|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanał TVN24 gotowy do emisji w HD. Kiedy start?
- Jesteśmy gotowi do przejścia kanału TVN24 na emisję w jakości HD, ale termin nie został jeszcze ustalony - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Smoląg, rzecznik prasowy TVN. Jak się dowiedzieliśmy, start TVN24 HD na pewno nie nastąpi w najbliższych tygodniach.
więcej |
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej |
|
Mniej dyrektorów w TVP, duże zmiany w strukturze spółki
Zarząd TVP przyjął uchwałę o nowej strukturze organizacyjnej spółki. Może ona wejść w życie już od 2013 roku. Zmiany polegać będą na połączeniu części jednostek, zmianie zakresu nadzoru członków zarządu i likwidacji części stanowisk dyrektorów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Gembarowski i Piotr Gursztyn nowymi twarzami Superstacji
Były dziennikarz TVP Piotr Gembarowski i publicysta „Uważam Rze” Piotr Gursztyn poprowadzą programy na antenie Superstacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanał TVN24 gotowy do emisji w HD. Kiedy start?
- Jesteśmy gotowi do przejścia kanału TVN24 na emisję w jakości HD, ale termin nie został jeszcze ustalony - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Smoląg, rzecznik prasowy TVN. Jak się dowiedzieliśmy, start TVN24 HD na pewno nie nastąpi w najbliższych tygodniach.
więcej
|
|
Mniej dyrektorów w TVP, duże zmiany w strukturze spółki
Zarząd TVP przyjął uchwałę o nowej strukturze organizacyjnej spółki. Może ona wejść w życie już od 2013 roku. Zmiany polegać będą na połączeniu części jednostek, zmianie zakresu nadzoru członków zarządu i likwidacji części stanowisk dyrektorów.
więcej
|
|
Tylko TVP Info straciło widzów wśród stacji newsowych
We wrześniu br. prawie wszystkie kanały ogólnoinformacyjne zanotowały wzrosty oglądalności. Straciło tylko TVP Info, ale udało się tej stacji obronić pozycji lidera. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła TVN24.
więcej
|
|
98 proc. miejscowości odbiera sygnał z cyfrowych multipleksów
Ponad 98 proc. zbadanych miejscowości bez problemu odbiera sygnał z cyfrowych multipleksów - wynika z pomiarów przeprowadzonych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na terenie siedmiu województw.
więcej
|
|
Ewa Wolniewicz-Dżeljilj szefem TVP Wrocław a Marek Szczepanik - TVP Opole
Ewa Wolniewicz-Dżeljilj zostać ma nowym dyrektorem TVP Wrocław, zaś Marek Szczepanik - nowym dyrektorem TVP Opole. Kandydatury tych osób zarekomendował zarząd TVP, ale ostateczną decyzję w tej sprawie podejmie rada nadzorcza telewizji publicznej.
więcej
|
|
Główne stacje tv tracą na reklamach: TVP2 najwięcej, Polsat najmniej
Polskie stacje telewizyjne w sierpniu br. cennikowo zarobiły z reklam 0,4 proc. więcej niż przed rokiem. Spadki tych przychodów zanotowały wszystkie czołowe kanały: najmniejszy - Polsat, a największy - TVP2.
więcej
|
|
TVP usuwa nielegalne materiały z YouTube
Prawie 1600 materiałów wideo nielegalnie pobranych z zasobów Telewizji Polskiej usunięto z serwisu YouTube wraz ze startem jesiennej ramówki TVP.
więcej
|
|
Juliusz Braun: bez programów regionalnych w TVP Info
TVP Info i programy regionalne będą osobno. Władze telewizji publicznej czekają tylko na koncesję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - TVP Info będzie znowu pełnowymiarowym kanałem informacyjnym - deklaruje Juliusz Braun, prezes TVP. Nowe rozwiązania już są testowane.
więcej
|
|
Euronews ogląda w Polsce do 60 tys. osób
Telewizję Euronews, współfinansowaną przez Komisję Europejską, ogląda w Polsce dziennie do 60 tys. osób; dostęp do kanału ma ok. 8 mln gospodarstw domowych w kraju - poinformował kierownik zespołu Euronews w Polsce Tomasz Siemieński.
więcej
|
|
Widzowie wybiorą, które mecze Ligi Mistrzów obejrzą w TVP1
Widzowie w głosowaniu sms-owym będą mogli zdecydować, który mecz 3. kolejki Ligi Mistrzów, transmitować będzie telewizyjna Jedynka w środę 24 października br.
więcej
|
|
,,Mad Men" w trzech wersjach w TVP Kultura
W czwartek TVP Kultura rozpoczynie emisję serialu „Mad Men”. Z tej okazji TVP Kultura uruchamia projekt emisji serialu w trzech wersjach: z lektorem, z napisami i w wersji oryginalnej.
więcej
|
|
Orange Sport Raport na antenie TTV
Od 1 października br. na antenie naziemnego kanału TTV można oglądać Orange Sport Raport - program informacyjny stacji Orange Sport.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Robert Makłowicz jako łowca w reklamach i na opakowaniach produktów Tesco
Rusza kolejna kampania Tesco z udziałem Roberta Makłowicza. W ramach akcji - przygotowanej przez PZL i Mediacom - kucharz nie tylko występuje w reklamach sieci, lecz także na opakowaniach produktów jej marek własnych.
więcej
|
|
Tomasz Przybyłowicz zwolniony z Hypermedia Isobar
Zarząd Hypermedia Isobar postanowił z końcem września zakończyć współpracę z Tomaszem Przybyłowiczem, który był w agencji client service directorem. Wcześniej Przybyłowicz pracował w NK.pl, Interii i Onecie.
więcej
|
|
,,W sile wieku, w pełni sił" - Bogusław Linda reklamuje Pharmaton Geriavit (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa suplement diety Pharmaton Geriavit (Boehringer Ingelheim) z udziałem Bogusława Lindy. Kreację reklam przygotowała agencja Grey Group Polska, a spot telewizyjny wyreżyserował Paweł Edelman.
więcej
|
|
Grey Group będzie reklamować Tyskie
Agencja Grey Group Polska rozpoczyna obsługę kreatywną piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) w zakresie ATL. Poprzednio zajmowała się tym agencja DDB Warszawa.
więcej
|
|
Główne stacje tv tracą na reklamach: TVP2 najwięcej, Polsat najmniej
Polskie stacje telewizyjne w sierpniu br. cennikowo zarobiły z reklam 0,4 proc. więcej niż przed rokiem. Spadki tych przychodów zanotowały wszystkie czołowe kanały: najmniejszy - Polsat, a największy - TVP2.
więcej
|
|
Facebook: wrażenia i zasięg najważniejsze w brandingu (wideo)
Budując świadomość marki na Facebooku trzeba skupić się na liczbie wrażeń (wyświetleń) i zasięgu kampanii reklamowej - twierdzi Brad Smallwood, szef działu badaawczego Facebooka.
więcej
|
|
Jaźwiecki i Kucińska: z Novimedia Content Publishing do własnej agencji Polish Creative Group
Działalność rozpoczęła agencja content marketingowa Polish Creative Group, której szefem jest Maciej Jaźwiecki, a głównym konsultantem - Angelika Kucińska. Oboje poprzednio pracowali w Novimedia Content Publishing.
więcej
|
|
Samsung Galaxy S III reklamowany w nowych wersjach (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Samsunga Galaxy S III prezentująca nową linię kolorystyczną telefonu. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Starcom i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
,,Jestem Megapromocją" w kampanii aparatów Nikon 1
Pod hasłem „Jestem Megapromocją” rusza kampania promująca aparaty fotograficzne Nikon 1. Akcję - i wspierającą ją kampanię reklamową - przygotowały i realizują agencje Walk Field, Walk Creative i Maxus.
więcej
|
|
Wszystkie 10-tki BPH TFI" w kampanii funduszu Bezpieczna Inwestycja 4
Rusza kampania reklamująca fundusz BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 oferowany przez BPH TFI. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
"Hazard. Nie igraj." - ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych
Ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia - wynika z raportu Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przygotowanego przez Fundację CBOS. We wtorek ruszyła kampania "Hazard. Nie igraj.".
więcej
|
|
Next dla Hasbro Poland promuje w internecie Littlest Pet Shop
Agencja Next rozpoczyna obsługę marki Littlest Pet Shop z portfolio Hasbro Poland w mediach interaktywnych. Zlecenie, zdobyte przez agencję w przetargu, jest zaplanowane na rok.
więcej
|
|
Energizer i Wilkinson we wspólnej promocji ,,6 zł na lotta gratis"
Pod hasłem „6 zł na lotta gratis” rusza wspólna promocja marek Energizer i Wilkinson, w której można wygrać losy kilkunastu loterii oferowanych przez Globlotto. Przygotowaniem i obsługą akcji zajmują się agencje ProCreation i PRowokacja.
więcej
|
|
Zbigniew Guzowski w Arena Media
Zbigniew Guzowski rozpoczął pracę w domu mediowym Arena Media, w którym objął stanowisko media managera.
więcej
|
|
Weronika Kulik i Wojciech Albiński w Mint Media
Do zespoły firmy Mint Media dołączyli Weronika Kulik i Wojciech Albiński. Kulik objęła stanowisko senior account manager a Albiński funkcję head of creative.
więcej
|
|
Radosław Obek w agencji Pomarańcza
Z początkiem października do zespołu poznańskiej agencji reklamowej Pomarańcza dołączył Jadosław Obek.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Cięcia w ,,Gali". Odchodzą prawie wszyscy dziennikarze
Siedem osób z redakcji „Gali” (G+J Polska) złożyło wczoraj wypowiedzenia umów o pracę. To dziennikarze, którzy nie zgodzili się na nowe, gorsze warunki zatrudnienia - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wydawca ,,Egzorcysty" zadowolony ze sprzedaży. Nakład zwiększono o 10 tys. egz.
Pierwszy numer miesięcznika „Egzorcysta” (Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne „Polwen”) sprzedał się w liczbie 20 tys. egz. - poinformował Wirtualnemedia.pl wydawca pisma. Od drugiego wydania magazynu jego nakład został zwiększony o 10 tys. egz.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" połączył działy Kraj i Świat
W redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) zdecydowano o połączeniu działów krajowego i zagranicznego. - To zabieg wynikający z optymalizacji pracy redakcji - mówi nam Jacek Wiśniewski, szef działu PR w Grupie Infor.
więcej
|
|
I półrocze 2012: pisma młodzieżowe straciły, ,,Bravo" liderem
W I półroczu br. wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Dziewczyna”. Zdecydowanym liderem pozostało „Bravo”.
więcej
|
|
,,Auto Świat 4x4" z nową makietą i wydaniem na iPada
W środę 3 października br. do kiosków trafi jubileuszowe wydanie dwumiesięcznika motoryzacyjnego „Auto Świat 4x4” (Ringier Axel Springer Polska). Od tego numeru magazyn zyska nową szatę graficzną i pojawi się jego multimedialna wersja na iPada.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: chcemy zarabiać więcej na płatnych treściach w internecie, czas na nowe rozwiązania
Presspublica, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” chce zarabiać jeszcze więcej na płatnych treściach w internecie. - W październiku chcemy zaproponować różne ciekawe rozwiązania. Przy czym nie widzę większych szans sprzedaży kontentu do zwykłych komputerów - mówi Grzegorz Hajdarowicz. Jego zdaniem przyszłość rynku należy do tabletów. Szacuje, że na koniec roku około miliona Polaków będzie korzystać z takich urządzeń.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google i Facebook rosną, Onet i NK.pl sporo w dół
W sierpniu br. serwisy Google i Facebook odwiedziło więcej polskich internautów niż miesiąc czy rok wcześniej. Za to spore spadki odwiedzalności zanotowały strony Onetu i NK.pl.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
Kamil Brzeziński odszedł z Grupy Allegro
Kamil Brzeziński po prawie trzech latach zakończył pracę w Grupie Allegro, gdzie kierował zespołem przygotowującym aplikacje i rozwiązania mobilne. Wcześniej pracował m.in. w GG Network.
więcej
|
|
TVP usuwa nielegalne materiały z YouTube
Prawie 1600 materiałów wideo nielegalnie pobranych z zasobów Telewizji Polskiej usunięto z serwisu YouTube wraz ze startem jesiennej ramówki TVP.
więcej
|
|
Facebook odświeża Centrum pomocy
Nowa wersja Centrum pomocy jest już dostępna na Facebooku.
więcej
|
|
Facebook: wrażenia i zasięg najważniejsze w brandingu (wideo)
Budując świadomość marki na Facebooku trzeba skupić się na liczbie wrażeń (wyświetleń) i zasięgu kampanii reklamowej - twierdzi Brad Smallwood, szef działu badaawczego Facebooka.
więcej
|
|
Znani świata polityki i biznesu na LinkedIn
Serwis społecznościowy LinkedIn uruchomił funkcję śledzenia wpisów liderów opinii. Wśród nich znajdują się znane postacie ze świata mediów, polityki i biznesu.
więcej
|
|
Google rośnie w siłę na rynku edukacyjnym (wideo)
Dane dotyczące działań Google na rynku edukacyjnym zostały opublikowane przez firmę w związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Nauczyciela.
więcej
|
|
,,Oszukane pokolenie" - wspólna akcja Onetu i ,,Tygodnika Powszechnego"
Onet i „Tygodnik Powszechny” rozpoczęły akcję „Oszukane pokolenie”. W jej ramach w okresie od 1 do 26 października br. w obydwu mediach będą publikowane artykuły, dotyczące problemów z jakimi mierzy się wykształcone pokolenie przełomu lat 70. i 80., czyli tzw. wyżu demograficznego.
więcej
|
|
Artivia.pl przejmuje In Hot Water Company
Agencja kontent marketingowa Artivia.pl przejęła agencję interaktywną In Hot Water Company. Firmy wspólnie mają oferować pełen zakres usług marketingowych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|