|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 15 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Old Spice Man obraża normalnych mężczyzn? KEM: reklama do zmiany (wideo)
Komisja Etyki Reklamy otrzymała skargę na spot dezodorantu Old Spice ze słynnym Old Spice Manem. Komisja przychyliła się do opinii skarżącego, że przekaz dyskryminuje mężczyzn.
więcej
|
|
,,Na krawędzi", ,,Terror" czy ,,Zygzak" - jaki nowy serial TVP2?
Zakończył się pierwszy etap konkursu na serial kryminalno-sensacyjny dla TVP2. Komisja Konkursowa zakwalifikowała do II etapu 5 projektów: "Na krawędzi", "Paradoks", "Śmierć głośna, śmierć cicha", "Terror" oraz "Zygzak".
więcej
|
|
Zobacz, jak TVN kręcił wiosenny spot (making of)
Wiosenny spot wizerunkowy TVN pokazuje, jak gwiazdy programów i seriali stacji bawią się na wielkiej domówce. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of z kręcenia filmu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Na krawędzi", ,,Terror" czy ,,Zygzak" - jaki nowy serial TVP2?
Zakończył się pierwszy etap konkursu na serial kryminalno-sensacyjny dla TVP2. Komisja Konkursowa zakwalifikowała do II etapu 5 projektów: "Na krawędzi", "Paradoks", "Śmierć głośna, śmierć cicha", "Terror" oraz "Zygzak".
więcej
|
|
Zobacz, jak TVN kręcił wiosenny spot (making of)
Wiosenny spot wizerunkowy TVN pokazuje, jak gwiazdy programów i seriali stacji bawią się na wielkiej domówce. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of z kręcenia filmu.
więcej
|
|
UPC: szybsze prędkości internetowe, więcej minut
Sieć kablowa UPC Polska od 15 lutego br. wprowadza zmiany w swojej ofercie internetowej i telefonicznej. Przyspieszone zostaną prędkości internetowe w pakietach i pojawią się nowe taryfy telefoniczne.
więcej
|
|
Adam Gessler z "Euro według Gesslera" w TVP1
Adam Gessler poprowadzi wiosną w TVP1 nowy program kulinarno-rozrywkowy “Euro według Gesslera”. Ostatnio pojawienie się restauratora z autorskim programem zapowiadała jednak stacja TV4.
więcej
|
|
Ogromne wzrosty Domo+ i Wedding TV, liderem TVN Turbo
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w styczniu br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC. Największe, ponad 200-proc., wzrosty zanotowały stacje Domo+ i Wedding TV. Na przedostatnim miejscu zadebiutował kanał Viacom Blink.
więcej
|
|
Chiny ograniczają obecność zagranicznych seriali w telewizji
Chiński regulator rynku medialnego wprowadził ograniczenia dotyczące emisji zagranicznych seriali w telewizji.
więcej
|
|
W marcu usługi UPC dostępne będą w sieci Aster
Już w marcu usługi operatora UPC Polska dostępne będą dla klientów, którzy mieli dotąd jedynie dostęp do sieci Aster. Natomiast jeszcze w lutym UPC odświeży swoją ofertę internetową i telefoniczną.
więcej
|
|
Marlena Chrząszcz przechodzi z Discovery do FOX-a
Marlena Chrząszcz od 1 marca br. obejmie stanowisko dyrektora ds. dystrybucji kanałów z portfolio FOX International Channels w Polsce oraz w Europie Centralnej i Wschodniej.
więcej
|
|
TPSA nie chce odkupić części sieci Aster od UPC
Telekomunikacja Polska (TPSA) nie jest zainteresowana odkupieniem części sieci telekomunikacyjnej należącej do Aster, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego.
więcej
|
|
TPSA zainteresowana zakupem sieci Multimedia Polska
Telekomunikacja Polska (TPSA) nie otrzymała jeszcze propozycji zakupu spółki Multimedia Polska, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Według niego, TPSA rozważy złożenie oferty, jeśli otrzyma taką propozycję, ale przejęcie tej firmy jest dla niej mniej interesujące niż było to w przypadku Aster.
więcej
|
|
Karnowski, Lisicki, Jastrzębowski i Sakiewicz apelują do KRRiT ws. TV Trwam
Szefowie ponad 20 czasopism, stacji radiowych i serwisów internetowych o profilu prawicowym skierowali do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji apel o ponowne rozpatrzenie obecności TV Trwam na multipleksie cyfrowym.
więcej
|
|
Nat Geo Wild reklamuje ,,Tydzień z wielkimi kotami" (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa emitowanego właśnie w Nat Geo Wild cyklu „Tydzień z wielkimi kotami”. Akcję przygotowały FOX International Channels Poland i MediaVest.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Old Spice Man obraża normalnych mężczyzn? KEM: reklama do zmiany (wideo)
Komisja Etyki Reklamy otrzymała skargę na spot dezodorantu Old Spice ze słynnym Old Spice Manem. Komisja przychyliła się do opinii skarżącego, że przekaz dyskryminuje mężczyzn.
więcej
|
|
Infiniti po raz pierwszy reklamowane w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza w polskiej telewizji kampania reklamowa samochodów Infiniti. Akcję na zlecenie dystrybuującej je Polskiej Grupy Dealerów przygotowały firmy DEMO Effective Launching i PRO Media House.
więcej
|
|
Poczta Polska z Packmanem reklamuje przesyłkę biznesową i gabarytową
W telewizji, radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamująca przesyłkę biznesową i gabarytową wprowadzone właśnie do oferty Poczty Polskiej. Reklamy przygotowała agencja Cam Media.
więcej
|
|
McDonald's reklamuje się na rozkładzie jazdy na Dworcu Centralnym (wideo)
McDonald’s Polska zainstalował na Dworcu Centralnym w Warszawie elektroniczny rozkład jazdy promujący ofertę restauracji tej sieci. Reklamę firma wymyśliła wspólnie z agencją DDB Warszawa.
więcej
|
|
Krzysztof Mocek odszedł z Mindshare Polska
Krzysztof Mocek zakończył pracę w domu mediowym Mindshare Polska. Jego obowiązki przejął prezes firmy Adrian Kawecki.
więcej
|
|
Piątkowscy w kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku" (wideo)
W telewizji rusza kampania społeczna „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Akcję na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowały firmy Hand Made, ZenithOptimedia Group i MG Network.
więcej
|
|
Wiewiórki atakują w reklamie orzeszków Felix (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa orzeszków Felix (Intersnack Poland). Akcję przygotowały agencje Young & Rubicam i Max Weber.
więcej
|
|
TV.Disco z reklamami od marca
Spółka TVN Media w ramach projektu Premium TV rozpoczęła sprzedaż reklam w kanale muzycznym TV.Disco. Pierwsze spoty pojawią się na antenie stacji z początkiem marca br.
więcej
|
|
Wojciech Borowski doceniony przez Havas Worldwide
Wojciech Borowski, CEO grupy Euro RSCG Poland oraz dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, został na światowym zjeździe Havas Worldwide "Global Leadership Meeting" wyróżniony tytułem "Człowieka Roku w Europie".
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|