|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jarosław Gugała znika z "Gościa Wydarzeń", ale ma dostać nowy program (wideo)
Szef pionu informacji w Telewizji Polsat Jarosław Gugała przygotowuje nowy program dla Polsat News. Stacja podaje, że w związku z tym ma przestać być gospodarzem “Gościa Wydarzeń”.
więcej
|
|
Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - ,,złote" reklamy z KTR 2012 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały złoto w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. Wśród nagrodzonych są m.in. spoty ING z Kondratem, Plusa z Mumio i Tesco z Natankiem-Batmankiem oraz kampanie społeczne Fundacji Synapsis i PCK.
więcej
|
|
Pinterest marketing, czyli co?
Zważywszy na rosnącą popularność serwisu Pinterest, nie sposób pozostać obojętnym na to zjawisko i nie mieć na jego temat jakiegokolwiek zdania. Szczególnie w „tej” branży - pisze Dominika Dworak z K2 Internet.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jarosław Gugała znika z "Gościa Wydarzeń", ale ma dostać nowy program (wideo)
Szef pionu informacji w Telewizji Polsat Jarosław Gugała przygotowuje nowy program dla Polsat News. Stacja podaje, że w związku z tym ma przestać być gospodarzem “Gościa Wydarzeń”.
więcej
|
|
Kto będzie komentował mecze Euro 2012 w TVP?
Najbardziej doświadczony komentator sportowy TVP Dariusz Szpakowski będzie komentował mecze Polaków podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej oraz finał sportowej imprezy w Kijowie. Kogo usłyszymy podczas pozostałych spotkań?
więcej
|
|
"Stacja reaktywacja" - TVN Turbo rusza na pomoc stacjom benzynowym
Po restauracjach odświeżanych w “Kuchennych rewolucjach” Grupa TVN postanowiła pomóc nieradzącym sobie na rynku stacjom benzynowym Na antenie męskiego kanału TVN Turbo w maju br. pojawi się reality-show “Stacja reaktywacja”.
więcej
|
|
Wojciech Mann ostro o mediach. ,,Wypicowane panienki i dżentelmeni o zerowej wiedzy"
„Jak widzę wypicowane panienki i dżentelmenów, których wiedza jest na poziomie zero, mówiących o świecie, polityce, a nieumiejących sformułować zdania po polsku, nieznających języków obcych, groza mnie ogarnia” - powiedział Wojciech Mann w rozmowie z dziennikiem „Polska”.
więcej
|
|
Polo TV, VH1 i Polsat Crime & Investigation w UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska w czwartek 26 kwietnia br. dołączy do oferty telewizji cyfrowej trzy nowe kanały: Polo TV, VH1 i Polsat Crime & Investigation Network.
więcej
|
|
60. edycja Tour de Pologne w Telewizji Polskiej
10 lipca br. w Karpaczu rozpocznie się 60. edycja Tour de Pologne - najważniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce. Transmisje z tego wydarzenia przeprowadzi Telewizja Polska, która jest głównym patronem medialnym imprezy.
więcej
|
|
"Make it or break it" i "Druga Szansa" - nowe seriale w AXN Spin
Młodzieżowy kanał AXN Spin rozpocznie w maju emisję kierowanych do damskiej części widowni seriali „Make it or break it” oraz „Druga szansa” (ang. "Life unexpected").
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - ,,złote" reklamy z KTR 2012 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały złoto w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. Wśród nagrodzonych są m.in. spoty ING z Kondratem, Plusa z Mumio i Tesco z Natankiem-Batmankiem oraz kampanie społeczne Fundacji Synapsis i PCK.
więcej
|
|
Reklama outdoorowa w I kwartale: 122 mln zł, 5,5 proc. w górę
W I kwartale br. na reklamę out of home w Polsce wydano 121,8 mln zł, czyli 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wartość reklamy tranzytowej wyniosła 2,7 mln zł.
więcej
|
|
"Odwieczna potrzeba natury" - kampania Podlaskiego z Tomaszem Tomaszewskim (wideo)
Pod hasłem "Odwieczna potrzeba natury - Podlaskie" 27 kwietnia ruszy nowa ogólnopolska kampania promocyjna województwa podlaskiego - poinformowano na konferencji prasowej w urzędzie marszałkowskim w Białymstoku.
więcej
|
|
Miasta-gospodarze promują się na Euro 2012
Euro 2012 to okazja do promocji i pokazania się miast-gospodarzy, z jak najlepszej strony. Chociaż w każdym z tych miejsc odbędzie się tylko kilka meczów, to jednak oczy całego świata będą zwrócone właśnie na nie.
więcej
|
|
,,Wielkie plany. Małe piwo" - Żywiec w puszkach 330 ml
Grupa Żywiec wprowadziła piwo Żywiec Jasne Pełne do sprzedaży w puszkach o objętości 330 ml. Ich identyfikację wizualną przygotowały firmy BNA i Men at Work.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: TVN wyprzedził Polsat
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 364,6 mln zł, czyli niecały milion mniej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił więcej niż Polsat.
więcej
|
|
,,Mama ma" w kampanii promującej aktywność zawodową kobiet (wideo)
Rozpoczęła się kampania „Mama ma” podkreślająca znaczenie aktywności zawodowej kobiet mających rodziny i dzieci. Akcję na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej przygotowały firmy Opus B, Starlink i Film Produkcja. więcej
|
|
Mindshare Polska obronił budżet mediowy HJ Heinz Polska
Dom mediowy Mindshare Polska będzie kontynuować obsługę mediową HJ Heinz Polska, producenta artykułów spożywczych Heinz i Pudliszki. Zlecenie obronił w przetargu.
więcej
|
|
"Tyle gazu, ile trzeba" w męskiej kampanii wody Żywiec Zdrój (wideo)
Żywiec Zdrój rozpoczyna skierowaną do mężczyzn kampanię, reklamującą wodę Żywioł. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Tyle gazu, ile trzeba”.
więcej
|
|
Max Weber będzie reklamować Mercedes-Benz
Agencja Max Weber (grupa Y&R Brands) zajmie się obsługą komunikacyjną oferty serwisowej dla samochodów osobowych Mercedes-Benz. Zlecenie zdobyła w przetargu zorganizowanym przez produkującą te auta firmę Daimler Polska.
więcej
|
|
Getin Bank reklamuje kartę do zakupu benzyny za 4,99 zł/l
Getin Bank wprowadza do oferty kartę debetową pozwalającą w ciągu miesiąca kupić 30 litrów benzyny w cenie 4,99 zł za litr. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bardzo i MediaVest.
więcej
|
|
,,Piłka jest okrągła, a nagród jest 2012" w promocji Nestlé
We wtorek 1 maja br. pod hasłem „Piłka jest okrągła, a nagród jest 2012” wystartuje loteria promocyjna batonów i wafelków Nestlé. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa w prasie, internecie i w punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Open and Partners, Lowe GGK i MEC.
więcej
|
|
,,Ja też nic z tego nie mam!" - o trudnej relacji klient-sprzedawca (wideo)
Firma SensiMedia zrealizowała ponad 7-minutowy materiał filmowy pt. „Ja też nic z tego nie mam!”, który ukazuje trud negocjacji biznesowych w polskiej rzeczywistości.
więcej
|
|
,,Grillujemy wszędzie" w promocji Kamis. Do wygrania piłkarskie grille
Ruszyła związana z Euro 2012 promocja produktów grillowych Kamis. Akcję, którą wspólnie z producentem prowadzi agencja Albedo Marketing, wspierają działania ATL i BTL.
więcej
|
|
KFC hasłem ,,W KFC wszystko jest jasne!" promuje B-smarta (wideo)
„W KFC wszystko jest jasne!” - takim hasłem sieć restauracji KFC rozpoczęła nową kampanię promującą B-smarta - mini-przekąskę, dostępną w czterech wariantach smakowych.
więcej
|
|
Podróż na sportową imprezę do wygrania w promocji Samsunga
Samsung przygotował konkurs dla osób, które kupią telewizor Samsung Smart TV. Do wygrania jest wycieczka na jedną z pięciu sportowych imprez.
więcej
|
|
Noble Securities promuje NS Forex (wideo)
Firma Noble Securities ruszyła z kampanią promocyjno-reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek autorskiej aplikacji transakcyjnej NS Forex. Motto kampanii to: „Z NS Forex nie musisz się gimnastykować. NS Forex - najprostsza gra na walutach”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Świat Wiedzy" liderem, ale z najsłabszym wynikiem w historii
Liderem sprzedaży w segmencie pism popularnonaukowych styczniu br. został “Świat Wiedzy”, ale zanotował on najgorszy wynik od początku ukazywania się. Najwięcej zyskał “Focus Historia”, zaś najwięcej stracił “Świat Nauki”.
więcej
|
|
Agnieszka Szyfter nową naczelną ,,Villi"
Agnieszka Szyfter od kwietnia br. objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Villa” (MMG Polska). Zastąpiła Katarzynę Wójcicką, która rozstała się z redakcją.
więcej
|
|
Lis odpowiada ws. okładki ,,Newsweeka" - Macierewiczowi i Ziemkiewiczowi
Tomasz Lis ironicznie ustosunkował się do zarzutów Antoniego Macierewicza, że okładka bieżącego numeru „Newsweeka Polska”, na której polityk wygląda jak terrorysta, narusza jego dobra osobiste i bezpieczeństwo.
więcej
|
|
Majowa "Claudia" z kuponami rabatowymi
Majowe wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska) pojawi się na rynku 26 kwietnia br. wraz z kuponami rabatowymi na zakup bielizny i opiekę dentystyczną.
więcej
|
|
Justyna Bizewska odeszła z Polskapresse
Justyna Bizewska, dyrektor Biura Reklamy w gdańskim oddziale Polskapresse, odeszła z firmy.
więcej
|
|
Alicja Tysiąc pozwała Tomasza Terlikowskiego za porównanie do hitlerowskiego zbrodniarza
Przeprosin i 130 tys. zł żąda Alicja Tysiąc od publicysty Tomasza Terlikowskiego, który zarzucił jej "moralną obrzydliwość" i porównał do hitlerowskiego zbrodniarza Adolfa Eichmanna. To próba zamknięcia ust wyrokiem sądowym - komentuje Terlikowski.
więcej
|
|
10 firm z mediów na liście "500" Rzeczpospolitej", najwyżej Kolporter i Ruch
Na "Liście 500" największych polskich przedsiębiorstw, opublikowanej przez dziennik "Rzeczpospolita" znalazło się w sumie dziesięć firm związanych z rynkiem mediów. Najwyżej uplasowały się Kolporter i Ruch.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|