|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Top 40 kanałów tematycznych w Polsce: TVN24 przed Polsat News, spory awans Kino Polska
Stacja TVN24 była w marcu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym, przed Polsat News i Disney Channel. Największy awans w czołówce zanotował kanał Kino Polska. Zobacz top 40 stacji.
więcej
|
|
TVP i BBC kręcą serial "Szpiedzy w Warszawie"
11 kwietnia br. zaczną się zdjęcia do serialu historycznego "Szpiedzy w Warszawie", pierwszej wspólnej produkcji fabularnej Telewizji Polskiej i brytyjskiej BBC. - To historyczny moment - podkreśla Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
"Kocham Cię, Polsko!" z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską
Show “Kocham Cię, Polsko!” w sezonie wiosennym ogląda mniej widzów niż rok wcześniej, ale program nadal daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Za rok koniec telewizji analogowej. Uwaga na oszustów oferujących fałszywe dekodery
Za niecały rok z Warszawy przestanie być nadawany analogowy sygnał TV - przypomina Andrzej Zarębski z Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Przestrzega przed oszustami wyłudzającymi opłaty za przejście na TV cyfrową lub oferującymi fałszywe dekodery.
więcej
|
|
Rynek operatorów telewizji kablowych zacznie podlegać regulacji UKE?
Na wiosnę 2013 roku UKE zdecyduje, czy rynek operatorów kablowych, oferujących internet, telewizję i usługi głosowe, zacznie podlegać regulacji, czy też nie - powiedziała prezes UKE Magdalena Gaj. Jesienią Urząd zacznie zbierać dane do analizy.
więcej
|
|
607 500 zł zebrano podczas akcji "Reklama Dzieciom"
19. edycja charytatywnej akcji „Reklama Dzieciom” organizowanej przez Telewizję Polską przyniosła łącznie 607 500 zł. Kwota ta została podzielona między instytucje, organizacje i stowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych.
więcej
|
|
Nowa odsłona ,,Miasta kobiet" w TVN Style (foto)
Talk-show „Miasto kobiet” wraca na antenę TVN Style w nowej odsłonie. Program zyskał nową czołówkę, logo, a także studio.
więcej
|
|
Monika Ordowska reporterką Gatta TV (wideo)
Marka odzieżowa Gatta wystartowała z projektem telewizyjnym Gatta TV, prezentującym relacje z pokazów mody, prezentacji kolekcji i imprez. Reporterką Gatta TV jest Monika Ordowska, prezenterka telewizyjnej Czwórki.
więcej
|
|
"Top Pop" na antenie iTV
Na antenie kanału iTV pojawił się nowy program muzyczny kierowany do fanów muzyki pop.
więcej
|
|
Mecz Pucharu Davisa Polska-Estonia w Canal+
W świąteczny weekend widzowie Canal+ Weekend obejrzą na żywo relacje z trzech spotkań rozgrywanych w ramach meczu Pucharu Davisa, w którym reprezentacja Polski zmierzy się z Estonią.
więcej
|
|
Inea włącza kanały TVN w HD i Canal+ na życzenie
Wielkopolska sieć kablowa Inea włączyła do swojej oferty trzy kanały Grupy TVN w jakości HD, a do jej oferty na żądanie dołączyły Karaoke TV i Canal+ na życzenie.
więcej
|
|
Canal+ Sport, Domo+ i teleTOON+ z ofertą na Euro 2012
Kanały spółki Canal+ Cyfrowy proponują spojrzenie na Euro 2012 z perspektywy sportowej, lifestyle'owej i dziecięcej. Canal+ Sport pokaże osiem dokumentów w serii "Destination Warsaw", Domo+ wyemituje produkcję "Stadiony atakują", a teleTOON+ zaprasza na autorski program "Eurofan".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kampania ,,Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi" podbija internet
Agencja Euro RSCG 4D przygotowała głośną kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która od wczoraj podbija polski Facebook.
więcej
|
|
,,Nie jedź na kacu" ulubioną reklamą młodych widzów (wideo)
Grand Prix w plebiscycie Spoters 2011 otrzymała Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego za spot „Poranek. Nie jedź na kacu”. W poszczególnych kategoriach wygrały firmy: Zelmer, Unilever Polska, Jeronimo Martins Dystrybucja, IKEA Retail i Netia.
więcej
|
|
Kampania rebrandingowa TP na Orange już w mediach (wideo)
Kampania reklamowa wspierająca rebranding usług stacjonarnych TP na Orange rozpoczęła się już w mediach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis, FilmIt, Platige Image, ArtGrapgh, Lemon Sky i MEC.
więcej
|
|
Tradycyjno-nowoczesny spot reklamuje piwo Żywiec (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Żywiec. Akcję na zlecenie produkującej je Grupy Żywiec przygotowały firmy Just, Opus i Macroscope OMD.
więcej
|
|
\Data Solutions stawia na wsparcie sprzedaży - reorganizacja i zmiany personalne
Zajmująca się wsparciem sprzedaży agencja \Data Solutions wprowadziła organizację działania opartą na modelu zarządzania projektami. Jednocześnie do firmy dołączyło ośmiu nowych pracowników.
więcej
|
|
eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Akcję zarządzająca tym portalem firma Affinitas GmbH przygotowała wspólnie ze studiem Film Deluxe.
więcej
|
|
Piotr Fronczewski reklamuje IKE w Getin Banku (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Indywidualnego Konta Emerytalnego oferowanego przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Banana Split i Media Vest.
więcej
|
|
Doktor Funayama reklamuje telewizory Funai (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa telewizorów Funai. Akcję przygotowały firmy The Wonderland, z Papaya Films i Mediacom.
więcej
|
|
,,Przesyłam pieniądze - bo mogę!" w kampanii Western Union (wideo)
W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa firmy Western Union. Akcję przygotowały agencja Effectica, dom produkcyjny Grafitti Film i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Bank BGŻ reklamuje zmienione pakiety dla firm
W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa zmodyfikowanej oferty Banku BGŻ dla firm. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative.
więcej
|
|
Elbląg przyspiesza w nowym logo i haśle
Elbląg zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie i haśle „Elbląg przyspiesza”. Przygotowało ją konsorcjum firm 2BA i IPC Consulting.
więcej
|
|
"Jestem lesbijką" - przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa (wideo)
W telewizji, prasie, kinie, internecie i na outdoor ruszyła kampania stowarzyszenia Lambda Warszawa, działającego na rzecz społeczności LGBT i ich bliskich. Akcję, którą zainaugurowała premiera spotu "Jestem lesbijką", przygotowały firmy Grey Group i Film Delikatesy.
więcej
|
|
Królewskie kampania Królewskie Chwile chwały Legii Warszawa promują Królewskie
Rozpoczęła się promocja piwa Królewskie (Grupa Żywiec) nawiązująca do sponsorowania przez nie klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Men at Work.
więcej
|
|
"Podążaj za trendami..." - Maciej Żurawski reklamuje Max-Fliz
W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła nowa kampania reklamowa salonu z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz. Twarzą akcji jest były piłkarz, obecnie ambasador Wisły Kraków Maciej Żurawski.
więcej
|
|
Gra "World of Tanks" reklamowana w telewizji
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa internetowej gry "World of Tanks". Akcję, która potrwa miesiąc, przygotowała firma Playlink.
więcej
|
|
,,Unconventional Chic" - Adrien Brody w kampanii Lacoste (wideo)
W kwietniu w salonach Sizeer, prasie i internecie ruszyła kampania marki Lacoste pod hasłem „Unconventional Chic”. Twarzą akcji został aktor Adrien Brody.
więcej
|
|
"DoLODuj się" - nowa loteria Nestlé Ice Cream wsparta kampanią
Pod hasłem "DoLODuj się" ruszyła loteria promująca marki lodów Nestlé. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i w punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Graffiti Film, MEC i 3M Projekt.
więcej
|
|
"Zapanuj nad zielenią" - Husqvarna reklamuje kosiarki, traktorki i wykaszarki (wideo)
Pod hasłem "Zapanuj nad zielenią" ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Husqvarna. Akcja obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, direct mailing i materiały POS.
więcej
|
|
Ewa Kozłowska dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Bauer
Z początkiem kwietnia Ewa Kozłowska objęła oficjalnie funkcję dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
|
Loterie 'Wielka Loteria Plusa' i 'Poczuj Emocje z Prince Polo' oszukały klientów
Organizatorzy loterii promocyjnych Wielka Loteria Plusa oraz Poczuj Emocje z Prince Polo wprowadzali konsumentów w błąd - uznała prezes UOKiK i nałożyła na nich kary pieniężne w łącznej wysokości blisko 300 tys. zł.
więcej
|
|
Streetcom promuje dermokosmetyki Eucerin Omega
Ruszyła rekomendacyjna kampania promująca produkty z linii Eucerin Omega. Akcję realizuje agencja Streetcom.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|