Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 22 Lipca 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polsat najpopularniejszy wśród dzieci, Cartoon Network przed TVP2

Polsat był w I półroczu br. najpopularniejszym kanałem wśród dzieci, dystansując inne stacje - najwięcej straciła TVP. W top 15 stacji dominują kanały dziecięce, ale są w nim także telewizje takie jak TV Puls, TV4 i TVN7. więcej

 
Francja - kraj cyfrowych możliwości

Francja kojarzy się głównie z wieżą Eiffla, winem, bagietką i znakomitymi serami. Jednak kraj ten słynie nie tylko ze smakowitej kuchni, ale jest drugim krajem w Europie (po Wielkiej Brytanii), który przoduje w cyfryzacji. więcej

 
Błędy w prospekcie giełdowym Grupy o2

W prospekcie emisyjnym Grupy o2 znalazło się sporo błędów, m.in. znacząca pomyłka dotycząca planowanych wpływów ze sprzedaży akcji. Debiut firmy na giełdzie ironicznie skomentowali Kuba Wojewódzki i Jarosław Kuźniar. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Menadżer ds. Zakupu i Efektywności Kontentu

HUBERT BURDA MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący serwis modowy

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
REPREZENTANT ZA GRANICĄ

Film Polska Shots poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

MillionYou.Com poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA ds. REKLAMY IN-STORE TV

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej

Amigos Media - Boutique / Magazyn Eden poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklam

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive /Junior Project Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Starlink: Euro 2012 rozczarowaniem TVP, tylko 40 mln zł z reklam

Dom mediowy Starlink szacuje, że Telewizja Polska na reklamach przy Euro 2012 zarobiła netto 40 mln zł. Zdaniem firmy TVP nie udało się wykorzystać w pełni potencjału reklamowego tych transmisji. więcej

 
Czytelnictwo miesięczników: czołówka traci, ,,Twój Styl" liderem

W okresie od grudnia ub.r. do maja br. wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Liderem pozostał „Twój Styl”, w pierwszej dziesiątce były aż cztery miesięczniki poradnikowe dla pań. więcej

 
Jak zbudować pozytywną relację konsumenta z marką?

Jak zbudować trwałą pozytywną relację konsumenta z marką? To pytanie zadają sobie działy marketingu w wielu firmach. Jednak tak sformułowany problem rzadko trafia do briefów dla agencji reklamowych i interaktywnych. Gdzieś po drodze zmienia się w gotową odpowiedź: zróbcie nam kampanię, spot, serwis internetowy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"

System Piano Media, w ramach którego za opłatą dostępne będą treści z 42 serwisów www, będzie testem na to, czy internauci chcą płacić za kontent w sieci. Zdaniem ekspertów, na początku nie pozyska on wielu użytkowników. więcej

,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"

W maju liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny” przed „Uważam Rze”. Na pozycję trzecią awansował - notujący największy wzrost - „Newsweek”, który zepchnął z podium „Politykę”. Najwięcej stracił ponownie „Przekrój”. więcej

EURO 2012 gwarantem boomu turystycznego w Polsce (raport)?
,,Harper's Bazaar" w Polsce. "Ma szansę, ale o reklamy ciężko"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat najpopularniejszy wśród dzieci, Cartoon Network przed TVP2

Polsat był w I półroczu br. najpopularniejszym kanałem wśród dzieci, dystansując inne stacje - najwięcej straciła TVP. W top 15 stacji dominują kanały dziecięce, ale są w nim także telewizje takie jak TV Puls, TV4 i TVN7. więcej

 
Francja - kraj cyfrowych możliwości

Francja kojarzy się głównie z wieżą Eiffla, winem, bagietką i znakomitymi serami. Jednak kraj ten słynie nie tylko ze smakowitej kuchni, ale jest drugim krajem w Europie (po Wielkiej Brytanii), który przoduje w cyfryzacji. więcej

 
MAiC: zarzuty PIKE ws. kampanii o cyfryzacji bezpodstawne i spóźnione

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji nie podziela zastrzeżeń Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej dotyczących kampanii informującej o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Przy czym nowy spot został wycofany z emisji, bo pokazuje żartobliwie trąbę powietrzną. więcej

 
Lux Veritatis kontra KRRiT. Zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa

Fundacja Lux Veritatis złożyła w Prokuraturze Generalnej zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w związku z decyzją KRRiT o rozłożeniu na raty opłat za koncesje dla podmiotów, którym przyznano miejsce na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
Prowadzenie programu w 4fun.tv do wygrania w konkursie UPC

Sieć kablowa UPC Polska na swoim profilu na Facebooku organizuje konkurs „Zajawieni Pasją”. W pierwszej jego odsłonie można wygrać prowadzenie programów na antenie 4fun.tv lub TV.Disco. więcej

 
 
Radio  
 
Województwo łódzkie: RMF FM, Jedynka, Radio ZET i Trójka w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie łódzkie. więcej

 
Województwo lubelskie: RMF FM liderem, traci Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie lubelskim. więcej

 
Reklama  
 
Starlink: Euro 2012 rozczarowaniem TVP, tylko 40 mln zł z reklam

Dom mediowy Starlink szacuje, że Telewizja Polska na reklamach przy Euro 2012 zarobiła netto 40 mln zł. Zdaniem firmy TVP nie udało się wykorzystać w pełni potencjału reklamowego tych transmisji. więcej

 
Internet zawsze i wszędzie w kampanii Orange (wideo)

W telewizji i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa oferty internetowej Orange. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Badi Badi i MEC. więcej

 
Życie z tkaninami i bez w kampanii nowego katalogi IKEA (wideo)

Tematem przewodnim katalogu IKEA na 2013 rok są tkaniny. Kampania promująca katalog pokazuje, jak ważną rolę odgrywają one w naszym życiu i jak trudne byłoby ono bez nich. więcej

 
,,Poczuj miętę!" w kampanii nowych smaków Tymbarku (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży napojów Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) w nowych miętowych smakach. Akcję przygotowała agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Magiczne koperty w letniej promocji Cinema City (wideo)

W kinach Cinema City rozpoczęła się letnia loteria promocyjna. Akcję, realizowaną przez firmę InMark 360, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Schulz brand friendly. więcej

 
,,Zasmakuj zwycięstwa" - olimpijska promocja na stacjach Orlenu

Na stacjach paliw Orlen ruszyła związana z igrzyskami olimpijskimi Londyn 2012 akcja "Zasmakuj zwycięstwa", w ramach której klienci mogą wygrać m.in. medale ze złota i smartfony. więcej

 
Czapki New Era pojawią się w Polsce w salonach Sizeer

Amerykańskie czapki bejsbolówki New Era pojawią się pod koniec br. w Polsce. Ich dystrybutorem będzie Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci salonów Sizeer. więcej

 
Nivea szuka w internecie testerek kosmetyków Q10

Trwa internetowa kampania promująca kosmetyków Nivea Q10, w ramach której można zgłosić się do ich testowania. Akcję przygotowały i realizują agencja Opcom i dom mediowy MEC. więcej

 
Prasa  
 
Czytelnictwo miesięczników: czołówka traci, ,,Twój Styl" liderem

W okresie od grudnia ub.r. do maja br. wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Liderem pozostał „Twój Styl”, w pierwszej dziesiątce były aż cztery miesięczniki poradnikowe dla pań. więcej

 
Metamorfoza ,,Cogito": mniej edukacji, więcej informacji i porad

Od końca sierpnia br. dwutygodnik młodzieżowy„Cogito” (Aga Press) zmieni swój profil z edukacyjnego na bardziej informacyjno-publicystyczny i zyska odświeżoną szatę graficzną. Za zmiany odpowiada nowa redaktor naczelna tytułu, którą została Bogna Biznoń. więcej

 
Miesięczniki dla dzieci: ,,Scooby-Doo!" nowym liderem

W kwietniu br. w segmencie miesięczników dla dzieci nowym liderem zostało pismo „Scooby-Doo!”. Największy wzrost sprzedaży zanotowała „Księżniczka”, a najwięcej stracił „Spiderman Magazyn”. więcej

 
Marta Radzik-Maj nową naczelną ,,M jak mama"

Marta Radzik-Maj została nową redaktor naczelną miesięcznika „M jak mama” (Murator), zaś funkcję dyrektor wydawniczej tytułu objęła Agata Brzozowska. więcej

 
Urodzinowa ,,Gala" ze specjalną sesją i okładką

W poniedziałek 23 lipca br. ukaże się jubileuszowe wydanie magazynu „Gala” (G+J Polska), który obchodzi właśnie 11. urodziny. Numer będzie mieć specjalna okładkę, a w środku czytelnicy znajdą urodzinową sesję zdjęciową. Towarzyszyć mu będzie kampania reklamowa. więcej

 
,,Party" po 1,5 zł i kampanią

Najnowszy numer dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), który trafi do sprzedaży w poniedziałek 23 lipca br., ukaże się w promocyjnej cenie i wsparty zostanie kampanią reklamową. więcej

 
Rupert Murdoch rezygnuje. Nie będzie już kierował kilkoma spółkami News Corp.

Magnat medialny Rupert Murdoch zrezygnował z kierowania kilkoma spółkami w Wielkiej Brytanii i USA, wchodzącymi w skład jego globalnego koncernu medialnego News Corp. - podała gazeta "The Telegraph". więcej

 
"Agatha Raisin" - seria kryminałów M.C. Beaton od Edipresse

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza do sprzedaży kolekcję "Agatha Raisin". Na serię składa się 11 powieści kryminalnych M.C. Beaton. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" do kupienia na iPada za 6,99 euro

Od 20 lipca 2012 r. użytkownicy iPadów mogą czytać na swoich tabletach codzienne wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) wraz z jej dodatkami - „Gazetą Stołeczną” oraz „Sportem.pl” i „Dużym Formatem”. więcej

 
Internet  
 
Błędy w prospekcie giełdowym Grupy o2

W prospekcie emisyjnym Grupy o2 znalazło się sporo błędów, m.in. znacząca pomyłka dotycząca planowanych wpływów ze sprzedaży akcji. Debiut firmy na giełdzie ironicznie skomentowali Kuba Wojewódzki i Jarosław Kuźniar. więcej

 
Jak zbudować pozytywną relację konsumenta z marką?

Jak zbudować trwałą pozytywną relację konsumenta z marką? To pytanie zadają sobie działy marketingu w wielu firmach. Jednak tak sformułowany problem rzadko trafia do briefów dla agencji reklamowych i interaktywnych. Gdzieś po drodze zmienia się w gotową odpowiedź: zróbcie nam kampanię, spot, serwis internetowy. więcej

 
Facebook testuje reklamy w oknie wyszukiwania

Facebook rozpoczął testy nowej formy reklam. Od teraz przy wyszukiwaniu stron w serwisie mogą pojawiać się wyniki sponsorowane. więcej

 
Co piąty Polak obejrzy olimpiadę w internecie

19 proc. Polaków planuje oglądać na żywo w internecie transmisje z Igrzysk Olimpijskich w Londynie. W Chinach deklaruje to ponad połowa osób, a w Wielkiej Brytanii tylko 13 proc. więcej

 
Cloud computing dla e-sklepu a kwestia bezpieczeństwa

Optymalizacja kosztów to jedno z głównych zadań każdego e-przedsiębiorcy. W tym celu właściciele sklepów internetowych sięgają po rozwiązania automatyzujące różne procesy - od prowadzenia sprzedaży w oparciu o dropshipping, przez korzystanie z aplikacji do automatycznego zarządzania aukcjami czy wreszcie kończąc na utrzymaniu systemu w chmurze.  Temu ostatniemu rozwiązaniu warto się przyjrzeć z bliska. więcej

 
Jak zorganizować konkurs on-line?

Konkurs on-line może być wspaniałym sposobem na zbudowanie bazy fanów, zgromadzenie informacji oraz zaangażowanie uczestników w prowadzoną przez Ciebie akcję społecznościową, a co za tym idzie - źródłem zainteresowania marką. Bez względu na to czy posiadasz doświadczenie w zakresie prowadzenia tego typu promocji, przed przystąpieniem do planowania działań, przeczytaj poniższe wskazówki. Dobrze też do nich wracać w trakcie trwania konkursu i po jego zakończeniu, aby monitorować podjęte czynności oraz optymalizować efekty. więcej

 
Google: 12,2 mld USD przychodu i 2,8 mld USD zysku w II kw.

Firma Google podała swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku. więcej

 
Facebook zacieśnia więzy z Wal-martem

Prezes Facebooka, Mark Zuckerberg, odwiedził w weekend siedzibę Wal-martu w Bentonville, w stanie Arkansas. Celem jego podróży była rozmowa o współpracy obydwu firm. więcej

 
Nowa prezes Yahoo! dostanie 70 milionów dolarów

Marissa Mayer, nowa CEO Yahoo!, może w ciągu pięciu lat pracy otrzymać ponad 70 milionów dolarów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
81 proc. Polaków zadowolonych z organizacji Euro 2012

81 proc. Polaków już po zakończeniu Euro 2012 jest zadowolona z podjęcia przez Polskę organizacji mistrzostw. Jeszcze w kwietniu tego roku, zadowolonych było jedynie 44 proc. badanych - podaje w najnowszym sondażu CBOS. więcej

 
Technologie  
 
Barack Obama ostrzega przed cyberprzestępcami
 
Microsoft z pierwszą w historii stratą
 
HTC One dostanie Jelly Bean
 
Prognoza pogody TVN Meteo w Netia Player
 
micoach Elite - technologia śledzenia danych od adidasa w lidze MLS
 
Gospodarka  
 
Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 799,15 mld zł
 
Kino Polska TV planuje zmiany w strukturze
 
Ceny paliw mogą znowu rosnąć
 
Sezonowe wyprzedaże - jakie nam przysługują prawa
 
Polska gospodarka ostro hamuje. "Niepokojąca sytuacja w przemyśle i budownictwie"
 
Niższe płatności kartą. Min. Finansów: sprzedawcy będą mogli wybrać kartę płatniczą
 
100 mld euro dla Hiszpanii. "Te pieniądze nie zostaną zmarnowane"
 
Duże kłopoty Idea TFI. Utrata zaufania inwestorów może drogo kosztować
 
Polskie firmy boją się o przyszłość
 
Na wakacjach bezpieczniej z kartą, ale taniej z gotówką
 
Dagong, największa chińska agencja ratingowa, chce działać w Polsce
 
MCI Management musi zwrócić odszkodowanie. 'Bez wpływu na płynność, ograniczenie inwestycji'
 
Można wybrać czas rozliczenia kosztów prac rozwojowych
 
Karta płatnicza czy karta zbliżeniowa? Obawy klientów nie maleją
 
Fundusz Pracy dostanie z budżetu dodatkowe 500 mln zł
 
Kultura/Rozrywka  
 
Azari & III, Crystal Fighters, Mystery Jets na Coke Live Music Festival
 
Zaz z albumem "ZAZ" zdobyła Polskę
 
Lana Del Rey: Summertime Sadness (wideo)
 
Muzyka z Igrzysk w Londynie tuż po uroczystości
 
Ben Stiller i Jonah Hill w komedii "Aloha"
 
"Self Entitled" - nowy album NOFX
 
Kevin Costner w filmie "McFarland"
 
Powstanie współczesna wersja filmu "Jumanji"
 
Zobacz zwiastun filmu "The Campaign" z Willem Ferrellem
 
W wieku 87 lat zmarł Andrzej Łapicki
 
Za dwa lata premiera "Jurassic Park 4"
 
A.G. Trio gwiazdą FreeFormFestival
 
Blog  
 
SYRIA DO PODZIAŁU - Eli Barbur
 
Festiwale festiwale - Hirek Wrona
 
Halo, tu radio Erewań - Małgorzata Sznicer
 
Węgiel jeszcze nigdy nie był w Polsce tak zielony - Bartosz Konopka
 
O niepewności. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Tomasz Marszałł: Rynek reklamy się zmienia

- Rynek reklamy się zmienia, ale wydatki na reklamę w mediach stale rosną. Nie można powiedzieć, że na tym rynku nie ma pieniędzy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, szef marketingu PKO BP. więcej

 
Marcin Prokop: W Polsce brakuje skutecznych sposobów promowania młodych talentów
 
Tomasz Raczek: Pojęcie ,,kultura wysoka" to anachronizm
 
Kwestionariusz  
 
Leszek Łuczyn: Internet to dla mnie przedłużenie świadomości

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Leszek Łuczyn, dyrektor kreatywny agencji Opcom. więcej

 
Anna Seroczyńska: moja praca to relacje z ludźmi
 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Redaktor tytułów młodzieżowych
 
Menadżer ds. Zakupu i Efektywności Kontentu
 
Redaktor Prowadzący serwis modowy
 
REPREZENTANT ZA GRANICĄ
 
New Business Manager
 
PR Manager
 
SPECJALISTA ds. REKLAMY IN-STORE TV
 
Młodszy specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej
 
account manager - web video production
 
Wydawca serwisu Wiadomości
 
Specjalista ds. PR
 
Social Media Account Manager
 
Key Account Manager
 
Key Account Manager
 
Senior Project Coordinator
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl