|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 22 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
"Zdradzaj swoją dziewczynę" - kontrowersyjna reklama Reeboka (wideo)
Fala krytyki spadła na firmę Reebok za kampanię reklamową, w której mężczyźni są zachęcani do zdradzania swoich dziewczyn.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 396 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe Polsatu, za to więcej zarobiły TVP 1 i TVP 2.
więcej
|
|
Inter Mediolan reklamuje Oknoplast w Polsce (wideo)
W polskiej telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa Oknoplastu podkreślająca, że firma ta jest sponsorem włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Eskadra.
więcej
|
|
Trener fitness reklamuje Vision Express (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa soczewek kontaktowych Vision Express. Akcję przygotowała agencja Idealiści.
więcej
|
|
Loratan Pro reklamowany na alergię (wideo)
Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa leku Loratan Pro zwalczającego objawy alergii. Produkujące go przedsiębiorstwo PPF Hasco-Lek przygotowało akcję wspólnie z firmami Adheads i Alwernia Studios.
więcej
|
|
Tomasz Jurdziński: z TVS do Formind
Tomasz Jurdziński objął funkcję web project managera w agencji reklamowej Formind. Poprzednio zarządzał serwisem internetowym telewizji TVS.
więcej
|
|
,,Efektowny i efektywny" w kampanii Amica Fusion
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa piekarnika Amica Fusion. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny” - firma Amica przygotowała wspólnie z domem mediowym Equinox Polska.
więcej
|
|
,,Moc odkrywania" reklamuje wiosenną ramówkę Discovery Channel
W prasie, internecie i ambiencie trwa kampania reklamująca wiosenną ramówkę Discovery Channel. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Moc odkrywania” - przygotowały firmy Ars Thanea i Mindshare.
więcej
|
|
Alicja Kwiatkowska strategy plannerem w Schulz Brand Friendly
Alicja Kwiatkowska awansowała w Schulz Brand Friendly na stanowisko strategy plannera. W agencji pracuje od dwóch lat.
więcej
|
|
Lycamobile reklamuje się w metrze
W warszawskim metrze trwa kampania reklamowa Lycamobile, wirtualnego operatora komórkowego działającego w Polsce od jesieni ub.r. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy MasterMind.
więcej
|
|
Małpka Express - nowa sieć sklepów convenience
Spółka Małpka SA wprowadza na rynek nową sieć sklepów convenience Małpka Express. Wizerunek marki stworzyła agencja Ostecx Créative.
więcej
|
|
Intel ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny
Firma Intel ogłosiła przetarg na swój globalny budżet kreatywny.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Prawne sztuczki cyrkowe" na procesie Adam Michnik kontra "Gazeta Polska"
Zmiany sędziego prowadzącego proces cywilny, wytoczony przez Adama Michnika kierownictwu "Gazety Polskiej", żąda jeden z pozwanych - Jerzy Targalski. Z tego powodu wczoraj sąd do września odroczył rozprawę, na której planowano przesłuchanie stron i zakończenie procesu.
więcej
|
|
Maciejowi Z. grozi 8 lat więzienia, w procesie zeznawali pierwsi świadkowie
Pierwsi świadkowie zeznawali w procesie dziennikarza motoryzacyjnego Macieja Z., oskarżonego o nieumyślne spowodowanie w 2008 r. w Warszawie wypadku ferrari, w którym zginęła jedna osoba. Grozi mu do 8 lat więzienia.
więcej
|
|
,,Glamour" tańszy o 3 zł i z kartą rabatową
W czwartek 22 marca br. ukaże się kwietniowe, urodzinowe wydanie miesięcznika “Glamour” (G+J Polska), w którym znajdzie się karta rabatowa. Numer będzie mieć promocyjną cenę 2,99 zł (normalnie kosztuje 5,99 zł).
więcej
|
|
"Fakt" wydał drugą książkę o tragedii smoleńskiej
Na rynek trafiła książka dziennikarza “Faktu” Piotra Bugajskiego zatytułowana „Cała prawda o Smoleńsku. Nowe fakty”. Publikacja została wydana w serii “Wydawnictw Książkowych Faktu” przez Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|