jaki sposób Palikot mógł poznać rozkład głosów od czytelników pisma. więcej

 
"Metro" pod redakcją Karla Lagerfelda - zobacz okładki

Karl Lagerfeld przygotował wtorkowe wydanie darmowego dziennika "Metro". więcej

 
Magda Mazur dyrektorem wydawniczym w Direct Publishing Group

Magda Mazur objęła stanowisko dyrektora wydawniczego w Direct Publishing Group. Przejęła obowiązki Adama Piosika, który obecnie kieruje pracami redakcji wszystkich tytułów spółki. więcej

 
"Przygody Pana Michała" dokupienia z "Gazetą Wyborczą"

Od 9 lutego br. co czwartek z "Gazetą Wyborczą" (Agora) dostępne będą płyty DVD z odcinkami serialu "Przygody Pana Michała". więcej

 
Grzegorz Hajdarowicz: Wydawnictwo Presspublica jest w trakcie restrukturyzacji

Z Grzegorzem Hajdarowiczem, właścicielem m.in. „Przekroju”, „Rzeczpospolitej”, „Uważam Rze” rozmawiamy o polskim rynku medialnym, planowanych zmianach, restrukturyzacji w należących do niego pismach i o wizji stworzenia polskiej grupy medialnej. więcej

 
Internet  
 
Kobieca analiza portalowych stron dla kobiet: WP.pl najlepsza

Wśród stron dla kobiet wydawanych przez czołowe polskie portale najlepsza jest WP - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl specjalistki z agencji interaktywnych. Gorzej wypadły kobiece serwisy Interii, Gazeta.pl i Onetu. więcej

 
Super Bowl w mediach społecznościowych dla Pepsi

Najwięcej dyskusji w mediach społecznościowych na temat reklam wyemitowanych podczas niedzielnego Super Bowl dotyczyło spotu Pepsi z udziałem Eltona Johna - wynika z badania NM Inicite. więcej

 
,,Kino Wspak" - Michał Figurski i Rafał Rutkowski o filmach na OnetVOD

W serwisie OnetVOD udostępniono satyryczny cykl „Kino Wspak”, w którym Rafał Rutkowski opowiada o najsłynniejszych filmach wszech czasów. Twórcą programu jest Michał Figurski. więcej

 
70 proc. polskich internautów kupuje w sieci, 56 proc. porównuje produkty

70 proc. polskich użytkowników internetu deklaruje, że dokonało zakupu online. Z porównywarek cenowych korzysta 56 proc. internautów, a z serwisów zakupów grupowych - 18 proc. więcej

 
Groupon najpopularniejszy w zakupach grupowych, Gratka w ogłoszeniach

66 proc. polskich internautów, którzy słyszeli o zakupach grupowych, zna Groupona. W przypadku serwisów ogłoszeniowych rozpoznawalność Gratki wynosi 61 proc. więcej

 
Kolejne zmiany we władzach Yahoo

Yahoo poinformowało o kolejnych zmianach w kierownictwie firmy, w tym o rezygnacji Roya Bostocka z funkcji prezesa rady nadzorczej. więcej

 
LinkedIn przejmuje Rapportive

Portal społecznościowy LinkdIn przejął startup Rapportive. więcej

 
XLVI Super Bowl po raz pierwszy w sieci - 2,1 mln widzów

Tegoroczny finał ligi footballu amerykańskiego NFL po raz pierwszy w historii był transmitowany na żywo w internecie. Relacja przyciągnęła 2,1 miliona użytkowników. więcej

 
Public Relations  
 
Weber Shandwick dla DnB NORD Polska
 
Technologie  
 
Nokia: kolejne 4 000 osób do zwolnienia
 
Gospodarka  
 
Football Money League 2012: piłkarskie kluby zarabiają coraz więcej
 
Air China może kupić PLL LOT
 
Giełda przed dnem, kulminacja kryzysu na przełomie 2012/ 2013 roku
 
Ryanair stawia na lotnisko w Modlinie. Uruchomi osiem połączeń
 
RPP: stopy bez zmian, choć inflacja będzie nadal podwyższona
 
23. miejsce Polski w rankingu innowacyjności KE
 
Marek Belka: Obniżki stóp procentowych mało prawdopodobne
 
Czy od 1% podatku trzeba płacić podatek
 
Bardzo ważne terminowe płacenie podatków
 
W Polsce spada sprzedaż napojów bezalkoholowych
 
22 linie produktów PepsiCo dają sprzedaż na poziomie miliarda dolarów rocznie
 
Kultura/Rozrywka  
 
"How About I Be Me (And You Be You)?" - nowa płyta Sinéad O'Connor
 
Tony Shalhoub i Allison Janney w "Friday Night Dinner", nowy serial NBC
 
Vince Vaughn i Owen Wilson w komedii "Interns"
 
Robert Pattinson: "Zmierzch" to przekleństwo, ale i radość
 
,,Niepojęty przypadek" - przyjaciele wspominają Wisławę Szymborską
 
Daniel Radcliffe chciałby dostać Oscara za Harrego Pottera
 
25 lat zespołu IRA
 
Od 10 lutego "Artysta" w polskich kinach
 
Drew Barrymore stawia na rodzinę
 
David Seidler odpowiada za "Queen of Spades"
 
Robert Downey Jr. drugi raz ojcem. Urodził się Exton Elias
 
Blog  
 
Latyfundysta Dżunior Kopyrajter pyta o emeryturę. - Ewaryst Fedorowicz
 
SPRAWIEDLIWY PIES (2) - Eli Barbur
 
Rządowa debata wspominkowa nt. ACTA - Mirosław Usidus
 
Pająk ,,jebiedronkę" ... czyli daj się zaskoczyć - Bartosz Konopka
 
Znikąd donikąd - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Grzegorz Hajdarowicz: Wydawnictwo Presspublica jest w trakcie restrukturyzacji

Z Grzegorzem Hajdarowiczem, właścicielem m.in. „Przekroju”, „Rzeczpospolitej”, „Uważam Rze” rozmawiamy o polskim rynku medialnym, planowanych zmianach, restrukturyzacji w należących do niego pismach i o wizji stworzenia polskiej grupy medialnej. więcej

 
Marcin Jedliński: cyfryzacja może być szansą
 
Ewa Szejner: Reguły rynku PR narzucają klienci, nie agencje
 
Kwestionariusz  
 
Monika Jabłońska-Jarosz: nie przyjęłabym do pracy... ściemniaczy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnia Monika Jabłońska-Jarosz, managing director agencji Good. więcej

 
Barbara Kwiecień: Moja praca to ludzie
 
Piotr Matecki: Nie chciałbym pracować dla ludzi bez poczucia humoru
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Samodzielny księgowy
 
Junior account executive
 
Copywriter do Działu Obługi Klienta
 
ASYSTENTKA ZARZĄDU / RECEPCJONISTKA
 
Business Development Assistant / Junior Consultant
 
Senior Consultant
 
PR Manager
 
Junior location manager
 
Redaktor Internetowy
 
Shopping Web designer
 
Copywriter
 
Mobile Marketing Manager
 
Specjalista ds. reklamy
 
Montażysta
 
Account Executive
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl