|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP szuka pieniędzy, sprzeda siedzibę "Wiadomości" i TVP Info
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że redakcje programów informacyjnych przeniesione zostaną z budynków w rejonie pl. Powstańców Warszawy do siedziby głównej TVP przy ul. Woronicza 17. Stanie się to jednak najwcześniej za trzy lata.
więcej
|
|
Cyfryzacja radia zbyt ryzykowna i niepotrzebna?
O cyfryzacji dyskutujemy przede wszystkim w kontekście telewizji. Tymczasem w takim samym stopniu dotyka ona rozgłośni radiowych. Z „ludźmi radia” rozmawialiśmy o szansach i zagrożeniach, jakie niesie z sobą ten proces. Jak się okazuje, większość ekspertów odnosi się do cyfryzacji radia ze sporą rezerwą.
więcej
|
|
Jolanta Adamowicz odchodzi z Canal+ Cyfrowego
Jolanta Adamowicz, dyr. kanałów dziecięcych w spółce Canal+ Cyfrowy, po 14 latach pracy, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - To prawda, odchodzę z powodów osobistych - potwierdza w rozmowie z nami Adamowicz.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP szuka pieniędzy, sprzeda siedzibę "Wiadomości" i TVP Info
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że redakcje programów informacyjnych przeniesione zostaną z budynków w rejonie pl. Powstańców Warszawy do siedziby głównej TVP przy ul. Woronicza 17. Stanie się to jednak najwcześniej za trzy lata.
więcej
|
|
Jolanta Adamowicz odchodzi z Canal+ Cyfrowego
Jolanta Adamowicz, dyr. kanałów dziecięcych w spółce Canal+ Cyfrowy, po 14 latach pracy, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - To prawda, odchodzę z powodów osobistych - potwierdza w rozmowie z nami Adamowicz.
więcej
|
|
TVN24 i TVP Info tracą, a Polsat News zyskuje
Tylko Polsat News odnotował wzrost oglądalności w marcu br. wśród kanałów ogólnoinformacyjnych, straciły za to TVN24, TVP Info i Superstacja. Kolejny miesiąc z rzędu swój wynik poprawił biznesowy kanał TVN CNBC, który ucieka TV Biznes.
więcej
|
|
Netia i Toya udostępnią za darmo tvn player
Jeszcze w kwietniu br. serwis tvn player ma pojawić się w ramach usług VoD operatora telekomunikacyjnego Netia i kablowego Toya - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Adamczyk: z wiceszefa "Wiadomości" na szefa Superstacji
Tomasz Adamczyk od kwietnia br. został nowym dyrektorem programowym Superstacji. Zastąpił na tym stanowisku Monikę Jagielską-Mikłos, która po dwóch latach pracy odeszła z kanału.
więcej
|
|
TVN liderem - TVP1 odrabia straty, w dół Polsat i TVP2
Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 najlepsza była również TVN przed Telewizją Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Bezczynność KRRiT? Sąd odrzucił skargę Lux Veritatis
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie odrzucił skargę fundacji Lux Veritatis na bezczynność przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w postępowaniu dotyczącym przyznania miejsc na multipleksie cyfrowym - poinformowała w środę KRRiT.
więcej
|
|
iTV: Cayra prowadzącą "Discostację"
Środowe wydania programu "Discostacja" na antenie iTV będą miały nową prowadzącą.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Cyfryzacja radia zbyt ryzykowna i niepotrzebna?
O cyfryzacji dyskutujemy przede wszystkim w kontekście telewizji. Tymczasem w takim samym stopniu dotyka ona rozgłośni radiowych. Z „ludźmi radia” rozmawialiśmy o szansach i zagrożeniach, jakie niesie z sobą ten proces. Jak się okazuje, większość ekspertów odnosi się do cyfryzacji radia ze sporą rezerwą.
więcej
|
|
Radio Opole: Nie ocenzurowaliśmy piosenki ,,Urodziłem się w Polsce" (audio)
Tomasz Bazan, koordynator muzyczny Radia Opole, odpiera artykułowane w mediach zarzuty, jakoby jego stacja celowo uniemożliwiała nadawanie nowej piosenki lidera TSA. - Te oskarżenia są w mojej ocenie absurdalne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bazan.
więcej
|
|
RMF FM na święta: sylwetki gigantów rocka, gościem Anna Komorowska
Radio RMF FM w swojej wielkanocnej ramówce proponuje m.in. prezentację sylwetek i nagrań Bruce'a Springsteena i Petera Gabriela. Gościem specjalnym stacji będzie Anna Komorowska.
więcej
|
|
Katarzyna Szczepanik: z ITI na szefa PR Grupy Eurozet
Katarzyna Szczepanik została PR Manager Grupy Eurozet (m.in. Radio ZET). Odpowiada za komunikację public relations.
więcej
|
|
Radio ZET szuka przeboju dla Reprezentacji Polski w piłce nożnej
Radio ZET, Polski Związek Piłki Nożnej, Telewizja Polska Program 1 oraz Stołeczna Estrada ogłosiły konkurs na oficjalny przebój Reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas zbliżających się mistrzostw UEFA Euro 2012.
więcej
|
|
,,Rozmowa kontrolowana" - wielkanocna akcja radiowej Jedynki
W nadchodzące Święta Wielkanocne, kiedy na drogach panuje wzmożony ruch, radiowa Jedynka przeprowadzi na swej antenie akcję edukacyjną pod hasłem „Rozmowa kontrolowana”. Celem przedsięwzięcia jest zwrócenie uwagi słuchaczy na problem bezpieczeństwa na polskich drogach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
David Beckham w reklamie Burger Kinga (wideo)
David Beckham wystąpił najnowszej w reklamie promującej sieć fast food Burger King.
więcej
|
|
Piotr Bałtroczyk reklamuje 2KC
Znany satyryk Piotr Bałtroczyk został twarzą reklamową preparatu na kaca 2KC (produkowanego przez Colfarm). Akcję wykorzystującą wizerunek Bałtroczyka przygotowała agencja Marketing Plus.
więcej
|
|
,,Prowadź ciekawe życie" w ,,tabletowej" reklamie KIA (wideo)
W telewizji i kinach ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów KIA. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Prowadź ciekawe życie” - przygotowały agencja Paralotna i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVN w dół
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 392,2 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVN, mniej też przeznaczono na reklamy żywności.
więcej
|
|
,,Po prostu dodaj kolor" w kampanii Converse
Startuje kampania reklamująca nowe wersje kolorystyczne trampek Chuck Tayor All Star marki Converse. Akcję dystrybuująca je firma AmerSport przygotowała wspólnie z PRO Media House.
więcej
|
|
Nestea Light reklamowana jako ,,orzeźwiająco lekka" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nową wersję cytrynowego napoju herbacianego Nestea - Nestea Light. Akcję przygotowały firmy McCann Ericson, Starcom, K2, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
Gerber Kuchnia Polska: Domowe smaki dla najmłodszych
W prasie startuje kampania reklamowa przeznaczonych dla niemowląt posiłków Gerber Kuchnia Polska (Nestlé Polska). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Domowe smaki dla najmłodszych” - przygotowały firmy Legend Group i MEC.
więcej
|
|
,,Kręci świeżością" - Lubelska Miętówka promowana przez H2O Creative
Stock Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant wódki Lubelska - Miętówkę. Jej wizerunek i reklamy przygotowała agencja H2O Creative.
więcej
|
|
Positive Power wydziela SocialUp!
Agencja Positive Power wydzieliła ze swoich struktur markę kreatywną SocialUp!, zajmującą się zintegrowaną komunikacją w sieci, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
więcej
|
|
,,Wydrukuj swoje marzenia" - podróż za 20 000 zł do wygrania w promocji Samsunga
Trwa ogólnopolska kampania promocyjna firmy Samsung, w której główną nagrodą jest podróż o wartości 20 000 zł. Za kompleksową obsługę akcji odpowiada agencja \Data Solutions.
więcej
|
|
Hoop Cola w puszce 250 ml
Na półkach sklepowych pojawiła się Hoop Cola w smukłej puszce o pojemności 250 ml.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ewa Lampart wiceprezesem Muratora, odpowiada za "Super Express"
Ewa Lampart została właśnie wiceprezesem wydawnictwa Murator. Odpowiadać będzie za nadzór nad dziennikiem „Super Express”.
więcej
|
|
"Show" cały czas przed "Party", "Viva!" o 90 proc. do góry
Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w styczniu br. został magazyn “Show”, który wyprzedził “Party”, tracące jako jedyne w zestawieniu. ”Viva!” niemal podwoiła sprzedaż, a “Flesz” zanotował najniższy wynik od czasu ukazania się.
więcej
|
|
Marquard kupił serwisy Kozaczek.pl, Zeberka.pl, plotkara.pl i bloblo.pl
Wydawnictwo Marquard Media Polska kupiło lifestylowe portale internetowe kozaczek.pl, zeberka.pl, plotkara.pl oraz platformę blogową bloblo.pl. Twórcy tych serwisów zostaną zatrudnieni w Marquardzie.
więcej
|
|
"Playboy" wydaje "Męskie wywiady"
“Męskie wywiady” to pierwsze z czterech wydań specjalnych “Playboya” (Marquard Media Polska), które ukażą się w tym roku w związku z 20-leciem magazynu w Polsce. Numer zawiera 40 najlepszych wywiadów w historii polskiej edycji miesięcznika.
więcej
|
|
Zmarła Róża Nowotarska, dziennikarka Głosu Ameryki
W wieku 91 lat zmarła w Waszyngtonie na chorobę nowotworową Róża Nowotarska, emerytowana dziennikarka sekcji polskiej radia Głos Ameryki, pisarka i publicystka kulturalna.
więcej
|
|
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy patronem ,,Strajku Szkolnego"
Oddział Warszawski Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy objął patronatem „Strajk Szkolny”. Inicjatywa ta jest protestem przeciwko planowanej reformie systemu oświaty w naszym kraju.
więcej
|
|
Książka ,,Spadki, darowizny, testamenty" z ,,Gazetą Wyborczą"
W czwartek z „Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się kolejna edycja książki „Spadki, darowizny, testamenty”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|