|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 4 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Mobbing i łamanie kodeksu pracy? Polsat News pozwany
Pracujące w Polsat News do listopada ub.r. producentki Monika Jargot i Joanna Kaniewska oraz jedna z prezenterek złożyły w warszawskim Sądzie Okręgowym pozew przeciw Telewizji Polsat. Zarzucają jej długotrwałe łamanie kodeksu pracy i mobbing.
więcej
|
|
"Reguły gry" mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4
“Reguły gry”, pierwszy polski serial TVN7, po trzech odcinkach ma średnio 320 tys. widzów. To więcej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. Produkcja przegrywa jednak z TV4, a jej widownia spada z odcinek na odcinek.
więcej
|
|
Platforma N: TVN na pierwszym miejscu, a Jedynka na 10.
Platforma N od 6 marca br. przeprowadzi zmianę numeracji kanałów w dekoderach. Na pierwszym miejscu listy, gdzie dotąd był kanał TVP1 HD, pojawi się TVN HD.
więcej
|
|
"Wiadomości" korzystać będą z materiałów od widzów
TVP1 planuje odświeżenie serwisu internetowego “Wiadomości”, znajdzie się w nim m.in. możliwość przesyłania materiałów od widzów. Natomiast planowany na jutro dzień z “Wiadomościami” w internecie został przesunięty ze względu na żałobę narodową.
więcej
|
|
Czołowe kanały tematyczne w Polsce: Polsat News tuż za TVN24, Eurosport trzeci
Kanał TVN 24 był w lutym br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem tematycznym, a na drugie miejsce awansował Polsat News. W czołówce najwięcej miejsce zajmują kanały dziecięce. Zobacz top 40 stacji.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: internet LTE i HSPA+ bez modemu
Cyfrowy Polsat wprowadził nową ofertę internetową. W jej ramach klient może zakupić wyłącznie kartę SIM z usługą, wybierając jeden z trzech dostępnych pakietów danych.
więcej
|
|
Tysiące ludzi w marszu poparcia dla TV Trwam. "Precz z cenzurą"
Około 10 tys. osób, według szacunków policji, uczestniczyło w niedzielę w Krakowie w marszu poparcia dla TV Trwam. Jego uczestnicy domagali się wolności mediów i zapewnienia fundacji Lux Veritatis dostępu do platformy cyfrowej.
więcej
|
|
"Bitwa na głosy" i trzy seriale promowane przez TVP
Z początkiem marca br. Telewizja Polska rozpoczęła kampanię promocyjną wiosennej ramówki. W ramach akcji promowane są: show “Bitwa na głosy” oraz seriale “Komisarz Alex”, “Ja to mam szczęście!” i “Aida”.
więcej
|
|
"Discotour" - iTV w klubach disco polo
Na antenie kanału iTV pojawi się kolejny program poświęcony muzyce disco polo.
więcej
|
|
Katarzyna Pakosińska reklamuje UPC na Żądanie (wideo)
UPC rozpoczęła kampanię reklamową usługi VoD w związku z udostępnieniem w niej filmu „Giganci ze stali”. W akcji - przygotowanej przez firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Lemon&Orange i MediaVest - występuje Katarzyna Pakosińska.
więcej
|
|
Monika Wysocka kieruje działem komercyjnym Viacomu
Monika Wysocka objęła nowo utworzone stanowisko directora brand solutions w Viacom International Media Networks i objęła tym samym kierownictwo nad działem komercyjnym spółki. Ostatnio odeszli z niego wszyscy czołowi menedżerowie.
więcej
|
|
Edusat, TVR, Pomorska.TV w ofercie UPC
Kanały Edusat, TVR i Pomorska.TV w poniedziałek 5 marca br. dołączą do oferty telewizji cyfrowej sieci UPC Polska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Ściągaj szybciej na kolokwium" - reklama Nokii uznana za nieetyczną
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że billboard telefonu Nokia 500 z hasłem „Ściągasz na kolokwium? Ściągaj szybciej i za darmo dzięki WiFi. Źródło wiedzy miej zawsze przy sobie” naruszyła branżowy kodeks etyczny.
więcej
|
|
Łada-Szewczenko i Siekierski na czele ACR, Zaczek-Sakouhi odchodzi
Wiola Łada-Szewczenko i Marcin Siekierski zostali dyrektorami współzarządzającymi agencji mediowej ACR. Przejęli obowiązki byłej prezes firmy Jolanty Zaczek-Sakouhi.
więcej
|
|
T-Mobile biegająco reklamuje smartfony i laptopy (wideo)
Pod hasłem „Biegnij do T-Mobile” startuje kolejna kampania reklamująca tanie smartfony i laptopy dostępne w T-Mobile. Akcję przygotowały firmy G7 i Starcom.
więcej
|
|
,,Mistrzowie Futbolu" - promocja Kubusia wsparta reklamami (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję napojów Kubuś „Mistrzowie Futbolu”. Akcję na zlecenie Maspexu Wadowice przygotowały firmy Kid&Young, ZenithOptimedia i Codemedia.
więcej
|
|
,,Ustrzel nagrody" w promocji Tymbarku
Pod hasłem „Ustrzel nagrody” startuje promocja napojów Tymbark (Maspex Wadowice), które jednocześnie pojawiają się w dwóch nowych wersjach smakowych. Za przygotowanie i obsługę akcji zajmuje się Grupa 3.
więcej
|
|
,,Piękna Ty... piękna planeta" w kampanii Oriflame Ecobeauty (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa kosmetyków ekologicznych Oriflame Ecobeauty. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Piękna Ty... piękna planeta” - przygotowały firmy Milk Creative, Epoka i Arena Media.
więcej
|
|
Zuzanna Szczukowska i Agnieszka Żylińska art directorami w Legend Group
Zuzanna Szczukowska i Agnieszka Żylińska objęły funkcję art directorów w agencji Legend Group. Szczukowska wcześniej pracowała w 4Frame, a Żylińska współpracowała z adKing i Communication Art.
więcej
|
|
Małgorzata Jakimowicz: z FireFly Group do Change Integrated
Małgorzata Jakimowicz przechodzi z agencji FireFly Group do Change Integrated. Nie zmienia się przy tym jej stanowisko - account manager.
więcej
|
|
Iwona Michalczyk client service directorem w Garden of Words
Iwona Michalczyk awansowała na stanowisko client service directora w agencji Garden of Words. Z firmą jest związana od trzech lat.
więcej
|
|
AdPlayer sprzedaje reklamy TVP w telewizorach Sony Bravia
AdPlayer rozpoczęła obsługę Telewizji Polskiej w zakresie sprzedaży reklam przy jej materiałach wideo dostępnych w modelu VoD w telewizorach Sony Bravia. Ogółem firmy współpracują ze sobą od kwietnia ub.r.
więcej
|
|
Onet, Gazeta.pl i Demotywatory w kampanii zaginionych dzieci
W internecie ruszyła kampania informująca o zaginionych dzieciach. Akcję - opartą na mechanizmie stron 404 - fundacja Itaka realizuje wspólnie z serwisami Onet, Gazeta.pl, Zumi.pl, Demotywatory.pl, NetSprint i Adkontekst.pl.
więcej
|
|
nasic reklamowany jako ,,aerozol do nosa z dużym plusem" (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa nasic, aerozolu do nosa produkowanego przez Nepentes Pharma. Akcję przygotowały firmy Swiift creative marketing i Star Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Newsweek kopiuje Wprost. Lis działa na naszą szkodę"
Platforma Mediowa Point Group uważa, że Ringier Axel Springer chce w “Newsweeku” skopiować formułę “Wprost”, a zatrudnieni do kierowania tym pismem Tomasz Lis i Aleksandra Karasińska są nadal pracownikami AWR “Wprost” i działają na szkodę spółki.
więcej
|
|
Polskapresse pozwie "Fakt" za kradzież zdjęć rodziców Madzi
Grupa Polskapresse, wydawca “Polski Gazety Wrocławskiej”, zamierza pozwać wydawcę “Faktu” - spółkę Ringier Axel Springer Polska. Polskapresse zarzuca “Faktowi” bezprawną publikację zdjęć rodziców zmarłej Madzi, które ukazały się w “Gazecie Wrocławskiej”.
więcej
|
|
Pierwszy 'Lisowy' ,,Newsweek": Kuźniar i Hołdys ofiarami internautów, krytyka i drwiny w sieci
Okładka pierwszego numeru „Newsweek Polska” po zmianach w kierownictwie redakcji została mocno skrytykowana m.in. przez fanów tygodnika na Facebooku. Na okładce znaleźli się Jarosław Kuźniar i Zbigniew Hołdys wraz ze skierowanym do internautów apelem „Nie zabijajcie nas”.
więcej
|
|
Jak Hajdarowicz kupił Presspublikę? Pożyczka w Getin Noble Banku, zastaw u PW Rzeczpospolita
Zastaw na części udziałów Presspubliki, które w ub.r. kupił Grzegorz Hajdarowicz, mają Getin Noble Banku i PW Rzeczpospolita. W tym banku biznesmen zaciągnął kredyt na finalizację transakcji.
więcej
|
|
Gessler, Hołdys, Materna i Markowski felietonistami "Newsweeka"
Byli felietoniści tygodnika “Wprost” Magda Gessler, Zbigniew Hołdys, Grzegorz Markowski i Krzysztof Materna zaczęli pisać felietony dla tygodnika “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
"Fakt" radzi: "Zawalcz o wyższą emeryturę!"
W poniedziałek 5 marca br. rusza w “Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) akcja redakcyjna pod hasłem „Poradnik Faktu - Zawalcz o wyższą emeryturę!”. Porady dla czytelników publikowane będą przez trzy dni na stronach, które po złożeniu utworzą kilkunastostronicową książeczkę.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
63 proc. Polaków obawia się kompromitacji naszej kadry na Euro 2012
Niemal połowa Polaków (45%) interesujących się sportem, w tym piłką nożną, uważa że Euro 2012 będzie sukcesem organizacyjnym Polski, jednak tylko 18% pozytywnie postrzega obecny stopień przygotowania do mistrzostw. Badani najbardziej obawiają się kompromitacji polskiej reprezentacji (63%), a wśród najważniejszych korzyści wymieniają odnowione dworce i lotniska (72%) oraz lepszą infrastrukturę sportową (68%) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Najbardziej krytyczni wobec ACTA są młodzi internauci
Decyzja rządu o wstrzymaniu ratyfikacji ACTA była zgodna z krytycznym nastawieniem społecznym wobec tej umowy. Najbardziej krytyczni wobec ACTA są młodzi internauci - wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS na początku lutego.
więcej
|
|
83 proc. Polaków szanuje swojego pracodawcę
83 proc Polaków szanuje swojego pracodawcę, 71 proc. uważa, że przedsiębiorcy tworzą więcej miejsc pracy niż zakłady państwowe - wynika z badania GfK Polonia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|