|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 27 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naczelny ,,Super Expressu" pozwany przez policję. ,,Kuriozalne"
Śląski Komendant Policji wytoczył proces karny redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” (Murator) Sławomirowi Jastrzębowskiemu. Zarzuca mu pomówienie policjantów w komentarzu, który Jastrzębowski napisał po feralnej akcji antyterrorystów. - Kuriozalne - komentuje szef „SE”.
więcej |
|
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)
Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Party”, „Viva!”, „Newsweek Polska” i „Wprost”, za to spadki - „Tele Tydzień” i „Claudia”.
więcej |
|
Ruszają Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012, transmisje na 11 kanałach
Dziś oficjalnie rozpoczynają się XXX Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Transmitować je będzie 11 kanałów telewizyjnych, w tym pięć stacji TVP, pięć platformy N oraz Eurosport. Zawody śledzić będzie można też w internecie - na 16 kanałach od TVP.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls: Za dwa lata to będzie inna stacja
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls, zapowiada, że w TV Puls i PULS 2 jesienią zwiększy się liczba polskich programów, a pod koniec roku główny kanał osiągnie 3 proc. udziału. W przyszłości stacja ruszy z emisją w HD, a cyfryzacja ma dać szybki wzrost zysków spółki.
więcej
|
"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl
Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca.
więcej
|
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ruszają Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012, transmisje na 11 kanałach
Dziś oficjalnie rozpoczynają się XXX Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Transmitować je będzie 11 kanałów telewizyjnych, w tym pięć stacji TVP, pięć platformy N oraz Eurosport. Zawody śledzić będzie można też w internecie - na 16 kanałach od TVP.
więcej
|
|
Puls 2 ogląda 12 tys., a ATM Rozrywkę - 27 tys. widzów
Po tygodniu nadawania nowy nadziemny kanał Puls 2 ogląda średnio ponad 12 tys. widzów. W tym samym okresie inna nadziemna stacja - ATM Rozrywka - notuje ponad 27 tys. oglądających.
więcej
|
|
MAC: nie planujemy przesunięcia terminów wyłączeń nadajników analogowych
W sierpniu powinny być znane wyniki badań dot. przygotowania gospodarstw domowych do procesu cyfryzacji naziemnej telewizji. Obecnie nie jest planowane przesunięcie terminów wyłączeń nadajników analogowych - mówiła w czwartek w Sejmie wiceminister MAC Małgorzata Olszewska.
więcej
|
|
Piłkarski Puchar Polski w TVN Turbo i w Orange Sport
TVN Turbo i Orange Sport nabyły na wyłączność prawa do transmisji rozgrywek piłkarskiego Pucharu Polski w sezonach 2012/2013 oraz 2013/2014. Każdy z kanałów pokaże na żywo po 13 meczów.
więcej
|
|
,,Studio Londyn News" w dwóch kanałach Polsatu
„Studio Londyn News” to codzienny magazyn poświęcony Igrzyskom Olimpijskim w Londynie, który emitować będą kanały Polsat Sport i Polsat News. Program będzie składać się z dwóch części: informacyjnej i publicystycznej.
więcej
|
|
Cyfra+ będzie można kupić salonach Play
W ramach współpracy między spółką Canal+ Cyfrowy i P4 pod koniec sierpnia w punktach sprzedaży sieci Play będą oferowane pakiety telewizyjne Cyfry+.
więcej
|
|
,,Kabaretobranie" na żywo w Polsacie, prowadzi Krzysztof Ibisz
W sobotę 11 sierpnia br. Polsat pokaże na żywo „ Kabaretobranie” czyli IV Zielonogórską Noc Kabaretową. Gospodarzem imprezy będzie Krzysztof Ibisz.
więcej
|
|
FOX Life z aplikacją mobilną
Telewizja FOX Life udostępniła aplikację mobilną na telefony komórkowe z systemem Android i OS X (na iPhone’a i iPada).
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Hilt: Polski rynek reklamy jest bardzo różnorodny
- Nie zgadzam się z opinią, że jesteśmy reklamowym zaściankiem. W Polsce powstają dobre rzeczy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Poland.
więcej
|
|
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Radwańska - Durczok, Majewski i Wojewódzki w dół
Agnieszka Radwańska, Marek Kondrat i czterech piłkarzy naszej reprezentacji to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości marketingowej mocno stracili Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Jurek Owsiak i Kamil Durczok.
więcej
|
|
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)
Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Party”, „Viva!”, „Newsweek Polska” i „Wprost”, za to spadki - „Tele Tydzień” i „Claudia”.
więcej
|
|
W Polsce jest 92,5 tys. nośników reklamy zewnętrznej. Połowę ma AMS, jedną piątą Ströer
Na koniec czerwca w Polsce znajdowało się dokładnie 92 591 nośników reklamy zewnętrznej. Nośników jakiego typu jest najwięcej i w których miastach? Zapraszamy do szczegółowego raportu.
więcej
|
|
Piotr Kupicha: nie reklamuję maści na powiększenie penisa (wideo)
Piotr Kupicha, wokalista zespołu Feel, zaprzeczył podanej przez „Fakt” wiadomości, że użyczył swojego wizerunku do prowadzonej zagranicą kampanii reklamowej maści na powiększenie penisa. Jednak w internecie znajduje się reklama tego preparatu, w której pojawia się piosenkarz.
więcej
|
|
,,Summer Mission" - Cropp i Frugo ze wspólnymi eventami nad morzem
Rusza „Summer Mission” - wspólna kampania eventowa promująca odzież Cropp (LPP) i napój Frugo (FoodCare). Akcja potrwa od 28 lipca do 4 sierpnia.
więcej
|
|
Żebrowski, Czerkawski i Socha w olimpijskiej kampanii społecznej Samsunga (wideo)
Ruszyła kampania społeczna Samsunga oparta na aplikacji mobilnej wspierającej Wioski Dziecięce SOS. Akcję wspierają działania reklamowe z udziałem Michała Żebrowskiego, Mariusza Czerkawskiego i Małgorzaty Sochy przygotowane przez Euro RSCG 4D i Samsung.
więcej
|
|
Aleksandra Kołodziejek, Dorota Dzienkiewicz i Olga Juarez w Focus Advantage
Aleksandra Kołodziejek, Dorota Dzienkiewicz i Olga Juarez rozpoczęły pracę w agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Kołodziejek objęła funkcję junior art directora, Dzienkiewicz - account managera, a Juarez - junior account executive.
więcej
|
|
Mediacap i Equinox za 11 mln zł wypromują przedsiębiorczość
Firma Mediacap Polska i należąca do niej agencja Scholz & Friends Warszawa oraz dom mediowy Equinox Polska wygrały przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na przygotowanie i realizację kampanii promującej przedsiębiorców i przedsiębiorczość. Budżet akcji to prawie 11 mln zł.
więcej
|
|
,,Letnia Galeria" promuje Samsunga nad morzem
Trwa cykl nadmorskich eventów „Letnia Galeria” promujących sprzęt RTV i AGD marki Samsung. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję kreatywną Pompidou.
więcej
|
|
Sokołów nadal sponsorem Lecha Poznań
Firma mięsno-wędliniarska Sokołów podpisała nową umowę sponsoringową z Lechem Poznań, dzięki której przez kolejny sezon będzie sponsorem tego piłkarskiego klubu.
więcej
|
|
Deutsche Bank reklamuje rachunek dbNET Biznes
W internecie trwa kampania reklamowa rachunku dbNET Biznes wprowadzonego do oferty przez Deutsche Bank. Akcję przygotowały i realizują agencja PromoAgency i dom mediowy Sales&More.
więcej
|
|
Henio reklamuje przybory szkolne w Tesco (wideo)
Pojawiła się nowa reklama Tesco, w której główną rolę odgrywa Henio. Spot przygotowały agencja Pride&Glory Interactive i studio Xantus.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Radwańska - Durczok, Majewski i Wojewódzki w dół
Agnieszka Radwańska, Marek Kondrat i czterech piłkarzy naszej reprezentacji to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości marketingowej mocno stracili Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Jurek Owsiak i Kamil Durczok.
więcej
|
|
Naczelny ,,Super Expressu" pozwany przez policję. ,,Kuriozalne"
Śląski Komendant Policji wytoczył proces karny redaktorowi naczelnemu „Super Expressu” (Murator) Sławomirowi Jastrzębowskiemu. Zarzuca mu pomówienie policjantów w komentarzu, który Jastrzębowski napisał po feralnej akcji antyterrorystów. - Kuriozalne - komentuje szef „SE”.
więcej
|
|
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)
Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Party”, „Viva!”, „Newsweek Polska” i „Wprost”, za to spadki - „Tele Tydzień” i „Claudia”.
więcej
|
|
,,Party" i ,,Flesz" z jednym działem fotoedycji. Mniej pracowników
Wydawnictwo Edipresse Polska połączyło działy fotoedycji magazynów „Party” i „Flesz”, w wyniku czego pracę straciły dwie osoby. Bardziej współpracować zaczęły też sekretariaty redakcji obu tytułów.
więcej
|
|
,,Moje Gotowanie" zorganizowało konkurs kulinarny
Miesięcznik „Moje Gotowanie” (G+J Polska) przez najbliższych sześć numerów publikować będzie przepisy uczestników organizowanego przez siebie kulinarnego konkursu „Kuchenne zmagania”.
więcej
|
|
Olimpijski ,,Skarb Kibica" z ,,Przeglądem Sportowym"
W piątek 27 lipca br. do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) dołączony zostanie dodatek „Skarb Kibica - Londyn 2012” poświęcony Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Londynie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kanały Kino Polska TV w ipla
ipla nawiązała współpracę z Kino Polska TV, dzięki czemu w internetowej telewizji udostępniony został pakiet FilmBox Live. Zawiera on 8 kanałów tematycznych dostępnych na żywo oraz 800 filmów w modelu VOD.
więcej
|
|
Zynga ostro w dół. "Coraz trudniejsza walka o klienta na Facebooku"
Najbardziej znany światowy producent gier społecznościowych, Zynga, stracił w drugim kwartale bieżącego roku 22,8 miliona dolarów (3 centy na akcji).
więcej
|
|
,,Chcę to!" dołączy do ,,Lubię to!" na Facebooku?
Facebook pracuje nad dodaniem do serwisu społecznościowego nowej funkcji, przycisku „Want” („Chcę”) - podał CNN Money.
więcej
|
|
Internetowa ekspansja sieci Tesco. Czas na Łódź
Po Warszawie i Wrocławiu Tesco uruchomi serwis internetowy umożliwiający klientom zakupy z wykorzystaniem internetu. Tym razem w Łodzi. Zamówienie towarów w sieci z dostawą do domu będzie możliwe już w tym tygodniu. Jak podkreślają przedstawiciele sieci, zainteresowanie klientów nową usługą w każdym z trzech miast jest tak duże, że planowane jest uruchomienie serwisu ezakupy w kolejnych miastach i to szybciej niż pierwotnie zakładano.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|