Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 19 Lipca 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"

System Piano Media, w ramach którego za opłatą dostępne będą treści z 42 serwisów www, będzie testem na to, czy internauci chcą płacić za kontent w sieci. Zdaniem ekspertów, na początku nie pozyska on wielu użytkowników. więcej

 
o2 testuje telewizję o internecie Lajk.tv (wideo)

Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia serwisu z autorskimi treściami wideo - Lajk.tv. Będzie w nim sporo programów dotyczących ciekawostek w internecie oraz social media. Materiały są nagrywane we własnym studio o2. więcej

 
Cięcia w TVP1. Będzie mniej prowadzących ,,Kawy czy herbaty?"

Magazyn „Kawa czy herbata?” powróci na antenę TVP1 w ostatnim tygodniu sierpnia br. Zyska wtedy odświeżoną scenografię, ale zmniejszy się liczba jego prowadzących. Zamiast pięciu par, „Kawę” prowadzić będą dwie lub trzy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

HUBERT BURDA MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący serwis modowy

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
REPREZENTANT ZA GRANICĄ

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Senior Project Coordinator

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
młodszy specjalista ds. sprzedaży regionalnej

Amigos Media - Boutique / Magazyn Eden poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklam

Hill + Knowlton Strategies poszukuje osoby na stanowisko
Project Coordinator

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive /Junior Project Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Będą wyższe kary za nielegalne reklamy. Nawet 200 000 zł

Podwyższenie kar za nielegalne wieszanie reklam m.in. zasłaniających okna budynków mieszkalnych oraz uproszczenie procedur egzekucyjnych proponuje wojewoda mazowiecki Jacek Kozłowski. Projekt zmian prawa w tej sprawie w Sejmie ma złożyć Platforma Obywatelska. więcej

 
Polska e-reklama 9 proc. w górę, SEM dogonił display

W I kwartale br. na reklamę internetową wydano w Polsce 485 mln zł, czyli 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod względem udziałów w rynku marketing w wyszukiwarkach zrównał się z reklamą displayową. więcej

 
,,Wiadomości", igrzyska i piłka nożna najdroższe w sierpniowym cenniku TVP

W cenniku reklamowym TVP na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za spot emitowany niedzielę między „Wiadomościami” a prognozą pogody. Nieco tańsze są reklamy przy transmisjach ceremonii zakończenia Igrzysk Olimpijskich oraz meczach piłkarskich. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
EURO 2012 gwarantem boomu turystycznego w Polsce (raport)?

Prezydenci Poznania, Gdańska i Krakowa oraz przedstawiciele POT, samorządu Małopolski, Wielkopolski i Dolnego Śląska przyznają, że EURO 2012 przyniosło nieocenione efekty na polu turystyki. Efekty długofalowe przyjdzie nam jednak ocenić dopiero za jakiś czas. więcej

,,Harper's Bazaar" w Polsce. "Ma szansę, ale o reklamy ciężko"

Zdaniem przedstawicieli rynku prasowego „Harper's Bazaar” ma szansę na zdobycie czytelników i reklamodawców, chociaż łatwo nie będzie. Pozytywnie oceniają pomysł z numerem pilotażowym, który dystrybuowany będzie do wybranej grupy czytelniczek. więcej

Tomasz Marszałł: Rynek reklamy się zmienia
Eksperci: Odejście Izabelli Wiley to bardzo duża strata
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Cięcia w TVP1. Będzie mniej prowadzących ,,Kawy czy herbaty?"

Magazyn „Kawa czy herbata?” powróci na antenę TVP1 w ostatnim tygodniu sierpnia br. Zyska wtedy odświeżoną scenografię, ale zmniejszy się liczba jego prowadzących. Zamiast pięciu par, „Kawę” prowadzić będą dwie lub trzy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wiadomości", igrzyska i piłka nożna najdroższe w sierpniowym cenniku TVP

W cenniku reklamowym TVP na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za spot emitowany niedzielę między „Wiadomościami” a prognozą pogody. Nieco tańsze są reklamy przy transmisjach ceremonii zakończenia Igrzysk Olimpijskich oraz meczach piłkarskich. więcej

 
TV6 pojawi się w ofercie UPC Polska

Naziemny kanał TV6 ma pojawić się w najbliższym czasie w ofercie sieci kablowej UPC Polska. Nadawca i operator finalizują właśnie rozmowy w tej sprawie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Szóstka wprowadza pasmo z telenowelami

Telewizyjna Szóstka od września br. wprowadzi na antenę stałe pasmo z telenowelami latynoamerykańskimi. Emitowane będą one w dni powszednie o 19.00. więcej

 
Gwiazdy Warsaw Summer Jazz Days w TVP2

W środę 25 lipca br. TVP2 pokaże koncert z udziałem amerykańskich saksofonistów - gwiazd tegorocznej edycji festiwalu Warsaw Summer Jazz Days. więcej

 
 
Radio  
 
Tracą moc przepisy dotyczące opłat za koncesje radiowe i telewizyjne. Co teraz?

3 sierpnia tracą moc zakwestionowane przez TK przepisy dotyczące opłat za koncesje radiowe i telewizyjne. Parlament może nie zdążyć do tego czasu uchwalić nowych, skutkiem czego przestaną istnieć podstawy prawne do poboru przez KRRiT należności za koncesje. więcej

 
Radio Złote Przeboje na 15-lecie z urodzinowym koncertem

W tym roku Radio Złote Przeboje obchodzi swoje piętnaste urodziny. Z tej okazji stacja przygotowała dla swoich słuchaczy antenowe niespodzianki, a we wrześniu zaprosi na urodzinowy koncert, w którym wystąpią m.in. Boney M, Sandra, Fancy i Savage. więcej

 
Województwo mazowieckie: zyskała Trójka, w dół RMF FM i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie mazowieckim. więcej

 
Województwo podkarpackie: RMF FM nadal bezkonkurencyjne

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie podkarpackim. więcej

 
Reklama  
 
Będą wyższe kary za nielegalne reklamy. Nawet 200 000 zł

Podwyższenie kar za nielegalne wieszanie reklam m.in. zasłaniających okna budynków mieszkalnych oraz uproszczenie procedur egzekucyjnych proponuje wojewoda mazowiecki Jacek Kozłowski. Projekt zmian prawa w tej sprawie w Sejmie ma złożyć Platforma Obywatelska. więcej

 
Polska e-reklama 9 proc. w górę, SEM dogonił display

W I kwartale br. na reklamę internetową wydano w Polsce 485 mln zł, czyli 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod względem udziałów w rynku marketing w wyszukiwarkach zrównał się z reklamą displayową. więcej

 
,,Wiadomości", igrzyska i piłka nożna najdroższe w sierpniowym cenniku TVP

W cenniku reklamowym TVP na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za spot emitowany niedzielę między „Wiadomościami” a prognozą pogody. Nieco tańsze są reklamy przy transmisjach ceremonii zakończenia Igrzysk Olimpijskich oraz meczach piłkarskich. więcej

 
Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej

Polacy dość dobrze identyfikują sponsorów polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie Londyn 2012, zwłaszcza takie marki jak Tyskie, Orlen oraz Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Imprezowa kampania reklamuje Desperados Red (wideo)

Rusza kampania reklamowa wprowadzonego niedawno do sprzedaży piwa Desperados Red (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają  Dufresne Corrigan Scarlett Advertising,  Cream i Me & My Friend. więcej

 
GPD będzie reklamować Velux

Agencja GPD wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Velux produkującej poddasza. Współpraca obejmuje ATL i BTL. więcej

 
Dobry kwartał Omnicom, większe przychody

W drugim kwartale bieżącego roku gigant rynku reklamowego, Omnicom, zanotował 3,7 procenta wzrostu w zysku operacyjnym i 2,8 procenta wzrostu dochodów. więcej

 
Tomasz Bartnik group account directorem w Carat Polska

Z początkiem sierpnia do domu mediowego Carat Polska dołączy Tomasz Bartnik. Obejmie on stanowisko group account director. więcej

 
Oriflame partnerem kobiecego tenisa także w Ameryce i Azji

Firma kosmetyczna Oriflame przedłużyła umowę sponsoringową ze światowym stowarzyszeniem tenisa kobiecego WTA. Nowe porozumienie, zawarte do końca 2014 roku, obejmuje nie tylko Europę, Rosję, Bliski Wschód i Afrykę, lecz również Amerykę Północną i Południową oraz Azję. więcej

 
Lana Del Rey pozuje i śpiewa dla H&M

Lana Del Rey pojawi się w jesiennej kampanii marki odzieżowej H&M. Na jej potrzeby artystka nagrała też piosenkę. więcej

 
Agata Nowak w Looksoft

Do agencji Looksoft dołączyła Agata Nowak, która objęła stanowisko business development representative. więcej

 
Prasa  
 
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"

System Piano Media, w ramach którego za opłatą dostępne będą treści z 42 serwisów www, będzie testem na to, czy internauci chcą płacić za kontent w sieci. Zdaniem ekspertów, na początku nie pozyska on wielu użytkowników. więcej

 
,,Focus" z największym spadkiem, słaby debiut ,,How It Works"

Trzy z pięciu miesięczników popularnonaukowych zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży ogółem, największym dotkniętym został „Focus”. Liderem sprzedaży był „Świat Wiedzy”, zaś pismo „How It Works” zadebiutowało na miejscu ostatnim ze słabym wynikiem. więcej

 
,,Tygodnik Zamojski" nowym liderem tygodników lokalnych, ,,Regionalna" straciła najwięcej

W maju br. nowym liderem sprzedaży w segmencie tygodników lokalnych został „Tygodnik Zamojski”. Zanotował on jednak spadek, podobnie jak większość tytułów, a najwięcej straciła liderująca dotąd „Regionalna”. więcej

 
Polscy wydawcy zamykają dostęp do bezpłatnych treści w internecie

Sześć wydawnictw prasowych i Polskie Radio zdecydowały o zamknięciu od września darmowego dostępu do należących do nich 42 serwisów internetowych. Dostęp do nich będzie możliwy jedynie w płatnym systemie sprzedaży Piano Media, m.in. w miesięcznej cenie 19,99 zł. więcej

 
Guardian i Observer straciły w minionym roku ponad 40 milionów funtów

Dwa najważniejsze tytuły brytyjskiego wydawnictwa Guardian Media Group, The Guardian i The Observer, w roku fiskalnym zamkniętym z końcem marca straciły 44,2 miliona funtów. więcej

 
Internet  
 
o2 testuje telewizję o internecie Lajk.tv (wideo)

Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia serwisu z autorskimi treściami wideo - Lajk.tv. Będzie w nim sporo programów dotyczących ciekawostek w internecie oraz social media. Materiały są nagrywane we własnym studio o2. więcej

 
Polska e-reklama 9 proc. w górę, SEM dogonił display

W I kwartale br. na reklamę internetową wydano w Polsce 485 mln zł, czyli 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod względem udziałów w rynku marketing w wyszukiwarkach zrównał się z reklamą displayową. więcej

 
o2: 50 mln zł przychodów i 18 mln zł zysku w ub.r., teraz inwestycje za 45 mln zł

W 2011 roku Grupa o2 osiągnęła przychody w wysokości 50,6 mln zł oraz zysk netto wynoszący 18,7 mln zł. Obecnie firma negocjuje pięć inwestycji o łącznej wartości ok. 45 mln zł. więcej

 
Amerykańscy wyborcy zarejestrują się na Facebooku

Stan Waszyngton ma być pierwszym, którego mieszkańcy będą mogli zarejestrować się do głosowania w wyborach za pośrednictwem Facebooka. więcej

 
Spada liczba użytkowników Facebooka

W tym roku minimalnie zmalała ilość kont na Facebooku. Wraz z liczbą użytkowników spada też cena akcji - podała agencja Reuters. więcej

 
Komisja Europejska oskarża Microsoft o naruszenie zasad uczciwej konkurencji

Komisja Europejska ma przeprowadzić śledztwo by ustalić, czy Microsoft nie złamał zasad umowy zawartej pod koniec 2009 roku. więcej

 
Grupa o2: w sierpniu 19 proc. akcji na giełdzie za 46-56 mln zł

W połowie sierpnia Grupa o2 wprowadzi na GPW 1,9 mln swoich akcji stanowiących 19 proc. jej całych udziałów. Firma liczy, że z ich sprzedaży uzyska 46 mln zł, natomiast przy maksymalnej cenie jednej akcji wartość oferty to 56 mln zł. więcej

 
Polscy wydawcy zamykają dostęp do bezpłatnych treści w internecie

Sześć wydawnictw prasowych i Polskie Radio zdecydowały o zamknięciu od września darmowego dostępu do należących do nich 42 serwisów internetowych. Dostęp do nich będzie możliwy jedynie w płatnym systemie sprzedaży Piano Media, m.in. w miesięcznej cenie 19,99 zł. więcej

 
Google uruchamia Gmail SMS

Google umożliwiło afrykańskim użytkownikom usługi Gmail wysyłanie i odbieranie poczty przez SMS. więcej

 
Yahoo: w II kw. przychód i zysk w dół

Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku. więcej

 
Developer Zone - strefa dla programistów od PayLane

PayLane.pl, dostawca płatności online dla e-biznesu, udostępnił Developer Zone - strefę dla programistów z dokumentacją i przykładami kodu potrzebnymi do integracji z systemem płatności PayLane. więcej

 
Bundle - książka papierowa + e-book od Virtualo w Empiku

Dystrybutor treści cyfrowych Virtualo wraz z Empikiem wprowadził do sprzedaży w salonach tej sieci tzw. Bundle. więcej

 
kochamdbam.pl - serwis marki Vibovit w nowej odsłonie

Agencja Momentum opracowała nową wersję serwisu kochamdbam.pl dla marki Vibovit (Teva Pharmaceuticals Polska). więcej

 
Serwis Rodzice.pl z platformą ogłoszeniową

Serwis Rodzice.pl uruchomił platformę ogłoszeniową. Od połowy lipca br. zalogowani użytkownicy serwisu mogą bezpłatnie dodawać ogłoszenia dotyczące sprzedaży, wymiany lub oddania produktów dla mamy i dla dziecka. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej

Polacy dość dobrze identyfikują sponsorów polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie Londyn 2012, zwłaszcza takie marki jak Tyskie, Orlen oraz Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Prawie połowa Polaków ocenia, że protesty społeczne będą się nasilać

Blisko połowa Polaków (47 proc.) ocenia, że w najbliższym czasie strajki i protesty społeczne będą się nasilać. 21 proc. badanych spodziewa się, że będą one wygasać, zaś 18 proc. przewiduje wybuch poważniejszego konfliktu społecznego - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
52 proc. Polaków dobrze o prezydencie, 67 proc. źle o rządzie

Prezydent Bronisław Komorowski, choć zanotował spadek ocen pozytywnych o 3 pkt proc., nadal jest dobrze oceniany przez ponad połowę ankietowanych (52 proc.) - wynika z sondażu TNS Polska. Dwie trzecie badanych (67 proc.) negatywnie ocenia pracę rządu. więcej

 
Public Relations  
 
imedia PR, imedia MC, CCSC i RCS Consultants razem jako 4communication group
 
Internorm z Toolbox Creative Communications
 
inACT wypromuje Eureka Technology Park
 
Jubiler Sezam z 9.90 Public Relations
 
Technologie  
 
Benger Versa Tab - 9,7-calowy tablet za 899 zł
 
Lumix LX7 i Lumix FZ200 - nowe kompaktowe aparaty od Panasonica (wideo)
 
F800, E570 i E470 - nowe odtwarzacze Walkman od Sony
 
Lumix G5 - nowy aparat cyfrowy typu DSLM od Panasonica (wideo)
 
Rynek PC słabnie, Intel w odwrocie?
 
Sprzedano 50 tys. egz. gry 'Wiedźmin' w wersji na komputery Mac
 
Przewodniki Itaki - mobilna aplikacja od Itaki
 
Katalog Egzotyka 2012/13 Rainbow Tours na iPadzie
 
Gospodarka  
 
Nowych mieszkań przybywa, ale maleje liczba budów
 
Oferta Grupy o2 warta do 56,1 mln zł, rozpocznie się 24 lipca
 
OFE biją rekordy finansowe. W ciągu trzech miesięcy zarobiły 11 mld zł
 
LPG tańszy dzięki samoobsługowemu tankowaniu na stacjach
 
Ustawa deweloperska niejasna, wzrósł koszt zakupu mieszkań
 
Top kredytów mieszkaniowych: na czele PKO BP
 
Bomi dostało nadzorcę sądowego
 
Najwięcej zarobili klienci Deutsche Banku PBC na Certyfikatach Express db EuroStoxx50 II
 
Ślub - uwaga na fiskusa
 
Polcolorit zrezygnował z dalszej inwestycji w linię do produkcji płytek
 
Przemysł zaczął mocno hamować
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lana Del Rey pozuje i śpiewa dla H&M
 
Nowa płyta Backstreet Boys znów w pięcioosobowym składzie
 
Daniel Radcliffe w komedii romantycznej "The F Word"
 
George Michael wyda w tym roku nowy album
 
Jennifer Lopez nie wyklucza, że wyjdzie znowu za mąż
 
"Reconstructed: The Best Of DJ Shadow" od 3 września w sprzedaży
 
Film "Gdzie jest Nemo 2?" dopiero w 2016 roku
 
Diane Kruger macochą w "Green Blade Rising"
 
Blog  
 
Nasz gość  
 
Tomasz Marszałł: Rynek reklamy się zmienia

- Rynek reklamy się zmienia, ale wydatki na reklamę w mediach stale rosną. Nie można powiedzieć, że na tym rynku nie ma pieniędzy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, szef marketingu PKO BP. więcej

 
Marcin Prokop: W Polsce brakuje skutecznych sposobów promowania młodych talentów
 
Tomasz Raczek: Pojęcie ,,kultura wysoka" to anachronizm
 
Kwestionariusz  
 
Anna Seroczyńska: moja praca to relacje z ludźmi

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Anna Seroczyńska, creative director & managing partner agencji Brands-Alive Advertising. więcej

 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym
 
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Redaktor Prowadzący serwis modowy
 
REPREZENTANT ZA GRANICĄ
 
New Business Manager
 
PR Manager
 
SPECJALISTA ds. REKLAMY IN-STORE TV
 
Młodszy specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej
 
account manager - web video production
 
Wydawca serwisu Wiadomości
 
Specjalista ds. PR
 
Social Media Account Manager
 
Key Account Manager
 
Key Account Manager
 
Senior Project Coordinator
 
Specjalista ds. projektów specjalnych
 
młodszy specjalista ds. sprzedaży regionalnej
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl