Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 15 Marca 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Robert Bednarski: Onet to już nie portal, tylko medium

- Onet nie jest już portalem, tylko jednym z wiodących polskich mediów - przekonuje Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi też o rozwoju firmy w zakresie wideo, mobile i social media. więcej

 
Nielsen mierzy oglądalność PVR, ale nadal nieoficjalnie

Nielsen Audience Measurement prowadzi pomiar oglądania telewizji z przesunięciem czasowym, ale na razie nie udostępnia tych danych całemu rynkowi, a jedynie nadawcom. Powód? Zbyt mała liczba gospodarstw korzystających z tej funkcjonalności. więcej

 
Phoenix Press górą w sporze z Burdą. Nie zostanie wykluczony

Phoenix Press nie zostanie wykluczony z Izby Wydawców Prasy. Zdaniem Sądu Koleżeńskiego, wydawca ten wprowadził takie zmiany w magazynie “Przepisy Czytelników”, że odróżniają go one od należącego do Burdy tytułu “Przyślij Przepis!”. Ale Burda jest innego zdania. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Rubicon Media poszukuje osoby na stanowisko
EVENT MANAGER

Rubicon Media poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Promocji

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu PR

White Ducky poszukuje osoby na stanowisko
Account Director Ducky

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
ART DIRECTOR

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Project Manager

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. promocji sprzedaży

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
GRAFIK KREATYWNY

IKEA poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Działu Marketingu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Trudne sprawy" zyskały 500 000 widzów. Nie dają szans konkurencji

Trzeci sezon serialu paradokumentalnego “Trudne sprawy” śledzi o około 500 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu pierwsza seria. Polsat w czasie pokazywania produkcji jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

 
Kosztowna kolizja podczas kręcenia show TVN Turbo z Małgorzatą Sochą (wideo)

W trakcie kręcenia dwusetnego odcinka emitowanego w TVN Turbo “Zakupu kontrolowanego” doszło do kolizji testowanego auta z autobusem miejskim. Uszkodzone zostały drzwi wartego ponad 300 tys. zł Maserati Gran Turismo z 2008 roku. więcej

 
Zły rok dla pism komputerowych, "Komputer Świat" z największym spadkiem

W 2011 roku wszystkie pisma komputerowe i o grach komputerowych miały niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej. Największy spadek zanotował “Komputer Świat”, najmniejszy - “CD Action”, który pozostał liderem rankingu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Wprost" i "Polityka" chcą kontroli sprzedaży "Newsweeka"

Sposób kwalifikowania wspólnej prenumeraty “Newsweeka” i “Dziennika Gazety Prawnej” powinien zostać sprawdzony przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy - uważają wydawcy “Wprost” i “Polityki”. więcej

Radio ZET i Trójka ostro w dół. Rekordowy wynik Radia Maryja

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2012 r. był udany dla Radia Maryja, Eski Rock i Czwórki. więcej

Co dalej z tygodnikiem "Przekrój"
Coraz mniejsza sprzedaż "GW", słabo "Gazeta Polska Codziennie"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Nielsen mierzy oglądalność PVR, ale nadal nieoficjalnie

Nielsen Audience Measurement prowadzi pomiar oglądania telewizji z przesunięciem czasowym, ale na razie nie udostępnia tych danych całemu rynkowi, a jedynie nadawcom. Powód? Zbyt mała liczba gospodarstw korzystających z tej funkcjonalności. więcej

 
"Trudne sprawy" zyskały 500 000 widzów. Nie dają szans konkurencji

Trzeci sezon serialu paradokumentalnego “Trudne sprawy” śledzi o około 500 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu pierwsza seria. Polsat w czasie pokazywania produkcji jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

 
Kosztowna kolizja podczas kręcenia show TVN Turbo z Małgorzatą Sochą (wideo)

W trakcie kręcenia dwusetnego odcinka emitowanego w TVN Turbo “Zakupu kontrolowanego” doszło do kolizji testowanego auta z autobusem miejskim. Uszkodzone zostały drzwi wartego ponad 300 tys. zł Maserati Gran Turismo z 2008 roku. więcej

 
Tele 5 kontra KRRiT: sprawę rozstrzygnie sąd

Mediaset, nadawca kanału Tele 5, złożył w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym odwołanie od decyzji Krajowej Radiofonii i Telewizji dotyczącej wyników konkursu na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-1). więcej

 
Ola Szwed i "Beavis & Butt-head" wiosną w MTV Polska

Wiosną na antenie MTV Polska pojawi się polski reality-show „Operacja: stylówa”, który poprowadzi Aleksandra Szwed, a także m.in. nowa kreskówka z udziałem Beavisa i Butt-heada czy kolejny sezon „Ekipy z New Jersey”. więcej

 
Piotr Czech opuszcza "Wydarzenia", będzie pilotem Boeinga

Piotr Czech, reporter “Wydarzeń” Polsatu, zdecydował się o odejściu z zawodu dziennikarza i rozpoczęciu pracy jako pilot Boeinga 737. W programie informacyjnym Polsatu po raz ostatni pojawił się w środę. więcej

 
Rusza Formuła 1, wyścigi w Polsacie i Polsacie Sport Extra

Telewizja Polsat w najbliższy weekend rusza z transmisjami kolejnego sezonu wyścigów Formuły 1. Relacje na żywo oglądać będzie można w Polsacie i Polsacie Sport Extra. więcej

 
Grupa ITI: nie sprzedajemy Legii Warszawa

Grupa ITI w specjalnym komunikacie zdementowała doniesienia “Gazety Polskiej Codziennie”, że w najbliższym czasie nastąpić ma sprzedaż należącego do spółki klubu piłkarskiego Legia Warszawa. więcej

 
Rachunki za UPC opłacisz za darmo w Alior Banku

Sieć kablowa UPC Polska podpisała umowę z Alior Bankiem, która daje klientom operatora możliwość opłacania rachunków bez prowizji bankowej w dowolnie wybranym oddziale tego banku w całym kraju. więcej

 
 
Radio  
 
Anna Kropaczek: z TOK FM do RMF FM

Anna Kropaczek rozpoczęła pracę na stanowisku reportera RMF FM w Katowicach, dołączając do Marcina Buczka. więcej

 
John Godson zdobył "Srebrne Usta". 'Nie bójcie się mieć więcej dzieci'

Poseł John Godson został laureatem nagrody radiowej Trójki "Srebrne Usta", przyznawanej za najbardziej zaskakującą i zabawną wypowiedź na polskiej scenie politycznej. więcej

 
Reklama  
 
Reklama Heyah z Ryśkiem, świnką i wtyczką nie zachęcała do przemocy - skarga odrzucona

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę dotyczącą spotu Heyah, w którym kot Rysiek wkłada do nosa - śwince i sobie - wtyczkę od lampki. Zdaniem autora protestu taki przekaz promował przemoc. więcej

 
Marcin Dworucha: Czuję satysfakcję, gdy ludzie się uśmiechają

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dworucha, managing director i partner w f25 interactive production house. więcej

 
ZenithOptimedia: prognoza wzrostu dla globalnego rynku reklamy minimalnie w górę

Dom mediowy ZenithOptimedia prognozuje, że globalne wydatki na reklamę zwiększą się w bieżącym roku o 4,8 proc. więcej

 
George Clooney w drugiej polskiej reklamie Nespresso (wideo)

19 marca do emisji w polskiej telewizji trafi nowa reklama Nespresso z udziałem George’a Clooneya. Przygotowały ją agencja IPG Group (Lowe Paris) i dom mediowy MEC Polska. więcej

 
IAA Polska apeluje: ostrożniej z ,,zielonymi etykietami"

Polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA deklaruje poparcie dla bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących używania eko-symboli na opakowaniach i w reklamach. Takie zasady zamierza wprowadzić Komisja Europejska. więcej

 
Alior Bank reklamuje pożyczkę z gwarancją najniższej raty (wideo)

W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się kampania Alior Banku oferująca pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższej raty na rynku. Akcję przygotowały firmy PZL i Maxus. więcej

 
Tydzień w reklamie tv: Polsat i TVN po 14 mln zł więcej

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano ponad 385 mln zł. Mocno wzrosły wpływy reklamowe Polsatu i TVN. więcej

 
Analytics & insight w MEC Polska będzie centrum w Europie Środkowej i Wschodniej

Dział analytics & insight w MEC Polska będzie wspierał inne oddziały MEC w Europie Środkowej i Wschodniej w zakresie rozwoju oferty analitycznej i badawczej. Nadal będzie nim kierował Tomasz Kolanowski. więcej

 
Kredyt ,,na wydatki małe i duże" w promocji Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczyna wiosenną promocję kredytu gotówkowego i celowego. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just i Starcom. więcej

 
Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz: z ARBOmedia do Mint Media

Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz zostali nowymi pracownikami agencji Mint Media. Obaj byli wcześniej związani z ARBOmedia. więcej

 
K2 poprzez Ambasadę Trendów będzie promować Knorr

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingu rekomendacji Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska). Wykorzysta do tego swoją nową usługę - Ambasada Trendów. więcej

 
Janusz Kaniewski stworzył nowy logotyp Grupy Paradyż

Grupa Paradyż zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Jej autorem jest agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy Janusza Kaniewskiego (Kaniewski Haute Design). Zaprojektował on nowe logotypy grupy. więcej

 
Monika Bieda PR & new business directorem w S4

Monika Bieda awansowała na stanowisko PR & new business directora w agencji S4. Z firmą związana jest od 6 lat, wcześniej zajmowała stanowisko PR managera. więcej

 
Łukasz Żukowski dołączył do ADHD Warsaw

Łukasz Żukowski rozpoczął pracę w agencji ADHD Warsaw. Wcześniej współpracował z agencjami Advertica i DDB Warszawa. więcej

 
OBI z serwisem i kampanią od Biura Podróży Reklamy

Serwis internetowy sklepów OBI został udostępniony w nowej wersji. Jednocześnie rusza ich kampania reklamowa. Za oba projekty odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. więcej

 
Mikołaj Stefański: z SaveUp do Tribal DDB Warszawa

Mikołaj Stefański rozpoczął pracę jako account executive w agencji Tribal DDB Warszawa. Wcześniej pracował m.in. w SaveUp, Adwertajzing i totutam.pl. więcej

 
Jet Line inwestuje w sieci nośników Motorway 12x4m

W kwietniu sieć Motorway 12x4m powiększy się o sześć nowych powierzchni reklamowych. więcej

 
4clover z pakietem 4_TVfan

IDMnet udostępnił w swojej internetowej sieci reklamowej 4clover pakiet tematyczny 4_TVfan. Obejmuje on witryny poświęcone serialom i innym programom telewizyjnym. więcej

 
Prasa  
 
Phoenix Press górą w sporze z Burdą. Nie zostanie wykluczony

Phoenix Press nie zostanie wykluczony z Izby Wydawców Prasy. Zdaniem Sądu Koleżeńskiego, wydawca ten wprowadził takie zmiany w magazynie “Przepisy Czytelników”, że odróżniają go one od należącego do Burdy tytułu “Przyślij Przepis!”. Ale Burda jest innego zdania. więcej

 
Zły rok dla pism komputerowych, "Komputer Świat" z największym spadkiem

W 2011 roku wszystkie pisma komputerowe i o grach komputerowych miały niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej. Największy spadek zanotował “Komputer Świat”, najmniejszy - “CD Action”, który pozostał liderem rankingu. więcej

 
Egmont wydaje magazyn "Smyki"

W czwartek 15 marca br. na rynku nakładem wydawnictwa Egmont Polska pojawi się kwartalnik “Smyki”, który kierowany będzie do dzieci w wieku od trzech do czterech lat i ich rodziców. Wydawany będzie na licencji Disneya. więcej

 
"Viva! Style" z Weroniką Rosati i filmem "Listy do M."

W czwartek 15 marca br. na rynek trafi poszerzone o sekcje dotyczące mody i urody wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) zatytułowane “Viva! Style”. Na okładce znajdzie się Weronika Rosati. więcej

 
,,Sprawdzian szóstoklasisty 2012" z ,,Gazetą Wyborczą"

W czwartek z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się multimedialna płyta „Sprawdzian szóstoklasisty 2012”, przygotowana z myślą o uczniach, którzy 3 kwietnia br. będą pisać test na koniec podstawówki. więcej

 
Internet  
 
Robert Bednarski: Onet to już nie portal, tylko medium

- Onet nie jest już portalem, tylko jednym z wiodących polskich mediów - przekonuje Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi też o rozwoju firmy w zakresie wideo, mobile i social media. więcej

 
Facebook: 15 mln użytkowników płaciło w 2011 r. za wirtualne dobra

15 milionów użytkowników Facebooka płaciło w ubiegłym roku za wirtualne dobra przy użyciu wewnętrznej waluty portalu (Facebook Credits). więcej

 
Nokaut wyda 26 mln zł na zakup i rozwój oprogramowania, dalej chce kupić Opineo.pl i Skąpiec.pl

Nokaut jest gotowy, aby wznowić rozmowy z Opineo.pl oraz Skąpiec.pl w sprawie przejęcia i planuje emisję akcji, która posłuży sfinansowaniu tych transakcji, poinformował prezes spółki Wojciech Czernecki. więcej

 
Firefox 11 z synchronizacją dodatków i migracją z Chrome do pobrania (wideo)

Mozilla wydała najnowszą wersję przeglądarki Firefox na platformy Windows, Mac i Linux. więcej

 
Bahrajn i Białoruś debiutują na liście "wrogów internetu"

Organizacja Reporterzy Bez Granic (Reporters Sans Frontieres - RSF) przedstawiła zaktualizowaną listę "wrogów internetu" z 12 krajami najbardziej ograniczającymi wolność słowa w sieci. więcej

 
WP.pl: nowa mobilna strona główna w HTML5

Wirtualna Polska uruchomiła nową wersję mobilnej strony głównej portalu dla smartfonów, wykorzystując technologię HTML5. Docelowo na kodowanie w HTML5 mają przejść wszystkie serwisy mobilne WP.pl. więcej

 
Nokaut.pl z Gazeta.pl - umowa na 2 mln zł

Grupa Nokaut rozpoczyna współpracę z portalem Gazeta.pl. więcej

 
Grupa Nokaut już na GPW, akcje wzrosły o 6,5 proc. do 12,78 zł

Akcje spółki Grupa Nokaut - działającej na rynku e-commerce, właściciela internetowych porównywarek cen - wzrosły o 6,5% do 12,78 zł w debiucie na GPW. To 428. spółka notowana na GPW i 3. debiutant w 2012 roku. więcej

 
Tomasz Gutkowski i Andrzej Grochal w Empathy Internet Software House

Tomasz Gutkowski i Andrzej Grocha dołączyli do zespołu Empathy Internet Software House. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Chmura obliczeniowa w 42 proc. dużych firm w Polsce

Prawie co drugie duże przedsiębiorstwo działające w Polsce (42%) deklaruje korzystanie z rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej, a następne 9% deklaruje chęć wprowadzenia tej technologii w 2012 r. - wynika z badania PBS DGA. więcej

 
7 proc. Polaków planuje w tym roku zakup samochodu

7 proc. Polaków w wieku 18 lat i więcej planuje w tym roku zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. Zdecydowana większość myśli o pojeździe używanym, tylko jeden na dziesięciu chce wybrać auto fabrycznie nowe - wynika z badania TNS OBOP. więcej

 
Zdaniem Polaków firmy muszą być innowacyjne

64 proc. Polaków uważa, że aby firma przynosiła zysk powinna być innowacyjna, jednocześnie 59 proc. nie wie jak pozyskiwać finansowanie dla przedsiębiorstwa - wynika z badania GfK Polonia. więcej

 
Public Relations  
 
On Board PR dla kanału Sundance Channel
 
Monday PR na kolejny rok z Asus Polska
 
Joanna Czechowska junior PR managerem w Fujifilm
 
Jacek Ciszewski PR Managerem Sanitec Group
 
Technologie  
 
IDC: w 2012 r. sprzedanych zostanie 106 mln tabletów, liderem iPad
 
Reklama Heyah z Ryśkiem, świnką i wtyczką nie zachęcała do przemocy - skarga odrzucona
 
HTC zapowiada aktualizację do nowego Androida. 16 smartfonów na liście
 
Chmura obliczeniowa w 42 proc. dużych firm w Polsce
 
NPD In-Stat: prawie 10 miliardów mobilnych transakcji zbliżeniowych w 2016 r.
 
Gospodarka  
 
BNP Paribas Polska otworzy 30 placówek w 2012 r.
 
PGE: przetarg na wykonawcę elektrowni jądrowej w dwa miesiące
 
Deficyt budżetu wyniósł 25,11 mld zł w 2011 r. "62,5% planu"
 
Jacek Rostowski: Nie planujemy rewizji szacunku wzrostu PKB za 2012 r.
 
Kupno mieszkania - na zniżkę łatwiej na rynku wtórnym
 
Kto może skorzystać z podatku liniowego
 
Inflacja dalej bardzo mocna
 
MCI Management: zainwestujemy 300-500 mln zł do 2013
 
Comarch: min. 10-proc. wzrost przychodów z ERP w 2012 r.
 
Przepisy karne hamują rozwój polskich firm
 
Kultura/Rozrywka  
 
David Guetta gwiazdą Sunrise Festival 2012
 
Jenna Elfman w serialu "1600 Penn"
 
Barack Obama fanem Coldplay
 
Arnold Schwarzenegger w "Last Stand" wraca w wielkim stylu
 
Courtney Love: Muppety "zgwałciły" Kurta Cobaina (wideo)
 
Agnieszka Holland odpowiada za film "Burning Bush"
 
Odważna Scarlett Johansson
 
Justin Bieber: "Boyfriend" będzie promować "Believe"
 
Jessica Biel będzie niegrzeczna
 
Dlaczego rozpadało się małżeństwo Katy Perry
 
Quidam: premiera "Saiko" 16 kwietnia
 
Blog  
 
HISTORYJKI O ZABIJANIU - Eli Barbur
 
Britannica warta wpisu... - Mirosław Usidus
 
Dżunior Kopyrajter chce się chlastać. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jak Wyborcza Grecję ratowała - Jerzy Szygiel
 
Virale - broń biologiczna współczesnej reklamy? - Bartosz Konopka
 
Nasz gość  
 
'Rynek usług informacyjnych dynamicznie się zmienia'

Z Jerzym Paciorkowskim, prezesem zarządu PAP, rozmawiamy m.in. o trendach i zagrożeniach rynku informacyjnych usług agencyjnych, prywatyzacji PAP oraz niedawnej likwidacji drukarni DNT. więcej

 
Tadeusz Sołtys - prezes RMF FM
 
Szefowa ,,Tygodnika Podhalańskiego": Rynek pism regionalnych jest specyficzny
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Dworucha: Czuję satysfakcję, gdy ludzie się uśmiechają

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dworucha, managing director i partner w f25 interactive production house. więcej

 
Michał Malitowski, juror "Tylko tańca": konkurencja to motywacja
 
Wojciech Chojnacki: Konkurencja to różne owoce w tym samym sadzie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Manager/ Senior Manager
 
Specjalista ds. obsługi PlayBox Technology
 
Specjalista ds. sprzedaży
 
EVENT MANAGER
 
Brand Manager
 
Redaktor prowadzący
 
Dziennikarz , Redaktor
 
Kierownik Produkcji Filmów Reklamowych
 
Wydawcy telewizyjnych programów interaktywnych
 
Koordynator Projektów Marketingowych
 
EVENT MANAGER
 
NEW BUSINESS MANAGER
 
Młodszy Specjalista ds. Promocji
 
Dyrektor Działu PR
 
SZKOLENIE
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl