|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki.
więcej
|
|
Gazety w I płr. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,DGP" i ,,GW" w dół
W I połowie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. mniej niż przed rokiem. Spore spadki tych wpływów zanotowały „Fakt”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, za to duży wzrost osiągnął „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Polsat najchętniej oglądany przez młodzież. "Zamieszkują tereny wiejskie"
W I półroczu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród nastolatków był Polsat. Wśród top 15 stacji znalazła się tylko jedna skierowana właśnie do tej grupy docelowej - Viva Polska, są za to cztery stacje dziecięce.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl
Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca.
więcej
|
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
System Piano Media, w ramach którego za opłatą dostępne będą treści z 42 serwisów www, będzie testem na to, czy internauci chcą płacić za kontent w sieci. Zdaniem ekspertów, na początku nie pozyska on wielu użytkowników.
więcej
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
|
EURO 2012 gwarantem boomu turystycznego w Polsce (raport)?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki.
więcej
|
|
Polsat najchętniej oglądany przez młodzież. "Zamieszkują tereny wiejskie"
W I półroczu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród nastolatków był Polsat. Wśród top 15 stacji znalazła się tylko jedna skierowana właśnie do tej grupy docelowej - Viva Polska, są za to cztery stacje dziecięce.
więcej
|
|
TVN rezygnuje z muzyki od 4fun Media
Telewizja TVN od sierpnia br. zdejmie z anteny nocne muzyczne pasmo „Od hitu do świtu” przygotowywane przez 4fun Media. Na jego miejsce z powrotem emitowane będą powtórki „Rozmów w toku”.
więcej
|
|
Beata Kozidrak kolejną gwiazdą ,,Bitwy na głosy 3"
Beata Kozidrak to pierwsza wokalistka, która prowadzić będzie swoją drużynę w trzeciej edycji „Bitwy na głosy” emitowanej w TVP2. Szukać będzie wykonawców do swojego zespołu 22 sierpnia br. w Lublinie.
więcej
|
|
Tablet LTE dostępny w Cyfrowym Polsacie od 1 zł
Cyfrowy Polsat odświeżył swoją ofertę internetową z tabletem Samsung Galaxy Tab 8.9 LTE. Teraz urządzenie można kupić od 1 zł. W ofercie są trzy pakiety danych do wyboru i abonament miesięczny od 79,90 zł.
więcej
|
|
Marcin Gortat komentatorem Igrzysk Olimpijskich w Londynie na platformie n
Marcin Gortat komentować będzie w kanale nSport HD sobotni mecz koszykarek USA-Chorwacja, który odbędzie się na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie.
więcej
|
|
Więcej pierwszej ligi w piłce nożnej w Orange Sport (wideo)
W sezonie 2012/2013 kanał Orange Sport oprócz transmisji na żywo z dwóch meczów I ligi piłkarskiej pokazywać będzie obszerną relację z meczu rozgrywanego w niedzielę.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kobiety z Powstania Warszawskiego w kampanii PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kampania PKO Banku Polskiego podkreślająca udział kobiet w Powstaniu Warszawskim. Akcję - obejmującą outdoor, internet i telewizję - przygotowały firmy Testardo Gram, Studio Tęcza, Filmgarden i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Find Your Greatness" w kampanii Nike na igrzyska olimpijskie (wideo)
Nike rozpoczyna globalną kampanię reklamową związaną z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Głównym elementem akcji - przygotowanej przez agencję Wieden+Kennedy - jest spot pod hasłem „Find Your Greatness”.
więcej
|
|
Marek Rawicki: z Kompanii Piwowarskiej do Samsung Electronics Polska
Marek Rawicki rozpoczął pracę w Samsung Electronics Polska jako marketing unit manager odpowiedzialny za komunikację marketingową i sprzedaż urządzeń mobilnych. Poprzednio pracował w Kompanii Piwowarskiej.
więcej
|
|
Anna Popek ambasadorką kampanii ,,Śniadaniowa Klasa"
Trwa „Śniadaniowa Klasa”, kampania promująca zdrowe śniadania. Ambasadorką akcji, organizowanej przez firmę ZT Bielmar, jest prezenterka TVP2 Anna Popek.
więcej
|
|
Piotr Krauschar rusza z agencją mobilną Mobberry
Piotr Krauschar, właściciel agencji FaceAddicted i VideoAddicted, uruchomił agencję marketingu mobilnego Mobberry. Oferuje ona usługi związane m.in. z social media, geolokalizacją i QR kodami, a testuje rozwiązania oparte na technologii NFC.
więcej
|
|
,,Kup odkurzacz! Przyciągnij nagrody!" w promocji Samsunga
Ruszyła ogólnopolska promocja sprzedaży odkurzaczy Samsung, w której główną nagrodą jest telewizor Smart TV wraz z kinem domowym. Za realizację akcji odpowiada agencja /Data Solutions.
więcej
|
|
Badanie Talk Track w ofercie Streetcom Polska
Agencja Streetcom Polska wprowadziła do swojej oferty Talk Track - ciągłe badanie opinii konsumenckich dotyczących różnych kategorii produktów. Respondenci są do niego wybierani z bazy ekspertów agencji.
więcej
|
|
"Świat familijnych wakacji" - promocja konsumencka marki Familijne
Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka marki Familijne (Jutrzenka Colian) pod hasłem "Świat Familijnych wakacji". Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży, prasie, internecie i radiu.
więcej
|
|
Paweł Murak i Piotr Kazimierczuk w Axciom
Do działu sprzedaży spółki Axciom Polska dołączyły dwie nowe osoby - Paweł Murak i Piotr Kazimierczuk. Poprzednio pracowali oni odpowiednio w K2 Internet i Novem Group.
więcej
|
|
Lubię to wypromuje H&M w mediach społecznościowych
Agencja Lubię to rozpoczęła współpracę z H&M. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obecność H&M w mediach społecznościowych w Czechach, Słowacji, Rumunii, na Węgrzech i Polsce.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety w I płr. mniej z reklam. ,,Fakt", ,,DGP" i ,,GW" w dół
W I połowie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. mniej niż przed rokiem. Spore spadki tych wpływów zanotowały „Fakt”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, za to duży wzrost osiągnął „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Dwutygodniki poradnikowe dla pań tracą czytelników
W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży.
więcej
|
|
Naga Natalia Siwiec w ,,Playboyu" (foto)
Na okładce sierpniowego numeru „Playboya”, który ukaże się w piątek 27 lipca br., znajdzie się Natalia Siwiec, nazywana „Miss Euro 2012”. Do części nakładu wydania dołączone zostaną specjalne karty.
więcej
|
|
,,Tygodnik Powszechny" przeciw mowie nienawiści w internecie
Redakcja „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny) wystosowała na swojej stronie internetowej oraz na fanpage'u na Facebooku apel do wymiaru sprawiedliwości o zahamowanie mowy nienawiści w internecie.
więcej
|
|
Maciej Kiryłło w Platformie Mediowej Point Group
Maciej Kirylło dołączył do zespołu Platformy Mediowej Point Group. Objął tam stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu w części agencyjnej spółki. więcej
|
|
"Pilnowanie strażników" - Maciej Iłowiecki o etyce dziennikarskiej
30 sierpnia br. nakładem wydawnictwa Fronda ukaże się książka o etyce dziennikarskiej pt. "Pilnowanie strażników" autorstwa Macieja Iłowieckiego, dziennikarza i publicysty, byłego członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Rady Etyki Mediów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|