|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 26 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Interaktywni o NaTemat.pl: elegancja, chaos i ... Pudelek
Pytani przez nas specjaliści z agencji interaktywnych mają mieszane opinie o serwisie NaTemat.pl. Najlepiej oceniono system komentarzy, a najgorzej - układ i nawigację, które dwóm ekspertom skojarzyły się z Pudelkiem.
więcej
|
Jarosław Kuźniar o ,,zwalniających" go z TVN 24: masochiści, smutna prawica
Jarosław Kuźniar podsumował sprowokowaną przez siebie akcję internautów, którzy zachęcali go do odejścia z TVN 24. Dziennikarz ocenił, że to działania „szalonej, smutnej prawicy” i że „psychiatria w Polsce ma przyszłość”.
więcej
|
YouTube przed Onetem, Facebook lepszy od Gazeta.pl i Interia.pl
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu, Wirtualnemedia.pl nr 1
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia" w kampanii Dolnego Śląska (wideo)
Pod hasłem „Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” rusza kampania promująca Dolny Śląsk. Akcja obejmie telewizję, internet, kina i outdoor.
więcej
|
|
Media Markt: nie sponsorujemy gwiazdorów, tylko kibiców (wideo)
Trwa pierwszy etap kampanii sklepów Media Markt nawiązującej do piłki nożnej i Euro 2012. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding odpowiadają firmy Opus B, Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal i Universal McCann.
więcej
|
|
Alior Bank reklamuje rachunki bez opłat (wideo)
W telewizji, internecie i prasie rusza kampania Alior Banku zachęcająca do opłacania rachunków w jego oddziałach. Akcję przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Fakty i ,,Po prostu fair" w kampanii Bank BPH (wideo)
Pod hasłem „Po prostu fair” rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego w Banku BPH utrzymana w konwencji faktów i dowodów. Akcję przygotowały agencja Team One i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
,,Europa w zasięgu ręki" w promocji TNT Express
Pod hasłem „Europa w zasięgu ręki” rozpoczęła się promocja usług lotniczych TNT Express. Akcję firma ta przygotowała i realizuje we własnym zakresie.
więcej
|
|
Norton 360: Chroni to, co najważniejsze
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej oprogramowanie zabezpieczające Norton 360. Akcję - obejmującą outdoor, internet, radio i sklepy - przygotowała agencja Polymus.
więcej
|
|
Reklama dla wybranych
Reklamy, które wyświetlają się tylko wybranym internautom i podążają za nimi w sieci - to efekty działania mechanizmów audience targetingu i retargetingu. Dwa nowe trendy coraz mocniej wkraczają na polski rynek reklamy online - pisze Jacek Pasławski, prezes Novem Group.
więcej
|
|
,,Koniec z..." - Fit & Easy reklamowany w stylu retro
Na outdoorze rusza kampania reklamowa miksu sałatkowego Fit & Easy (Green Factory). Akcję - utrzymaną w stylistyce lat 50. - przygotowała agencja Men at Work.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
'Rynek usług informacyjnych dynamicznie się zmienia'
Z Jerzym Paciorkowskim, prezesem zarządu PAP, rozmawiamy m.in. o trendach i zagrożeniach rynku informacyjnych usług agencyjnych, prywatyzacji PAP oraz niedawnej likwidacji drukarni DNT.
więcej
|
|
W 2011 spadła sprzedaż prasy w Polsce. Zanik codziennych wydań gazet?
W 2011 r. spadła sprzedaż dzienników ogólnopolskich i regionalnych. Gorzej niż przed rokiem sprzedawała się też większość tygodników opinii i tygodników lokalnych. Sytuacja na rynku zmierza do zaniku codziennych wydań gazet - ocenił medioznawca Wiesław Godzic.
więcej
|
|
"Twój Styl" liderem, w czołówce rośnie tylko "Focus"
Prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały w II półroczu ub.r. spadki czytelnictwa. W pierwszej dziesiątce zestawienia wzrostem pochwalić się może tylko “Focus”. Liderem pozostaje niezmiennie Twój Styl”, a w czołówce królują poradniki.
więcej
|
|
Bauer kupił "Naj Magazyn" od G+J
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się na sprzedanie miesięcznika “Naj Magazyn” Wydawnictwu Bauer. Pracownicy redakcji pisma przeszli już do nowego wydawcy. Strony nie ujawniają wysokości transakcji.
więcej
|
|
Niedzielny "The Sun" zamiast "News of The World"
Koncern Ruperta Murdocha News Corp. wprowadził na brytyjski rynek niedzielne wydanie bulwarowego dziennika “The Sun”. Ukazało się ono siedem miesięcy po likwidacji gazety “News the World”, która zniknęła z rynku w atmosferze skandalu.
więcej
|
|
Koniec darmowego "Wprost" na tabletach i smartfonach
AWR “Wprost” wprowadza opłaty za korzystanie z mobilnych wersji tygodnika “Wprost”. Użytkownicy tabletów i smartfonów po raz pierwszy będą musieli zapłacić za dostęp do treści z wydania, które pojawi się niedzielę 4 marca br.
więcej
|
|
Sprzedaż tygodników lokalnych w 2011 roku - liderem "Regionalna"
Dziesięć z piętnastu najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało w ub.r. spadki sprzedaży. Liderem pozostał tygodnik “Regionalna”, najwięcej stracił “Tygodnik Ciechanowski”, zaś najbardziej w dół poszybowała sprzedaż “Obserwatora Lokalnego”.
więcej
|
|
Grzegorz Kurzyp i Ewa Musiaszek w zarządzie Wydawnictwa Elamed
Grzegorz Kurzyp i Ewa Musiaszek znaleźli się w zarządzie katowickiego Wydawnictwa Elamed. Jego właściciele Elżbieta i Robert Cholewa, dotychczas zarządzający spółką, weszli w skład powołanej właśnie rady nadzorczej.
więcej
|
|
,,Echo Miasta" wraz z magazynem ,,Skarpa Warszawska"
W poniedziałek 27 lutego br. do stołecznego wydania bezpłatnego „Echa Miasta” (Polskapresse) dołączony zostanie drugi numer magazynu „Skarpa Warszawska”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|