|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gość Niedzielny" tylko 15 mln zł z reklam. ,,Dystans marketerów i grupa czytelnicza"
W ub.r. tygodnik „Gość Niedzielny” cennikowo zarobił z reklam jedynie niecałe 15 mln zł, a w I kwartale br. - prawie 3,5 mln zł. Kierująca działem reklamy „Gościa” Aneta Mondry uzasadnia to podejściem marketerów do pisma i specyfiką jego grupy czytelników.
więcej
|
|
Marketing szeptany - zły jak ,,czarny PR"?
Marketing szeptany ma różne oblicza. Dla jednych jest typowym sposobem komunikacji, przez innych często oceniany negatywnie, na równi z „czarnym PR-em”. Eksperci o marketingu szeptanym dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Raport z Facebooka: Serce i Rozum z milionem fanów, niedługo też Kwejk
Pod koniec kwietnia Serce i Rozum przekroczyły na Facebooku liczbę miliona fanów, a niebawem ten poziom osiągnie Kwejk. Które fanpage’e są najpopularniejsze w poszczególnych branżach?
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Gość Niedzielny" tylko 15 mln zł z reklam. ,,Dystans marketerów i grupa czytelnicza"
W ub.r. tygodnik „Gość Niedzielny” cennikowo zarobił z reklam jedynie niecałe 15 mln zł, a w I kwartale br. - prawie 3,5 mln zł. Kierująca działem reklamy „Gościa” Aneta Mondry uzasadnia to podejściem marketerów do pisma i specyfiką jego grupy czytelników.
więcej
|
|
Marketing szeptany - zły jak ,,czarny PR"?
Marketing szeptany ma różne oblicza. Dla jednych jest typowym sposobem komunikacji, przez innych często oceniany negatywnie, na równi z „czarnym PR-em”. Eksperci o marketingu szeptanym dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Kiosk" i ,,Siły natury" - kultowe reklamy Frugo wracają do telewizji (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki Frugo od czasu powrotu tego napoju do sprzedaży. W akcji wykorzystywane są słynne spoty sprzed kilkunastu lat.
więcej
|
|
Aviva reklamuje ubezpieczenie za 4 zł dziennie (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania Avivy reklamująca ubezpieczenie życia i zdrowia rodziny z dzienną składką wynoszącą 4 zł. Akcję przygotowały agencja Opus B, studio Mojo Film i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Własna firma to nie bajka" - Orange reklamuje ofertę biznesową (wideo)
Pod hasłem „Własna firma to nie bajka” rusza kampania reklamowa nowej oferty biznesowej Orange Polska. W ramach akcji - przygotowanej przez Euro RSCG i MEC - operator będzie też promował swoich lojalnych klientów firmowych.
więcej
|
|
Nowa struktura i nowe osoby w biurze reklamy TVP
Po trzech miesiącach pracy nowy szef biura reklamy Telewizji Polskiej Marcin Gudowicz zdecydował o zmianie w strukturze i strategii jednostki. Do zespołu dołączył Marcin Tomczyk, w planach są kolejne wzmocnienia personalne.
więcej
|
|
Modelka w internetowej ubojni drobiu uprzedmiotawia kobiety
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że grafika ze skąpo ubraną modelką promująca w internecie ubojnię drobiu jest obraźliwa i dyskryminuje kobiety, będąc wyrazem ich przedmiotowego traktowania.
więcej
|
|
Artur Żmijewski reklamuje SKOK Ubezpieczenia z nowym logo (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i na outdoorze rusza kolejna kampania reklamowa SKOK Ubezpieczeń oferowanych przez TUW SKOK i TU SKOK Życie. W akcji, której twarzą jest Artur Żmijewski, prezentowane jest nowe logo tej usługi.
więcej
|
|
,,Jestem Nikon" w reklamach CoolPix S3300 i S6300 (wideo)
Firma Nikon Polska rozpoczęła kampanię reklamową aparatów fotograficznych CoolPix S3300 i CoolPix S6300. Akcję pod hasłem „Jestem Nikon” przygotowały agencja Jung von Matt/Spree i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa telewizorów Panasonic SmarTViera. Akcję przygotowały agencja Brand at Heart i dom mediowy Vizeum.
więcej
|
|
Getin Bank reklamuje wyprzedaż kredytów (wideo)
Getin Bank rozpoczął letnią promocję kredytów gotówkowych. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bardzo, Opus, MediaVest i Rc2.
więcej
|
|
Białowieski Zdrój - nowa woda od Hoop Polska
Hoop Polska wprowadza na rynek nową wodę o nazwie Białowieski Zdrój.
więcej
|
|
Bartosz Dudek i Rafał Kostecki w Tribal DDB
Bartosz Dudek i Rafał Kostecki dołączyli do agencji Tribal DDB. Dudek pracował wcześniej w Harder&Harder, GoldenSubmarine i FireFly Interactive, a Kostecki m.in. w TVP i Leo Burnett.
więcej
|
|
Joanna Ulanowska-Tabała dyrektorem marketingu w Avon Cosmetics Polska
Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu, Polska i kraje nordyckie w Avon Cosmetics Polska. Odpowiada jednocześnie za Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię.
więcej
|
|
Frank Boulben szefem marketingu RIM
Frank Boulben będzie nowym szefem marketingu w Research In Motion (RIM). Firma ma też nowego dyrektora ds. operacyjnych.
więcej
|
|
Performics będzie reklamował gadżety Euro 2012
W najbliższym czasie ruszy internetowa kampania reklamująca oficjalne produkty licencyjne Euro 2012 oferowane w imieniu UEFA przez Warner Bros Consumer Products. Za realizację akcji odpowiada Performics, dział ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
KFC rozdaje szklanki Pepsi z gwiazdami footballu
W restauracjach sieci KFC ruszyła promocja, w której do zdobycia są szklanki Pepsi z wizerunkiem znanych piłkarzy, m.in. Wojciecha Szczęsnego i Lionela Messiego.
więcej
|
|
LOT przewiezie polskich sportowców na igrzyska Londyn 2012
Polskie Linie Lotnicze LOT przedłużyły współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim, w ramach której będą oficjalnym przewoźnikiem polskich sportowców podczas letnich igrzysk olimpijskich Londyn 2012.
więcej
|
|
HTC szuka agencji do social media
HTC szuka agencji do obsługi globalnych działań promujących firmę w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gość Niedzielny" tylko 15 mln zł z reklam. ,,Dystans marketerów i grupa czytelnicza"
W ub.r. tygodnik „Gość Niedzielny” cennikowo zarobił z reklam jedynie niecałe 15 mln zł, a w I kwartale br. - prawie 3,5 mln zł. Kierująca działem reklamy „Gościa” Aneta Mondry uzasadnia to podejściem marketerów do pisma i specyfiką jego grupy czytelników.
więcej
|
|
Tylko trzy dzienniki regionalne zyskały, "Dziennik Polski" o 19 proc. w dół
Tylko trzy z 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyły marzec br. ze wzrostami sprzedaży, a najwięcej z nich zyskały “Nowiny”. Największy spadek zanotował natomiast “Dziennik Polski”, którego sprzedaż zmalała niemal o 19 proc.
więcej
|
|
Publio.pl - sklep z e-bookami i audiobookami od Agory
Agora wchodzi w segment sprzedaży elektronicznych książek. Wczoraj wystartował serwis Publio.pl - internetowa księgarnia z e-bookami i aduiobookami. Latem w serwisie ma się pojawić też elektroniczna prasa.
więcej
|
|
Rynek prasowy w Polsce - w I kw. 2012 wszystkie gazety straciły czytelników
Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w I kwartale br. spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła “Rzeczpospolita”, a najmniejszy spadek zanotował “Fakt”.
więcej
|
|
Wydawca "Wprost" tworzy think tank
Należąca do PMPG spółka AWR "Wprost", która jest wydawcą tygodnika “Wprost”, utworzyła fundację Europejskie Centrum Innowacyjnej Myśli Publicznej.
więcej
|
|
INMA Awards: ,,Metro" z nagrodą, ,,Gazeta Wyborcza" z wyróżnieniami
Przeprowadzona przez dziennik „Metro” (Agora) akcja „Dzień bez twarzy” zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie INMA Awards. Natomiast dwa wyróżnienia przyznano projektom „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Męskie wywiady" ,,Playboya" także w internecie. 'Ogromne zainteresowanie"
„Męskie wywiady”, wydanie specjalne „Playboya”, można teraz kupić również w internetowym sklepie wydawnictwa Marquard Media Polska. Firma uzasadnia to ogromnym zainteresowaniem, którym cieszy się publikacja.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|