|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 9 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2011 rok: "Twój Styl" liderem, "Sukces" o 30 proc. w dół
W 2011 roku większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej - niemal 30 proc. - stracił ostatni “Sukces”. Największy, choć nieduży wzrost zanotowało “Avanti”. Liderem pozostaje “Twój Styl”.
więcej |
|
Kwietniowy cennik TVP: 75 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość" a 71,5 tys. zł przy ,,Ranczo"
W cenniku TVP na kwiecień podobnie jak rok temu najwięcej kosztują reklamy przy serialach „M jak miłość” i „Ranczo”. Ogółem ceny spotów w skali roku minimalnie się zmniejszyły.
więcej |
|
HBO szykuje drugi sezon "Bez tajemnic"
HBO Polska szykuje się do nakręcenia drugiego sezonu serialu obyczajowego “Bez tajemnic”, opowiadającego o psychoterapeucie, który regularnie spotyka się ze swoimi pacjentami. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą jesienią br.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kolenda-Zaleska: zacytowałam Pospieszalskiego za ,,GW" i PAP
Katarzyna Kolenda-Zaleska broni się przed zarzutem o zmanipulowanie wypowiedzi Jana Pospieszalskiego z manifestacji w obronie TV Trwam. Twierdzi, że słowa Pospieszalskiego zaczerpnęła z relacji „Gazety Wyborczej” i PAP.
więcej
|
|
Kwietniowy cennik TVP: 75 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość" a 71,5 tys. zł przy ,,Ranczo"
W cenniku TVP na kwiecień podobnie jak rok temu najwięcej kosztują reklamy przy serialach „M jak miłość” i „Ranczo”. Ogółem ceny spotów w skali roku minimalnie się zmniejszyły.
więcej
|
|
HBO szykuje drugi sezon "Bez tajemnic"
HBO Polska szykuje się do nakręcenia drugiego sezonu serialu obyczajowego “Bez tajemnic”, opowiadającego o psychoterapeucie, który regularnie spotyka się ze swoimi pacjentami. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz, Marta Grzywacz i Ada Fijał nowymi twarzami Polsat Cafe
W wiosennej ramówce kanału Polsat Cafe znajdą się trzy nowe programy typu talk-show oraz reality-show “Siedem życzeń”. Łącznie w ramówce będzie siedem polskich nowości. Na antenie zadebiutują m.in. Krzysztof Ibisz, Marta Grzywacz i Ada Fijał.
więcej
|
|
"Viva Mjuzik Kłiiiz Superstar", "Kolejno odlicz" i "Hot or not" wiosną w Viva Polska
Kanał Viva Polska wiosną postawi na sprawdzone formaty. Widzowie zobaczą kolejne edycje programów “Viva Mjuzik Kłiiiz Superstar”, “Kolejno odlicz” oraz “Hot or not”. W tym ostatnim formacie pojawi się jednak nowe jury.
więcej
|
|
Planete+ wiosną o Rosji, Nowym Jorku i piłce nożnej
Serie dokumentalne o Rosji, Nowym Jorku oraz o futbolu, a także dokumenty z festiwalu Planete+ DOC - to wiosenna oferta kanału Planete+. Stacja pracuje też nad nową formułę “Hot Doc”.
więcej
|
|
KSD: Katarzyna Kolenda-Zaleska zmanipulowała słowa Jana Pospieszalskiego (wideo)
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy ocenia, że wypowiedź Jana Pospieszalskiego zacytowana w materiale Katarzyny Kolendy-Zaleskiej w poniedziałkowych „Faktach” TVN to manipulacja i ordynarne kłamstwo.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kwietniowy cennik TVP: 75 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość" a 71,5 tys. zł przy ,,Ranczo"
W cenniku TVP na kwiecień podobnie jak rok temu najwięcej kosztują reklamy przy serialach „M jak miłość” i „Ranczo”. Ogółem ceny spotów w skali roku minimalnie się zmniejszyły.
więcej
|
|
L'Oreal Polska kontra Oceanic: AA Eco może uczulać - reklama wprowadzała w błąd
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy kosmetyków AA Eco (produkowanych przez firmę Oceanic) z hasłem „Czuła natura nie uczula” mogły wprowadzać odbiorców w błąd. Skargę na te reklamy złożyła firma L'Oreal Polska.
więcej
|
|
Serce i Rozum na drodze reklamują Neostradę (wideo)
Zaprezentowano nowy spot Neostrady TP, w którym Serce i Rozum przekraczają prędkość na drodze. Reklamę przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja i Human Ark.
więcej
|
|
,,Pokaż język" promuje Żywca z Abradabem, Stuhrem, Fiszem i Raczkowskim
Rusza konkurs „Pokaż język” promujący piwo Żywiec. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Men at Work, PZL, Pride & Glory, Macroscope OMD i TBWA PR.
więcej
|
|
Ranjith Ramadasan dyrektorem kreatywnym Dragon Rouge
Ranjith Ramadasan rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji Dragon Rouge. Wcześniej pracował m.in. w azjatyckiej agencji Landor, Fitch i Interbrand.
więcej
|
|
Tribestan plus: Spełnijmy zmysłowe marzenia
Pod hasłem „Spełnijmy zmysłowe marzenia” ruszyła kampania reklamowa preparatu Tribestan plus podnoszącego sprawność seksualną kobiet i mężczyzn. Akcję na zlecenie produkującej go firmy Sopharma przygotowały agencje Who Wants To Sell More i SMAC.
więcej
|
|
Małgorzata Socha ponownie w kampanii Rexony (wideo)
Ruszyła trzecia kampania dezodorantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Małgorzaty Sochy. Akcję - obejmującą loterię i wspierające ją reklamy - przygotowały i realizują firmy Fabryka Pomysłów, Walk Creative i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Red8 przejmuje Unlimited Events i zmienia na Red8 Events
Grupa Red8 przejęła agencję eventową Unlimited Events, zmieniając jej nazwę na Red8 Events. Firmą, zatrudniającą 14 osób, dalej będzie kierował Jacek Wnorowski.
więcej
|
|
Bilety na Euro 2012 ponownie w promocji McDonald's (wideo)
Rusza druga edycja promocji McDonald’s, w której można wygrać m.in. bilety na mecze Euro 2012. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB i Macroscope OMD.
więcej
|
|
Kawiarenka pana Franciszka znów reklamuje Gellwe (wideo)
W telewizji startuje wizerunkowa kampania reklamowa deserów Gellwe. Akcja - przygotowana przez produkujący je FoodCare wspólnie z dom mediowy Mindshare - jest oparta na starym spocie tej marki.
więcej
|
|
,,Fair Play" - kampania przeciw HIV/AIDS w czasie Euro 2012
W trakcie Euro 2012 będzie prowadzona kampania społeczna „Fair Play” dotycząca profilaktyki HIV. Akcję na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS przygotuje i zrealizuje agencja Link PR.
więcej
|
|
Swoboda, lekkość i wyższy poziom w kampanii Samsunga 5 Ultra
W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa pierwszego notebooka Samsung z serii 5 Ultra. Akcję przygotowały firmy Cheil, Starcom i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
Krakus promuje ogórki i żurek na outdoorze
Trwa ogólnopolska świąteczna kampania outdoorowa ogórków konserwowych i żurku marki Krakus (Agros-Nova). Akcję przygotowały firmy Art Most i MediaCom.
więcej
|
|
Grażyna Rzehak: z Unilever do Grupy Żywiec
Grażyna Rzehak objęła stanowisko dyrektora ds. personalnych Grupy Żywiec. Poprzednio przez 14 lat pracowała w Unilever.
więcej
|
|
Ars Thanea: Piotr Bajtała na czele działu mobile
Piotr Bajtała dołączył do agencji Ars Thanea, obejmując funkcję lead mobile creative. Poprzednio pracował w agencji Gong.
więcej
|
|
coffeeheaven w wiosennej kampanii zachęca do rejestracji kart
Pod hasłem „zyskaj dzięki rejestracji w my coffeeheaven” ruszyła wiosenna kampania w kawiarniach coffeeheaven (CHI Polska).
więcej
|
|
Ania Kondek i Łukasz Misiura w Hand Made
Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyły dwie nowe osoby: Ania Kondek, która zasiliła dział kreacji oraz Łukasz Misiura, operator DTP.
więcej
|
|
Huawei stawia na BBH
Firma Huawei zatrudniła BBH jako swoją globalną agencję reklamową.
więcej
|
|
Siesta: śliwki suszone w wielkanocnej promocji
Ruszyła świąteczna promocja konsumencka bakalii Siesta (Jutrzenka Colian), w której śliwki suszone są oferowane w powiększonym o 20% opakowaniu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
2011 rok: "Twój Styl" liderem, "Sukces" o 30 proc. w dół
W 2011 roku większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej - niemal 30 proc. - stracił ostatni “Sukces”. Największy, choć nieduży wzrost zanotowało “Avanti”. Liderem pozostaje “Twój Styl”.
więcej
|
|
Krzysztof Rutkowski z blogiem w ,,Super Expressie"
Krzysztof Rutkowski od czwartku prowadzi swojego bloga w portalu Se.pl - serwisie internetowym „Super Expressu” (Murator).
więcej
|
|
Artur Grabek przeszedł z "DGP" do "Rzeczpospolitej"
Artur Grabek, dotychczas dziennikarz „Dziennika Gazety Prawnej”, od marca br. dołączył do redakcji „Rzeczpospolitej” (Presspublica).
więcej
|
|
"Super Express TV" z większą liczba programów
Murator, wydawca “Super Expressu”, odświeżył dodatek telewizyjny “Super Express TV”, dołączany do dziennika w piątki. Od marca br. jest w nim prezentowana większa liczba stacji.
więcej
|
|
Kolektury Lotto w biurach ogłoszeń Polskapresse w Łodzi
W biurach ogłoszeń Polskapresse Oddział Prasa Łódzka, wydawcy “Dziennika Łódzkiego” i “Expressu Ilustrowanego”, z początkiem marca br. uruchomione zostały kolektury Totalizatora Sportowego.
więcej
|
|
,,Angielski dla seniorów - Konwersacje" z ,,Gazetą Wyborczą"
Od poniedziałku, 12 marca 2012 r. z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukazywać się będą płyty pozwalające na doskonalenie umiejętności językowych przez dojrzałych czytelników.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|