|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 16 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN bez nowych kanałów, stacja nie boi się cyfryzacji
Grupa TVN nie planuje w tym roku uruchomienia nowych kanałów tematycznych - zapowiedział Piotr Walter, wiceprezes TVN ds. segmentu tv. Spółka nie obawia się rozwoju naziemnej telewizji cyfrowej - widzi to raczej jako szansę.
więcej
|
|
"Sie kręci" telewizją śniadaniową Polsatu?
Polsat pracuje nad zmianami w magazynie showbiznesowym “Się kręci” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program od marca br. nadawany ma być na żywo i prawdopodobnie otrzyma własne studio. Zmieni się pora emisji.
więcej
|
|
Tomasz Smokowski: w Canal+ więcej dokumentów sportowych i... Euro 2012
- Od marca będzie u nas stałe pasmo „Sport bez fikcji” z dokumentami o sporcie - deklaruje Tomasz Smokowski, dyrektor sportu w Canal+ Cyfrowym. W rozmowie z nami zapowiada też, że Canal+ sporo uwagi poświęci Euro 2012.
więcej
|
|
Testy w TVN24: "Poranek" w częściach i z "Lożą prasową"
Kanał informacyjny TVN 24 zaprezentował w środę 15 lutego br. poranne pasmo w nowej formule. Zostało one podzielone na trzy części - każda nich miała innego prowadzącego. Stacja informuje, że to na razie jedynie testy.
więcej
|
|
TVN stawia na "Prawo Agaty" z Dygant i Kożuchowską
Wiosną w niedzielne wieczory telewizja TVN emitować będzie nowy serial obyczajowy “Prawo Agaty” z Agnieszką Dygant, Małgorzatą Kożuchowską i Darią Widawską. To autorska produkcja stacji.
więcej
|
|
Wiosna w TV Puls: dwa programy Eweliny Kopic, cztery nowe seriale
Ewelina Kopic wiosną w TV Puls poprowadzi dwa magazyny, w tym nowy program “Do góry nogami”. Będą to jedyne polskie nowości stacji. Poza tym w ramówce pojawią się m.in. cztery nowe seriale zagraniczne.
więcej
|
|
TP SA zainwestuje w platformę 'n' i Cyfrę+?
TP SA może być zainteresowana udziałami w platformie cyfrowej powstałej z połączenia platformy 'n' i Cyfry Plus - powiedział wczoraj prezes TVN Markus Tellenbach.
więcej
|
|
930 tys. abonentów platformy N, więcej niż zakładano
Platforma N na koniec ub.r. miała 929 tys. abonentów, czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wynik ten jest wyższy od zakładanej przez spółkę prognozy, która mówiła przekroczeniu liczby 900 tys. klientów.
więcej
|
|
AXN Spin szerzej dostępny w Cyfrowym Polsacie
Nadawany w HD kanał AXN Spin, standardowo oferowany w dodatkowym pakiecie Extra HD Cyfrowego Polsatu, od 15 lutego br. jest dostępny dla wszystkich abonentów podstawowego pakietu Familijnego HD.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa także w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii i Niemczech
W najbliższy piątek, po zimowej przerwie, wraca piłkarska T-Mobile Ekstraklasa. Jak informuje spółka Ekstraklasa, od najbliższej rundy rozgrywki będą dostępne dla telewidzów w ponad 40 krajach.
więcej
|
|
,,Panorama Pogodowa" w kanale iTV
W ramówce kanału iTV znajdzie się program “Panorama Pogodowa”, w którym prezentowany będzie przekaz na żywo z kamer umieszczonych w polskich miejscowościach turystycznych, a należących do Sky Windows.
więcej
|
|
Skarga kasacyjna Canal+ oddalona przez NSA
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki Canal+ Cyfrowy od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w przedmiocie odrzucenia zarzutów w postępowaniu egzekucyjnym wszczętym na wniosek prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie wystawionego przez niego tytułu wykonawczego dotyczącego opłat za prawo do dysponowania częstotliwościami.
więcej
|
|
Platforma 'n' ma 929 tys. abonentów, przychody wzrosły do 739 mln zł
Przychody platformy 'n' w 2011 r. wyniosły 739 mln zł i były o 21% wyższe niż rok wcześniej, podała grupa TVN w raporcie. W samym IV kw. przychody wzrosły o 20%. Grupa oczekuje podtrzymania tego tempa wzrostu w przyszłym roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marcowy cennik Polsatu: najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Pierwsza miłość"
W ofercie reklamowej Polsatu na marzec ponad 60 tys. zł kosztują spoty przy show „Tylko muzyka. Must be the music” i „Got to Dance. Tylko Taniec”, serialu „Pierwsza miłość” oraz filmowych „Mega Hitach”. Ogółem spoty są średnio o 6,4 proc. droższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Ścięty billboard w zimowej kampanii McDonald's (foto)
W ramach kampanii reklamującej zimowe menu w restauracjach McDonald’s w Warszawie pojawił się przewrócony, ścięty billboard. Nietypową reklamę wymyśliła agencja DDB Warszawa.
więcej
|
|
Michał Wójcik z Ani Mru Mru twarzą marki odzieżowej Wójcik (wideo)
Komik Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru został twarzą ogólnopolskiej kampanii wiosna/lato 2012 dziecięcej marki odzieżowej Wójcik.
więcej
|
|
Zakaz dla "seksistowskich" reklam Ryanair
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) wprowadziła zakaz dla dwóch reklam prasowych linii lotniczych Ryanair.
więcej
|
|
eurobank przez dwa lata dalej ze Starcomem
Starcom obronił w przetargu budżet mediowy eurobanku. Nowa umowa będzie obowiązywać przez najbliższe dwa lata.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na leki, Polsat i TVN najbardziej w górę
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 254 mln zł. Dużo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków.
więcej
|
|
Agora będzie sprzedawać reklamy w Skypie
Agora rozpoczyna współpracę ze Skype’em, w ramach której klienci działu sprzedaży Gazeta.pl będą mogli skorzystać z oferty reklamowej tego komunikatora.
więcej
|
|
Kreskówkowa kampania reklamuje Fruciaki od Bakomy (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtu pitnego Fruciaki. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Fruciaki lecą na owoce” - przygotowały firmy Hand Made, Hand Made Flow i Macroscope OMD.
więcej
|
|
Krzysztof Tkaczyk awansuje w Iberia Motor Company
Krzysztof Tkaczyk objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. sprzedaży flotowej i marketingu w Iberia Motor Company. W firmie pracuje od siedmiu lat.
więcej
|
|
Kubuś reklamowany w lekkiej butelce i dla dorosłych (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania napoju Kubuś (Maspex Wadowice) promująca jego dużą butelkę oraz podkreślająca, że jest skierowany również dla dorosłych. Akcję na zlecenie Maspexu Wadowice przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Rafał Jagodziński, Karolina Harz, Marta Garbolińska i Jakub Zientek w Brainshake
Rafał Jagodziński i Karolina Harz dołączyli do działu kreacji Brainshake, a zespół client service agencji zasilili Marta Garbolińska i Jakub Zientek.
więcej
|
|
Ewa Wilk-Gontarek: z Bonnier Business Polska do Yellow Hat
Ewa Wilk-Gontarek objęła stanowisko key account managera w agencji Yellow Hat. Poprzednio pracowała m.in. w Bonnier Business Polska, 10KMedia i G+J Polska.
więcej
|
|
Wartość rynku reklamy TV spadła o 5,8 proc. w IV kw.
W IV kwartale wartość rynku reklamy telewizyjnej spadła o 5,8% r/r i wyniosła 1053 mln zł, podała grupa medialna TVN powołując się na dane Starlink oraz szacunki własne.
więcej
|
|
Pakiet mobilny w ofercie AMS
Firma reklamy zewnętrznej AMS uruchomiła pakiet mobilny - ofertę kampanii reklamowej na citylightach AMS oraz w serwisie jakdojade.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|