|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Martyna Wojciechowska rusza na "kraniec świata" z nową ekipą
Telewizja TVN jesienią br. pokaże czwartą edycję programu “Kobieta na krańcu świata” Martyny Wojciechowskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do produkcji rozpoczną się 19 maja br.
więcej
|
|
TVN i TVN24 najbardziej godnymi zaufania markami telewizyjnymi
TVN otrzymała Złote Godło, a TVN24 - Kryształowe Godło dla marek najbardziej godnych zaufania wśród polskich stacji telewizyjnych. W kategorii stacji radiowych wyróżnione zostały RMF FM i Radio Eska. W ogólnym badaniu European Trusted Brands obejmującym 15 europejskich krajów najlepsza okazała się marka Nivea.
więcej
|
|
National Geographic dogania Discovery, TVP Historia o 300 proc. do góry
Kanał Discovery Channel pozostaje najchętniej oglądaną stacją dokumentalną w Polsce, ale powoli dogania go National Geographic Channel. W siłę rosną kanały historyczne: TVP Historia i History, a widzów traci Animal Planet.
więcej
|
|
Hubert Drabik szefem sprzedaży kanałów AXN w Europie Centralnej
Hubert Drabik zostanie dyrektorem sprzedaży w firmie Sony Pictures Television Networks, nadawcy kanałów AXN, na region Europy Centralnej. Będzie kierował tworzonym w Warszawie biurem spółki.
więcej
|
|
"7 życzeń" w Polsat Cafe - prowadzą Katarzyna Skrzynecka i Kalina Ben Sira
Kanał Polsat Cafe wprowadza na antenę reality-show, w którym kobiety poddawane będą metamorfozom. Program poprowadzą Katarzyna Skrzynecka i Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klink La Perla, która będzie promowana w programie.
więcej
|
|
Britney Spears w "X Factor", dostanie 15 mln dolarów
Po trwających wiele miesięcy spekulacjach, Britney Spears oficjalnie została jurorką w amerykańskiej edycji "X Factor".
więcej
|
|
Lady GaGa na pożegnanie w Simpsonach (wideo)
Lady GaGa pojawi się w ostatni odcinku najnowszego sezonu serialu "Simpsonowie". Do internetu trafił właśnie zwiastun.
więcej
|
|
,,Dwa Teatry - Sopot 2012" od 19 do 21 maja
W dniach 19-21 maja br. odbędzie się XII Festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry - Sopot 2012”. W jego ramach zaprezentowanych zostanie 13 spektakli telewizyjnych i 15 słuchowisk radiowych. Transmisję z finału przeprowadzi TVP Kultura.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PZU wyda na rebranding 25 mln zł
PZU odświeżyło markę i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. Do końca sierpnia zakończy się proces wprowadzania nowej identyfikacji we wszystkich placówkach. Koszt modernizacji wizerunku wyniesie ok. 25 mln zł.
więcej
|
|
,,Gorąca i gotowa" modelka z metką w reklamie pizzy obraża i dyskryminuje kobiety
Komisja Etyki Reklamy uznała, że plakat Pizza Express, na którym skąpo ubranej modelce z metką na ręku towarzyszy hasło „Czekam… gorąca i gotowa…”, jest obraźliwy i dyskryminujący dla kobiet.
więcej
|
|
FoodCare wygrał w sądzie z Michalczewskim, ale dalej ma zakaz Tigera
Sąd Okręgowy w Krakowie oddalił pozew Dariusza Michalczewskiego przeciw firmie FoodCare zakazujący jej używania oznaczenia Tiger. Orzeczenie nie jest jednak prawomocne, a Michalczewski zapowiada odwołanie.
więcej
|
|
Brad Pitt reklamuje Chanel No. 5
Brad Pitt został nową twarzą perfum Chanel No. 5.
więcej
|
|
Kampania ,,Świętokrzyskie czaruje" wraca z nowym spotem (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej województwa świętokrzyskiego pod hasłem „Świętokrzyskie czaruje”. W akcji - realizowanej przez Regionalną Organizacją Turystyczną tego regionu - pojawią się zarówno znane, jak i nowy spot.
więcej
|
|
Loteria z milionem kulek na jubileusz Zbigniewa Grycana (wideo)
W lodziarniach Grycan ruszyła loteria „Milion kulek od Zbigniewa Grycana”. Akcja jest prowadzona z okazji 50-lecia działalności biznesowej Grycana.
więcej
|
|
Rama w nowym opakowaniu reklamowana jako ,,pyszna i odżywcza" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Rama (Unilever) oparta na haśle „Rama - pyszna i odżywcza”. Akcję - prowadzoną w Polsce i 9 innych krajach regionu - przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: Polsat mocno w górę, TVN i TVP w dół
W minionym, długoweekendowym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 381,5 mln zł. Dużo więcej niż tydzień wcześniej zarobił z reklam Polsat, za to nieznacznie mniej TVN, TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
Eva Longoria twarzą kampanii karmy dla kotów (wideo)
Firma Mars zatrudniła Evę Longorię, gwiazdę serialu "Gotowe na wszystko", jako twarz globalnej kampanii marki karmy dla kotów Sheba.
więcej
|
|
Programy lojalnościowe nie zachęcają prawie połowy Polaków
Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest w stanie zachęcić ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych – wynika z badania PBS DGA.
więcej
|
|
,,Mówisz i masz!" - kolejna kampania Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim
Z udziałem Artura Żmijewskiego rozpoczęła się kampania reklamowa „pożyczki na Twoich zasadach” oferowanej przez Kasy Stefczyka. Akcję przygotowała agencja Apella.
więcej
|
|
,,Owocuje radością" znów w reklamach wody Jurajska ze Smakiem (wideo)
W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Jurajska ze Smakiem. Akcję pod hasłem „Jurajska ze Smakiem - owocuje radością” przygotowały firmy Henyo Behrendt i U2 Media.
więcej
|
|
Komfort promuje zakupy na raty
Sklepy Komfort rozpoczynają promocję obejmującą zakupy na raty bez odsetek i prowizji. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 i Starlink.
więcej
|
|
,,O prawdziwą miłość się dba" w kampanii V33 Polska
W internecie trwa kampania reklamująca nowy wizerunek V33 Polska, marki farb i produktów do ochrony i pielęgnacji drewna. Akcję przygotowały firmy Tequila, E-Graphics i Media Direction OMD.
więcej
|
|
PZU z nowym-starym logo i reklamami z Molochem
Grupa PZU wprowadza nową identyfikację wizualną opartą na logotypie nawiązującym do starego znaku firmy. Wspiera to kampania reklamowa, w której ubezpieczyciel mierzy się ze swoim wizerunkiem zbiurokratyzowanej korporacji.
więcej
|
|
Paweł Janas, Krzysztof Michaluk i Aldona Weicher w Aspe
Paweł Janas, Krzysztof Michaluk i Aldona Weicher dołączyli do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Aspe.
więcej
|
|
Serwis Extreme Sports Channel w ofercie Atmediów
Biuro reklamy Atmedia rozpoczyna obsługę Extreme.com, międzynarodowego serwisu związanego ze stacją telewizyjną Extreme Sports Channel. To 33. strona internetowa w ofercie Atmediów. więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ziemkiewicz grozi Machale procesem za ,,dymanie poprzez KRUS"
Publicysta „Rzeczpospolitej” Rafał Ziemkiewicz zapowiada wytoczenie procesu Tomaszowi Machale, naczelnemu NaTemat.pl. Machała napisał bowiem o nim, że słynie „z dymania podatników poprzez siedzenie w KRUS”.
więcej
|
|
"Tele Tydzień" na czele, tylko "Angora" zyskała w czołówce
Najchętniej czytanym tygodnikiem w Polsce pozostaje “Tele Tydzień”. Zanotował on jednak ostatnio spadek czytelnictwa, tak jak większość tytułów, a w pierwszej dziesiątce tygodników wzrostem pochwalić się mogła jedynie “Angora”. Wśród dwutygodników prym wiedzie “Pani Domu”.
więcej
|
|
Płatne treści "Gazety Wyborczej" w internecie
W serwisie Wyborcza.pl pojawiły się teksty z „Magazynu Świątecznego” - publicystycznej części sobotniego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora). Dostęp do materiałów, które do tej pory nie były obecne w sieci, jest odpłatny.
więcej
|
|
Jacek Kaczyński przeszedł z Polsatu do Muratora
Spółka Murator utworzyła komórkę produkcji kontentu video. Jej dyrektorem został Jacek Kaczyński, były szef kanał Polsat Play.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski szefem internetowego newsroomu PMPG
Sylwester Latkowski został managerem zintegrowanego newsroomu serwisów internetowych PMPG. Dwa lata temu Latkowski krótko pracował w wydawanym przez PMPG tygodniku „Wprost”.
więcej
|
|
"TopGear" ma własny serwis internetowy
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska uruchomiło internetowy serwis miesięcznika “TopGear”, który dostępny jest pod adresem topgear.com.pl.
więcej
|
|
,,Czytaj gdziekolwiek jesteś" - kampania wizerunkowa Mediów Regionalnych
W piątek Media Regionalne ruszają z kampanią wizerunkową swoich dzienników. Jej celem jest odświeżenie wizerunku poszczególnych tytułów jako źródła informacji pierwszego wyboru i podkreślenie ich dostępności nie tylko na papierze, ale też w internecie czy na smartfonach.
więcej
|
|
Dokument ,,Dziedzictwo" z ,,Gazetą Wyborczą"
W poniedziałek 14 maja 2012 r. z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić płytę DVD z filmem dokumentalnym pt. „Dziedzictwo” opowiadającym historię Moniki Hertwig, córki nazistowskiego przywódcy - sadysty i mordercy - Amona Götha.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|