|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Będą wyższe kary za nielegalne reklamy. Nawet 200 000 zł
Podwyższenie kar za nielegalne wieszanie reklam m.in. zasłaniających okna budynków mieszkalnych oraz uproszczenie procedur egzekucyjnych proponuje wojewoda mazowiecki Jacek Kozłowski. Projekt zmian prawa w tej sprawie w Sejmie ma złożyć Platforma Obywatelska.
więcej
|
|
Polska e-reklama 9 proc. w górę, SEM dogonił display
W I kwartale br. na reklamę internetową wydano w Polsce 485 mln zł, czyli 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod względem udziałów w rynku marketing w wyszukiwarkach zrównał się z reklamą displayową.
więcej
|
|
,,Wiadomości", igrzyska i piłka nożna najdroższe w sierpniowym cenniku TVP
W cenniku reklamowym TVP na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za spot emitowany niedzielę między „Wiadomościami” a prognozą pogody. Nieco tańsze są reklamy przy transmisjach ceremonii zakończenia Igrzysk Olimpijskich oraz meczach piłkarskich.
więcej
|
|
Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej
Polacy dość dobrze identyfikują sponsorów polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie Londyn 2012, zwłaszcza takie marki jak Tyskie, Orlen oraz Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Imprezowa kampania reklamuje Desperados Red (wideo)
Rusza kampania reklamowa wprowadzonego niedawno do sprzedaży piwa Desperados Red (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Dufresne Corrigan Scarlett Advertising, Cream i Me & My Friend.
więcej
|
|
GPD będzie reklamować Velux
Agencja GPD wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Velux produkującej poddasza. Współpraca obejmuje ATL i BTL.
więcej
|
|
Dobry kwartał Omnicom, większe przychody
W drugim kwartale bieżącego roku gigant rynku reklamowego, Omnicom, zanotował 3,7 procenta wzrostu w zysku operacyjnym i 2,8 procenta wzrostu dochodów.
więcej
|
|
Tomasz Bartnik group account directorem w Carat Polska
Z początkiem sierpnia do domu mediowego Carat Polska dołączy Tomasz Bartnik. Obejmie on stanowisko group account director.
więcej
|
|
Oriflame partnerem kobiecego tenisa także w Ameryce i Azji
Firma kosmetyczna Oriflame przedłużyła umowę sponsoringową ze światowym stowarzyszeniem tenisa kobiecego WTA. Nowe porozumienie, zawarte do końca 2014 roku, obejmuje nie tylko Europę, Rosję, Bliski Wschód i Afrykę, lecz również Amerykę Północną i Południową oraz Azję.
więcej
|
|
Lana Del Rey pozuje i śpiewa dla H&M
Lana Del Rey pojawi się w jesiennej kampanii marki odzieżowej H&M. Na jej potrzeby artystka nagrała też piosenkę.
więcej
|
|
Agata Nowak w Looksoft
Do agencji Looksoft dołączyła Agata Nowak, która objęła stanowisko business development representative.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
System Piano Media, w ramach którego za opłatą dostępne będą treści z 42 serwisów www, będzie testem na to, czy internauci chcą płacić za kontent w sieci. Zdaniem ekspertów, na początku nie pozyska on wielu użytkowników.
więcej
|
|
,,Focus" z największym spadkiem, słaby debiut ,,How It Works"
Trzy z pięciu miesięczników popularnonaukowych zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży ogółem, największym dotkniętym został „Focus”. Liderem sprzedaży był „Świat Wiedzy”, zaś pismo „How It Works” zadebiutowało na miejscu ostatnim ze słabym wynikiem.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" nowym liderem tygodników lokalnych, ,,Regionalna" straciła najwięcej
W maju br. nowym liderem sprzedaży w segmencie tygodników lokalnych został „Tygodnik Zamojski”. Zanotował on jednak spadek, podobnie jak większość tytułów, a najwięcej straciła liderująca dotąd „Regionalna”.
więcej
|
|
Polscy wydawcy zamykają dostęp do bezpłatnych treści w internecie
Sześć wydawnictw prasowych i Polskie Radio zdecydowały o zamknięciu od września darmowego dostępu do należących do nich 42 serwisów internetowych. Dostęp do nich będzie możliwy jedynie w płatnym systemie sprzedaży Piano Media, m.in. w miesięcznej cenie 19,99 zł.
więcej
|
|
Guardian i Observer straciły w minionym roku ponad 40 milionów funtów
Dwa najważniejsze tytuły brytyjskiego wydawnictwa Guardian Media Group, The Guardian i The Observer, w roku fiskalnym zamkniętym z końcem marca straciły 44,2 miliona funtów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
o2 testuje telewizję o internecie Lajk.tv (wideo)
Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia serwisu z autorskimi treściami wideo - Lajk.tv. Będzie w nim sporo programów dotyczących ciekawostek w internecie oraz social media. Materiały są nagrywane we własnym studio o2.
więcej
|
|
Polska e-reklama 9 proc. w górę, SEM dogonił display
W I kwartale br. na reklamę internetową wydano w Polsce 485 mln zł, czyli 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod względem udziałów w rynku marketing w wyszukiwarkach zrównał się z reklamą displayową.
więcej
|
|
o2: 50 mln zł przychodów i 18 mln zł zysku w ub.r., teraz inwestycje za 45 mln zł
W 2011 roku Grupa o2 osiągnęła przychody w wysokości 50,6 mln zł oraz zysk netto wynoszący 18,7 mln zł. Obecnie firma negocjuje pięć inwestycji o łącznej wartości ok. 45 mln zł.
więcej
|
|
Amerykańscy wyborcy zarejestrują się na Facebooku
Stan Waszyngton ma być pierwszym, którego mieszkańcy będą mogli zarejestrować się do głosowania w wyborach za pośrednictwem Facebooka.
więcej
|
|
Spada liczba użytkowników Facebooka
W tym roku minimalnie zmalała ilość kont na Facebooku. Wraz z liczbą użytkowników spada też cena akcji - podała agencja Reuters.
więcej
|
|
Komisja Europejska oskarża Microsoft o naruszenie zasad uczciwej konkurencji
Komisja Europejska ma przeprowadzić śledztwo by ustalić, czy Microsoft nie złamał zasad umowy zawartej pod koniec 2009 roku.
więcej
|
|
Grupa o2: w sierpniu 19 proc. akcji na giełdzie za 46-56 mln zł
W połowie sierpnia Grupa o2 wprowadzi na GPW 1,9 mln swoich akcji stanowiących 19 proc. jej całych udziałów. Firma liczy, że z ich sprzedaży uzyska 46 mln zł, natomiast przy maksymalnej cenie jednej akcji wartość oferty to 56 mln zł.
więcej
|
|
Polscy wydawcy zamykają dostęp do bezpłatnych treści w internecie
Sześć wydawnictw prasowych i Polskie Radio zdecydowały o zamknięciu od września darmowego dostępu do należących do nich 42 serwisów internetowych. Dostęp do nich będzie możliwy jedynie w płatnym systemie sprzedaży Piano Media, m.in. w miesięcznej cenie 19,99 zł.
więcej
|
|
Google uruchamia Gmail SMS
Google umożliwiło afrykańskim użytkownikom usługi Gmail wysyłanie i odbieranie poczty przez SMS.
więcej
|
|
Yahoo: w II kw. przychód i zysk w dół
Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Developer Zone - strefa dla programistów od PayLane
PayLane.pl, dostawca płatności online dla e-biznesu, udostępnił Developer Zone - strefę dla programistów z dokumentacją i przykładami kodu potrzebnymi do integracji z systemem płatności PayLane.
więcej
|
|
Bundle - książka papierowa + e-book od Virtualo w Empiku
Dystrybutor treści cyfrowych Virtualo wraz z Empikiem wprowadził do sprzedaży w salonach tej sieci tzw. Bundle.
więcej
|
|
kochamdbam.pl - serwis marki Vibovit w nowej odsłonie
Agencja Momentum opracowała nową wersję serwisu kochamdbam.pl dla marki Vibovit (Teva Pharmaceuticals Polska).
więcej
|
|
Serwis Rodzice.pl z platformą ogłoszeniową
Serwis Rodzice.pl uruchomił platformę ogłoszeniową. Od połowy lipca br. zalogowani użytkownicy serwisu mogą bezpłatnie dodawać ogłoszenia dotyczące sprzedaży, wymiany lub oddania produktów dla mamy i dla dziecka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|