|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Michał Figurski: Dziennikarzowi wolno tyle, na ile pozwala mu jego odbiorca
Rozmawiamy z Michałem Figurskim. Tym razem nie o tematach bulwarowych, tzn. o obrażaniu Ukrainek w „Porannym WF-ie” ani o akcji na Faceboku „Tydzień bez sushi - gest solidarności z Michałem Figurskim”, lecz ekspercko o rynku radiowym i telewizyjnym w Polsce.
więcej
|
|
Redakcja ,,Bluszcza" zbiera fundusze na nowy magazyn. Potrzebuje 1,2 mln zł
Redakcja zamkniętego latem miesięcznika literackiego „Bluszcz” planuje otworzyć nowy magazyn kulturalny pod nazwą „Park”. Na ten cel potrzebuje ponad miliona złotych, które chce zebrać od internautów.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 330 tys. widzów, ale jest liderem
Trzynasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda o 330 tys. osób mniej niż emitowany rok wcześniej jedenasty sezon talk-show. Jednak format cały czas zapewnia TVN pozycję lidera.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Michał Figurski: Dziennikarzowi wolno tyle, na ile pozwala mu jego odbiorca
Rozmawiamy z Michałem Figurskim. Tym razem nie o tematach bulwarowych, tzn. o obrażaniu Ukrainek w „Porannym WF-ie” ani o akcji na Faceboku „Tydzień bez sushi - gest solidarności z Michałem Figurskim”, lecz ekspercko o rynku radiowym i telewizyjnym w Polsce.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 330 tys. widzów, ale jest liderem
Trzynasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda o 330 tys. osób mniej niż emitowany rok wcześniej jedenasty sezon talk-show. Jednak format cały czas zapewnia TVN pozycję lidera.
więcej
|
|
,,Szpiedzy w Warszawie" w TVP1 dopiero w przyszłym roku
Jesienią tego roku telewizyjna Jedynka nie pokaże polsko-brytyjskiego miniserialu historycznego „Szpiedzy w Warszawie”. Produkcję widzowie stacji zobaczą dopiero w 2013 roku.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 17 proc. w dół. Najdroższe Megahity i ,,Tylko muzyka"
W październikowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 16,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba za zapłacić za spoty przy filmach z cyklu Megahit i show „Tylko muzyka. Must be the music”.
więcej
|
|
Shazza, Halama i lider Boys w show Polo TV ,,Disco Star"
Kanał Polo TV jesienią pokaże własny format talent-show zatytułowany „Disco Star”, w którym poszukiwać będzie najlepszego wykonawcy muzyki disco polo i dance. W jury programu zasiądą m.in. Shazza i Grzegorz Halama, a poprowadzi go Marcin Miller.
więcej
|
|
,,Prawo Agaty" ma mniej widzów, TVN przegrywa z TVP1
Pierwsze trzy odcinki drugiej serii „Prawa Agaty” oglądało o pół mln widzów mniej niż premierowe epizody pierwszej serii, nadawane wiosną, ale o innej porze. TVN w czasie emisji serialu jest drugą stacją wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 lideruje.
więcej
|
|
Liga Europejska także w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo nabył od ITI Neovision sublicencję na pokazywanie meczów Ligi Europejskiej UEFA przez najbliższe trzy lata. Stacja w bieżącym sezonie pokaże łącznie 15 spotkań tych rozgrywek.
więcej
|
|
Ezoteryczna Kosmica TV w ofercie Cyfry+
Ezoteryczny kanał Kosmica TV od czwartku 20 września br. pojawi się na oficjalnej liście kanałów platformy Cyfra+. Stację znaleźć będzie można na pozycji 177. w dekoderach operatora.
więcej
|
|
Wspólna oferta platformy n i Orange
W środę ruszyła sprzedaż ofert platformy n z Internetem Orange Free. W każdej z ofert internet mobilny oraz pełen pakiet kanałów nPremium HD jest oferowany w cenie abonamentu.
więcej
|
|
"Przyjaźń to Magia 2" od października na antenie MiniMini+
W październiku br. na antenie dziecięcego kanału MiniMini+ pojawi się drugi sezon serialu o kucykach “Przyjaźń to Magia”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Monica Bellucci w letnim Portofino reklamuje Cisowiankę Perlage (wideo)
Reklama wody Cisowianka Perlage (Polskie Zdroje) z udziałem włoskiej aktorki Monici Bellucci została nakręcona już we Włoszech. Jak wyglądała realizacja spotu?
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 17 proc. w dół. Najdroższe Megahity i ,,Tylko muzyka"
W październikowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 16,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba za zapłacić za spoty przy filmach z cyklu Megahit i show „Tylko muzyka. Must be the music”.
więcej
|
|
Jakub Potrzebowski szefem Equinox Polska. Odchodzi Dariusz Kowalski
Jakub Potrzebowski objął funkcję CEO w domu mediowym Equinox Polska. Jednym z głównych celów Potrzebowskiego będzie planowanie rozwoju biznesu oraz eksperckie wsparcie klientów firmy.
więcej
|
|
Wajda i Więckiewicz w reklamie OLT w zamian za sponsoring ,,Wałęsy"?
Według tygodnika „Wprost” w zamian za sponsorowanie filmu „Wałęsa” przez Amber Gold Andrzej Wajda i Robert Więckiewicz mieli zagrać w reklamie OLT Express. Producent filmu, Akson Studio, temu zaprzecza, ale „Wprost” twierdzi, że powiedział tak jego szef Michał Kwieciński.
więcej
|
|
,,W zdrowym rytmie każdego dnia!" w jesiennej reklamie jogurtu Activia (wideo)
W telewizji rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa jogurtu Activia (Danone). Akcję przygotowały agencja Young and Rubicam, dom produkcyjny Opus Film i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Blogerzy w kampanii ,,Manifest Your Style" Outlet Factory
Trwa jesienno-zimowa odsłona kampanii „Manifest Your Style” promującej centra odzieżowe Outlet Factory. Strategię i kreację akcji, której bohaterami są blogerzy przygotowała Grupa Eskadra.
więcej
|
|
Haribo z kampanią na 90 lat Złotego Misia (wideo)
Od początku września trwa kampania reklamowa żelków Haribo z okazji 90-lecia ich obecności na rynku. Głównym motywem akcji jest symbolizujące te żelki Złoty Miś.
więcej
|
|
Lion reklamowany w nowym opakowaniu
Batony Lion (Nestlé Polska) zyskały ulepszoną recepturę i odświeżone opakowanie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencja JWT Warszawa i Lemon Tree oraz dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Cała Polska piecze z dziećmi" w kampanii Gellwe dla przedszkoli
Rusza kampania „Cała Polska piecze z dziećmi” promująca produkty Gellwe (FoodCare) do wypieków i deserów. Akcja jest skierowana do przedszkoli.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Redakcja ,,Bluszcza" zbiera fundusze na nowy magazyn. Potrzebuje 1,2 mln zł
Redakcja zamkniętego latem miesięcznika literackiego „Bluszcz” planuje otworzyć nowy magazyn kulturalny pod nazwą „Park”. Na ten cel potrzebuje ponad miliona złotych, które chce zebrać od internautów.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce
W okresie luty-lipiec 2012 prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Liderem pozostał „Twój Styl”, a w pierwszej dziesiątce znalazły się aż cztery miesięczniki poradnikowe dla pań.
więcej
|
|
,,Super Express" wybrał drukarnię Polskapresse
Wydawany przez Muratora dziennik „Super Express” od października br. w Wielkopolsce drukowany będzie w należącej do Grupy Polskapresse drukarni w Poznaniu.
więcej
|
|
I półrocze 2012: ,,Motor" liderem pism motoryzacyjnych, ,,TopGear" traci
Większość magazynów motoryzacyjnych w I półroczu br. zanotowało spadki sprzedaży ogółem względem I półrocza ub.r., a najwięcej stracił „TopGear”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko dwa tytuły.
więcej
|
|
,,Zwierciadło" z kalendarzem, na okładce Kayah (wideo)
W czwartek 20 września br. ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Do całego nakładu numeru dołączony zostanie kalendarz na 2013 rok z planerem. Na okładce wydania znajdzie się zdjęcie Kayah.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|