|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 18 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tysiące ludzi na ulicach Gdańska, Lublina i Białegostoku w obronie TV Trwam (foto+wideo)
W Gdańsku, w Lublinie i w Białymstoku odbyły się w niedzielę manifestacje w proteście przeciwko nieprzyznaniu Telewizji Trwam miejsca na multipleksie cyfrowym. Każda z nich zgromadziła po kilka tysięcy osób.
więcej
|
|
Cennik TVN na kwiecień: 93 tys. za spot przy ,,X-Factor"
W kwietniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „X-Factor”. Tańsze niż rok temu są reklamy przy programie Szymona Majewskiego, a droższe - przy talk show Kuby Wojewódzkiego.
więcej
|
|
Sopot TOPtrendy Festiwal 2012 - Polsat szuka wykonawców do konkursu "trendy"
Telewizja Polsat rozpoczęła poszukiwania zespołów i wokalistów, którzy wystąpią podczas konkursu “trendy” odbywającego się w ramach Sopot TOPtrendy Festiwal 2012.
więcej
|
|
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler wygrywają z konkurencją
Piąty sezon “Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler daje stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. Ma jednak mniej niż emitowany rok wcześniej trzeci sezon, który jednak nadawano w innym paśmie niż teraz.
więcej
|
|
"Szpilki" bez Magdy Schejbal i "Hotel 52" z mniejszą widownią
Najnowsze sezony czwartkowych seriali Polsatu “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” mają niższą widownię niż ich serie nadawane rok temu. “Hotel” daje stacji trzecie miejsce w rynku, zaś “Szpilki” przegrywają tylko z TVN, ale straciły więcej widzów niż “Hotel”.
więcej
|
|
TVN Turbo liderem - TLC traci a Domo+ sześć razy zwiększyło wynik
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w lutym br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC, notujące pierwszy od wielu miesięcy spadek oglądalności. Największy, niemal sześciokrotny wzrost udziału odnotowała stacja Domo+.
więcej
|
|
MTVMobile: T-Mobile rozpoczyna w Polsce współpracę z MTV
W połowie tygodnia Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, ogłosi start współpracy z Viacom International, właścicielem telewizji MTV. Takie projekty T-Mobile z MTV realizują już w kilku krajach europejskich.
więcej
|
|
TVP szuka piosenek do SuperPremier, zmiany w regulaminie
TVP 1 rozpoczęła nabór do koncertu SuperPremiery 2012, 49. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Koncert odbędzie się podczas drugiego dnia festiwalu, który w tym roku zaplanowano na dni 1 i 2 czerwca.
więcej
|
|
Twórca nSportu przygotuje Ekstraklasę TV?
Wiceprezesem Ekstraklasy SA ma zostać Grzegorz Płaza, dyrektor programowy platformy n. Jeśli do końca br. przygotuje projekt kanału Ekstraklasa TV, trafią do niego transmisje T-Mobile Ekstraklasy obecne teraz w Canal+, Polsacie i Eurosporcie.
więcej
|
|
Wiosenna promocja Cyfry+ wsparta kampanią z Jedynym Takim (wideo)
Pod hasłem „Koniec ze szlabanem na telewizję” rusza wiosenna promocja Cyfry+. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Jedynego Takiego przygotowana przez Canal+ Cyfrowy wspólnie z ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Do czerwca I multipleks naziemnej telewizji cyfrowej w prawie całej Polsce (wideo)
Do końca maja pierwszy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej ma być dostępny dla ponad 90 proc. Polaków. Operator, firma Emitel zapewnia, że do tego czasu uzupełni braki infrastrukturalne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik TVN na kwiecień: 93 tys. za spot przy ,,X-Factor"
W kwietniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „X-Factor”. Tańsze niż rok temu są reklamy przy programie Szymona Majewskiego, a droższe - przy talk show Kuby Wojewódzkiego.
więcej
|
|
Eurozet podnosi cennik reklamowy Radia ZET i pakietów
Eurozet z początkiem kwietnia podnosi o 3,4 proc. ceny reklam w Radiu ZET. W związku z tym drożeją cenniki pakietów reklamowych obejmujących tę stację.
więcej
|
|
Tesco ma przeprosić za nieuczciwe porównania cenowe z Lidlem
Sąd okręgowy w Krakowie uznał, że reklamy Tesco sprzed trzech lat w nieuczciwy sposób porównywały ceny z siecią Lidl. Tesco ma za to przeprosić w swojej gazetce reklamowej.
więcej
|
|
Marka Jaguar z odświeżoną identyfikacją wizualną i globalną kampanią (wideo)
Firma Jaguar wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej o nazwie Jaguar Alive. Towarzyszy temu globalna kampania marketingowa.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group: w tym roku 7,27 mld zł na reklamę w Polsce
ZenithOptimedia Group szacuje, że w br. łączne wydatki reklamowe w Polsce wyniosą 7,27 mld zł. Oznacza to wzrost w skali roku o 1,9 proc.
więcej
|
|
,,Wykorzystaj mnie" w reklamie Ledpoint uznane za seksistowskie
Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboard firmy Ledpoint ze zdjęciem kobiety i hasłem „Wykorzystaj mnie” miał charakter seksistowski, przez co naruszył kodeks branżowy.
więcej
|
|
Zmarł Chaleo Yoovidhya, twórca Red Bulla
Twórca bezalkoholowego napoju pobudzającego Red Bull, jeden z najbogatszych ludzi w Tajlandii Chaleo Yoovidhya, zmarł w sobotę w Bangkoku w wieku 90 lat - poinformował dziennik "Bangkok Post".
więcej
|
|
Kiwisport z nową identyfikacją wizualną
Agencja marketingu sportowego Kiwisport ma nową identyfikację wizualną. Powodem zmiany była reorganizacja agencji i powołanie Kiwigroup.
więcej
|
|
Mother z globalnym budżetem reklamowym HTC
Firma HTC zatrudniła Mother jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na ponad 150 milionów dolarów.
więcej
|
|
Joanna Wrześniowska w Infinity Group
Joanna Wrześniowska dołączyła do zespołu agencji Infinity Group. Objęła stanowisko creative concept directora.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko "Puls Biznesu" i "Parkiet" ze wzrostami - najchętniej czytane gazety w Polsce
Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. była “Gazeta Wyborcza”, która znalazła się przed “Faktem” - wynika z badania PBC General. W rankingu wzrosty czytelnictwa zanotowały jedynie “Parkiet” i “Puls Biznesu”.
więcej
|
|
2011: magazyny motoryzacyjne straciły, ale "Auto-Moto" zyskało
Większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało w 2011 roku spadki sprzedaży, na plusie ub.r. zakończyły jedynie “Classic Auto” i “Auto-Moto”, które zyskało najwięcej. Na przeciwnym biegunie znalazł się “Auto Świat Poradnik”.
więcej
|
|
,,Przyślij Przepis!" rusza jako serwis internetowy
Wydawnictwo Burda Media Polska uruchomiło serwis przyslijprzepis.pl, internetowy odpowiednik miesięcznika „Przyślij Przepis!”. Najciekawsze przepisy zamieszczone przez użytkowników strony będą publikowane w papierowym wydaniu pisma.
więcej
|
|
"Polityka" o Prusach
W środę 21 marca br. w sprzedaży pojawi się kolejne wydanie specjalne „Polityki” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) z cyklu “Pomocnik Historyczny”. Publikacja zatytułowana będzie „Prusy”.
więcej
|
|
Zmarł Zygmunt Broniarek, były korespondent "Trybuny Ludu" i felietonista "Trybuny"
Dziennikarz i publicysta, autor kilkunastu książek, były korespondent "Trybuny Ludu" i felietonista "Trybuny" Zbigniew Broniarek zmarł w piątek nad ranem w Warszawie. Miał 87 lat.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty": nowa szata i rubryki
Kwietniowe wydanie magazynu „Cztery Kąty” (Agora) ukazało się w nowej szacie graficznej i z nowymi rubrykami. W miesięczniku jest też więcej zdjęć prezentujących polskie wnętrza, a także porad i inspiracji.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Poparcie dla partii politycznych: w marcu PO - 29 proc., PiS - 23 proc.
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w marcu, PO mogłaby liczyć na poparcie 29 proc. badanych przez CBOS osób deklarujących udział w głosowaniu. Na PiS zagłosowałoby 23 proc. respondentów. W Sejmie znalazłyby się też: Ruch Palikota, SLD i PSL (po 8 proc.).
więcej
|
|
71 proc. badanych Polaków uważa, że sprawy w kraju idą w złym kierunku
Sprawy w Polsce idą w złym kierunku - uważa 71 proc. respondentów TNS OBOP. 68 proc. uważa, że polska gospodarka jest w kryzysie, a 51 proc. badanych przewiduje, że w najbliższych 3 latach nastąpi pogorszenie sytuacji materialnej Polaków.
więcej
|
|
71 proc. Polaków uważa, że Vaclav Havel był postacią ważną dla Polski
71 proc. ankietowanych Polaków uważa, że Vaclav Havel był postacią ważną dla Polski - wynika z najnowszego sondażu CBOS. O pierwszym prezydencie Czech, zmarłym w grudniu ub. r., nie słyszał tylko co dziesiąty Polak.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|