Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 22 Marca 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Kuba Wojewódzki" na fali: zyskał widzów i lideruje

Dwunasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” gromadzi więcej widzów niż emitowana rok wcześniej dziesiąta edycja talk-show. Program niezmiennie zapewnia stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników

Za tydzień Viacom International Media Networks oraz Polska Telefonia Cyfrowa wprowadzą na rynek nową ofertę komórkową pod marką MTV Mobile. - W ciągu roku chcemy pozyskać 500 tys. użytkowników - zapowiada Miroslav Rakowski, prezes PTC. więcej

 
Już w kwietniu VH1 znów z polskimi teledyskami

W kwietniu br. na nasz rynek wróci kanał muzyczny VH1 Polska - poinformowała Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, wiceprezes i dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce. To jedyny nowy kanał, który spółka uruchomi w tym roku. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Projektu Puls 2

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Zastępca Dyrektora Ds. Marketingu

Agencja eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Event Creator

Agencja eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

Dom produkcyjny PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji Filmów Reklamowych

Kanał telewizyjny poszukuje osoby na stanowisko
Wydawcy telewizyjnych programów interaktywnych

Monday PR poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Projektów Marketingowych

Rubicon Media poszukuje osoby na stanowisko
EVENT MANAGER

Rubicon Media poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Promocji

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
NaTemat.pl przez pierwszy miesiąc: 760 tys. użytkowników, 8 mln odsłon

Uruchomiony miesiąc temu serwis NaTemat.pl odwiedziło ponad 760 tys. unikalnych użytkowników, którzy wykonali ok. 8 mln odsłon. Przeciętny użytkownik strony spędził na niej 11 minut, czytając 10 tekstów. więcej

 
Fani Radia Eska nie chcą Szymona Majewskiego. Eska: Szymon zostaje

Słuchacze Radia Eska na jego facebookowym fanpage’u krytykują Szymona Majewskiego i Igę Mackiewicz, którzy od początku tygodnia prowadzą poranne pasmo - domagają się powrotu poprzednich prezenterów. Kierownictwo stacji nie planuje jednak takich zmian. więcej

 
Klęska TVP1. "Kto za to zapłaci?" Mosza i Wróbla śledzi 750 000 widzów

Nowy program publicystyczny Tadeusza Mosza i Jana Wróbla “Kto za to zapłaci?” jest - jak do tej pory - porażką wiosennej ramówki TVP1. Magazyn ogląda tylko 750 tys. widzów, dużo mniej niż programy konkurencji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
REM o programie Cejrowskiego nt. buddyzmu: lawina skarg, które podzielamy

Rada Etyki Mediów otrzymała kilkaset skarg dotyczących programu „Boso przez świat” Wojciecha Cejrowskiego o buddyzmie. Rada podzieliła zarzuty, że prowadzący rażąco naruszył normy dziennikarskie. więcej

Robert Bednarski: Onet to już nie portal, tylko medium

- Onet nie jest już portalem, tylko jednym z wiodących polskich mediów - przekonuje Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi też o rozwoju firmy w zakresie wideo, mobile i social media. więcej

"Wprost" i "Polityka" chcą kontroli sprzedaży "Newsweeka"
"Szymorning", czyli Szymon Majewski o poranku w Esce
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Kuba Wojewódzki" na fali: zyskał widzów i lideruje

Dwunasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” gromadzi więcej widzów niż emitowana rok wcześniej dziesiąta edycja talk-show. Program niezmiennie zapewnia stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników

Za tydzień Viacom International Media Networks oraz Polska Telefonia Cyfrowa wprowadzą na rynek nową ofertę komórkową pod marką MTV Mobile. - W ciągu roku chcemy pozyskać 500 tys. użytkowników - zapowiada Miroslav Rakowski, prezes PTC. więcej

 
Już w kwietniu VH1 znów z polskimi teledyskami

W kwietniu br. na nasz rynek wróci kanał muzyczny VH1 Polska - poinformowała Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, wiceprezes i dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce. To jedyny nowy kanał, który spółka uruchomi w tym roku. więcej

 
Klęska TVP1. "Kto za to zapłaci?" Mosza i Wróbla śledzi 750 000 widzów

Nowy program publicystyczny Tadeusza Mosza i Jana Wróbla “Kto za to zapłaci?” jest - jak do tej pory - porażką wiosennej ramówki TVP1. Magazyn ogląda tylko 750 tys. widzów, dużo mniej niż programy konkurencji. więcej

 
Prezes TVP Juliusz Braun zadowolony z wyników firmy. "Lepsze od planowanych"

Po dwóch miesiącach tego roku TVP wypracowała zysk w wysokości ok. 9 mln zł. Rok wcześniej spółka zanotowała w tym czasie stratę w wysokości kilkunastu milionów złotych. Wczoraj informacje o sytuacji finansowej TVP zarząd spółki przedstawił radzie nadzorczej. więcej

 
"Przepis na życie" stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN

Trzecia seria “Przepisu na życie” ma nieco mniej widzów niż nadawana rok temu jego premierowa odsłona, ale poprawia wyniki TVN w paśmie emisji. Serial daje stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej. więcej

 
10 000 zł dla Antoniego Macierewicza za zniesławienie ITI i Waltera

Sąd Rejonowy w Warszawie orzekł, że wypowiedź Antoniego Macierewicza sprzed pięciu lat o koncernie ITI i jego założycielu Mariuszu Walterze to zniesławienie. Macierewicza ukarano 10 tys. zł grzywny. więcej

 
Kanał TVR nadaje w 16:9

W środę 21 marca br. rolnicza stacja TVR zmieniła format nadawania z 4:3 na 16:9. Kanał rozpoczął też emisję z nowego transpondera satelity Hot Bird (TP 134), którego operatorem jest RR Sat z Izraela. więcej

 
Canal+ odkoduje "Krew z krwi". Jest witryna serialu

W środę 11 kwietnia Canal+ wyemituje pierwszy odcinek serialu "Krew z krwi", a sygnał stacji będzie wtedy odkodowany. Działa już oficjalna strona internetowa produkcji. więcej

 
 
Radio  
 
Fani Radia Eska nie chcą Szymona Majewskiego. Eska: Szymon zostaje

Słuchacze Radia Eska na jego facebookowym fanpage’u krytykują Szymona Majewskiego i Igę Mackiewicz, którzy od początku tygodnia prowadzą poranne pasmo - domagają się powrotu poprzednich prezenterów. Kierownictwo stacji nie planuje jednak takich zmian. więcej

 
Reklama  
 
"Zdradzaj swoją dziewczynę" - kontrowersyjna reklama Reeboka (wideo)

Fala krytyki spadła na firmę Reebok za kampanię reklamową, w której mężczyźni są zachęcani do zdradzania swoich dziewczyn. więcej

 
Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 396 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe Polsatu, za to więcej zarobiły TVP 1 i TVP 2. więcej

 
Inter Mediolan reklamuje Oknoplast w Polsce (wideo)

W polskiej telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa Oknoplastu podkreślająca, że firma ta jest sponsorem włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Eskadra. więcej

 
Trener fitness reklamuje Vision Express (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa soczewek kontaktowych Vision Express. Akcję przygotowała agencja Idealiści. więcej

 
Loratan Pro reklamowany na alergię (wideo)

Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa leku Loratan Pro zwalczającego objawy alergii. Produkujące go przedsiębiorstwo PPF Hasco-Lek przygotowało akcję wspólnie z firmami Adheads i Alwernia Studios. więcej

 
Tomasz Jurdziński: z TVS do Formind

Tomasz Jurdziński objął funkcję web project managera w agencji reklamowej Formind. Poprzednio zarządzał serwisem internetowym telewizji TVS. więcej

 
,,Efektowny i efektywny" w kampanii Amica Fusion

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa piekarnika Amica Fusion. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny” - firma Amica przygotowała wspólnie z domem mediowym Equinox Polska. więcej

 
,,Moc odkrywania" reklamuje wiosenną ramówkę Discovery Channel

W prasie, internecie i ambiencie trwa kampania reklamująca wiosenną ramówkę Discovery Channel. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Moc odkrywania” - przygotowały firmy Ars Thanea i Mindshare. więcej

 
Alicja Kwiatkowska strategy plannerem w Schulz Brand Friendly

Alicja Kwiatkowska awansowała w Schulz Brand Friendly na stanowisko strategy plannera. W agencji pracuje od dwóch lat. więcej

 
Lycamobile reklamuje się w metrze

W warszawskim metrze trwa kampania reklamowa Lycamobile, wirtualnego operatora komórkowego działającego w Polsce od jesieni ub.r. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy MasterMind. więcej

 
Małpka Express - nowa sieć sklepów convenience

Spółka Małpka SA wprowadza na rynek nową sieć sklepów convenience Małpka Express. Wizerunek marki stworzyła agencja Ostecx Créative. więcej

 
Intel ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny

Firma Intel ogłosiła przetarg na swój globalny budżet kreatywny. więcej

 
Prasa  
 
"Prawne sztuczki cyrkowe" na procesie Adam Michnik kontra "Gazeta Polska"

Zmiany sędziego prowadzącego proces cywilny, wytoczony przez Adama Michnika kierownictwu "Gazety Polskiej", żąda jeden z pozwanych - Jerzy Targalski. Z tego powodu wczoraj sąd do września odroczył rozprawę, na której planowano przesłuchanie stron i zakończenie procesu. więcej

 
Maciejowi Z. grozi 8 lat więzienia, w procesie zeznawali pierwsi świadkowie

Pierwsi świadkowie zeznawali w procesie dziennikarza motoryzacyjnego Macieja Z., oskarżonego o nieumyślne spowodowanie w 2008 r. w Warszawie wypadku ferrari, w którym zginęła jedna osoba. Grozi mu do 8 lat więzienia. więcej

 
,,Glamour" tańszy o 3 zł i z kartą rabatową

W czwartek 22 marca br. ukaże się kwietniowe, urodzinowe wydanie miesięcznika “Glamour” (G+J Polska), w którym znajdzie się karta rabatowa. Numer będzie mieć promocyjną cenę 2,99 zł (normalnie kosztuje 5,99 zł). więcej

 
"Fakt" wydał drugą książkę o tragedii smoleńskiej

Na rynek trafiła książka dziennikarza “Faktu” Piotra Bugajskiego zatytułowana „Cała prawda o Smoleńsku. Nowe fakty”. Publikacja została wydana w serii “Wydawnictw Książkowych Faktu” przez Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Internet  
 
NaTemat.pl przez pierwszy miesiąc: 760 tys. użytkowników, 8 mln odsłon

Uruchomiony miesiąc temu serwis NaTemat.pl odwiedziło ponad 760 tys. unikalnych użytkowników, którzy wykonali ok. 8 mln odsłon. Przeciętny użytkownik strony spędził na niej 11 minut, czytając 10 tekstów. więcej

 
Ipla zmienia pakiety tematyczne. Opłata miesięczna wyniesie do 19,90 zł

Telewizja internetowa ipla wprowadza uproszczoną ofertę pakietów tematycznych. Jeden z nich jest darmowy, a za pozostałe trzy trzeba płacić miesięcznie od 4,90 do 19,90 zł. więcej

 
Coraz więcej osób płaci za The New York Times w sieci, mniej darmowych artykułów

Po roku od wprowadzenia opłat za swoje cyfrowe treści "The New York Times" ma 454 tys. płacących subskrybentów. Gazeta zapowiedziała ograniczenie o połowę liczby artykułów, które będzie można przeczytać za darmo. więcej

 
Chrome na jeden dzień najpopularniejszą przeglądarką na świecie

W minioną niedzielę Chrome pokonał Internet Explorera i był najpopularniejszą przeglądarką internetową na świecie. więcej

 
Public Relations  
 
Ambasada Norwegii postawiła na Solski Burson-Marsteller
 
Warsaw Public Relations wypromuje 7islands
 
Questia Communications dla CBRE
 
Technologie  
 
MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników
 
MTV Mobile: SMS-y i kontent MTV za darmo. Jakie ceny połączeń?
 
Polkomtel: mniejszy zysk, 14 mln klientów. Tobias Solorz: skupiamy się na jakości
 
Nowy iPad się przegrzewa?
 
T-Mobile chce w ciągu roku o 1,6 mln zwiększyć liczbę klientów w Polsce
 
HP łączy pecety z drukarkami
 
PMP5080CPRO - tablet z nowym Androidem za 899 zł od Prestigio
 
Ameryka Północna największym regionem LTE. Ilu użytkowników?
 
IDC: o 5 proc. wzrośnie sprzedaż komputerów w 2012 r.
 
Rusza MTV Mobile powered by T-Mobile
 
Gospodarka  
 
Zasoby gazu łupkowego w Polsce to 345-768 mld m. sześc.
 
Witold Jesionowski: Bomi sprzeda część majątku, zysk w 2013 r.
 
IQ Partners zainwestuje ponad 8 mln zł w 14 nowych projektów w 2012 r.
 
Dla kogo karta podatkowa
 
Polkomtel: 1042,00 mln zł zysku netto w 2011 r., spadek o 10%
 
60 mln zł kara dla PKP Cargo za nadużycie pozycji dominującej
 
SAP chce podtrzymać 30-proc. dynamikę wzrostu w Polsce w 2012 r.
 
Jak można szybciej odzyskać VAT z wadium
 
Duży wzrosty na giełdzie, nietrafne prognozy
 
Jak zwiększyć swój zysk z lokaty?
 
Gaz z łupków może wyeliminować gaz z importu
 
Kruk: rynek zakupów wierzytelności to 1 mld zł w 2012 r.
 
Kruk chce wejść do Rosji i Turcji, ale nie wcześniej niż w 2013 r.
 
Kultura/Rozrywka  
 
Karolina Korwin-Piotrowska i Tomasz Raczek wybierają najgorsze polskie filmy
 
Madonna: Girl Gone Wild (wideo)
 
Madagascar 3: Europe's Most Wanted (wideo)
 
2 lipca ukaże się nowa płyta 50 Cent
 
Richard Gere nie jest fanem "Pretty Woman"
 
"Right By My Side": Chris Brown z Nicki Minaj
 
Johnny Depp na nowej płycie zespołu Marilyn Manson
 
Acid Drinkers, Chemia i Dżem na Seven Festival
 
Jakie plany ma Kevin Costner?
 
Blog  
 
Kupę robi każdy z nas... - Bartosz Konopka
 
CZAPA s'il vous plaît - Eli Barbur
 
Forex. Jak zarobić na Indeksie Nędzy - Jerzy Szygiel
 
Wpis deregulacyjny. - Ewaryst Fedorowicz
 
Britannica warta wpisu... - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl

Rozmowa z Robertem Bednarskim, prezesem zarządu Grupy Onet.pl. więcej

 
Teresa Bochwic, szefowa Obywatelskiej Komisji Etyki Mediów
 
'Rynek usług informacyjnych dynamicznie się zmienia'
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Dworucha: Czuję satysfakcję, gdy ludzie się uśmiechają

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dworucha, managing director i partner w f25 interactive production house. więcej

 
Michał Malitowski, juror "Tylko tańca": konkurencja to motywacja
 
Wojciech Chojnacki: Konkurencja to różne owoce w tym samym sadzie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Sales Manager / Sales Executive
 
Koordynator Projektu Puls 2
 
Zastępca Dyrektora Ds. Marketingu
 
Account Manager
 
Event Creator
 
Event Manager
 
Key Account Manager/ Branża B2B
 
Montażysta
 
Art Director
 
Specjalista ds. sprzedaży
 
Manager/ Senior Manager
 
Specjalista ds. obsługi PlayBox Technology
 
EVENT MANAGER
 
Brand Manager
 
Redaktor prowadzący
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl