|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 16 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nowy ,,Przekrój" pod lupą branży
W poniedziałek na rynku zadebiutował odświeżony „Przekrój” (Presspublica) kierowany przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. Tytuł dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in. Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica i Katarzyna Kozłowska.
więcej
|
|
Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej
W III kwartale 2012 r. Radio ZET miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki znacząco poprawiły Jedynka, Trójka i Eska Rock.
więcej
|
|
Groupon, Gruper i HappyDay tracą użytkowników. Koniec boomu na zakupy grupowe?
W ostatnich miesiącach Groupon.pl stracił 1,5 mln użytkowników, Gruper.pl - 400 tys., a HappyDay.pl - 100 tys. Przedstawiciele serwisów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklarują jednak, że ich obroty się nie zmniejszyły.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Przekrój" na stałe z 84 stronami. Do końca 2013 roku sprzedaż ma się podwoić
Tygodnik „Przekrój” będzie na stałe ukazywał się w objętości 84 stron, przy czym jego cena się nie zmieni. Presspublica zakłada, że do końca przyszłego roku sprzedaż pisma ma wzrosnąć do 40 tys. egz.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza" traci czytelników, w górę tylko ,,Sport"
Tylko „Sport” zanotował w okresie od marca do sierpnia br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników względem analogicznego okresu ub.r. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”.
więcej |
|
,,Ja to mam szczęście 2" ogląda tylko 700 tys. widzów w TVP2
Tylko 700 tys. widzów śledziło pierwsze cztery odcinki drugiej serii „Ja to mam szczęście”, pokazywane m.in. w paśmie „Wiadomości” TVP1. Dwójka w czasie emisji serialu zdecydowanie przegrywa z konkurencją.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Cięcia w TVN24: zwolnienia pracowników, obniżki dla operatorów
Reporterki Joanna Komolka i Aleksandra Chalimoniuk oraz grupa researcherów zostali zwolnieni z TVN24 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie wprowadzono nowy system organizacji pracy operatorów.
więcej
|
Branża: ,,Harper's Bazaar" ładnie wygląda, ale będzie niszowy
Hearst-Marquard Publishing wydał w tym tygodniu pilotażowy numer polskiej edycji „Harper's Bazaar”. Magazyn specjalnie dla Wirtualnemedia.pl ocenili Monika Krokiewicz, Małgorzata Domagalik, Anna Jurgaś i Marek Knap.
więcej
|
,,Harper's Bazaar" już w Polsce. Ponad 100 stron z reklamami
|
Effie 2012 bez Grand Prix. Najwięcej nagród dla MEC, Mediacomu, Caratu i DDB
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Ja to mam szczęście 2" ogląda tylko 700 tys. widzów w TVP2
Tylko 700 tys. widzów śledziło pierwsze cztery odcinki drugiej serii „Ja to mam szczęście”, pokazywane m.in. w paśmie „Wiadomości” TVP1. Dwójka w czasie emisji serialu zdecydowanie przegrywa z konkurencją.
więcej
|
|
TVN umacnia się na pozycji lidera, TVN24 wyprzedziła TVP Info
W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Cennik TVP na listopad: reklamy przy ,,M jak miłość" za 107,6 tys. zł
W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w niedzielnym paśmie miedzy „Wiadomościami” a „Sportem”.
więcej
|
|
3,7 mln widzów skoku ze stratosfery. TVN24 absolutnym liderem rynku (wideo)
3,7 mln osób oglądało w niedzielę w TVN24 kulminacyjną część transmisji ze skoku ze stratosfery Felixa Baumgartnera. To rekordowa oglądalność w historii stacji, która zapewniła jej wygraną ze wszystkimi kanałami w Polsce.
więcej
|
|
TVN Style z rekordowym wynikiem, zyskuje Domo+
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało najwyższy miesięczny udział w swojej historii. Największy wzrost dotyczył jednak kanału Domo+, z kolei znów najwięcej stracił Fashion.
więcej
|
|
Problemy finansowe TVP. MSP oczekuje realizacji programu naprawczego
Resort skarbu oczekuje od zarządu TVP realizacji programu naprawczego oraz restrukturyzacji kosztowej spółki - poinformował wiceminister skarbu Rafał Baniak.
więcej
|
|
Polsat Sport News z reklamami od listopada
Od 1 listopada br. na antenie naziemnego kanału Polsat Sport News będą emitowane reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie Polsat Media.
więcej
|
|
Mecz Polska-RPA: 3,4 mln widzów w TVP1, 370 tys. w Polsacie Sport
3,8 mln widzów oglądało mecz towarzyski w piłce nożnej Polska - RPA. Zdecydowana większość osób wybrała transmisję w ogólnodostępnej TVP1, ale co dziesiąty widz zdecydował się na oglądanie relacji w Polsacie Sport.
więcej
|
|
Vectra w internecie oferuje już 25 kanałów
Kolejne 10 stacji dołączyło do usługi TVonline Vectry, która pozwala na oglądanie kanałów telewizyjnych w komputerze lub na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
Film "Lego Star Wars: The Empire Strikes Out" w Cartoon Network (wideo)
27 października br. Cartoon Network pokaże film “Lego Star Wars: The Empire Strikes Out”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej
W III kwartale 2012 r. Radio ZET miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki znacząco poprawiły Jedynka, Trójka i Eska Rock.
więcej
|
|
Radio TOK FM w kampanii wita się z nowymi miastami
W prasie, internecie, na outdoorze, w kinach i telewizji rusza kampania reklamowa Radia TOK FM, promująca rozpoczęcie nadawania programu w siedmiu nowych miastach. Akcję we współpracy z nadawcą przygotowała agencja BrandStorm ICOM.
więcej
|
|
Polskie Radio Kielce wyprzedziło Radio ZET, Jedynka w dół
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie świętokrzyskim.
więcej
|
|
RMF FM najpopularniejsze w województwie warmińsko-mazurskim
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec - sierpień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie warmińsko-mazurskim.
więcej
|
|
Nie żyje Janusz Winiarski, prezes Radia Lublin
Zmarł Janusz Winiarski dziennikarz, redaktor naczelny, prezes Radia Lublin - poinformowało Polskie Radio. Miał 80 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik TVP na listopad: reklamy przy ,,M jak miłość" za 107,6 tys. zł
W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w niedzielnym paśmie miedzy „Wiadomościami” a „Sportem”.
więcej
|
|
Serce i Rozum wyśmiewają ,,francuskiego" Kota Netii w viralu Orange (wideo)
W internecie pojawił się kolejny viral Orange z Sercem i Rozumem parodiujący reklamę Netii. Spot przygotowała agencja Lemon Sky.
więcej
|
|
Brad Pitt twarzą Chanel No. 5 (wideo)
Właśnie ruszyła kampania perfum Chanel No. 5, których twarzą został amerykański aktor Brad Pitt.
więcej
|
|
Tomasz Kot rapuje w najnowszej reklamie Netii (wideo)
Wczoraj rusza nowa odsłona kampania reklamowa Telewizji Osobistej w Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Polsat Sport News z reklamami od listopada
Od 1 listopada br. na antenie naziemnego kanału Polsat Sport News będą emitowane reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie Polsat Media.
więcej
|
|
,,Pyszne pierogi - palce lizać!" w kampanii pierogów Pudliszki (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa pierogów chłodzonych marki Pudliszki (HJ Heinz). Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Faringosept ,,przypomina się na ból gardła" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa leku na ból gardła Faringosept produkowanego przez Ranbaxy. Akcję przygotowały firmy GTO Communications, Film Produkcja i Easy Media.
więcej
|
|
,,Zrób rakowi wspak" - ING Życie reklamuje ubezpieczenie od nowotworu (wideo)
W telewizji, internecie, BTL-u i na outdoorze trwa kampania ING Życie reklamująca ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Grupa Walk łączy Fabrykę Pomysłów i Walk Field w Walk Promotion
Grupa Walk przejęła agencję reklamową Fabryka Pomysłów, zmieniając jej nazwę na Walk Promotion i specjalizację na field i shopper marketing. Działaniami Walk Promotion będzie kierować Marta Kulcak-Boryń.
więcej
|
|
Windows Reimagined: Microsoft reklamuje Windows 8 (wideo)
Microsoft opublikował pierwszy spot telewizyjny, reklamujący system operacyjny Windows 8. Hasłem reklamy jest „Windows Reimagined”.
więcej
|
|
Guerrilla gardening w reklamie marki Calzedonia (wideo)
W najnowszym spocie reklamowym włoskiej marki Calzedonia, który można od 14 października oglądać w TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych, firma chce pokazać jak ważna jest dbałość o środowisko naturalne i nasze otoczenie.
więcej
|
|
Maspex z platformą ,,Sprzedajemy Razem" od Hand Made
Maspex uruchomił program partnerski „Sprzedajemy Razem” skierowany do właścicieli i pracowników sklepów. Jego strategię i kreację oraz odsłonę internetową przygotowała agencja Hand Made.
więcej
|
|
MG home - nowa marka Magdy Gessler
Magda Gessler stworzyła markę MG home. Za stworzenie sklepu internetowego oraz realizację kampanii sprzedażowej marki odpowiada Divante.
więcej
|
|
Universal McCann dla Komisji Europejskiej
Oferta Universal McCann zwyciężyła w przetargu na planowanie i zakup mediów kampanii Komisji Europejskiej.
więcej
|
|
Rodzina Serenado w reklamach serów żółtych Serenada (wideo)
15 października rozpoczęła się kampania serów marki Serenada z portfolio firmy Spomlek. W ramach akcji przygotowano pięć spotów internetowych.
więcej
|
|
"Igraj z Drosedem" - wycieczka za 6000 zł do wygrania w konkursie Drosed
Pod hasłem "Igraj z Drosedem" ruszył skierowany do konsumentów konkurs produkującej wędliny drobiowe firmy Drosed.
więcej
|
|
Sensis dla Red Bull Polska na Facebooku
Firma Red Bull Polska wybrała agencję Sensis do obsługi swojego profilu na Facebooku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowy ,,Przekrój" pod lupą branży
W poniedziałek na rynku zadebiutował odświeżony „Przekrój” (Presspublica) kierowany przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. Tytuł dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in. Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica i Katarzyna Kozłowska.
więcej
|
|
,,Przekrój" na stałe z 84 stronami. Do końca 2013 roku sprzedaż ma się podwoić
Tygodnik „Przekrój” będzie na stałe ukazywał się w objętości 84 stron, przy czym jego cena się nie zmieni. Presspublica zakłada, że do końca przyszłego roku sprzedaż pisma ma wzrosnąć do 40 tys. egz.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" traci czytelników, w górę tylko ,,Sport"
Tylko „Sport” zanotował w okresie od marca do sierpnia br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników względem analogicznego okresu ub.r. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Marcin Górecki naczelnym ,,Stuffa" za Marcina Prokopa
Marcin Górecki objął funkcję redaktora naczelnego miesięcznika o gadżetach „Stuff” (Ginza Media Group). Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa, który odszedł z wydawnictwa.
więcej
|
|
Róże ,,Gali" znów bez transmisji w telewizji
Ceremonia rozdania Róż „Gali”, nagród przyznawanych przez „Galę” (G+J Polska), w tym roku nie będzie transmitowana w telewizji. - Nie udało nam się porozumieć z TVP w sprawie terminu ceremonii - mówi nam Lidia Sofuł, szef projektów specjalnych w G+J.
więcej
|
|
Odświeżone ,,Party" z Małgorzatą Rozenek i Katarzyną Cichopek
W poniedziałek 15 października br. ukazał się urodzinowy numer magazynu „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Od tego wydania tytuł zyskał nową szatę graficzną i rubryki. Na łamach nowością są cykle Małgorzaty Rozenek i Katarzyny Cichopek.
więcej
|
|
,,Fakt" wydaje ,,Piosenki dla dzieci"
We wtorek 16 października br. ukaże się nowa książeczka z serii „Fakt Dzieciom” (Ringier Axel Springer Polska) zatytułowana „Piosenki dla dzieci”. Wraz z nią w sprzedaży będzie płyta CD z najbardziej znanymi utworami dla najmłodszych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Groupon, Gruper i HappyDay tracą użytkowników. Koniec boomu na zakupy grupowe?
W ostatnich miesiącach Groupon.pl stracił 1,5 mln użytkowników, Gruper.pl - 400 tys., a HappyDay.pl - 100 tys. Przedstawiciele serwisów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklarują jednak, że ich obroty się nie zmniejszyły.
więcej
|
|
Felix Baumgartner z rekordem na YouTube
Projekt Red Bull Stratos, zwieńczony skokiem ze spadochronem Feliksa Baumgartnera z prawie 40 kilometrów, przyniósł też rekord na YouTube. Transmisję na żywo z wyczynu skoczka oglądało w multimedialnym serwisie Google 8 milionów osób.
więcej
|
|
Konsumenci stawiają na chmurę. 1,3 mld użytkowników w 2017 r.
Na koniec czerwca liczba osobistych subskrypcji w internetowych serwisach pozwalających na magazynowanie danych sięgnęła 75 proc. poziomu prognozowanego na cały bieżący rok.
więcej
|
|
Rusza Xbox Music. Jakie ceny? (wideo)
Jutro startuje nowa platforma cyfrowej dystrybucji muzyki Microsoftu - Xbox Music. Na początku dostępna będzie tylko dla posiadaczy konsol Xbox 360, ale jeszcze w tym miesiącu zostanie uruchomiona na innych platformach.
więcej
|
|
Artystyczna gra Contre Jour dostępna w przeglądarce Internet Explorer (wideo)
Contre Jour, artystyczna gra logiczno-zręcznościowa znana z iOS oraz Windows Phone, została udostępniona przez Microsoft za darmo w wersji przeglądarkowej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|