|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Media Trendy 2012 dla Saatchi&Saatchi, Mediacomu, Solorza-Żaka, HBO i... Hanki Mostowiak
Grand Prix w tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano kampanii „Życie to nie Facebook” przygotowanej przez agencję Saatchi&Saatchi. Człowiekiem Roku został Zygmunt Solorz-Żak, Medium Roku - HBO, a Memem Roku - śmierć Hanki Mostowiak.
więcej
|
Jacek Szmidt: Zawodowstwo nie ma płci
Z Jackiem Szmidtem, redaktorem naczelnym „Twojego Stylu”, rozmawiamy o polskim rynku magazynów luksusowych dla kobiet, oczekiwaniach czytelniczek, a także trendach rządzących tym rynkiem.
więcej
|
,,Uważam Rze" już rentowne. Paweł Lisicki: nadszedł czas żniw
|
"Wprost" bez Lisa traci, najniższy wynik "Przekroju" w historii
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zygmunt Solorz-Żak rozwodzi się z Małgorzatą Żak
Zygmunt Solorz-Żak, założyciel Polsatu, a obecnie też właściciel m.in. Cyfrowego Polsatu oraz Polkomtela, po 20 latach małżeństwa rozwodzi się z Małgorzatą Żak, która jest prezesem Fundacji Polsat.
więcej
|
|
"Się kręci na żywo": 417 tys. widzów wywiadu Dowbora z "Radwańską"
Nadawany od marca br. w Polsacie program “Się kręci na żywo” gromadzi co tydzień średnio ok 400 tys. widzów. To mniej niż osiągają w tym czasie główni konkurenci stacji. Lepsze wyniki notowała poprzednia odsłon programu.
więcej
|
|
Danuta Wałęsa, Andrzej Stasiuk i Anda Rottenberg laureatami nagród TVP Kultura
Danuta Wałęsa, Andrzej Stasiuk i Anda Rottenberg znaleźli się wśród tegorocznych laureatów nagród TVP Kultura "Gwarancje Kultury", które wręczono we wtorkowy wieczór w Warszawie.
więcej
|
|
HBO GO w ofercie sieci Vectra, dostępne z samym internetem
Sieć kablowa Vectra wprowadziła wczoraj do swojej oferty internetowy serwis wideo na żądanie HBO GO. Znaleźć w nim można filmy i seriale z anten kanałów HBO. Aby z niego korzystać nie trzeba posiadać telewizji od Vectry, a jedynie internet.
więcej
|
|
"Iron Man" i "X-men" od maja w AXN Spin
Młodzieżowy kanał AXN Spin rozpocznie w maju emisję seriali animowanych "Iron Man" oraz "X-men", w których twórcy przenieśli amerykańskich superbohaterów z komiksów wytwórni Marvela w scenerię znaną z japońskich anime.
więcej
|
|
TV.Disco w ofercie Orange TV
Kanał TV.Disco dołączył do oferty telewizyjnej Orange TV, wcześniej dostępnej pod marką Telekomunikacja Polska. Stacja dostępna jest w pakiecie podstawowym.
więcej
|
|
Mecze Euro 2012 na żywo w Multikinie
Multikino nawiązało współpracę z Telewizją Polską i firmą Coca-Cola, dzięki czemu zaoferuje widzom możliwość obejrzenia na żywo i w jakości HD meczów Euro 2012.
więcej
|
|
,,Eureka Seven: Pocket Full of Rainbows" i ,,Bleach 4" w Hyper+
Hyper+, blok programowy emitowany w paśmie telewizji teleTOON+, pokaże w maju pełnometrażowy film anime „Eureka Seven: Pocket Full of Rainbows” oraz czwartą serię japońskiego serialu „Bleach”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KTR 2012: triumf kampanii o autyzmie, Saatchi & Saatchi agencją roku
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii społecznej „Autyzm wprowadza w błąd” - Agencją Roku Saatchi & Saatchi, a Reklamodawcą - Tesco.
więcej
|
|
Halls zmienia wizerunek: sponsoring maratonów, piłkarska kampania (wideo)
Marka cukierków Halls (Kraft Foods Polska) została sponsorem sześciu imprez biegowych w Polsce. Jednocześnie rusza jej kampania reklamowa w stylistyce piłkarskiej przygotowana przez firmy JWT, Red8 Events i Starcom.
więcej
|
|
Raport BIK nie w 5 minut - mailing Open Finance wprowadzał w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że maile promujące Open Finance wprowadzały internautów w błąd, obiecując załatwienie darmowego raportu z Biura Informacji Kredytowej w ciągu 5 minut.
więcej
|
|
Anna Dereszowska reklamuje pościel Feretti
Anna Dereszowska została twarzą reklamową dziecięcej pościeli Feretti produkowanej przez Bloo Baby Group. Wizerunek aktorki będzie wykorzystywany w reklamach i katalogach.
więcej
|
|
,,Po prostu maluj!" w reklamie farb Jedynka Ogród Barw (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lateksowych farb do wnętrz Jedynka Ogród Barw. Akcję przugotowały firmy Just, Film Produkcja i Macroscope OMD.
więcej
|
|
LOT maluje samoloty na Euro 2012
Z okazji Euro 2012 dziesięć samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT otrzyma specjalne malowanie.
więcej
|
|
Yes z nowym logo od Mamastudio
Firma jubilerska Yes wprowadza nową wersję logotypu. Opracowało je Mamastudio.
więcej
|
|
Marta Białostocka i Piotr Wronek dla nano
Agencja reklamowa nano (Platforma Mediowa Point Group) zaczyna współpracę z niezależnym teamem kreatywnym Marta Białostocka i Piotr Wronek. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.
więcej
|
|
,,Przyjmij piłkę" - akcja Orlenu na Euro 2012
Na stacjach paliw Orlen ruszyła związana z Euro 2012 akcja „Przyjmij piłkę", w ramach której klienci mogą zdobyć piłki i gadżety marki Puma.
więcej
|
|
Streetcom promuje zabawki Lego Friends
Ruszyła rekomendacyjna kampania promująca zabawki Lego Friends. Akcję realizuje agencja Streetcom.
więcej
|
|
Volvo sponsoruje Wisłę Kraków
Wisła Kraków podpisała umowę z nowym Partnerem Oficjalnym, którym został dealer aut marki Volvo - firma Volvo Wadowscy.
więcej
|
|
Monika Trawińska i Maciej Musiał w TBWA \ TEQUILA
Agencja TBWA \ TEQUILA zasiliła szeregi działu Digital. Do zespołu dołączyły nowe osoby: Monika Trawińska jako webdesigner i Maciej Musiał jako social media specialist.
więcej
|
|
eBuzzing przejmuje BeeAd
Sieć eBuzzing kupiła BeeAd - firmę będącą liderem internetowej reklamy wideo we Francji. Wartość zawartej transakcji to ponad 10 mln euro.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Uważam Rze" przez rok zarobiło 24,5 mln zł z reklam
Cennikowe wpływy reklamowe „Uważam Rze” (Presspublica) w ciągu nieco ponad roku obecności na rynku wyniosły 24,5 mln zł. To dużo mniej niż przychody reklamowe innych tygodników opinii.
więcej
|
|
Rusza Polityka Cyfrowa, 15 zł za miesiąc korzystania
Polityka Spółdzielnia Pracy, wydawca tygodnika “Polityka”, 25 kwietnia br. uruchomiła Politykę Cyfrową - aplikację służącą do czytania bieżących i archiwalnych wydań “Polityki” na komputerach, smartfonach i tabletach.
więcej
|
|
"Viva!" bardziej lifestylowa i z Anną Maruszeczko
W środę 25 kwietnia br. ukaże się pierwszy numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) w nowej odsłonie. Tytuł zyska odświeżoną szatę graficzną i nową część “Styl Życia” o charakterze lifestylowym. Współpracownikiem pisma została Anna Maruszeczko.
więcej
|
|
Zbigniew Biskupski naczelnym nowego pisma "Ekologia i Rynek"
“Ekologia i Rynek” to nowy miesięcznik biznesowy na polskim rynku, który wydaje spółka New Business Look. Redaktorem naczelnym tytułu został Zbigniew Biskupski.
więcej
|
|
Tylko "13 Magazyn Nastolatki" i "Bravo Girl" ze wzrostami
“13 Magazyn Nastolatki” i “Bravo Girl” to jedyne dwa tytuły młodzieżowe, które zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem w styczniu br. Reszta pisma straciła, a największymi spadkami dotknięte zostały “Popcorn” i “Dziewczyna” wydawane jeszcze przez Springera.
więcej
|
|
,,Art Attack" - nowe pismo dla dzieci od Egmontu
W środę 25 kwietnia br. wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla dzieci w wieku 4-7 lat zatytułowany „Art Attack”.
więcej
|
|
TVN wart 1,5 mld zł. Duży spadek Cyfrowego Polsatu
Grupa TVN i Cyfrowy Polsat jako jedyne z branży mediowej znalazły się w rankingu 100 najcenniejszych firm w Polsce opublikowanym przez „Newsweek”. Przy czym wartość obu firm spadła w skali roku.
więcej
|
|
Macierewicz pozwie Lisa za okładkę ,,Newsweeka". 'To język nienawiści'
Antoni Macierewicz zapowiada, że wytoczy Tomaszowi Lisowi pozew o naruszenie dóbr osobistych. Powód? Na okładce kierowanego przez Lisa tygodnika „Newsweek Polska” Macierewicz został przedstawiony jako terrorysta.
więcej
|
|
Nagrody Historyczne "Polityki" dla Motyki, Halla i Supruniuka
Grzegorz Motyka, Aleksander Hall i Mirosław A. Supruniuk to laureaci Nagród Historycznych "Polityki", najstarszych przyznawanych w Polsce nagród dla książek historycznych. Uroczystość ogłoszenia nazwisk i wręczenia nagród odbyła się we wtorek w Warszawie.
więcej
|
|
Dziennikarze winni, ale nie zostali ukarani
Sąd Rejonowy w Poznaniu uznał we wtorek, że dwaj dziennikarze z Wrześni (Wielkopolskie) są winni podania informacji z niejawnego procesu. Nie ukarał ich, bo akta sprawy dziennikarze dostali z sądu.
więcej
|
|
Fotoreporterzy wystosowali list otwarty do Premiera
Stowarzyszenie Fotoreporterów wystosowało list otwarty do Premiera i parlamentarzystów. Domaga się m.in. zmiany prawa prasowego oraz poszanowania praw fotoreporterów.
więcej
|
|
200. numer pisma ,,Dom & Wnętrze"
We wtorek 24 kwietnia w sprzedaży pojawił się majowy i zarazem 200. numer miesięcznika wnętrzarskiego „Dom & Wnętrze” (Edipresse). Wydanie zawiera materiały z liczącej 21 lat historii pisma.
więcej
|
|
,,Gormiti. Komiks z wyspy Gorm" od MSZ
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza na rynek nową serię książek przeznaczoną dla chłopców w wieku 7-12 lat - „Gormiti. Komiks z wyspy Gorm”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
12 proc. polskich użytkowników komórek korzysta z usług lokalizacyjnych, chce 57 proc.
Ponad 60% użytkowników telefonów komórkowych z całego świata, którzy nie korzystają jeszcze z usług lokalizacyjnych, chce rozpocząć korzystanie z tej funkcjonalności. W Polsce zainteresowanych nią jest 57% użytkowników - wynika z badania TNS.
więcej
|
|
Najbardziej ufamy małżeństwu, najmniej - reklamie
Prawie 70 proc. Polaków deklaruje zaufanie do małżeństwa. Rodzinę darzymy zdecydowanie większym zaufaniem niż banki (44 proc.), media (37 proc.), służby cywilne (22 proc.) czy władze państwowe (17 proc.), a najmniej zaufania mamy do branży reklamowej - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
60 proc. Polaków dobrze ocenia działalność Kościoła katolickiego
Sześciu na dziesięciu Polaków (60 proc.) dobrze ocenia działalność Kościoła katolickiego, a więcej niż co czwarty (28 proc.) jest o niej złego zdania - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
Związki zawodowe: Solidarność lepiej oceniana niż OPZZ
35 proc. Polaków dobrze ocenia działalność NSZZ "Solidarność", a 24 proc. ma dobre zdanie o OPZZ - wynika z opublikowanego we wtorek sondażu CBOS. Dodano, że złą opinię na temat "S" ma 32 proc. badanych, a o OPZZ - 29 proc.
więcej
|
|
63 proc. badanych dobrze o pracy prezydenta; 67 proc. źle o pracy Sejmu
63 proc. badanych dobrze ocenia działalność prezydenta Bronisława Komorowskiego, a 23 proc. źle. Z kolei działalność Sejmu dobrze ocenia 18 proc. respondentów, a krytycznie 67 proc. - wynika z kwietniowego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|