|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Sakiewicz ogłasza bojkot reklamodawców ,,Wiadomości". ,,Dosyć zakłamania i cenzury"
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „GPC” Tomasz Sakiewicz wzywa do bojkotu produktów i usług reklamowanych przy „Wiadomościach” TVP 1. Powód? „Wiadomości” nie zrelacjonowały jego wizyty na wiecu poparcia premiera Węgier.
więcej
|
|
Krystyna Jarosz odchodzi z biura reklamy "Polityki"
Krystyna Jarosz, założycielka i dyrektor biura reklamy “Polityki” (“Polityka Spółdzielnia Pracy) z końcem miesiąca odchodzi na emeryturę. Zastąpi ją Izabela Kowalczyk-Dudek, dotychczasowa wicedyrektor biura.
więcej
|
|
Tygodniki opinii tracą, najbardziej "Przekrój", "Gazeta Polska" i "Polityka"
Wszystkie tygodniki opinii zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciły “Przekrój”, “Gazeta Polska” i “Polityka”. Liderem zestawienia pozostał “Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Rozrywka i TVP Dokument coraz bliżej. Jest wniosek o koncesje
Telewizja Polska złożyła wczoraj w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wnioski o koncesje satelitarne dla dwóch nowych kanałów tematycznych: TVP Dokument i TVP Rozrywka.
więcej
|
|
3,1 mln widzów "Prawa Agaty", mniej od TVP1 i Polsatu
Nowy serial obyczajowy TVN “Prawo Agaty” z Agnieszką Dygant w roli głównej po czterech odcinkach gromadzi średnio 3,09 mln widzów. To mniej osób niż ogląda w tym czasie TVP1 i Polsat, ale zdecydowanie więcej niż osiąga Dwójka.
więcej
|
|
Kwietniowy cennik Polsatu 9 proc. w górę. ,,Tylko muzyka" najdroższa
W cenniku reklamowym Polsatu na kwiecień najdroższe są spoty przy show „Tylko muzyka. Must be the music”. Ogółem ceny reklam wzrosły w skali roku średnio o 8,8 proc.
więcej
|
|
TVN24 testuje program "Prasówka" Konrada Piaseckiego
Od poniedziałku 19 marca br. kanał TVN24 o 10.20 testowo nadaje prowadzony przez Konrada Piaseckiego magazyn “Prasówka”.
więcej
|
|
Skoki bez Małysza nadal chętniej oglądane niż biegi Kowalczyk
Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich cieszyły się w minionym sezonie niższą widownią niż rok wcześniej, gdy skakał Adam Małysz. Miały jednak więcej widzów niż biegi narciarskie z udziałem Justyny Kowalczyk. Ale ich widownia wzrosła.
więcej
|
|
Ofensywa Kino Polska: kanał w HD i serwis VoD
Spółka Kino Polska na ten rok zapowiada uruchomienie kanału Kino Polska HD. Nadawca pracuje też nad serwisem wideo na żądanie Filmboxlive.
więcej
|
|
Libicki: Cyfrowy Polsat z serwisami tematycznymi zamiast portalu horyzontalnego
- Wierzę w budowę portali wertykalnych, wyspecjalizowanych i z treściami tematycznymi - deklaruje Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu. Na kwiecień zapowiada start serwisu muzycznego ipli.
więcej
|
|
Canal+ może przejąć kontrolę nad TVN? Zbada to UOKiK
Na wniosek zainteresowanych przedsiębiorstw, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przejął od Komisji Europejskiej kwestię zbadania koncentracji grup medialnych ITI i Canal+.
więcej
|
|
Telekawiarnia - wspólny projekt Kino Polska i Chłodnej 25
Kanał Kino Polska oraz warszawska klubokawiarnia Chłodna 25 uruchamiają projekt Telekawiarnia. Raz w miesiącu we wspomnianym lokalu odbywać się będą pokazy filmów, które nadawane będą na antenie Kino Polska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Krystyna Jarosz odchodzi z biura reklamy "Polityki"
Krystyna Jarosz, założycielka i dyrektor biura reklamy “Polityki” (“Polityka Spółdzielnia Pracy) z końcem miesiąca odchodzi na emeryturę. Zastąpi ją Izabela Kowalczyk-Dudek, dotychczasowa wicedyrektor biura.
więcej
|
|
Kwietniowy cennik Polsatu 9 proc. w górę. ,,Tylko muzyka" najdroższa
W cenniku reklamowym Polsatu na kwiecień najdroższe są spoty przy show „Tylko muzyka. Must be the music”. Ogółem ceny reklam wzrosły w skali roku średnio o 8,8 proc.
więcej
|
|
Robert Makłowicz z Heniem i Krysią reklamuje Tesco (wideo)
Kucharz Robert Makłowicz został twarzą reklamową sieci Tesco. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez firmy PZL i Mediacom, występuje wspólnie z Heniem i Krysią, dotychczasowymi brand heroes Tesco.
więcej
|
|
Kobiece plany reklamują kredyt gotówkowy w BNP Paribas (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego oferowanego przez BNP Paribas. Akcję przygotowały firmy Publicis, MPG, Sales&More, Papaya Films i Televisor i Spot.
więcej
|
|
Akcja Warki ,,Do hymnu" wsparta reklamą w telewizji (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot reklamujący „Do hymnu” - kampanię piwa Warka (Grupa Żywiec) związaną z piłkarską reprezentacją Polski. Działania przygotowały i realizują firmy Just, Pride and Glory i Macroscope OMD.
więcej
|
|
"Made of Imaginaton" - globalna kampania smartfonów Sony Xperia (wideo)
Na sobotę 24 marca Sony zaplanowało oficjalny start globalnej kampanii reklamowej promującej smartfony z rodziny Xperia.
więcej
|
|
,,Uwodzi aromatem" - Appetita reklamowana w telewizji i prasie (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa przypraw Appetita (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Appetita. Uwodzi aromatem” - przygotowały firmy Ambasada Brand Communications i Universal McCann Poland.
więcej
|
|
Dulux z nowym logo i liniami produktowymi
Firma Akzo Nobel na całym świecie wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki Dulux. W Polsce jednocześnie na rynek trafiają cztery nowe linie produktowe tych farb.
więcej
|
|
Shell szuka agencji do współpracy przy globalnych projektach reklamowych
Shell chce zatrudnić dodatkową małą agencję reklamową, która współpracowałaby z JWT przy globalnym, wartym około 240 miliardów dolarów budżecie kreatywnym.
więcej
|
|
Witold Piszczadowski i Stefan Makowiecki w Multikino Media
Zespoł biura reklamy firmy Multikino Media powiększył się o dwie nowe osoby - Witolda Piszczadowskiego oraz Stefana Makowieckiego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sakiewicz ogłasza bojkot reklamodawców ,,Wiadomości". ,,Dosyć zakłamania i cenzury"
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „GPC” Tomasz Sakiewicz wzywa do bojkotu produktów i usług reklamowanych przy „Wiadomościach” TVP 1. Powód? „Wiadomości” nie zrelacjonowały jego wizyty na wiecu poparcia premiera Węgier.
więcej
|
|
Krystyna Jarosz odchodzi z biura reklamy "Polityki"
Krystyna Jarosz, założycielka i dyrektor biura reklamy “Polityki” (“Polityka Spółdzielnia Pracy) z końcem miesiąca odchodzi na emeryturę. Zastąpi ją Izabela Kowalczyk-Dudek, dotychczasowa wicedyrektor biura.
więcej
|
|
Tygodniki opinii tracą, najbardziej "Przekrój", "Gazeta Polska" i "Polityka"
Wszystkie tygodniki opinii zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciły “Przekrój”, “Gazeta Polska” i “Polityka”. Liderem zestawienia pozostał “Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Tygodnik "Imperium TV" znika z rynku
Wydawnictwo Bauer kończy wydawanie tygodnika telewizyjnego “Imperium TV”. Ostatni numer trafi na rynek 26 marca br. “Imperium TV” od dawna notuje najniższą sprzedaż spośród wszystkich TV guide'ów należących do Bauera.
więcej
|
|
Zmiany w "Gazecie Wyborczej": newsy w internecie, dłuższe teksty na papierze
Agora zmienia strategię papierowego i internetowego wydania “Gazety Wyborczej”. Newsy teraz pojawiać się będą głównie w serwisie Wyborcza.pl, zaś w papierowym wydaniu publikowane będą przede wszystkim komentarze, analizy i reportaże oraz ekskluzywne informacje.
więcej
|
|
Duże zmiany w miesięczniku "Podróże"
Wydawnictwo Murator zdecydowało się na odświeżenie miesięcznika “Podróże”. Od numeru kwietniowego, który ukaże się 22 marca br., tytuł otrzyma nową szatę graficzną, format i zmieni się jego zawartość. Zmiany wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
"Komputer Świat Gry Extra": więcej stron, ale bez płyty z grami
We wtorek 21 marca br. na rynek trafiło odświeżone wydanie dwumiesięcznika “Komputer Świat Gry Extra” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ma większą objętość, nową szatę graficzną oraz niższą cenę. Wydawca nie będzie już jednak dołączać do niego płyt z grami.
więcej
|
|
Point Group: 2,96 mln zł zysku w 2011 r., wobec straty przed rokiem
Spółka Platforma Mediowa Point Group miała 2,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2011 roku wobec 1,65 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|