|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 19 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Hill & Knowlton dla Michała Figurskiego. ,,Chcę wrócić do swojego nazwiska"
Agencja Hill & Knowlton pomaga Michałowi Figurskiemu poprawić jego wizerunek publiczny. Prezenter, do niedawna związany z Eską Rock, podkreśla, że to tylko „życzliwa przysługa”.
więcej
|
Tomasz Lis: polskie media jak Titanic, a tygodniki opinii powinny być droższe
Obecną sytuację w polskich mediach, zwłaszcza w prasie, Tomasz Lis porównał do tonącego Titanica. Dodał, że tygodniki opinii są obecnie zbyt tanie, dlatego ich wydawcy powinni pomyśleć o solidarnym podniesieniu ceny.
więcej
|
Apple zaprezentowało iPhone 5. Do Polski telefon trafi 28 września
|
Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Fightklub od października. Albert Sosnowski twarzą stacji
1 października br. należący do Iko Media Group kanał Sportklub+ zostanie przekształcony w poświęconą sportom walki stację Fightklub. Zawody komentować będzie w niej m.in. Albert Sosnowski, który zostanie twarzą kanału.
więcej
|
|
Serial ,,Lekarze" hitem TVN
Nowy serial TVN „Lekarze” ogląda średnio 3 mln widzów. Produkcja daje stacji pozycję lidera zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. „Lekarze” podnoszą też wyniki TVN względem ub.r., a w sieci serial wyświetlono już ponad milion razy.
więcej
|
|
Vectra podnosi ceny pakietów telewizyjnych
Sieć kablowa Vectra od października br. podniesie ceny cyfrowych pakietów telewizyjnych złotego i platynowego dla dotychczasowych klientów.
więcej
|
|
,,Tomasz Lis na żywo" zyskał widzów, ale przegrywa z ,,Lekarzami"
Program “Tomasz Lis na żywo” po trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi o 120 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show przegrywa tylko z TVN.
więcej
|
|
,,Czas honoru 5" zyskał ponad 500 000 widzów
Piątą serię „Czasu honoru” ogląda o ponad pół miliona widzów więcej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą edycję historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 przegrywa tylko z Polsatem, który nadaje w tym czasie „Tylko muzykę”.
więcej
|
|
Cennik TVP: 100 tys. zł za reklamę przy ,,M jak miłość"
W październikowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 0,5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej, nawet 100 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy serialu „M jak miłość”.
więcej
|
|
Pay-per-view na ratunek misji TVP
Od razu zaznaczam, że „w całej rozciągłości” zgadzam się z Jakubem Bierzyńskim – TVP trzeba sprzedać, bo obecnie jest czymś absurdalnym, co ani nie zarabia na siebie, ani misji nie realizuje. Szkoda czasu na handryczenie się z czymś, co nie działa a i naprawić się nie da.
więcej
|
|
Madgalena Schejbal i Katarzyna Kwiatkowska w jury ,,Kilerskiego Karaoke"
Aktorki Magdalena Schejbal i Katarzyna Kwiatkowska oraz dyrektor programowy Eska TV Igor Nurczyński zasiądą w jury programu rozrywkowego „Kilerskie Karaoke”, który od października nadawany będzie w niedziele na antenie kanału Eska TV.
więcej
|
|
Juliusz Braun: TVP grozi ograniczenie emisji w niektórych kanałach, zwłaszcza w regionach
Kłopoty finansowe nie opuszczają Telewizji Polskiej. Zarząd spółki, mimo wprowadzonych już cięć, wciąż narzeka na brak pieniędzy. Sposobem na przetrwanie mają być kolejne zwolnienia, niższe wynagrodzenia i ograniczenie produkcji. - Nasza sytuacja jest bardzo trudna i wydatek kolejnego już nie miliona, ale tysiąca złotych jest problemem - prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
|
Canal+ stawia na szkolenie piłkarzy. Ruszyła ,,Akademia Trenera"
Canal+ rozpoczął projekt „Akademia Trenera” - pierwszy w Polsce, niekomercyjny program szkolenia najmłodszych piłkarzy. Ambasadorami akcji zostali byli piłkarze Maciej Murawski i Grzegorz Mielcarski.
więcej
|
|
Grzegorz Mogilewski prowadzi ,,Biznes w sieci" w TVN CNBC
Kanał TVN CNBC rozpoczyna emisję nowego programu „Biznes w sieci” poświęconego funkcjonowaniu firmy w świecie wirtualnym. Poprowadzi go Grzegorz Mogilewski.
więcej
|
|
Premiera ,,Misji Afganistan", Canal+ odkodowany na cały dzień
Canal+ zakończył zdjęcia do serialu wojennego „Misja Afganistan”. Produkcja będzie nadawana na antenie stacji od połowy października br. W pierwszym dniu jej emisji Canal+ odkodowany zostanie dla wszystkich abonentów Cyfry+ i kablówek.
więcej
|
|
Nowe magazyny w nPremium HD, wraca Marek Niedźwiecki
W jesiennej ramówce kanałów nPremium HD pojawiły się dwa nowe magazyny „Tech Premium” i „Premium Box Office”. Na antenie znalazły się też nowe odcinki programu Marka Niedźwieckiego i magazynu „Premium De Lux”.
więcej
|
|
W styczniu premiera drugiego sezonu serialu "Dziewczyny" (wideo)
Do internetu trafił teaser drugiego sezonu popularnego serialu "Dziewczyny".
więcej
|
|
"Opowieści Freda Dinenage'a" w Crime & Investigation Network Polsat
Od 7 października br. kanał Crime & Investigation Network Polsat będzie emitować dokumentalny serial „Opowieści Freda Dinenage’a”.
więcej
|
|
Talk-show ,,Hala odlotów" w TVP Kultura
22 września br. na antenie TVP Kultura pojawi się nowy talk-show „Hala odlotów”. Program poświęcony jest aktualnym wydarzeniom kulturalnym, które wzbudzają emocje i kontrowersje.
więcej
|
|
Kuchnia+ z nową serią ,,Atelier smaku" i dniem wegetariańskim
Kanał Kuchnia+ z okazji Światowego Dnia Wegetarianizmu 1 października br. nadawać będzie specjalną ramówkę. Natomiast od 7 października na jej antenie emitowana będzie nowa seria cyklu „Atelier smaku” Joli Słomy i Mirka Trymbulaka.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT podnosi abonament RTV - 18,65 zł miesięcznie
W 2013 roku abonament radiowo-telewizyjny przy płaceniu za miesiąc będzie wynosił 18,5 zł - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. To o 0,15 zł więcej niż w br.
więcej
|
|
W sobotę Dzień Otwarty w Trójce
Z okazji 50-lecia Programu 3 Polskiego Radia, w sobotę 22 września Myśliwiecka 3/5/7 otworzy swoje drzwi przed wszystkimi słuchaczami rozgłośni. Podczas Dnia Otwartego nie zabraknie gości, gwiazd radiowych i telewizyjnych, specjalnych wydarzeń oraz wielu niespodzianek.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,SM - walcz o siebie!" w kampanii nt. stwardnienia rozsianego (wideo)
Pod hasłem „SM - walcz o siebie!” ruszyła kampania społeczna promująca aktywność życiową osób ze stwardnieniem rozsianym. Akcję organizuje i przygotowała agencja Telescope we współpracy m.in. z Eura 7 i Multi Communications.
więcej
|
|
Cennik TVP: 100 tys. zł za reklamę przy ,,M jak miłość"
W październikowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 0,5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej, nawet 100 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy serialu „M jak miłość”.
więcej
|
|
,,Tylko Ty się liczysz" - LOT reklamuje Boeingi 787 Dreamliner (wideo)
Pod hasłem „Tylko Ty się liczysz” rusza kampania reklamowa PLL LOT prezentująca samoloty Boeing 787 Dreamliner, które niebawem dołączą do floty tych linii. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Sphinx reklamuje shoarmę z Pepsi i piwem Okocim (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania restauracji Sphinx reklamująca zestawy z shoarmą i Pepsi lub piwem Okocim. Akcję dział marketingu Sfinks Polska przygotował wspólnie z firmami Vision, Starcom i Practum Consulting.
więcej
|
|
Maja Włoszczowska zachęca do ekojazdy w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)
Ministerstwo Środowiska prowadzi kampanię promującą ekologiczne sposoby podróżowania. Twarzą akcji jest kolarka górska Maja Włoszczowska.
więcej
|
|
Michał Wierzbowski, Barbara Chmiel i Olga Robak w Schulz Brand Friendly
Pracę w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly rozpoczęli Michał Wierzbowski, Barbara Chmiel i Olga Robak. Wszyscy dołączyli do działu kreacji.
więcej
|
|
,,Smakuje lepiej" w kampanii Vegety (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa przyprawy Vegeta (Podravka Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Z Vegetą smakuje lepiej”, przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Codemedia dalej dla Grupy Maspex Wadowice w internecie
Grupa Maspex Wadowice przedłużyła umowę z domem mediowym Codemedia, który obsługuje jej budżet reklamowy w internecie. Codemedia pracuje dla Maspexu od 2009 roku.
więcej
|
|
,,Bój o słój" promuje na Facebouku spirytus Soplica
17 września na Facebooku rozpoczęła się kampania „Bój o słój” promująca spirytus nalewkowy Soplica (z oferty CEDC). Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Up.
więcej
|
|
Nowe oblicze firmy Topex od Dragon Rouge
Agencja Dragon Rouge jest autorem nowego wizerunku marek (Topex i Neo Tools) w portfolio Grupy Topex.
więcej
|
|
MillionYou.com wybrało Evolution Media Net
Sieć reklamowa Evolution Media Net i platforma crowdsourcingowa MillionYou.com zawarły umowę partnerską. Obydwie firmy będą intensywnie ze sobą współpracować w zakresie sprzedaży i promocji kampanii reklamowych opartych na materiałach social video.
więcej
|
|
Gary Raucher: z Philipsa do marketingu firmy TomTom
Gary Raucher przyjął stanowisko senior vice president marketing w dziale rozwiązań konsumenckich firmy TomTom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Polscy wydawcy w Piano Media zyskają 100 tys. subskrybentów i 1 mln zł (analiza)
Ponad 40 polskich serwisów, które dołączyły do systemu Piano Media, może w nim przez rok pozyskać ok. 100 tys. subskrybentów, którzy za dostęp do treści zapłacą około miliona złotych. Rafał Oracz z OMG Poland ocenia, że przy takiej skali projekt może nie osiągnąć rentowności.
więcej
|
|
,,Grazia" wkrótce na rynku, Bauer ma już licencję
Wydawnictwo Bauer podpisało umowę licencyjną z włoskim wydawnictwem Arnoldo Mondadori Editore na wydawanie polskiej edycji magazynu o modzie i gwiazdach „Grazia”.
więcej
|
|
,,Gala", ,,Party" i ,,Show" ze wzrostami czytelnictwa, topowe tygodniki tracą
Wśród tygodników niezmiennie najchętniej czytany pozostaje „Tele Tydzień”, ale żaden tytuł z czołówki nie może pochwalić się wzrostem. Natomiast wśród dwutygodników liderem jest „Przyjaciółka”, a w czołówce zyskały pisma „Gala”, „Party” i „Show”.
więcej
|
|
I półrocze 2012: ,,Chip" traci, ,,CD Action" liderem wśród pism komputerowych
W I półroczu br. w segmencie pism komputerowych i o grach komputerowych liderem zestawienia pozostał „CD Action”. Największym wzrostem pochwalić się może „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Kontrowersyjna okładka francuskiego tygodnika. Karykatura Mahometa
Francuski tygodnik satyryczny "Charlie Hebdo" w najnowszym numerze, który ukazał się w środę, opublikował karykaturę proroka Mahometa. W reakcji na tę zapowiedź premier Jean-Marc Ayrault skrytykował "wszelkie wybryki" i zaapelował o odpowiedzialność. Francuska Rada Kultu Muzułmańskiego (CFCM) zaapelowała z kolei do muzułmanów we Francji, "by nie ulegli tej prowokacji".
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ringier Axel Springer może kupić Onet od TVN. Jest zgoda UOKiK
Prezes UOKiK wydała zgodę na przejęcie przez Ringier Axel Springer Media kontroli nad spółką Onet.pl należącą do Grupy TVN. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
więcej
|
|
Filmy studia Fox dostępne u Google
Google podpisało umowę ze studiem filmowym Twentieth Century Fox. Dzięki temu wzbogacona zostanie filmowa oferta Google Play i YouTube.
więcej
|
|
Uwaga na Internet Explorer. Odkryto groźną lukę
Odkryto nową dziurę w zabezpieczeniach przeglądarki Internet Explorer. Użytkownicy programu mogą być zagrożeni niebezpiecznym oprogramowaniem.
więcej
|
|
Wikipedia dostępna jako ebook
Wikipedia uruchomiła funkcję Kreatora książki, umożliwiającą zapisywanie artykułów w formie ebooka.
więcej
|
|
Królowa, ,,Titanic" i mecz w kampanii ,,nierozłącznej" mobilnej WP.pl (wideo)
Wirtualna Polska rozpoczyna kampanię reklamową swoich aplikacji i serwisów na smartfony. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ty i WP.pl. Od teraz nierozłączni”, dział marketingu portalu przygotował wspólnie z agencją 303.
więcej
|
|
Więcej rządowych wirusów w sieci
Badania firmy Kaspersky Lab wskazują, że w internecie ciągle działa przynajmniej jeden wirus związany z Flame'em.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|