|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 22 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TTV ogląda ponad 8 tys. widzów. Co jest największym hitem?
Rośnie popularność uruchomionego w styczniu br. kanału TTV. W kwietniu jego średnia widownia minutowa przekroczyła 8 tys. osób. Hitem stacji jest program “Uwaga! po uwadze!”.
więcej
|
|
Czwarta edycja "Tylko muzyki" jesienią, castingi za miesiąc
Telewizja Polsat jesienią emitować będzie czwartą edycją talent-show “Tylko muzyka. Must be the music”. Za miesiąc ruszają do niej precastingi.
więcej
|
|
Monika Olejnik przeprasza za ,,pisuarowską" TV Trwam (wideo)
W niedzielnym programie w Radiu ZET Monika Olejnik określiła TV Trwam jako „pisuarowską”. Dziennikarka wyjaśniła szybko, że chciała powiedzieć „pisowską”, i przeprosiła za pomyłkę.
więcej
|
|
Dworak: Kryteria finansowe dyskwalifikują TV Trwam na multipleksie cyfrowym
Istotą decyzji o nieprzyznaniu TV Trwam miejsca na multipleksie cyfrowym była ocena finansowa, a zdaniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, nadawca Fundacja Lux Veritatis nie jest w stanie utrzymać takiej inwestycji - powiedział w sobotę Jan Dworak, szef KRRiT.
więcej
|
|
Hanna Lis wraca do Telewizji Polskiej?
Hanna Lis wraca do TVP i poprowadzi w Dwójce “Panoramę” - podał “Super Express”. Dziennik napisał, że w piątek stacja podpisała już umowę z dziennikarką.
więcej
|
|
Jan Suzin nie żyje, miał 82 lata
W wieku 82 lat zmarł Jan Suzin, legendarny prezenter i lektor telewizyjny. Był jedną z pierwszych dwóch osób, które pojawiły się w pierwszym programie telewizyjnym wyemitowanym w naszym kraju w 1952 roku.
więcej
|
|
Rusza Novela.tv - konkurencja dla Zone Romantica
Spółka Polcast Television w poniedziałek 14 maja br. poza stacją Water Planet uruchomi też skierowany do kobiet kanał z telenowelami Novela.tv.
więcej
|
|
"Breaking Bad" zastąpi "Kości" w Polsacie
Telewizja Polsat pod koniec kwietnia br. wprowadzi do ramówki amerykański obyczajowo-sensacyjny serial “Breaking Bad”. Produkcja nadawana będzie w niedzielne wieczory.
więcej
|
|
Apel do prezydenta o zajęcia się sprawą TV Trwam. "To niepoważne i niedopuszczalne"
Lider Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro zaapelował w niedzielę do prezydenta Bronisława Komorowskiego o podjęcie rozmów z przedstawicielami KRRiT nt. koncesji na cyfrową emisję dla TV Trwam. To niepoważne i niedopuszczalne - oceniła apel Kancelaria Prezydenta.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński dogadał się z ITI. Wycofuje się ze swoich słów
Ugodą zakończył się proces cywilny wytoczony Jarosławowi Kaczyńskiemu przez koncern ITI o podanie przez lidera PiS nieprawdy co do przeznaczenia przez władze Warszawy 500 mln zł dla ITI na przebudowę stadionu stołecznej Legii.
więcej
|
|
20 000 osób uczestniczyło w marszu w obronie Telewizji Trwam
Blisko 20 000 osób uczestniczyło w sobotnim marszu w Warszawie dot. koncesji na cyfrową emisję dla TV Trwam. Szef PiS Jarosław Kaczyński zaapelował do lidera Solidarnej Polski Zbigniewa Ziobry o jedność. "Chcemy działać razem" - odpowiedział Ziobro.
więcej
|
|
Jan Dworak: Sprawa TV Trwam wpłynęła na świadomość Polaków ws. cyfryzacji
80 proc. Polaków wie, czym jest cyfryzacja telewizji naziemnej; pewną rolę odegrała w tym sprawa TV Trwam - uważa szef KRRiT Jan Dworak.
więcej
|
|
"Głęboka woda" i "Instynkt" z nagrodami w Chicago
Wyprodukowane przez TVP seriale “Głęboka woda” i “Instynkt” zdobyły Złote Tablice w dwóch różnych kategoriach seriali telewizyjnych w 48. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu produkcji telewizyjnych Hugo TV Awards w Chicago.
więcej
|
|
Szósty sezon "Rockefeller Plaza 30" w Canal+
Canal+ rozpocznie w czwartek 10 maja br. emisję szóstego sezonu serialu „Rockefeller Plaza 30" o perypetiach pracowników stacji NBC.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
ZenithOptimedia Group stawia na Live ROI. Zmiany w Performics i DriveR
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia Group wprowadza globalnie nową strategię pozycjonowania - Live ROI. Towarzysza temu zmiany z działach Performics i DriveR oraz rebranding wszystkich marek i struktur ZOG.
więcej
|
|
Castorama z loterią na 15-lecie
W sklepach Castorama trwa loteria promocyjna z okazji 15-lecia działania tej sieci w Polsce. Akcję i wspierającą ją działania reklamowe przygotowała i realizuje agencja V&P.
więcej
|
|
,,Aqua Elegance" w letniej kampanii Mohito
Ruszyła kampania reklamująca letnią kolekcję ubrań Mohito (produkowanych przez LPP). Akcję dział marketingu tej marki przygotował wspólnie z firmami AFphoto i Cookie.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy znów wybrał ZenithOptimedia Group
ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę mediową Totalizatora Sportowego. Tym samym kontynuuje współpracę z nim prowadzoną od 2007 roku.
więcej
|
|
Podwójna Pakosińska reklamuje telewizję z nagrywarką w UPC (wideo)
W telewizji i prasie trwa nowa kampania reklamowa UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Akcję przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Deep Flame i MediaVest.
więcej
|
|
,,Kolej na Internet" - PKP Intercity reklamuje e-bilety
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa PKP Intercity. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Kolej na Internet” przygotowała agencja Legend Group.
więcej
|
|
,,Kadra 2032" Nestlé reklamowana w prasie, radiu i internecie
Rozpoczęła się kampania reklamowa promocji „Kadra 2032” obejmującej produkty żywnościowe Nestlé dla niemowląt i małych dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Kropka Bordo i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Honda CR-V reklamowana ,,na 7 koła"
W radiu i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa Hondy CR-V. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Honda CR-V na 7 koła” - przygotowały agencja S4 i dom mediowy MediaWest.
więcej
|
|
Polski Cukier rusza z kampanią sponsoringową i reklamową (wideo)
W telewizji i kinach wystartowała nowa kampania marki Polski Cukier (Krajowa Spółka Cukrowa). Akcję realizowaną pod hasłem „Polski Cukier dodaje energii” przygotowały firmy Open Gate Visual&Media, Kinads i MTR Media.
więcej
|
|
,,Dane na talerzu" i ,,Sukces w ręku" - Onet reklamuje Biznes.pl
Rozpoczęła się kampania reklamująca uruchomiony właśnie przez Grupę Onet.pl serwis Biznes.pl. Akcję - obejmującą radio, prasę, internet i indoor - Onet przygotował wspólnie z agencją Scholz & Friends Warszawa i domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Orange Advertising dla BSkyB
Brytyjska grupa medialna BSkyB wybrała Orange Advertising jako dystrybutora reklam w swych serwisach online w Europie (w tym w Polsce) poza Wielką Brytanią i Irlandią.
więcej
|
|
Serwis budownictwo.pl promowany na billboardach
W kilkunastu polskich miastach ruszyła outdoorowa kampania promująca należącą do firmy Eniro wyszukiwarkę fachowców branż budowlanej i pokrewnych budownictwo.pl.
więcej
|
|
Zofia Mróz w Arena Media
Od 16 kwietnia pracę w Arena Media na stanowisku senior media plannera rozpoczęła Zofia Mróz.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jacek Schmidt: Zawodowstwo nie ma płci
Z Jackiem Schmidtem, redaktorem naczelnym „Twojego Stylu”, rozmawiamy o polskim rynku magazynów luksusowych dla kobiet, oczekiwaniach czytelniczek, a także trendach rządzących tym rynkiem.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" już rentowne. Paweł Lisicki: nadszedł czas żniw
Redaktor naczelny „Uważam Rze” Paweł Lisicki poinformował, że w lutym pismo osiągnęło rentowność. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lisicki zapowiada, że wpływy reklamowe tygodnika do końca roku wzrosną kilkakrotnie, zapewniając mu połowę przychodów.
więcej
|
|
Katarzyna Kozłowska nie jest już wicenaczelną "Show"
Katarzyna Kozłowska przestała pełnić funkcję zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) i odeszła z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sprzedaży tygodników lokalnych: "Tygodnik Zamojski" liderem, "Regionalna" straciła najwięcej
W lutym br. dotychczasowy lider sprzedaży wśród tygodników lokalnych - gazeta “Regionalna” - zanotowała największy spadek sprzedaży i spadła na trzecie miejsce. Na czele zestawienia znalazł się “Tygodnik Zamojski”, a zyskał tylko “Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
,,Na Szczęście" - 200 000 zł do wygrania w loterii "Super Expressu"
W poniedziałek 23 kwietnia br. rusza nowa loteria promocyjna „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Na szczęście”. W zabawie do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 200 tys. zł.
więcej
|
|
Magazyn "Polska Cafe" poszerza zasięg
Ukazujący się raz w miesiącu lifestylowy dodatek “Polska Cafe” dołączany od grudnia br. do “Polski Metropolii Warszawskiej” (Polskapresse) od poniedziałku 23 kwietnia br. ukazywać się będzie także z pozostałymi dziennikami regionalnymi Polskapresse.
więcej
|
|
Podwójne wydanie "Tygodnika Powszechnego" na majówkę
W środę 25 kwietnia br. ukaże się specjalne, podwójne wydanie “Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny) w większej objętości i w odświeżonym layoucie. Numer pozostanie w sprzedaży przez dwa tygodnie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|