|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 5 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
Wczoraj „Fakty” TVN po raz pierwszy nadano z nowego studia, a program zyskał nową oprawę graficzną i dźwiękową. Ekspertom podoba się pomysł z ogromnym videowallem, ale nie brakuje krytycznych uwag.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
Sierpień nie przyniósł zmian w tendencjach na rynku prasy codziennej - znów wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki. Najwięcej straciły „Parkiet”, "Przegląd Sportowy", „Dziennik Gazeta Prawna” i „Rzeczpospolita” .
więcej
|
Cięcia w ,,Gali". Odchodzą prawie wszyscy dziennikarze
|
Czy potencjał reklamowy Facebooka został wyczerpany?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Top 90 kanałów tematycznych. Liderami Disney Channel i TVN Style
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym w Polsce był Disney Channel. Na podium znalazły się jeszcze Cartoon Network i TVN Style. W czołówce największy wzrost zanotowały TVP Seriale. Natomiast w grupie komercyjnej liderem zostało TVN Style.
więcej
|
|
5 lat TVP Info: 770 mln zł z reklam, rekord widowni w latach 2009/2010
6 października 2007 r. rozpoczął nadawanie kanał informacyjny TVP Info. Przez pięć lat stacja ta przyniosła cennikowo z reklam 770 mln zł. Najwyższe wyniki oglądalności zanotowała w trzecim roku emisji - było to prawie 300 tys. widzów w każdej minucie.
więcej
|
|
TVP: trzy lata na przeprowadzkę newsów na Woronicza
- Założyliśmy sobie trzyletni okres na operację przeniesienia redakcji informacyjnych z placu Powstańców do siedziby TVP przy ul. Woronicza - mówi prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
|
,,Fakty" z nowego studia nie przebiły widowni ,,Wiadomości"
Środowe wydanie „Faktów” TVN, które po raz pierwszy z nowego studia poprowadził Kamil Durczok, obejrzało niemal 4 mln widzów. Większą widownię tego dnia miały jednak emitowane pół godziny później „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
|
Sieć Multimedia Polska nie zostanie sprzedana
Fundusze inwestycyjne, które są właścicielami sieci kablowej Multimedia Polska, zdecydowały o tym, że nie wycofają się z tej spółki. Wśród chętnych na zakup operatora wymieniano m.in. właściciela UPC Polska.
więcej
|
|
,,Ugotowani" zyskali 200 tys. widzów
Cztery pierwsze odcinki trzeciej serii programu „Ugotowani” oglądało o 200 tys. widzów więcej niż emitowane rok wcześniej odcinki drugiej edycji. TVN w paśmie emisji reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ale w grupie 16-49 jest liderem.
więcej
|
|
Mastiff Media Polska zmienia się w Golden Media Polska
Producencka firma Mastiff Media Polska zmienia nazwę na Golden Media Polska. To konsekwencja zmiany właściciela spółki, która dokonała się wiosną tego roku.
więcej
|
|
Canal+ pokazywać będzie mecze z audiodeskrypcją
Canal+ Sport emitować będzie mecze z audiodeskrypcją - udogodnieniem dla niewidzących. W tym systemie kanał transmitować będzie spotkania Ekstraklasy z udziałem Legii Warszawa rozgrywane na stadionie Pepsi Arena.
więcej
|
|
Abonament za darmo przez pół roku, telewizory i tablety za 1 zł w promocji Cyfry+
Darmowy abonament do pół roku, 6-miesięczna umowa lub telewizory, tablety i netbooki za złotówkę - to wszystko w nowej promocji „Przebajeczny wybór” platformy Cyfra+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kampania ateizmu w kilkunastu miastach, internecie i na koszulkach
Organizowana przez Fundację Wolność od Religii kampania ateizmu jest na razie prowadzona w internecie i Lublinie, ale w połowie października obejmie też kilkanaście innych miast. Na potrzeby akcji przygotowano również odpowiednie koszulki.
więcej
|
|
,,Oszczędzam na okrągło" - Juliette Binoche w kampanii nowych kont w Credit Agricole
Pod hasłem „Oszczędzam na okrągło” rusza kampania reklamująca nowe pakiety kont wprowadzonych przez Credit Agricole Bank Polska. Akcję, w której występuje Juliette Binoche, przygotowały firmy NestPoint i MEC.
więcej
|
|
Katarzyna Kurasz przeszła z BBC do Sony
Katarzyna Kurasz, do niedawna marketing manager w BBC Worldwide, przeszła do firmy Sony Pictures Entertainment, gdzie objęła stanowisko senior managera.
więcej
|
|
,,Dobry Plan" w kampanii firmy Kruk (wideo)
Rusza kampania reklamowa firmy windykacyjnej Kruk obejmująca m.in. program „Dobry Plan”. Akcję wspólnie z firmą przygotowały agencje Opus B i Divizion.
więcej
|
|
,,The Things That Connect Us" - pierwszy spot reklamowy Facebooka (wideo)
By uczcić przekroczenie granicy miliarda aktywnych użytkowników Facebook opublikował swój pierwszy w historii spot reklamowy - „The Things That Connect Us”.
więcej
|
|
,,Fashion Now" w jesienno-zimowej kampanii Gatta Bodywear (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa jesienno-zimową kolekcję Gatta Bodywear. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Gatta Fashion Now”, przygotował znany fotograf mody Wojtek Wojtczak oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Uśmiechnij się!" - Paweł Wilczak jako Kostek w reklamie Alpen Gold (wideo)
Pod hasłem „Uśmiechnij się!” trwa kampania reklamowa czekolad Alpen Gold (Kraft Foods Polska) przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks, Studio Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
V Forum MEC Interaction
Już 18 października odbędzie się jubileuszowa edycja konferencji organizowanej przez MEC. Hasło tegorocznego Forum to: „Make my life easier!”.
więcej
|
|
Zmiany w The Chimney Pot: nowa nazwa i logo, Michał Kalinowski za Jędrzeja Sablińskiego
Polskie studio produkcyjne The Chimney Pot w związku ze zmianami w globalnymi holdingu Chimney, do którego należy, wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Jednocześnie kierowanie firmą przejmuje Michał Kalinowski, zastępując odchodzącego z niej Jędrzeja Sablińskiego.
więcej
|
|
BrainJuice Group dalej dla marek Johnnie Walker i Bushmills
BrainJuice Group w przyszłym roku nadal będzie obsługiwac marki Johnnie Walker i Bushmills (naleące do koncernu Diageo) w social media. Firma pracuje dla nich od 2009 roku.
więcej
|
|
Sylwia Ziemacka i Kama Kowalczyk awansowały w Havas Engage Warsaw
Zmiany kadrowe w agencji Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce. Sylwia Ziemacka objęła funkcję new business directora, a jej miejsce na stanowisku event directora zajęła Kama Kowalczyk, dotychczas senior event manager.
więcej
|
|
Seat ma nowe logo
Firma samochodowa Seat zaprezentowała swojego nowe logo. Ma odzwierciedlać wartości marki “czyste i precyzyjne projektowanie oraz jakość i najnowocześniejszą technologię”.
więcej
|
|
DDB wypromuje markę Tiger
Agencja DDB wygrała przetarg Grupy Maspex Wadowice na obsługę marki Tiger.
więcej
|
|
112 milionów dolarów kary za "reklamy" dla American Express
Firma American Express musi zapłacić 112 milionów kary za stosowanie reklam wprowadzających klientów w błąd.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Okładki, pozwy i pierwsza liga - Tomasz Lis o ,,Newsweeku"
- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. Rozmawiamy też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z „Wprost”.
więcej
|
|
Monika Summer Brason odchodzi z G+J Polska
Monika Summer Brason, zastępca dyrektora ds. promocji tytułów kobiecych w wydawnictwie G+J Polska, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Party" liderem, tylko ,,Show" zyskało
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people pozostało „Party” (Edipresse Polska), ale tytuł ten podobnie jak większość magazynów zanotował spadek. Wzrost odnotowało tylko „Show”.
więcej
|
|
,,Wprost" za darmo na Facebooku
Treści z papierowego wydania „Wprost” (AWR Wprost”) są w październiku dostępne za darmo dla użytkowników aplikacji tygodnika na Facebooku. Akcja prowadzona jest we współpracy z marką Orange.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: Presspublica kupi w tym roku nowe tytuły
Zakup nowych tytułów zamiast sprzedaży dotychczasowych. Presspublica, wydawca m.in. "Rzeczpospolitej", "Przekroju" i "Uważam Rze" zamierza w najbliższym czasie poszerzyć swoje portfolio. - Mam nadzieję, że uda mi się pozyskać nowe tytuły do grupy medialnej nawet w tym roku - mówi Grzegorz Hajdarowicz, właściciel i prezes Presspubliki. I zapowiada zmiany w już istniejących tytułach.
więcej
|
|
,,Twist" bardziej lifestylowy i z nową makietą
W czwartek 4 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Od tego wydania magazyn został odświeżony - ma więcej treści lifestylowych i nową makietę.
więcej
|
|
Artur Łopuszko za Tomasza Fąfarę prezesem e-Kiosku
Artur Łopuszko został nowym prezesem spółki e-Kiosk należącej do Presspubliki. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Fąfarę, który został odwołany przez radę nadzorczą.
więcej
|
|
Tomasz Lis, redaktor naczelny ,,Newsweek Polska"
- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka Polska”. Rozmawiamy z nim też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z wydawcą „Wprost”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Orange Polska z milionem fanów, porządki na fanpage'ach (raport)
We wrześniu facebookowy fanpage Orange Polska przekroczył poziom miliona użytkowników. Jednocześnie administratorzy portalu zapowiedzieli, że będą usuwać fałszywe profile oraz zmienią algorytm wyświetlania postów.
więcej
|
|
Linking park - czy linkowanie jest legalne w Polsce i za granicą?
Czy zamieszczając link, można naruszyć prawa autorskie? Czy można zamieszczać linki do treści nielegalnych? Jakie orzeczenia w takich sprawach podejmowały sądy za granicą? Piszą o tym Paweł Chojecki i dr Paweł Marcisz z kancelarii Łaszczuk i Wspólnicy.
więcej
|
|
Google ustąpiło wydawcom w sprawie wirtualnej biblioteki Google Books
Koncern internetowy Google porozumiał się z wydawcami w USA po latach sporu o prawa autorskie w związku z pracami nad Google Books Library Project - inicjatywą, która w zamyśle twórców ma stać się największą wirtualną biblioteką świata.
więcej
|
|
Stopklatka.pl z nową wersją i Marcinem Cichońskim, Zabielska-Stadnik odchodzi
W ciągu najbliższych tygodni Stopklatka.pl zostanie udostępniona w nowej wersji. Nowym dyrektorem wydawniczym serwisu został Marcin Cichoński, który zastępuje Iwonę Zabielską-Stadnik.
więcej
|
|
Miliard ludzi na Facebooku
Facebook, największy serwis społecznościowy świata, ma już miliard użytkowników. Mark Zuckerberg podziękował wszystkim za wsparcie.
więcej
|
|
,,The Things That Connect Us" - pierwszy spot reklamowy Facebooka (wideo)
By uczcić przekroczenie granicy miliarda aktywnych użytkowników Facebook opublikował swój pierwszy w historii spot reklamowy - „The Things That Connect Us”.
więcej
|
|
Polskie kabarety na YouTube
Dwa nowe kanały na YouTube zajmą się publikowaniem materiałów związanych z polską satyrą.
więcej
|
|
Ceneo.pl rusza w odświeżonej wersji
Należąca do Grupy Allegro porównywarka cenowa Ceneo.pl został udostępniona w nowej szacie graficznej. Teraz wygląd serwisu samoistnie dopasowuje się do najpopularniejszych rozdzielczości ekranów komputerów.
więcej
|
|
Informacja o antykoncepcji oraz bezpiecznych zachowaniach seksualnych w internecie
Ruszyła interaktywna strona internetowa z informacjami o antykoncepcji oraz bezpiecznych zachowaniach seksualnych. Eksperci z zakresu ginekologii, seksuologii i psychologii będą na bieżąco odpowiadali na pytania młodzieży.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ekologia ważna dla 4/5 studentów
Zdecydowana większość polskich studentów twierdzi, że ekologia jest ważna w codziennym życiu. Młodzi ludzie oczekują także odpowiedzialności społecznej i ekologicznej od firm, ceniąc te atrybuty ewentualnych pracodawców wyżej niż międzynarodowe środowisko pracy czy wysoką pozycję firmy na rynku - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Złe prawo, organa ścigania i sądy to winni afery Amber Gold
Za aferę Amber Gold Polacy winią: złe prawo, które umożliwiło kontynuowanie przestępczej działalności (71 proc. opinii), brak działania prokuratury i policji (68 proc.) oraz bierność wymiaru sprawiedliwości i sędziów (66 proc.) - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
Nasz gość |
|
|
Tomasz Lis, redaktor naczelny ,,Newsweek Polska"
- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka Polska”. Rozmawiamy z nim też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z wydawcą „Wprost”.
więcej
|
|
Riccardo Giraldi: ,,Internet of Things" zaczyna się ,,dziać" i za chwilę eksploduje
|
|
Wołoszański: To program o historii, a nie o skarbach
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|