|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
- Zawsze wszystko, co dzieje się na danym rynku, odzwierciedla gusta społeczeństwa. Drugim czynnikiem są badania konsumenckie, które odpowiadają za to, że reklamy - i także sposoby opowiadania w nich historii - są takie, a nie inne - mówi Rafał Baran, CEO Grey Group Polska.
więcej
|
|
Drukowana ,,Gazeta Wyborcza" znika od 2013 roku? Agora dementuje
Mikołaj Wójcik, dziennikarz „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), podał informację, że od 2013 roku „Gazeta Wyborcza” (Agora) ma przestać ukazywać się w druku. Jednak Agora dementuje te doniesienia. W szybkie przejście tytułu do internetu nie wierzą też eksperci.
więcej
|
|
Virgin Mobile Polska: większość udziałów dla Łukasza Wejcherta
Łukasz Wejchert w najbliższym czasie obejmie większościowe udziały w sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile Polska. Ściśle współpracować z nią będzie należąca do Wejcherta firma Dirlango.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"
W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się dwa nowe seriale: „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa”, mecze Ligi Mistrzów, a także cykl „60 na 60 - Wideoteka” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka. Skrócona zostanie za to Wieczorynka.
więcej
|
Tygodniki opinii w I płr. 2012: najwięcej zyskał ,,Newsweek"
W I półroczu br. tygodnikiem opinii z największą sprzedażą ogółem pozostał „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce wskoczyło „Uważam Rze”. Największy wzrost odnotował „Newsweek”, którego szefem został Tomasz Lis.
więcej
|
TVP2 jesienią: ,,Paradoks", program Manna i nowy układ ramówki
|
Krzysztof Ibisz i Anna Ibisz poprowadzą ,,Weekend z Polsatem"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowa strategia TVP HD: hity Jedynki i Dwójki z opóźnieniem, stały cykl w 3D
Kanał TVP HD zmienia strategię programową. Od września br. bieżące odcinki seriali i programów z anten TVP1 i TVP2 nie będą w nim nadawane równolegle, ale z kilkugodzinnym opóźnieniem czasowym. W stacji pojawi się także regularne pasmo 3D.
więcej
|
|
Investigation Discovery zmienia się w ID, nowa oprawa i 13 premier (wideo)
30 sierpnia poświęcony zbrodniom i śledztwom kanał ID: Investigation Discovery nazwę na ID. Najmłodsza w polskim portfolio koncernu Discovery stacja zyska też nowe logo i oprawę antenową, a na jej antenie pojawi się aż 13 premierowych programów.
więcej
|
|
Kwaśniewski, Buzek i Kulczyk komentatorami Discovery Channel
W jesiennej ramówce Discovery Channel znajdzie się m.in. nowa seria w której komentatorami będą m.in. prof. Jerzy Buzek, Aleksander Kwaśniewski i Jan Kulczyk, a także cykl będący zapisem wyprawy survivalovej.
więcej
|
|
,,Aktywni 50+" i ,,Debata" to jesienne nowości TVP Info
Kanał TVP Info w jesiennej ramówce wprowadzi na antenę dwa nowe programy: „Aktywni 50+” oraz „Debata TVP Info”. Bez zmian emitowane będą stałe programy informacyjne i publicystyczne, ale nie będzie „Rozmowy dnia”.
więcej
|
|
Filip Łobodziński w Polsat News
Filip Łobodziński dołączy do zespołu prowadzących program „To był dzień na świecie” emitowany w Polsat News. Po raz pierwszy pojawi się na antenie w czwartek 23 sierpnia br.
więcej
|
|
,,Lekarze" i ,,Julia" prapremierowo w tvn playerze
„Lekarze” i „Julia” to dwa seriale telewizji TVN, które jesienią wcześniej oglądać będzie można w serwisie VoD tvn player niż na antenie telewizyjnej.
więcej
|
|
Marta Grycan, Piotr Gąsowski i Kasia Klich gwiazdami jesieni w TLC
Kanał TLC jesienią br. wprowadzi do ramówki trzy polskie programy. Widzowie zobaczą m.in. „Polski turniej wypieków” prowadzony przez Martę Grycan i Piotra Gąsowskiego oraz „Polaków awantury o remont”. Będzie też ponad 20 zagranicznych nowości.
więcej
|
|
"Nasz Dziennik" przeprosił TVN za "paszkwilancką" telewizję
"Nasz Dziennik" opublikował w środę przeprosiny za określenie stacji TVN24 mianem "paszkwilanckiej" i dopuszczającej się "antypatriotycznych wystąpień" oraz będącej "wrogiem polskiego patriotyzmu". To efekt przegranego procesu sądowego.
więcej
|
|
,,Wielki Test o Europie. Fundusze unijne bez tajemnic" w TVP1
1 października na antenie TVP1 odbędzie się kolejny z serii wielkich testów. Tym razem sprawdzona zostanie wiedza Polaków o funduszach europejskich i samej Europie. Do zabawy zostaną włączeni również internauci.
więcej
|
|
,,Zakazane imperium 3" w HBO dzień po premierze w USA
Pierwszy odcinek trzeciego sezonu amerykańskiego serialu „Zakazane imperium” pojawi się na antenie HBO Polska, a także w serwisach HBO OD i HBO GO w poniedziałek 17 września br., czyli dzień po premierze w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
"Ben 10: Omniverse" od września w Cartoon Network
Od środy 26 września br. Cartoon Network będzie emitować najnowszą serię popularnej animacji „Ben 10: Omniwerse”. Pierwszy odcinek nadany będzie już cztery dni po premierze w USA, niemal równocześnie w 178 krajach ma świecie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
- Zawsze wszystko, co dzieje się na danym rynku, odzwierciedla gusta społeczeństwa. Drugim czynnikiem są badania konsumenckie, które odpowiadają za to, że reklamy - i także sposoby opowiadania w nich historii - są takie, a nie inne - mówi Rafał Baran, CEO Grey Group Polska.
więcej
|
|
,,Podaj indyka" - zachęca Krajowa Rada Drobiarstwa (wideo)
Ruszyła kampania „Podaj indyka” promująca jedzenie mięsa indyczego. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media.
więcej
|
|
Staropolski Robin Hood w nowej kampanii Link4 (wideo)
W weekend rusza nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Linkk4. Akcję przygotowały firmy Brasil, Starcom i Film Reaktor.
więcej
|
|
Fotokody i banery mobilne w ofercie Canal+ Cyfrowego
Canal+ Cyfrowy umożliwił reklamodawcom emisję fotokodów w jego kanałach tematycznych. Natomiast we wrześniu reklamy bannerowe zostaną wprowadzone w dwóch aplikacjach mobilnych Cyfry+.
więcej
|
|
Dariusz Pietrzykowski w agencji THEY.PL
Dariusz Pietrzykowski objął w sierpniu stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji THEY.PL. Będzie odpowiadał za wdrażanie strategii sprzedaży oraz jakość obsługi klienta.
więcej
|
|
Ricoh inwestuje w PTI Marketing Technologies
Firma Ricoh poinformowała o strategicznej inwestycji w firmę PTI Marketing Technologies, dostawcę usług web-to-print i rozwiązań z zakresu personalizacji marketingowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Drukowana ,,Gazeta Wyborcza" znika od 2013 roku? Agora dementuje
Mikołaj Wójcik, dziennikarz „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), podał informację, że od 2013 roku „Gazeta Wyborcza” (Agora) ma przestać ukazywać się w druku. Jednak Agora dementuje te doniesienia. W szybkie przejście tytułu do internetu nie wierzą też eksperci.
więcej
|
|
Andrzej Bober: SDP to partyjna jaczejka, odchodzę przez sąd kapturowy nad Łazarewiczem
Dziennikarz Andrzej Bober po prawie 50 latach rezygnuje z członkostwa w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich. Uzasadnia to nominacją do tytułu Hieny Roku dla dziennikarza „Newsweeka” Cezarego Łazarewicza.
więcej
|
|
Większość tygodników lokalnych straciło w I półroczu 2012
W I półroczu br. większość najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła “Regionalna”. Małymi wzrostami pochwalić się mogły jedynie trzy tytuły, a najwięcej zyskało „Życie Bytomskie”.
więcej
|
|
Odświeżony ,,Młody Technik" stawia na najnowsze technologie
Wydawnictwo AVT-Korporacja odświeża istniejący od 80 lat miesięcznik „Młody Technik”. Od numeru wrześniowego tytuł zmieni zawartość, zyska nową okładkę i szatę graficzną. Poza dotychczasową nazwą pisma będzie funkcjonowała też druga - „m.technik”.
więcej
|
|
"Nasz Dziennik" przeprosił TVN za "paszkwilancką" telewizję
"Nasz Dziennik" opublikował w środę przeprosiny za określenie stacji TVN24 mianem "paszkwilanckiej" i dopuszczającej się "antypatriotycznych wystąpień" oraz będącej "wrogiem polskiego patriotyzmu". To efekt przegranego procesu sądowego.
więcej
|
|
36 książek do kupienia z magazynem ,,Focus"
Do całego nakładu wrześniowego numeru miesięcznika „Focus” (G+J Polska), który ukaże się w czwartek 23 sierpnia br. , dołączone zostaną książki z serii „Focus poleca”. Łącznie magazyn będzie można nabyć z jedną z 36 pozycji.
więcej
|
|
Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Zientarski potrącił na pasach pieszego
Znany dziennikarz motoryzacyjny Maciej Zientarski, jadąc skuterem, potrącił pieszego w warszawskim Rembertowie - dowiedziała się nieoficjalnie PAP w źródle zbliżonym do policji. Pieszy nie przechodził po pasach; został ukarany mandatem.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wrzuta.pl z programem partnerskim dla twórców treści
W serwisie Wrzuta.pl (Grupa o2) rusza program partnerski, w ramach którego twórcy autorskich treści wideo i audio będą otrzymywać część wpływów z reklam wyświetlonych przy tych materiałach.
więcej
|
|
Koniec bezkarności w internecie? Grzywna za wpis na forum
Szef MON Tomasz Siemoniak ocenił wczoraj, że pierwszy wyrok skazujący internautę na grzywnę za znieważenie poległego żołnierza to koniec bezkarności w internecie.
więcej
|
|
comScore: 397,8 mln internautów w Europie, 18,6 mln w Polsce
W czerwcu bieżącego roku z internetu korzystało 397,8 miliona użytkowników z Europy w wieku co najmniej 15 lat.
więcej
|
|
Nowy rodzaj oznaczania w aplikacjach na Facebooku
Deweloperzy mogą teraz dodać do działających na Facebooku aplikacji funkcję mention tagging.
więcej
|
|
276,5 mln Europejczyków korzysta z poczty e-mail, Hotmail najpopularniejszy
Prawie 70 proc. użytkowników internetu z naszego kontynentu odwiedza serwisy oferujące dostęp do poczty e-mail z poziomu strony internetowej.
więcej
|
|
Ponad 80 proc. polskich internautów skarży się na źle działające strony www
82% użytkowników sieci w Polsce regularnie doświadcza niedogodności związanych z wadliwym działaniem stron internetowych. Ponad połowa konsumentów skarży się, że wolno działające witryny wywołują w nich negatywne emocje, takie jak stres czy złość, a 44% internautów rezygnuje ze skorzystania z usług firmy, której strona funkcjonuje niepoprawnie - wynika z badania Opinion Matters.
więcej
|
|
Zmiany w App Dashboard na Facebooku
Facebook wprowadził kilka usprawnień do App Dashboard, kokpitu dla twórców aplikacji.
więcej
|
|
Ryanair walczy ze screenscrapingiem, wzywa do zamawiania biletów na swojej witrynie
Linie lotnicze Ryanair zaleciły pasażerom, aby dokonywali zakupu biletów lotniczych bezpośrednio na stronie przewoźnika. To efekt telefonów od pasażerów rezerwujących na stronach internetowych biur podróży, które wykorzystują technikę tzw. screenscrapingu.
więcej
|
|
Dariusz Pietrzykowski w agencji THEY.PL
Dariusz Pietrzykowski objął w sierpniu stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji THEY.PL. Będzie odpowiadał za wdrażanie strategii sprzedaży oraz jakość obsługi klienta.
więcej
|
|
Aryton stawia na internet
Aryton, polska marka modowa, zleciła prowadzenie działań e-marketingowych w mediach społecznościowych agencji PoProstu.Net.
więcej
|
|
Hoop Cola na Facebooku z Ostrygą
Agencja Ostryga poszerza współpracę z Hoop Polska. W wyniku wygranego konkursu będzie odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i realizację działań na Facebooku dla marki Hoop Cola.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|