|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 9 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ruszyła telewizja konsumencka Wait TV i Shopping TV
Firma Call2Action uruchomiła właśnie dwa kanały telewizji konsumenckiej: Wait TV i Shopping TV, które oglądać można na ekranach w marketach ogólnopolskich sieci handlowych. Kontent do kanałów dostarcza Agencja TVN, a reklamy w nich sprzedaje TVN Media.
więcej
|
|
Wiosna w 4fun.tv: nowościami "Lajk Czart" i "J&B Show"
W marcu br. kanał 4fun.tv wprowadzi na antenę dwa nowe programy: “Lajk Czart” prowadzony przez nową twarz kanału Kasię Burzyńską oraz “J&B Show”. Stacja dzięki wiosennej ofercie chce stać się najpopularniejszym kanałem muzycznym.
więcej
|
|
Skargi na Kolendę-Zaleską w rozmowie z Rutkowskim. "Dała się ponieść emocjom" (wideo)
Rada Etyki Mediów otrzymała kilkadziesiąt skarg na zachowanie Katarzyny Kolendy-Zaleskiej podczas rozmowy z Krzysztofem Rutkowskim w TVN24. Zdaniem przewodniczącego REM dziennikarka dała się ponieść emocjom.
więcej
|
|
Orange Sport, Sportklub i Eurosport 2 mocno do góry
Orange Sport, Sportklub i Eurosport 2 to kanały sportowe, które zanotowały największe wzrosty oglądalności w styczniu br. Czołówka zestawienia pozostała bez zmian - liderem był Eurosport przed Polsatem Sport i TVP Sport.
więcej
|
|
Ekstraklasa wraca do Canal+, "nie zabraknie nowinek"
17 lutego br. telewizja Canal+ wznawia po zimowej przerwie transmisje z rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy. Do początku maja br. widzowie zobaczą na antenie stacji ponad 100 transmisji z meczów, które wzbogacone zostaną o nowe elementy.
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki na platformie N w programie "W tonacji Premium"
Dostępny na platformie N kanał nPremium rusza z autorskim programem Marka Niedźwieckiego, który zatytułowany będzie “W tonacji Premium”.
więcej
|
|
Multimedia Polska na sprzedaż, JP Morgan szuka chętnych
Akcjonariusze spółki Multimedia Polska zaangażowali J.P. Morgan do przeprowadzenia przeglądu strategicznych opcji spółki. Nie wykluczają ani sprzedaży posiadanych akcji, ani utrzymania istniejącej struktury właścicielskiej, wynika z komunikatu spółki.
więcej
|
|
Gerhard Zeiler przechodzi z RTL do TBS
Gerhard Zeiler dołączy do Turner Broadcasting System (TBS) jako prezes Turner Broadcasting System International.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu "Agenci NCIS: Los Angeles" w AXN
Kanał AXN rozpocznie w lutym emisję trzeciego sezonu serialu kryminalnego “Agenci NCIS: Los Angeles”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Leżajsk (Grupa Żywiec). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” - przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Macroscope OMD.
więcej
|
|
Daniel Craig jako James Bond w reklamach Heinekena
Heineken zapowiedział uruchomienie globalnej kampanii reklamowej promującej związek marki z serią filmów o Jamesie Bondzie.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 241,7 mln zł. Wpływy reklamowe Polsatu, TVN i TVP 1 wzrosły w skali tygodnia o 4-6 mln zł.
więcej
|
|
Kershaw, Pedaru i Nawrat w kampanii nowej kolekcji Gucci (foto, wideo)
Gucci uruchomił kampanię reklamową promującą wiosenno-letnią kolekcję domu mody.
więcej
|
|
Kobieca rozmowa w kuchni reklamuje Soser Winiary (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa bazy do sosów i dań Soser marki Winiary (Nestlé Polska). Akcję - obejmującą telewizję i internet - przygotowały firmy Legend Group, Film it, Platige Image, MEC i Adv.pl.
więcej
|
|
Bakusiowe Bandsy promują serki Bakuś (wideo)
Ruszyła promocja serków Bakuś (Bakoma), w ramach której dołączane są nich gumki Bakusiowe Bandsy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Hand Made, Alvernia Studios i Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,Widocznie bezpieczniejsi" w kampanii Siódemki
Pod hasłem „Widocznie bezpieczniejsi” trwa kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję - obejmującą prasę, internet i marketing bezpośredni - przygotowały firmy Tipping Point i Marka M.
więcej
|
|
Brazylia, Rosja, Indie i Chiny napędzają wzrost na globalnym rynku reklamy
Na większości największych rynków w tym roku zwiększą się nakłady na reklamę. Największe wzrosty przewidywane są dla krajów BRIC (Brazylia, Rosja, Indie, Chiny).
więcej
|
|
Witryny Wolters Kluwer Polska w IDMnet
Witryny abc.com.pl i lex.pl, należące do wydawnictwa prawniczego Wolters Kluwer Polska, dołączyły do portfolio sieci reklamy internetowej IDMnet.
więcej
|
|
Brainshake zorganizuje strefę kibica MasterCard podczas Euro 2012
Agencja Brainshake przygotuje strefę kibicowską MasterCard w Warszawie na czas Euro 2012. W przetargu dotyczącym tego zlecenia wygrała z McCann Erickson i IQ Marketing.
więcej
|
|
Marek Gawdzik ,,stand out" wypromuje konferencję infoShare 2012
Atelier marketingu kreatywnego Marka Gawdzika „stand out” zrealizuje na zlecenie Miasta Gdańsk i Fundacji infoShare kampanię promocyjną konferencji infoShare 2012. W tym roku odbędzie się ona w dniach 19 i 20 kwietnia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Hajdarowicz: Zwyciężą tylko ci, którzy postawią na nowe media
- Jestem niezadowolony z sytuacji w wydawnictwie Presspublica, bo zakładałem, że wszystkie zmiany zostaną przeprowadzone do końca grudnia, a tymczasem wiele jest jeszcze do zrobienia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Hajdarowicz.
więcej
|
|
Koniec magazynów "Popcorn" i "Dziewczyna"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zamknęło ukazujące się od kilkunastu lat miesięczniki młodzieżowe “Popcorn” i “Dziewczyna”. Numery styczniowe obu magazynów były ostatnimi, które pojawiły się na rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"InStyle" zyskał dzięki szalonym zakupom, "Sukces" w dół
W listopadzie ub.r. większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało spadki sprzedaży ogółem, najwięcej znów stracił “Sukces”. Na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn “InStyle”. Liderem pozostaje “Twój Styl”.
więcej
|
|
Michał Gajewski pokieruje redakcją "Bloomberg Businessweek Polska"
Michał Gajewski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group), pokieruje pracami redakcji tego dwutygodnika. Wydawca zapowiada, że docelowo magazyn będzie miał nowego redaktora naczelnego.
więcej
|
|
Patricia Deyna prezesem Bonnier Business Polska
Patricia Deyna została nowym prezesem spółki Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", portalu pb.pl, "Pulsu Medycyny" i właściciela firmy organizującej konferencje Informedia Polska.
więcej
|
|
"Poradnik Domowy" w nowej odsłonie
Marcowe wydanie miesięcznika „Poradnik Domowy” (Agora) ukaże się w czwartek 9 lutego br. z nową szatą graficzną i nowymi rubrykami. Numer wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
"TopGear" z nową makietą, Adam Małysz Człowiekiem Roku
Marcowe wydanie miesięcznika “TopGear” (Ringier Axel Springer Polska) ukazało się w środę 8 lutego br. w nowej makiecie. W numerze zaprezentowano też zwycięzców Nagród “TopGear” - Człowiekiem Roku 2011 został Adam Małysz.
więcej
|
|
Palikot: to ja powinienem być człowiekiem roku ,,Wprost". PMPG: skąd on to wie?
Janusz Palikot twierdzi, że to on zyskał największe poparcie wśród czytelników „Wprost” (AWR "Wprost") jako kandydat do przyznawanego przez tygodnik tytułu człowieka roku. Rzeczniczka PMPG zastanawia się, w jaki sposób Palikot mógł poznać rozkład głosów od czytelników pisma.
więcej
|
|
"Metro" pod redakcją Karla Lagerfelda - zobacz okładki
Karl Lagerfeld przygotował wtorkowe wydanie darmowego dziennika "Metro".
więcej
|
|
Magda Mazur dyrektorem wydawniczym w Direct Publishing Group
Magda Mazur objęła stanowisko dyrektora wydawniczego w Direct Publishing Group. Przejęła obowiązki Adama Piosika, który obecnie kieruje pracami redakcji wszystkich tytułów spółki.
więcej
|
|
"Przygody Pana Michała" dokupienia z "Gazetą Wyborczą"
Od 9 lutego br. co czwartek z "Gazetą Wyborczą" (Agora) dostępne będą płyty DVD z odcinkami serialu "Przygody Pana Michała".
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: Wydawnictwo Presspublica jest w trakcie restrukturyzacji
Z Grzegorzem Hajdarowiczem, właścicielem m.in. „Przekroju”, „Rzeczpospolitej”, „Uważam Rze” rozmawiamy o polskim rynku medialnym, planowanych zmianach, restrukturyzacji w należących do niego pismach i o wizji stworzenia polskiej grupy medialnej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kobieca analiza portalowych stron dla kobiet: WP.pl najlepsza
Wśród stron dla kobiet wydawanych przez czołowe polskie portale najlepsza jest WP - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl specjalistki z agencji interaktywnych. Gorzej wypadły kobiece serwisy Interii, Gazeta.pl i Onetu.
więcej
|
|
Super Bowl w mediach społecznościowych dla Pepsi
Najwięcej dyskusji w mediach społecznościowych na temat reklam wyemitowanych podczas niedzielnego Super Bowl dotyczyło spotu Pepsi z udziałem Eltona Johna - wynika z badania NM Inicite.
więcej
|
|
,,Kino Wspak" - Michał Figurski i Rafał Rutkowski o filmach na OnetVOD
W serwisie OnetVOD udostępniono satyryczny cykl „Kino Wspak”, w którym Rafał Rutkowski opowiada o najsłynniejszych filmach wszech czasów. Twórcą programu jest Michał Figurski.
więcej
|
|
70 proc. polskich internautów kupuje w sieci, 56 proc. porównuje produkty
70 proc. polskich użytkowników internetu deklaruje, że dokonało zakupu online. Z porównywarek cenowych korzysta 56 proc. internautów, a z serwisów zakupów grupowych - 18 proc.
więcej
|
|
Groupon najpopularniejszy w zakupach grupowych, Gratka w ogłoszeniach
66 proc. polskich internautów, którzy słyszeli o zakupach grupowych, zna Groupona. W przypadku serwisów ogłoszeniowych rozpoznawalność Gratki wynosi 61 proc.
więcej
|
|
Kolejne zmiany we władzach Yahoo
Yahoo poinformowało o kolejnych zmianach w kierownictwie firmy, w tym o rezygnacji Roya Bostocka z funkcji prezesa rady nadzorczej.
więcej
|
|
LinkedIn przejmuje Rapportive
Portal społecznościowy LinkdIn przejął startup Rapportive.
więcej
|
|
XLVI Super Bowl po raz pierwszy w sieci - 2,1 mln widzów
Tegoroczny finał ligi footballu amerykańskiego NFL po raz pierwszy w historii był transmitowany na żywo w internecie. Relacja przyciągnęła 2,1 miliona użytkowników.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|