Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 11 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Harper's Bazaar" już w Polsce. Ponad 100 stron z reklamami

Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing wydało pilotażowy numer magazynu „Harper's Bazaar Polska”. Pismo z Keirą Knightley na okładce trafiło właśnie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. - Moda ma być u nas na najwyższym poziomie - zapowiada naczelna. więcej

 
Akcja protestacyjna w TVP. Zarząd zaskoczony

29 października związkowcy z działającej w TVP "Solidarności" chcą przeprowadzić akcję protestacyjną. Tego dnia TVP będzie świętować swoje 60-lecie. Zarząd spółki jest zaskoczony decyzją związku. więcej

 
Rafał Księżyk kieruje magazynem ,,Playboy"

Po rozstaniu z Andrzejem Brzuszkiewiczem obowiązki redaktora naczelnego „Playboya” (Mardquard Media Polska) pełni Rafał Księżyk, dotąd wicenaczelny magazynu. Możliwe jednak, że wydawca poszuka nowego naczelnego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ADHD Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE

Firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
DYREKTOR TV ONLINE

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Orange poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor działu Orange Ekspert

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
Strateg Manager

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Kopytko, Syberia, Rarka, Wyprz, Oszcz, salony i szkolenia - wszystkie reklamy Plusa z Mumio (wideo)

Kabaret Mumio występował w reklamach Plusa przez 7 lat, a spoty z jego udziałem przygotowywała agencja PZL. Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych spośród tych ponad 100 reklam. więcej

 
,,Debata Piotra Gembarowskiego" od niedzieli w Superstacji

Od najbliższej niedzieli 14 października br. w Superstacji będzie nadawana „Debata Piotra Gembarowskiego”. W programie dyskutować będą ze sobą politycy z przeciwstawnych sobie opcji. więcej

 
Talk-show ,,Najsztub słucha" hitem TVN Style

Program Piotra Najsztuba pod tytułem „Najsztub słucha” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 122 tys. widzów. TVN Style w trakcie jego emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB

W tegorocznym konkursie Effie przyznano trzy złota, natomiast żadnego Grand Prix. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa. więcej

Okładki, pozwy i pierwsza liga - Tomasz Lis o ,,Newsweeku"

- Jesteśmy już w ścisłej czołówce tygodników opinii, a wyraziste okładki, to tylko impuls poprawiający sprzedaż - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. Rozmawiamy też m.in. o ostatnich głośnych artykułach w tygodniku oraz sporze z „Wprost”. więcej

,,Fakty" z nowego studia. Opinie ekspertów (foto)
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" ostro w dół, liderem ,,Fakt"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Akcja protestacyjna w TVP. Zarząd zaskoczony

29 października związkowcy z działającej w TVP "Solidarności" chcą przeprowadzić akcję protestacyjną. Tego dnia TVP będzie świętować swoje 60-lecie. Zarząd spółki jest zaskoczony decyzją związku. więcej

 
,,Debata Piotra Gembarowskiego" od niedzieli w Superstacji

Od najbliższej niedzieli 14 października br. w Superstacji będzie nadawana „Debata Piotra Gembarowskiego”. W programie dyskutować będą ze sobą politycy z przeciwstawnych sobie opcji. więcej

 
Talk-show ,,Najsztub słucha" hitem TVN Style

Program Piotra Najsztuba pod tytułem „Najsztub słucha” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 122 tys. widzów. TVN Style w trakcie jego emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. więcej

 
TVP bierze kredyt, aby nie stracić płynności poza sezonem reklamowym

Środki, które TVP zamierza pozyskać z nowej linii kredytowej, mają poprawić płynność w okresie sezonowych wahań na rynku reklamowym - podał zarząd TVP. Nie planuje on wydawać tych pieniędzy na zakupy programów czy na finansowanie bieżącej działalności. więcej

 
Jarosław Gugała wydaje felietony jako książkę ,,Doskonale a nawet gorzej"

19 października do sprzedaży trafi książka Jarosława Gugały „Doskonale a nawet gorzej. Świat we mgle absurdu” z jego felietonami z ostatnich 3 lat. Książka - wydawana przez Wydawnictwo Albatros - będzie też dostępna jako e-book i audiobook. więcej

 
,,Dzień dobry TVN" ma więcej widzów niż ,,Pytanie na śniadanie"

W dni powszednie „Dzień dobry TVN” ogląda o 120 tys. więcej widzów niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” Dwójki. W stosunku co do analogicznego okresu ub.r. oba programy zyskały widzów. Wyniki TVP2 znacznie podnosi też sobotnie „Pytanie”. więcej

 
TVP Seriale i Kino Polska gonią AXN

We wrześniu br. wśród stacji filmowych pozycję lidera utrzymał AXN, ale po piętach depczą mu TVP Seriale i Kino Polska. Największym wzrostem pochwalić się mogła Cinemax 2, z kolei ponownie najwięcej straciła znikająca niebawem Zone Romantica. więcej

 
Rusza UPC Phone, telefon stacjonarny staje się mobilny

Sieć UPC Polska uruchomiła usługę UPC Phone. Pozwala ona na wykonywanie i odbieranie połączeń przychodzących na telefon stacjonarny w sieci operatora poprzez urządzenia mobilne podłączone do internetu. więcej

 
Prawie tysiąc kanałów HD w Europie

Europejczycy mogą odbierać już 941 kanałów telewizyjnych w jakości High Definition. To o 54 procent więcej niż pod koniec ubiegłego roku - wynika z badań Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego. więcej

 
Mecz Polska-Anglia z ,,latającą" kamerą, skomentuje Dariusz Szpakowski

Transmisja z dwóch najbliższych meczów polskiej reprezentacji w piłce nożnej realizowana będzie przez Sportfive przy współpracy z firmą Multi Production. więcej

 
,,Wielki Test o Telewizji" w TVP1. Prowadzą Orłoś, Chylewska i Kraśko

Z okazji jubileuszu 60-lecia Telewizji Polskiej w poniedziałek 29 października br. o godz. 20.25 TVP1 pokaże „Wielki Test o Telewizji”. Kolejny z serii testów organizowanych przez Jedynkę poprowadzą Paulina Chylewska, Maciej Orłoś i Piotr Kraśko. więcej

 
Niewielu Polaków przygotowuje się do przejścia z sygnału analogowego na cyfrowy

Już za miesiąc pierwsze zmiany w odbiorze telewizji w związku z zastąpieniem sygnału analogowego cyfrowym. Jednak jak przyznaje wiceminister administracji i cyfryzacji Małgorzata Olszewska, niewiele osób przygotowuje sie do dostosowania swojego odbiornika. W całej Polsce sygnał analogowy naziemnej telewizji cyfrowej ma być zastąpiony cyfrowym z końcem lipca 2013 roku. więcej

 
,,Ludzkość Historia nas wszystkich" od listopada na antenie History

Od 18 listopada br. kanał History emitować będzie nowy dokument „Ludzkość Historia nas wszystkich”. więcej

 
 
Radio  
 
Nowe przepisy o opłatach za koncesje rtv

Sejm znowelizował w środę ustawę o radiofonii i telewizji dotyczącą opłat za udzielane koncesje radiowe i telewizyjne. Regulacje w sprawie ich naliczania Trybunał Konstytucyjny zakwestionował w lipcu ubiegłego roku, straciły moc na początku sierpnia. więcej

 
Reklama  
 
Kopytko, Syberia, Rarka, Wyprz, Oszcz, salony i szkolenia - wszystkie reklamy Plusa z Mumio (wideo)

Kabaret Mumio występował w reklamach Plusa przez 7 lat, a spoty z jego udziałem przygotowywała agencja PZL. Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych spośród tych ponad 100 reklam. więcej

 
Ewolucja w biznesie reklamowym

O zmianach i wyzwaniach w biznesie reklamowym piszą Bartek Rozbicki, CEO & Partner i Tomek Szymański, Business Development Leader z agencji Ars Thanea. więcej

 
Polki / konsumentki - jakie są?

Jaki procent Polek odpowiada za codzienne zakupy i decyzje zakupowe? Na co zwracają uwagę przy zakupie produktów? Jakie branże oceniają najgorzej? Jakie są ich poglądy polityczne? Między innymi na te pytania odpowiada badanie zrealizowane przez firmy Garden of Words i Maison. więcej

 
Serce i Rozum reklamują Neostradę i FunPack HD w Orange z FunTabem 7.0 (wideo)

Rusza kolejna kampania Orange Polska z Sercem i Rozumem w stylistyce bondowskiej. Akcję - promującą Neostradę i FunPack HD z tabletem FunTab 7.0 - przygotowały firmy Publicis, Film IT, Human Ark i MEC. więcej

 
,,Fineasz i Ferb" w reklamach i na opakowaniach napojów jogurtowych OSM Łowicz (wideo)

Animowani bohaterowie filmu „Fineasz i Ferb” pojawili się na opakowaniach napojów jogurtowych produkowanych przez Okręgowę Spółdzielnię Mleczarską w Łowiczu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Fat Baby, Lunapark i Effective Media. więcej

 
Czołowi menedżerowie też odchodzą z Chimney: Rutkowski, Golis, Masłowski, Kępiński

Pracę w firmie produkcyjnej Chimney (do niedawna działającej pod nazwą The Chimney Pot) kończą Kamil Rutkowki, Julia Skorpupska Rafał Golis, Mateusz Masłowski, Jerzy Kępiński, Zofia Krajewska, Ewa Karpiel i Michał Herman. więcej

 
eMarketer: prawie 540 miliardów dolarów na reklamę w tym roku

W 2012 roku globalne wydatki na reklamę sięgną 538,75 miliarda dolarów. więcej

 
Danonki z łyżeczką reklamowane ,,na codzienne wyprawy"

Trwa kampania reklamowa wprowadzającą na rynek nowe opakowanie Danonków - z dołączoną łyżeczką. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Focus Advantage, Young & Rubicam i Mediacom. więcej

 
Bank BGŻ ,,wykłada stypendia i bilety" w promocji studenckiej

Pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie” Bank BGŻ rozpoczyna promocję skierowaną do studentów. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez bank wspólnie z agencją Grandes Kochonos. więcej

 
Click House stawia na performance marketing i wsparcie e-commerce

Agencja Click House wydziela w swojej strukturze nową spółkę - GoldenAd, zajmującą się performance marketingiem. To pierwszy etap przygotowań do stworzenia Grupy Click House. więcej

 
,,Sweet Bed by Ibis, Ibis Styles and Ibis Budget" w kampanii sieci Ibis (wideo)

Rozpoczęła się ogólnoświatowa jesienna kampania Ibis Mega Brand. Akcja, która prowadzona jest w 56 krajach, potrwa do końca roku. więcej

 
GetResponse tworzy dział IT i mobile z Maciejem Kowalskim, Bartoszem Tułodzieckim i Jackiem Modrakowskim

Agencja e-mail marketingowa GetResponse uruchomiła dział IT i mobile. Jego szefem jest Maciej Kowalski, a pracują w nim również Bartosz Tułodziecki i Jacek Modrakowski. więcej

 
Michał Kaleta szefem produkcji w endorfina events

Od października Michał Kaleta awansował na stanowisko senior event managera, obejmując tym samym funkcję lidera zespołu produkcji w endorfina events. więcej

 
Prasa  
 
,,Harper's Bazaar" już w Polsce. Ponad 100 stron z reklamami

Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing wydało pilotażowy numer magazynu „Harper's Bazaar Polska”. Pismo z Keirą Knightley na okładce trafiło właśnie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. - Moda ma być u nas na najwyższym poziomie - zapowiada naczelna. więcej

 
Rafał Księżyk kieruje magazynem ,,Playboy"

Po rozstaniu z Andrzejem Brzuszkiewiczem obowiązki redaktora naczelnego „Playboya” (Mardquard Media Polska) pełni Rafał Księżyk, dotąd wicenaczelny magazynu. Możliwe jednak, że wydawca poszuka nowego naczelnego. więcej

 
Mniejsza sprzedaż pism komputerowych, liderem ,,CD Action"

W lipcu br. wśród pism komputerowych i o grach komputerowych wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Chip”. Liderem zestawienia pozostał „CD Action”. więcej

 
,,Twój Styl" z Alicją Bachledą-Curuś i kalendarzykiem

Listopadowy numer miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) ukaże się w czwartek 11 października br. Do całego nakładu dołączony zostanie kalendarzyk na 2013 rok z jedną z trzech wersji okładek, nawiązujących do modowych trendów. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" w piątki bardziej magazynowa. Jakie zmiany?

Obszerna część magazynowa pod tytułem „Piątek Ekstra” z tekstami o kulturze, nauce i z cyklem „Witamy w Polsce” oraz  zmieniona makieta - to nowości, które od 12 października br. wprowadzi w piątki „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Internet  
 
Sympatia.pl na 10-lecie: nowa strona główna, eventy i badanie

Z okazji 10-lecia działania serwisu randkowego Sympatia.pl (Grupa Onet) odświeżona została jego strona główna. Dodatkowo przygotowano sondaż wśród par, które poznały się na stronie, a w listopadzie odbędzie się 10 imprez urodzinowych. więcej

 
Archiwa historyczne dostępne w Google (wideo)

Google Cultural Institute, we współpracy z różnymi instytucjami kultury, przygotowało 42 multimedialne wystawy poświęcone historii XX wieku. więcej

 
Google będzie udzielać kredyty. Na razie dla reklamodawców

Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie chce wejść w buty instytucji finansowych. Na razie oferta Google jest mocno ograniczona: skierowana tylko do dotychczasowych klientów, którzy chcą wykupić kolejne reklamy w wyszukiwarce. - Od tego jest już maluteńki krok do udzielania kredytów ludziom z ulicy - ocenia Mariusz Grendowicz, przewodniczący Rady Programowej Banking Forum. więcej

 
Paweł Owczarek: z home.pl do Unizeto Technologies

Od października Paweł Owczarek został dyrektorem obszaru biznesowego centrum danych w Unizeto Technologies. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polki / konsumentki - jakie są?

Jaki procent Polek odpowiada za codzienne zakupy i decyzje zakupowe? Na co zwracają uwagę przy zakupie produktów? Jakie branże oceniają najgorzej? Jakie są ich poglądy polityczne? Między innymi na te pytania odpowiada badanie zrealizowane przez firmy Garden of Words i Maison. więcej

 
44 proc. rodzin wysłało wszystkie dzieci na wakacje, 43 proc. - żadnego

44 proc. polskich rodzin wysłało w tym roku na wakacje wszystkie swoje dzieci, prawie tyle samo - 43 proc. - nie wysłało żadnego. 13 proc. zapewniło tygodniowy wypoczynek poza domem tylko części swoich dzieci - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Katarzyna Misztal specjalistą ds. marketingu i PR w Škoda Polska
 
Jasna Strona managementem Myslovitz
 
Technologie  
 
RIM przyjmuje aplikacje dla BlackBerry 10
 
OnLive było warte niecałe 5 milionów dolarów
 
Mario Fernandez: Płatności w Polsce coraz bardziej mobilne
 
Samsung Galaxy S III wybrany telefonem roku
 
Gospodarka  
 
Zaległe płatności Polaków przekroczyły 37 mld zł
 
Konsumenci wybierają tańszą energię
 
Zbigniew Jakubas: To nie jest tak, że rynek nieruchomości stanął zupełnie
 
PKN Orlen wyemituje obligacje o wartości 100-200 mln zł
 
Mario Fernandez: Płatności w Polsce coraz bardziej mobilne
 
Za postępowanie podatkowe może zapłacić też podatnik
 
Mali przedsiębiorcy dalej bez VAT?
 
Niezależne firmy chcą zmian w prawie pocztowym
 
Inflacja lubi się powtarzać
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jarosław Gugała wydaje felietony jako książkę ,,Doskonale a nawet gorzej"
 
Cieplak, Glińska, Warlikowski i Jarocki nominowani do teatralnych nagród Feliksy Warszawskie
 
Mamy kontra Jennifer Lopez i jej serial o lesbijkach
 
Zmarł reżyser Jerzy Jarocki
 
Siedem minut z agentem 007 w "Skyfall"
 
Beata Tyszkiewicz i Wiktor Zborowski w "Asterix i Obelix: W służbie Jej Królewskiej Mości"
 
Pink: Try (wideo)
 
Uma Thurman w filmie "Nymphomaniac"
 
Nicolas Cage i Hayden Christensen w filmie "Outcast"
 
Ben Affleck oszustem w filmie "Focus"
 
Blog  
 
Jak budować markę - Paweł Tkaczyk
 
Nasz swawolny konik polny - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wspomnienie o Janie Karskim - Andrzej Bober
 
Powrót na wspólny plac - ks. Artur Stopka
 
O co chodzi Tysonowi ? - Bartosz Konopka
 
Nasz gość  
 
Rodrigo Sobral: Jestem zafascynowany koncepcją collaborative consumption

Na pytania odpowiada Rodrigo Sobral, dyrektor kreatywny firmy postprodukcyjnej The Mill. więcej

 
Tomasz Lis, redaktor naczelny ,,Newsweek Polska"
 
Riccardo Giraldi: ,,Internet of Things" zaczyna się ,,dziać" i za chwilę eksploduje
 
Kwestionariusz  
 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Ivan Hernandez, strategic development officer CEE w MSLGroup Poland. więcej

 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja
 
Katarzyna Kępka: Najwięcej zarobiłam... na stojąco
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Senior Account Manager
 
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.
 
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE
 
DYREKTOR TV ONLINE
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
 
Redaktor działu Orange Ekspert
 
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów
 
Strateg Manager
 
Account Manager
 
Reporter
 
Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl