|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 13 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Tomasz Lis: media jak Titanic, a tygodniki opinii powinny być droższe
Obecną sytuację w polskich mediach, zwłaszcza w prasie, Tomasz Lis porównał do tonącego Titanica. Dodał, że tygodniki opinii są obecnie zbyt tanie, dlatego ich wydawcy powinni pomyśleć o solidarnym podniesieniu ceny.
więcej
|
|
Stuhr i Szulim przyjęci lepiej niż Węglarczyk. Wojewódzki: to będzie ,,Dzień Dobry Eska Rock"
Agnieszka Szulim i Maciej Stuhr jako współprowadzący „Zwolnienia z WF-u” są oceniani przez słuchaczy Eski Rock zdecydowanie lepiej niż Bartosz Węglarczyk. Kuba Wojewódzki zapowiada zmiany w programie, głównie w wydaniu piątkowym.
więcej
|
|
Bogusław Wołoszański wraca do telewizji. Poszuka ,,Skarbów III Rzeszy"
Bogusław Wołoszański, autor słynnych „Sensacji XX wieku”, poprowadzi jesienią w kanale Polsat Play autorski program „Skarby III Rzeszy”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Bogusław Wołoszański wraca do telewizji. Poszuka ,,Skarbów III Rzeszy"
Bogusław Wołoszański, autor słynnych „Sensacji XX wieku”, poprowadzi jesienią w kanale Polsat Play autorski program „Skarby III Rzeszy”.
więcej
|
|
TVP szykuje drugi sezon ,,Głębokiej wody" i czeka na pieniądze
Telewizja Polska pracuje nad drugim sezonem serialu obyczajowego „Głęboka woda”. Nie wiadomo jednak, kiedy ruszą zdjęcia, bo nie podpisano jeszcze umowy na dofinansowanie serialu z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej.
więcej
|
|
HBO wyprodukuje serial o dynastii Jagiellonów
Michał Kwieciński - właściciel firmy Akson Studio - ujawnił, że spółka produkować ma na zlecenie HBO Polska serial historyczny o rządzącej w Polsce dynastii Jagiellonów.
więcej
|
|
Dorota Zawadzka w ,,Studiu Weekend" Polsatu
Psycholog Dorota Zawadzka, znana z reality-show TVN „Superniania”, poprowadzi własny cykl tematyczny w magazynie „Studio Weekend”, który w soboty emitować będzie Telewizja Polsat.
więcej
|
|
,,Zabójcy długów" od października w TVN Style. Prowadzi Anna Ostaszkiewicz
W październiku br. kanał TVN Style wprowadzi na antenę nowy reality-show „Zabójcy długów”. Ekspert finansowy Anna Ostaszkiewicz pomagać będzie w nim ludziom nie radzącym sobie z własnymi finansami.
więcej
|
|
,,M jak miłość" cały czas hitem. Ma 5 mln widzów więcej od konkurencji
Serial TVP2 „M jak miłość” w pierwszych dwóch tygodniach nowego sezonu gromadził niemal 7 mln widzów - prawie tyle samo, ile rok wcześniej. Produkcja nadal daje stacji pozycję absolutnego lidera rynku - kolejny kanał ma w tym czasie o 5 mln widzów mniej.
więcej
|
|
Kanały muzyczne: Polo TV liderem przed Eską TV, Viva dopiero trzecia
W sierpniu br. drugi miesiąc z rządu liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV, notująca największy wzrost. Liderująca dotąd Viva spadła na pozycję trzecią. Wśród młodszych widzów najchętniej oglądana była Eska TV.
więcej
|
|
Związkowcy TVP: dyrekcja w Rzeszowie odsuwa pracowników, którzy zeznawali ws. mobbingu
Związek Zawodowy Pracowników Twórczych TVP Wizja twierdzi, że dyrekcja OTVP Rzeszów dyskryminuje osoby, które podczas niedawnej kontroli inspektora PIP zeznawały w sprawie mobbingu. Wizja pyta zarząd TVP, co zamierza zrobić w tej sytuacji.
więcej
|
|
Serial ,,Mad Men" i filmy Woody'ego Allena w TVP Kultura
W październiku br. na antenie TVP Kultura pojawi się amerykański serial „Mad Men”, stacja rozpocznie też emisję cyklu filmów w reżyserii Woody'ego Allena.
więcej
|
|
Canal+ Sport z aplikacją mobilną dla kibiców
Canal+ Cyfrowy udostępnił bezpłatną mobilną aplikację Canal+ Sport przeznaczoną na smartfony z systemem Android. Usługa zawiera treści i materiały wideo produkowane przez Canal+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ministerstwa wydają miliony, aby promować swoje inicjatywy w radiu i telewizji
Prawie 4 mln zł wydało w I półroczu 2012 r. na płatne ogłoszenia oraz reklamy telewizyjne i radiowe Ministerstwo Gospodarki. Resort edukacji zapłacił nadawcom przeszło 3 mln zł, a resort finansów - ponad 1,5 mln zł.
więcej
|
|
Praktiker z promocją i reklamami na 15-lecie w Polsce (wideo)
Rusza kampania marketingowa i promocja cenowa związane z 15-leciem obecności w Polsce sieci sklepów Praktiker. Akcję reklamową przygotowały agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
KFC reklamuje kebab ,,jedyny taki" (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamująca wprowadzenie kebaba do menu restauracji KFC. Akcję na zlecenie holdingu AmRest przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Lufthansa niestandardowo reklamuje w Polsce loty z Berlina
Lufthansa zaczęła w zachodniej Polsce niestandardową kampanię promującą loty z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu. Akcja obejmuje restauracje, centra handlowe, hotele, radio RMF FM i social media.
więcej
|
|
,,Rusz 4 litery" - zachęca w internecie 4Move (wideo)
Od początku września pod hasłem „4Move: rusz 4 litery” trwa internetowa kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Henyo Bahrendt i dom mediowy Equinox Polska.
więcej
|
|
Joanna Izdebska dyrektorem komunikacji marketingowej w UPC Polska
Do UPC Polska dołączyła Joanna Izdebska, która objęła stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej. Izdebska zastąpiła Ksenię Biber, która przestała pełnić tę funkcję w maju br.
więcej
|
|
Gerard Przybysz w Think Kong
Gerard Przybysz objął stanowisko new business leader w agencji social mediowej Think Kong. Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych kontraktów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami agencji.
więcej
|
|
Karolina Rutkowska w MasterMind
Karolina Rutkowska objęła stanowisko new business directora w domu mediowym MasterMind. Zajmie się pozyskiwaniem nowych kontrahentów, przygotowywaniem ofert oraz prowadzeniem spotkań i prezentacji dla klientów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Lis: media jak Titanic, a tygodniki opinii powinny być droższe
Obecną sytuację w polskich mediach, zwłaszcza w prasie, Tomasz Lis porównał do tonącego Titanica. Dodał, że tygodniki opinii są obecnie zbyt tanie, dlatego ich wydawcy powinni pomyśleć o solidarnym podniesieniu ceny.
więcej
|
|
,,Fashion Magazine" z nową dyrektor kreatywną i layoutem
Kwartalnik „Fashion Magaizne” (Wydawnictwo Fashion Group) od numeru jesiennego, który ukaże się w poniedziałek 17 września br., zyska nową szatę graficzną. Przygotowała ją nowa dyrektor kreatywna pisma Maryna Tomaszewska.
więcej
|
|
Piotr Cieplak i Mikołaj Grabowski wśród laureatów nagród miesięcznika "Teatr"
Piotr Cieplak, Małgorzata Hajewska-Krzysztofik, Mariusz Bonaszewski, Krzysztof Dracz i Mikołaj Grabowski to laureaci nagród miesięcznika "Teatr" za sezon 2011/2012 - poinformowała sekretarz redakcji Katarzyna Tokarska-Stangret.
więcej
|
|
Kluby przeciw jednej z pięciu senackich poprawek do noweli Prawa prasowego
Wszystkie kluby zapowiedziały w środę w Sejmie, że nie poprą senackiej poprawki do noweli Prawa prasowego, która znosi obowiązek sporządzania przez sąd uzasadnienia wyroków w sprawach dot. sprostowań. Senat proponuje w sumie pięć poprawek do noweli.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Telewizja ,,ramowa" wciąż ma się dobrze
Amerykanie w pierwszym kwartale tego roku oglądali standardową, działającą według ramówki telewizję średnio przez 4 godziny i 38 minut dziennie. 9 minut mniej niż rok wcześniej, ale i tak znacznie więcej niż w przypadku jakiejkolwiek innej formy wykorzystania telewizora - wynika z badań firny Nielsen.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|