|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
Wczoraj „Fakty” TVN po raz pierwszy nadano z nowego studia, a program zyskał nową oprawę graficzną i dźwiękową. Ekspertom podoba się pomysł z ogromnym videowallem, ale nie brakuje krytycznych uwag.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
Sierpień nie przyniósł zmian w tendencjach na rynku prasy codziennej - znów wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki. Najwięcej straciły „Parkiet”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Juliusz Braun: strata TVP w tym roku może przekroczyć 60 mln zł
Prezes TVP Juliusz Braun powiedział, że strata finansowa spółki może być większa niż planowane 60 mln zł. Telewizja publiczna stara się o kredyt obrotowy na 70 mln zł. Wyższe od prognoz są wpływy z abonamentu, ale będą zwolnienia.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesienią TVP bez Teatru TV na żywo. Co dalej z telewizyjną sceną?
W jesiennej ramówce TVP1 nie znajdzie się żaden spektakl Teatru Telewizji realizowany na żywo - przyznaje Piotr Radziszewski, szef Jedynki. Powodem jest kryzys finansowy TVP. Nadawca chce zacząć szerszą dyskusję o przyszłości telewizyjnej sceny.
więcej |
|
Raczek, Passent, Lizut, Solska i Sito jesienią w TOK FM
W piątek rusza jesienna ramówka radia TOK FM, w którym pojawi się m.in. codzienny program wieczorny „Salon Tok FM” prowadzony przez Tomasza Raczka, Daniela Passenta, Mikołaja Lizuta, Joannę Solską i Wiktora Osiatyńskiego.
więcej |
|
Najbardziej wartościowe marki świata: Coca-Cola znów na czele, ale Apple coraz bliżej
Interbrand opublikowało tegoroczny raport Best Global Brands 2012, w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych marek świata. Liderem wciąż jest Coca-Cola, ale Apple zbliża się do szczytu w błyskawicznym tempie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Cięcia w ,,Gali". Odchodzą prawie wszyscy dziennikarze
Siedem osób z redakcji „Gali” (G+J Polska) złożyło wczoraj wypowiedzenia umów o pracę. To dziennikarze, którzy nie zgodzili się na nowe, gorsze warunki zatrudnienia - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Czy potencjał reklamowy Facebooka został wyczerpany?
Coraz częściej pada pytanie, jaką rolę na rynku reklamowym odgrywa Facebook? Czy jest w pełni wykorzystywany, dlaczego tak trudno ocenić efekty działań na nim prowadzonych, a może się już po prostu „skończył”? O tym rozmawiamy z ekspertami rynku reklamowego.
więcej
|
Tomasz Raczek: ,,Film" będzie kolorowym pismem opiniotwórczym
|
Wrzesień 2012: główne stacje straciły widzów, TVN liderem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
Wczoraj „Fakty” TVN po raz pierwszy nadano z nowego studia, a program zyskał nową oprawę graficzną i dźwiękową. Ekspertom podoba się pomysł z ogromnym videowallem, ale nie brakuje krytycznych uwag.
więcej
|
|
Juliusz Braun: strata TVP w tym roku może przekroczyć 60 mln zł
Prezes TVP Juliusz Braun powiedział, że strata finansowa spółki może być większa niż planowane 60 mln zł. Telewizja publiczna stara się o kredyt obrotowy na 70 mln zł. Wyższe od prognoz są wpływy z abonamentu, ale będą zwolnienia.
więcej
|
|
Jesienią TVP bez Teatru TV na żywo. Co dalej z telewizyjną sceną?
W jesiennej ramówce TVP1 nie znajdzie się żaden spektakl Teatru Telewizji realizowany na żywo - przyznaje Piotr Radziszewski, szef Jedynki. Powodem jest kryzys finansowy TVP. Nadawca chce zacząć szerszą dyskusję o przyszłości telewizyjnej sceny.
więcej
|
|
Co wiosną w TVP1 i TVP2? Kolejne sezony znanych seriali
Wiosną 2013 roku w ramówkach Jedynki i Dwójki pojawią się kolejne sezony znanych już widzom seriali. TVP1 planuje kontynuację m.in. „Ojca Mateusza” i „Komisarza Alexa”, a TVP2 - „Głębokiej wody” i „Rodzinki.pl”.
więcej
|
|
Juliusz Braun o tekście ,,Wyborczej" o TVP: ,,To informacje z magla"
Prezes TVP Juliusz Braun podczas środowej konferencji wytknął szereg błędów i przekłamań, które znalazły się w artykule „Gazety Wyborczej” o sytuacji w Telewizji Polskiej. - Dawniej by można powiedzieć, że są to informacje z magla. Teraz mało kto wie, co to magiel - mówił.
więcej
|
|
Magazyn ,,Vipo" przenosi się z TVS do Polo TV
Od 20 października br. na antenie stacji Polo TV nadawany będzie program muzyczny „Vipo Disco Polo Hity” poświęcony muzyce disco polo i dance. Dotąd magazyn pod nazwą „Vipo Disco Hity” pokazywał kanał TVS.
więcej
|
|
Abp Sławoj Leszek Głódź delegatem Episkopatu Polski ds. Telewizji Trwam
Metropolita gdański abp Sławoj Leszek Głódź został wybrany na delegata Konferencji Episkopatu Polski ds. Telewizji Trwam - poinformował sekretarz Episkopatu bp Wojciech Polak.
więcej
|
|
Kazadi, Farna, Siwiec i Biedroń w show ,,Kilerskie Karaoke" w Eska TV
Od 7 października br. na antenie kanału Eska TV emitowane będzie nowe show „Kilerskie Karaoke”. W programie gościnnie wystąpią m.in. Patricia Kazadi, Ewa Farna, Aleksandra Szwed, Natalia Siwiec, Piotr Kupicha, Michał Piróg i Robert Biedroń.
więcej
|
|
UKE gotowe na wyłączenie nadajników analogowych
W siedmiu województwach sygnał z cyfrowych multipleksów bez problemu odbiera 98 proc. miejscowości – wynika z badania przeprowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Tylko w 24 badanych miejscowościach potrzebne będą dodatkowe działania, które pozwolą zwiększyć poziom sygnału. – Będziemy podawać, w których miejscach należy nakierować anteny odbiorcze na inny nadajnik lub podnieść je wyżej na maszcie – zapowiada Jacek Strzałkowski, rzecznik UKE.
więcej
|
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Zakazane imperium"
Stacja HBO zamówiła czwarty sezon serialu "Zakazane imperium".
więcej
|
|
,,Jake i Piraci z Nibylandii 2" od października na antenie Disney Junior
Od 19 października br. dziecięcy kanał Disney Junior emitować będzie drugą serię serialu „Jake i Piraci z Nibylandii”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Najbardziej wartościowe marki świata: Coca-Cola znów na czele, ale Apple coraz bliżej
Interbrand opublikowało tegoroczny raport Best Global Brands 2012, w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych marek świata. Liderem wciąż jest Coca-Cola, ale Apple zbliża się do szczytu w błyskawicznym tempie.
więcej
|
|
,,Wszystko halo!" i Richard Branson w kampanii Virgin Mobile Polska (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sieć komórkową Virgin Mobile Polska. Akcję - przebiegającą pod hasłem „Wszystko halo!” - przygotowały agencja Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem oraz dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Dariusz Michalczewski z BioDermic Polska wprowadza kosmetyki Tiger
W sprzedaży pojawiły się dezodoranty i wody toaletowe Tiger, marki sygnowanej przez Dariusza Michalczewskiego. Produkuje i dystrybuuje je firma BioDermic Polska.
więcej
|
|
Katarzyna Tomczuk dyrektorem w Polsat Media, odchodzi Magdalena Friedman
Katarzyna Tomczuk od października br. została dyrektorem ds. projektów specjalnych i sponsoringu w biurze reklamy Polsat Media. Zastąpiła na tym stanowisku Magdalenę Friedman, która po 15 latach pracy postanowiła rozstać się z firmą.
więcej
|
|
Podwójna Pakosińska ze spodnium reklamuje pakiet w UPC (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Akcję, prezentującą ofertę pakietową operatora, przygotowały firmy Draft FCB + Ad Fabrika, Tandem Taren To i Media Vest.
więcej
|
|
Grupa andmore: Jacek Ciszewski za Teresę Biernacką
Jacek Ciszewski objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie andmore, obejmującej agencje ArtGraph i Brainshake. Poprzednio tę funkcję zajmowała Teresa Biernacka.
więcej
|
|
Londyńska przygoda w jesienno-zimowej kampanii House (wideo)
Rusza właściwy etap jesienno-zimowej kampanii reklamowej odzieży House (LPP). Akcję, pokazującą londyńskie perypetię pary młodych bohaterów, LPP przygotował wspólnie z firmami AFPhoto i Huncwot.
więcej
|
|
,,Urządź kuchnię ze smakiem" w promocji Lubelli (wideo)
Pod hasłem „Urządź kuchnię ze smakiem” ruszyła promocja produktów marki Lubella (Maspex Wadowice). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warszawa i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Poznaj przyjemność totalną!" znów w kampanii Jeżyków (wideo)
Od początku października trwa kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej ciastek Jeżyki produkowanych przez Colian (dawniej Jutrzenka Holding). Akcję przygotowały agencja 4Frame i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
,,Znajdź przygodę" w kampanii Dog Chow
Z początkiem października wystartowała kampania promocyjna karmy dla psów Dog Chow produkowanej przez Nestlé Purina PetCare. Akcję przygotowała i realizuje agencja Ogilvy Action.
więcej
|
|
Kubuś jako maskotka w zimowej promocji
W ramach rozpoczętej właśnie promocji napoju Kubuś (Maspex Wadowice) będzie można zdobyć maskotki bohatera symbolizującego tę markę. Akcję, zaplanowaną do połowy stycznia, będą wspierać działania reklamowe.
więcej
|
|
Allegro magnesowo reklamuje Strefę marek
Allegro rozpoczyna kampanię reklamową uruchomionego przez siebie kilka miesięcy temu działu Strefa marek. Akcja, przygotowana przez dział marketingu portalu, jest prowadzona w internecie.
więcej
|
|
Anna Telakowiec dyrektorem marketingu w Bonduelle Polska
Anna Telakowiec objęła stanowisko dyrektora marketingu regionu Polska i Prybałtyka (Litwa, Łotwa, Estonia) w Bonduelle Polska. To nowoutworzone stanowisko w tej firmie.
więcej
|
|
CEZ Polska reklamuje ,,Ciepło dla Krakowa"
Firma CEZ Polska prowadzi kampanię „Ciepło dla Krakowa” popularyzującą korzystanie z ciepła sieciowego. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Brave Brain.
więcej
|
|
Online Media Group z OMG Compare i Mariolą Więcek
Agencja Online Media Group Poland wprowadza do swojej oferty systemu do porównań produktów i usług OMG Compare. Jego rozwojem będzie zajmować się Mariola Więcek, która poprzednio pracowała w eBroker.pl.
więcej
|
|
Grażyna Bielicka za Michaela Knusta w Nivea Polska
Grażyna Bielicka stopniowo przejmuje stanowisko director of Sales Poland/Baltics w Nivea Polska po Michaelu Knuście, który wraz z końcem 2012 r. opuści spółkę.
więcej
|
|
Galeria Sanowa: Wygraj podróż marzeń
1 października w Galerii Sanowa rozpoczął się nowy konkurs „Wygraj podróż marzeń”, w którym główną nagrodą jest voucher Biura Podróży Itaka o wartości 15 000 zł.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
Sierpień nie przyniósł zmian w tendencjach na rynku prasy codziennej - znów wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki. Najwięcej straciły „Parkiet”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Część członków SDP wzywa prezesa Skowrońskiego do ustąpienia
Część członków Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wezwała w środę do ustąpienia prezesa SDP Krzysztofa Skowrońskiego w związku z - jak ocenili - "zejściem z drogi niezależnego dziennikarstwa". "Byłem i jestem niezależnym dziennikarzem" - odpowiada.
więcej
|
|
Paweł Rafa dyrektorem kreatywnym w G+J Polska
Paweł Rafa, dotychczasowy dyrektor artystyczny miesięczników z grupy „Focus”, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego w G+J Polska.
więcej
|
|
Ogłoszono nominacje do Nagrody im. Beaty Pawlak
Ogłoszono tytuły czterech książek nominowanych w tym roku do Nagrody im. Beaty Pawlak przyznawanej "publikacjom na temat innych kultur, religii i cywilizacji". Laureata poznamy 12 października.
więcej
|
|
,,Fakt" wydaje poradnik o przeziębieniach
W czwartek 4 października br. na rynek trafi wydana przez „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) książka z serii „Leksykon zdrowia”. Poradnik „Przeziębienie, angina, grypa” to kompendium wiedzy na temat najczęściej spotykanych infekcji.
więcej
|
|
Julita Kochman awansowała w Edipresse Polska
Julita Kochman, dotychczas pełniąca w Edipresse Polska funkcję specjalisty ds. sprzedaży dwutygodnika „Flesz. Gwiazdy & Styl”, awansowała a nowo utworzone stanowisko managera sprzedaży korporacyjnej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Megapanel mobilny: WP, Gazeta.pl i o2.pl w górę - w dół Onet
W sierpniu br. mobilne wersje czołowych polskich portali miały sporo więcej odsłon niż miesiąc wcześniej. Największe wzrosty osiągnęły WP i Orange, Gazeta.pl i o2.pl, za to spadek zanotował Onet.
więcej
|
|
Facebook najszybciej zyskuje użytkowników w Indonezji
We wrześniu Facebook najwięcej użytkowników zyskał w Indonezji - 7,6 miliona. W Polsce portalowi społecznościowemu przybyło 208,8 tys. członków.
więcej
|
|
Social TV dogania Twittera?
GetGlue, serwis społecznościowy typu social TV, twierdzi że generuje podobną aktywność użytkowników związaną z serialami telewizyjnymi co Twitter.
więcej
|
|
Allegro magnesowo reklamuje Strefę marek
Allegro rozpoczyna kampanię reklamową uruchomionego przez siebie kilka miesięcy temu działu Strefa marek. Akcja, przygotowana przez dział marketingu portalu, jest prowadzona w internecie.
więcej
|
|
600 000 zł dla Manubia od hardGamma Ventures
Firma Manubia, która wdrożyła narzędzie do analizowania sprzedaży w sieci i optymalizacji oferty sprzedażowej Manubia Monitor, zostanie zasilona przez fundusz hardGamma Ventures kwotą 600 000 zł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|