|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
DVB-T: TVP1 liderem, ATM Rozrywka w top 10
W sierpniu br. wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej na pozycji lidera oglądalności umocniła się TVP1. Natomiast TVN wyprzedziła TVP2 i znalazła się na podium. A do pierwszej dziesiątki kosztem Eski TV weszła ATM Rozrywka.
więcej
|
|
,,Studio Weekend" z Ibiszami od 15 września w Polsacie
W sobotę 15 września br. zadebiutuje na antenie na antenie Polsatu nowy, lifestylowy magazyn na żywo „Studio Weekend”. Gospodarzami nadawanego w sobotnie przedpołudnia programu będą byli małżonkowie - Krzysztof Ibisz i jego Anna Zejdler-Ibisz.
więcej
|
|
KRRiT bada legalność transmisji meczu w PPV. Kara dla CP, Cyfry+ i N?
Przewodniczący KRRiT Jan Dworak poinformował, że jego zdaniem platformy cyfrowe nie mogą pokazać spotkania Polska-Czarnogóra w systemie pay-per-view. W grę mogą wchodzić wysokie kary finansowe.
więcej
|
|
Programy rozrywkowe i paradokumenty dominują w jesiennej ramówce stacji tv
Seriale przedstawiające problemy zwyczajnych ludzi oraz liczne programy rozrywkowe dominują w jesiennych ramówkach telewizyjnych. "Tego typu programy są popularne, ponieważ lubimy podglądać życie zwykłych ludzi" - powiedział medioznawcza, prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
Kanały dokumentalne: History do góry, National Geographic dogania Discovery
W sierpniu br. w segmencie kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności utrzymało Discovery, ale dogania go National Geographic Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się może History, z kolei ponownie najwięcej straciło Zone Reality.
więcej
|
|
4fun.tv bardziej interaktywne. Nowościami ,,Skręć się" i ,,Chcesz-masz"
W jesiennej ramówce 4fun.tv znajdą się dwa nowe programy tworzone z udziałem widzów: „Skręć się” oraz „Chcesz-masz”. Na antenie pojawią się też weekendowe pasma prowadzone przez gwiazdy i blok „4fun Music”.
więcej
|
|
Cięcia w TVP: mniej kultury i programów dla dzieci, 300 osób do zwolnienia
Z powodu kłopotów finansowych Telewizja Polska będzie produkować mniej programów dla dzieci oraz transmitować mniej wydarzeń kulturalnych. TVP zamierza zwolnić 300 swoich pracowników.
więcej
|
|
TVP: za mecze reprezentacji Sportfive chce 50 mln zł
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun ujawnił, że firma Sportfive za prawa do transmisji meczów piłkarskiej reprezentacji Polski przez najbliższe dwa lata żąda ok. 50 mln zł. Braun określa tę cenę jako absurdalnie wysoką.
więcej
|
|
Puls 2 od piątku w ofercie Vectry
Naziemny kanał Puls 2 w piątek 7 czerwca br. dołączy do oferty sieci kablowej Vectra. Stacja dostępna będzie we wszystkich pakietach operatora. Znajdzie się na pozycji 110. w jego dekoderach.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Roman Czejarek: ,,Lato z Radiem" jest niepowtarzalne
Czy „Lato z Radiem” i jego trasa koncertowa były udane, dlaczego komercyjne stacje rezygnują z dużych tras, czym zaskoczy nas TTV w weekendy oraz dlaczego warto pisać o atrakcjach turystycznych - opowiada nam Roman Czejarek.
więcej
|
|
Abonament rtv ma zostać zastąpiony powszechną opłatą audiowizualną
Za dwa lata abonament radiowo-telewizyjny mógłby zostać zastąpiony niższą, ale bardziej powszechną opłatą audiowizualną. Projekty dotyczące możliwych rozwiązań będą przedstawione premierowi do dwóch tygodni - zapowiedział szef MKiDN Bogdan Zdrojewski.
więcej
|
|
Województwo lubuskie: RMF FM bezkonkurencyjnym liderem
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie lubuskim.
więcej
|
|
Województwo lubelskie: Trójka zyskuje, RMF FM nadal liderem
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie lubelskim.
więcej
|
|
Mecz Polska-Czarnogóra w Programie 1 PR
Program 1 Polskiego Radia transmitować będzie w piątek od 20.30 mecz Polska-Czarnogóra w Podgoricy.
więcej
|
|
Radio Wawa patronem show TVP2 ,,Kocham Cię, Polsko!"
Radio Wawa została patronem programu rozrywkowego „Kocham Cię, Polsko!”. W związku z tym w ramówce rozgłośni pojawią się liczne nawiązania do programu, a na antenie telewizyjnej Dwójki będzie można zobaczyć prezenterów Radia Wawa.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
V&P i G7 dla T-Mobile i Heyah w zakresie BTL
Polska Telefonia Cyfrowa wybrała agencje V&P i G7 do BTL-owej obsługi marek T-Mobile i Heyah. Nastąpiło to w efekcie cyklicznego, wieloetapowego przeglądu rynku.
więcej
|
|
OAN uruchomiła agencję Mobile Ad Network, Szefem Małgorzata Rupala
Sieć reklamowa Online Advertising Network wystartowała z agencją Mobile Ad Network oferującą usługi z zakresu marketingu mobilnego pod marką Mobi.ad. Nową spółką kieruje Małgorzata Rupala, wcześniej związana z TVP, Polsatem i New Age Media.
więcej
|
|
AMS wybuduje 34 wiaty w Krakowie
Firma AMS wygrała postępowanie koncesyjne na wybudowanie 34 wiat przystankowych w nowych lokalizacjach w Krakowie. Pierwsze z nich staną w przyszłym roku.
więcej
|
|
Fortune Cookie dołącza do WPP i zmienia nazwę na Possible
Międzynarodowa agencja interaktywna Fortune Cookie, działająca również w Polsce, weszła w skład światowego holdingu marketingowego WPP. Jednocześnie zmieniła nazwę na Possible.
więcej
|
|
,,Sprawdź Jokera" w kampanii Payback
Pod hasłem „Sprawdź Jokera. Miliony punktów do zebrania” ruszyła kampania promująca program Payback (Loyalty Partner Polska). Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Media Vest.
więcej
|
|
Carlo Rossi reklamowane w wersji Sweet Red
Ruszyła kampania reklamująca nową wersję wina Carlo Rossi - Carlo Rossi Sweet Red. Akcję na zlecenie produkującej je firmy CEDC przygotowała agencja Publicis - Digital Wonderland.
więcej
|
|
Szuka i flippery - Bytom i Chorzów reklamują się inwestorom
Bytom i Chorzów prowadzą działania reklamujące te miasta jako atrakcyjne dla inwestorów i biznesmenów. Obie kampanie przygotowała agencja .bringMore Advertising.
więcej
|
|
Leszek Konkel w update CRM
Z początkiem września br. do zespołu update CRM dołączył Leszek Konkel, który objął stanowisko country leadera. Do jego zadań należeć będzie zarządzanie polskim oddziałem firmy oraz rozwój sprzedaży w Polsce.
więcej
|
|
Maciej Dutkowski: z MRM/Momentum Worldwide do Socializera
Maciej Dutkowski dołączył do działu strategii agencji Socializer. Poprzednio pracował w agencjach MRM/Momentum Worldwide należących do McCann Worldgroup.
więcej
|
|
Westwing Home & Living reklamuje niższe ceny
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Westwing Home & Living. Akcję przygotowała i realizuje Grupa ClickAd.
więcej
|
|
Harm Goossens nowym prezesem Unilever Polska
Holender, Harm Goossens stanie na czele polskiego oddziału firmy Unilever, zastępując na stanowisku prezesa Sanjaya Dube.
więcej
|
|
Atmedia zaczyna sprzedaż na październik - podwyżka o 3/7 proc.
Atmedia rozpoczyna sprzedaż kampanii reklamowych na październik. Firma reprezentuje 61 telewizyjnych kanałów tematycznych i 43 serwisy internetowe, m.in. strony tych kanałów.
więcej
|
|
Barbara Molga i Maciej Nikiel w Empathy Internet Software House
Barbara Molga zasiliła grono specjalistów e-commerce, a Maciej Nikiel objął stanowisko project managera w w Empathy Internet Software House.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Najsłabsza od lat sprzedaż "Faktu", "GW", "SE" i "Rz"
Lipiec nie przyniósł zmian w tendencjach na rynku prasy codziennej - znów wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciły „Parkiet”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
,,Fakt" przegrał proces ze Stefanem Niesiołowskim
Stefan Niesiołowski wygrał proces cywilny z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska, wydawcą „Faktu”. Spółka ma mu zapłacić tysiąc złotych zadośćuczynienia, ale już zapowiada kasację.
więcej
|
|
Rafał Wąsowicz naczelnym gazety ,,Nasze Miasto"
Rafał Wąsowicz objął stanowisko gazety „Echo Miasta” (Polskapresse), która od 17 września br. będzie ukazywać się pod tytułem „Nasze Miasto”. Zastąpił Pawła Fąfarę, który pozostaje członkiem zarządu Polskapresse ds. redakcyjnych.
więcej
|
|
Wielka popularność cyfrowych gazet, zyski wciąż małe
Dane na temat światowego rynku prasy zostały ujawnione na Światowym Kongresie Gazet w Kijowie przez Światowe Stowarzyszenie Gazet i Wydawców (WAN-IFRA).
więcej
|
|
,,Viva! Moda" z rozszerzoną rzeczywistością
Wydawnictwo Edipresse Polska, wydawca kwartalnika”Viva! Moda”, przygotował dedykowaną tytułowi aplikację na smartfony i tablety, która pozwala na dostęp do dodatkowych treści w technologii augmented reality (rozszerzonej rzeczywistości).
więcej
|
|
,,Dziecko" i ,,Ładny Dom" w wersji na iPada
Magazyny „Dziecko” oraz „Ładny Dom” to kolejne czasopisma udostępnione przez Agorę dla użytkowników tabletów Apple’a - iPadów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|