Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 4 Kwietnia 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Po sukcesie "Uważam Rze" czas na "Uważam Rze Historia"

Presspublica w połowie kwietnia br. wprowadzi na rynek miesięcznik historyczny “Uważam Rze Historia”. - To efekt sukcesu tygodnika i szerokiego odzewu na zamieszczane w nim materiały historyczne - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny “Uważam Rze”. więcej

 
Top 40 kanałów tematycznych w Polsce: TVN24 przed Polsat News, spory awans Kino Polska

Stacja TVN24 była w marcu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym, przed Polsat News i Disney Channel. Największy awans w czołówce zanotował kanał Kino Polska. Zobacz top 40 stacji. więcej

 
TVP i BBC kręcą serial "Szpiedzy w Warszawie"

11 kwietnia br. zaczną się zdjęcia do serialu historycznego "Szpiedzy w Warszawie", pierwszej wspólnej produkcji fabularnej Telewizji Polskiej i brytyjskiej BBC.  - To historyczny moment  - podkreśla Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Ekskluzywna firma odzieżowa poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Marketingu / Marketing Manager

Dobra Communications poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

WESTWING poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Project Manager

Radio Polska Live! poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do spraw promocji

TV CAM poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter

Fox International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Programming Manager

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Projektu Puls 2

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Zastępca Dyrektora Ds. Marketingu

Agencja eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Event Creator

Agencja eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Kampania ,,Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi" podbija internet

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała głośną kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która od wczoraj podbija polski Facebook. więcej

 
Już 2,4 mln użytkowników Google+ w Polsce

W styczniu br. Google+ odwiedziło 2,4 mln polskich internautów. To rekordowy zasięg tego serwisu w naszym kraju. więcej

 
"Kocham Cię, Polsko!" z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską

Show “Kocham Cię, Polsko!” w sezonie wiosennym ogląda mniej widzów niż rok wcześniej, ale program nadal daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Sekielski odchodzi z TVN24. Przejdzie do TVP1

Tomasz Sekielski zlożył w piątek wypowiedzenie i rozstaje się z TVN24. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że dziennikarz ma przejść do TVP1, gdzie prowadzić będzie własny program publicystyczny. więcej

"Trójka do potęgi" na 50. urodziny Programu 3 PR (foto)

"Trójka do potęgi" - premiera tej sztuki była w piątek głównym wydarzeniem jubileuszu 50-lecia Programu 3 Polskiego Radia. "Jesteśmy tu w charakterze i przyjaciół, i sąsiadów" - powiedział prezydent Bronisław Komorowski, który z małżonką Anną był wśród widzów spektaklu w teatrze Syrena. więcej

"Woli i Tysio na pokładzie" nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów
Hitler poleca szampon - kontrowersyjna reklama w Turcji (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Top 40 kanałów tematycznych w Polsce: TVN24 przed Polsat News, spory awans Kino Polska

Stacja TVN24 była w marcu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym, przed Polsat News i Disney Channel. Największy awans w czołówce zanotował kanał Kino Polska. Zobacz top 40 stacji. więcej

 
TVP i BBC kręcą serial "Szpiedzy w Warszawie"

11 kwietnia br. zaczną się zdjęcia do serialu historycznego "Szpiedzy w Warszawie", pierwszej wspólnej produkcji fabularnej Telewizji Polskiej i brytyjskiej BBC.  - To historyczny moment  - podkreśla Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
"Kocham Cię, Polsko!" z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską

Show “Kocham Cię, Polsko!” w sezonie wiosennym ogląda mniej widzów niż rok wcześniej, ale program nadal daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
Za rok koniec telewizji analogowej. Uwaga na oszustów oferujących fałszywe dekodery

Za niecały rok z Warszawy przestanie być nadawany analogowy sygnał TV - przypomina Andrzej Zarębski z Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Przestrzega przed oszustami wyłudzającymi opłaty za przejście na TV cyfrową lub oferującymi fałszywe dekodery. więcej

 
Rynek operatorów telewizji kablowych zacznie podlegać regulacji UKE?

Na wiosnę 2013 roku UKE zdecyduje, czy rynek operatorów kablowych, oferujących internet, telewizję i usługi głosowe, zacznie podlegać regulacji, czy też nie - powiedziała  prezes UKE Magdalena Gaj. Jesienią Urząd zacznie zbierać dane do analizy. więcej

 
607 500 zł zebrano podczas akcji "Reklama Dzieciom"

19. edycja charytatywnej akcji „Reklama Dzieciom” organizowanej przez Telewizję Polską przyniosła łącznie 607 500 zł. Kwota ta została podzielona między instytucje, organizacje i stowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych. więcej

 
Nowa odsłona ,,Miasta kobiet" w TVN Style (foto)

Talk-show „Miasto kobiet” wraca na antenę TVN Style w nowej odsłonie. Program zyskał nową czołówkę, logo, a także studio. więcej

 
Monika Ordowska reporterką Gatta TV (wideo)

Marka odzieżowa Gatta wystartowała z projektem telewizyjnym Gatta TV, prezentującym relacje z pokazów mody, prezentacji kolekcji i imprez. Reporterką Gatta TV jest Monika Ordowska, prezenterka telewizyjnej Czwórki. więcej

 
"Top Pop" na antenie iTV

Na antenie kanału iTV pojawił się nowy program muzyczny kierowany do fanów muzyki pop. więcej

 
Mecz Pucharu Davisa Polska-Estonia w Canal+

W świąteczny weekend widzowie Canal+ Weekend obejrzą na żywo relacje z trzech spotkań rozgrywanych w ramach meczu Pucharu Davisa, w którym reprezentacja Polski zmierzy się z Estonią. więcej

 
Inea włącza kanały TVN w HD i Canal+ na życzenie

Wielkopolska sieć kablowa Inea włączyła do swojej oferty trzy kanały Grupy TVN w jakości HD, a do jej oferty na żądanie dołączyły Karaoke TV i Canal+ na życzenie. więcej

 
Canal+ Sport, Domo+ i teleTOON+ z ofertą na Euro 2012

Kanały spółki Canal+ Cyfrowy proponują spojrzenie na Euro 2012 z perspektywy sportowej, lifestyle'owej i dziecięcej. Canal+ Sport pokaże osiem dokumentów w serii "Destination Warsaw", Domo+ wyemituje produkcję "Stadiony atakują", a teleTOON+ zaprasza na autorski program "Eurofan". więcej

 
 
Radio  
 
Będzie odwołanie od decyzji KRRiT o ukaraniu Radia Maryja

Warszawska Prowincja Redemptorystów odwoła się od decyzji KRRiT, która nałożyła na nią karę za emisję w Radiu Maryja ukrytych reklam Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu, "Naszego Dziennika" i SKOK. więcej

 
Reklama  
 
Kampania ,,Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi" podbija internet

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała głośną kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która od wczoraj podbija polski Facebook. więcej

 
,,Nie jedź na kacu" ulubioną reklamą młodych widzów (wideo)

Grand Prix w plebiscycie Spoters 2011 otrzymała Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego za spot „Poranek. Nie jedź na kacu”. W poszczególnych kategoriach wygrały firmy: Zelmer, Unilever Polska, Jeronimo Martins Dystrybucja, IKEA Retail i Netia. więcej

 
Kampania rebrandingowa TP na Orange już w mediach (wideo)

Kampania reklamowa wspierająca rebranding usług stacjonarnych TP na Orange rozpoczęła się już w mediach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis, FilmIt, Platige Image, ArtGrapgh, Lemon Sky i MEC. więcej

 
Tradycyjno-nowoczesny spot reklamuje piwo Żywiec (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Żywiec. Akcję na zlecenie produkującej je Grupy Żywiec przygotowały firmy Just, Opus i Macroscope OMD. więcej

 
\Data Solutions stawia na wsparcie sprzedaży - reorganizacja i zmiany personalne

Zajmująca się wsparciem sprzedaży agencja \Data Solutions wprowadziła organizację działania opartą na modelu zarządzania projektami. Jednocześnie do firmy dołączyło ośmiu nowych pracowników. więcej

 
eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Akcję zarządzająca tym portalem firma Affinitas GmbH przygotowała wspólnie ze studiem Film Deluxe. więcej

 
Piotr Fronczewski reklamuje IKE w Getin Banku (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Indywidualnego Konta Emerytalnego oferowanego przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Banana Split i Media Vest. więcej

 
Doktor Funayama reklamuje telewizory Funai (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa telewizorów Funai. Akcję przygotowały firmy The Wonderland, z Papaya Films i Mediacom. więcej

 
,,Przesyłam pieniądze - bo mogę!" w kampanii Western Union (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa firmy Western Union. Akcję przygotowały agencja Effectica, dom produkcyjny Grafitti Film i dom mediowy Starcom. więcej

 
Bank BGŻ reklamuje zmienione pakiety dla firm

W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa zmodyfikowanej oferty Banku BGŻ dla firm. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative. więcej

 
Elbląg przyspiesza w nowym logo i haśle

Elbląg zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie i haśle „Elbląg przyspiesza”. Przygotowało ją konsorcjum firm 2BA i IPC Consulting. więcej

 
"Jestem lesbijką" - przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa (wideo)

W telewizji, prasie, kinie, internecie i na outdoor ruszyła kampania stowarzyszenia Lambda Warszawa, działającego na rzecz społeczności LGBT i ich bliskich. Akcję, którą zainaugurowała premiera spotu "Jestem lesbijką", przygotowały firmy Grey Group i Film Delikatesy. więcej

 
Królewskie kampania Królewskie Chwile chwały Legii Warszawa promują Królewskie

Rozpoczęła się promocja piwa Królewskie (Grupa Żywiec) nawiązująca do sponsorowania przez nie klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Men at Work. więcej

 
"Podążaj za trendami..." - Maciej Żurawski reklamuje Max-Fliz

W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła nowa kampania reklamowa salonu z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz. Twarzą akcji jest były piłkarz, obecnie ambasador Wisły Kraków Maciej Żurawski. więcej

 
Gra "World of Tanks" reklamowana w telewizji

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa internetowej gry "World of Tanks". Akcję, która potrwa miesiąc, przygotowała firma Playlink. więcej

 
,,Unconventional Chic" - Adrien Brody w kampanii Lacoste (wideo)

W kwietniu w salonach Sizeer, prasie i internecie ruszyła kampania marki Lacoste pod hasłem „Unconventional Chic”. Twarzą akcji został aktor Adrien Brody. więcej

 
"DoLODuj się" - nowa loteria Nestlé Ice Cream wsparta kampanią

Pod hasłem "DoLODuj się" ruszyła loteria promująca marki lodów Nestlé. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i w punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Graffiti Film, MEC i 3M Projekt. więcej

 
"Zapanuj nad zielenią" - Husqvarna reklamuje kosiarki, traktorki i wykaszarki (wideo)

Pod hasłem "Zapanuj nad zielenią" ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Husqvarna. Akcja obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, direct mailing i materiały POS. więcej

 
Ewa Kozłowska dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Z początkiem kwietnia Ewa Kozłowska objęła oficjalnie funkcję dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer. więcej

 
Loterie 'Wielka Loteria Plusa' i 'Poczuj Emocje z Prince Polo' oszukały klientów

Organizatorzy loterii promocyjnych Wielka Loteria Plusa oraz Poczuj Emocje z Prince Polo wprowadzali konsumentów w błąd - uznała prezes UOKiK i nałożyła na nich kary pieniężne w łącznej wysokości blisko 300 tys. zł. więcej

 
Streetcom promuje dermokosmetyki Eucerin Omega

Ruszyła rekomendacyjna kampania promująca produkty z linii Eucerin Omega. Akcję realizuje agencja Streetcom. więcej

 
Prasa  
 
Po sukcesie "Uważam Rze" czas na "Uważam Rze Historia"

Presspublica w połowie kwietnia br. wprowadzi na rynek miesięcznik historyczny “Uważam Rze Historia”. - To efekt sukcesu tygodnika i szerokiego odzewu na zamieszczane w nim materiały historyczne - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny “Uważam Rze”. więcej

 
2011: "Przyjaciółka" liderem, wszystkie tytuły straciły

W 2011 roku w porównaniu do 2010 roku spadła sprzedaż wszystkich trzech dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”. więcej

 
Ewa Kozłowska dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Z początkiem kwietnia Ewa Kozłowska objęła oficjalnie funkcję dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer. więcej

 
Magazyn "Film" dostępny na tablety i smartfony

Magazyn "Film" (Platforma Mediowa Point Group) został udostępniony jako aplikacja na urządzenia mobilne oparte na systemach iOS i Android. więcej

 
Internet  
 
Już 2,4 mln użytkowników Google+ w Polsce

W styczniu br. Google+ odwiedziło 2,4 mln polskich internautów. To rekordowy zasięg tego serwisu w naszym kraju. więcej

 
Najpopularniejsze gry na Facebooku. Dominują tytuły Zyngi

Użytkownicy Facebooka najchętniej grają w gry firmy Zynga. Popularność szybko zdobywają Angry Birds od Rovio. więcej

 
Nasza Klasa rusza z iNKubatorem dla start-upowców

Nasza Klasa, właściciel serwisu społecznościowego NK.pl, rozpoczyna program iNKubator skierowany do twórców nowych projektów internetowych i technologicznych. Oferuje im wsparcie merytoryczne, marketingowe i finansowe. więcej

 
Polskie muzea uczestniczą w globalnym projekcie Google Art Project

Muzeum Sztuki w Łodzi i Muzeum Pałacu w Wilanowie od wtorku udostępniają swoje zbiory na internetowej platformie Art Project. W ramach tej globalnej inicjatywy marka Google prezentuje w wysokiej rozdzielczości zbiory 151 muzeów z 40 krajów świata. więcej

 
Piotr Bubak: z Nokii na szefa działu produktu mobilnego Onet.pl

Piotr Bubak rozpoczął pracę w Grupie Onet.pl jako head of mobile. Zastąpił na tym stanowisku Stefana Nowaka. więcej

 
Eurosport 2: konkurs na Facebooku dla polskich fanów Bundesligi

W kwietniu na kanale Eurosport 2 będzie można obejrzeć dwa ważne ligowe mecze Borussii Dortmund, w której składzie występuje trzech Polaków. Stacja promuje spotkania wśród polskich kibiców poprzez specjalną aplikację konkursową na Facebooku. więcej

 
Serwis National Geographic Channel w Gazeta.pl

National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Młodzież deklaruje uprawianie sportu poza szkolnym WF-em

Zarówno rodzice młodzieży (88%), jak i sama młodzież (97%), deklarują, że młodzi ludzie uprawiają sport poza zajęciami WF w szkole - wynika z badania TNS OBOP. więcej

 
Public Relations  
 
Agnieszka Żelazko odeszła z BOŚ Banku, stawia na własną firmę
 
Sport Zone stawia na Kostrzewa PR
 
Public Dialog wypromuje Sutricon i Pregna 250 DHA
 
Łukasz Mirytiuk w agencji B&G Public Relations
 
Technologie  
 
Safari traci na urządzeniach mobilnych, w górę Opera Mini
 
Facebook na iPada zaktualizowany do nowego ekranu Retina, ale bez Timeline
 
Sony: aktualizacja do nowego Androida w połowie kwietnia
 
BlackBerry Mobile Fusion - RIM dla biznesu
 
Prezes UKE: w drugiej połowie kwietnia decyzja o podziale TP
 
Koniec prac nad projektem Prawa telekomunikacyjnego. Jakie zmiany?
 
2,5 calowy dysk o pojemności 2 TB dla komputerów Mac od WD
 
Rokus van Iperen nowym prezesem, Ryoichi Bamba odchodzi
 
Gospodarka  
 
Jak są oprocentowane lokaty bankowe
 
Ile można zarobić na funduszach inwestycyjnych, udany I kwartał
 
Firmy rodzinne filarem polskiej gospodarki
 
Tomasz Malicki prezesem Gino Rossi
 
BIEC: rynek pracy oczekuje poprawy
 
Ustawa refundacyjna ograniczyła marże firm farmaceutycznych. Konieczne cięcia
 
Aktywa OFE wzrosły do 237,9 mld zł w marcu
 
Poniżej 200 zł z umowy zlecenia poza rocznym PIT-em
 
500 tys. m.kw. nowych powierzchni w centrach handlowych w 2012
 
Jak obniżyć podatek
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zobacz zwiastun filmu "Sparkle" z Whitney Houston (wideo)
 
Adele z nową piosenką jeszcze w tym roku
 
Daniel Craig w "The Arrival" promuje olimpiadę w Londynie
 
Tom Cruise ma rock we krwi w "Rock of Ages" (wideo)
 
Within Temptation gwiazdą festiwalu w Jarocinie
 
"The Recipe": Kendrick Lamar według Dr. Dre
 
Christina Aguilera pracuje nad nową płytą
 
Jim Carrey i Jeff Daniels w "Głupi i głupszy 2"
 
Alec Baldwin ożeni się z 28-letnią Hilarii Thomas
 
Blog  
 
DROBNE ZASKOCZENIE - Eli Barbur
 
Koniec złotego wieku - Wanda Konarzewska
 
Miękkie serce nadprokuratora Seremeta. - Ewaryst Fedorowicz
 
Google Play za Android Market - strategiczny rebranding. - Jarosław Filipek
 
Lustro też Obywatele ukradli - Anna Mieszczanek
 
Nasz gość  
 
Marek Twaróg: Bez dużych grup medialnych dzienniki regionalne nie rozwijałyby się

Marek Twaróg, szef „Dziennika Zachodniego”, mówi w rozmowie z nami m.in. o perspektywach rozwoju rynku gazet regionalnych, jego konsolidacji, a także o niesprawiedliwych opiniach na temat dziennikarzy regionalnych. więcej

 
Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl
 
Teresa Bochwic, szefowa Obywatelskiej Komisji Etyki Mediów
 
Kwestionariusz  
 
Bilguun Ariunbaatar: Moja praca to krew, pot i łzy, czyli czysta przyjemność

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bilguun Ariunbaatar, rozśmieszasz z programu "Szymon na żywo". więcej

 
Paweł Jordan: konkurencja to ... świetny stymulator
 
Marcin Dworucha: Czuję satysfakcję, gdy ludzie się uśmiechają
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Kierownik Marketingu / Marketing Manager
 
New Business Manager
 
SENIOR ART DIRECTOR / FREELANCER
 
Reporter
 
Account Executive
 
Dyrektor Oddziału Terenowego TVP w Łodzi
 
Dyrektor Oddziału Terenowego TVP w Rzeszowie
 
Dyrektor Oddziału Terenowego TVP w Poznaniu
 
Account Manager
 
PR Manager
 
Mobile Project Manager
 
Specjalista do spraw promocji
 
Prezenter
 
Specjalista ds. Reklamy
 
Project Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl