|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 25 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nadchodzi ,,Grazia". Bauer idzie na starcie z ,,Vivą" i ,,Galą"
Pod koniec listopada br. ukaże się polska edycja magazynu people „Grazia” - Będziemy ją pozycjonować w segmencie premium obok „Vivy!” i „Gali” - zapowiada Monika Krokiewicz, wydawca „Grazii”. Tytuł wesprze kampania o wartości 4 mln zł.
więcej
|
|
Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja
- Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyr. marketingu sieci Play.
więcej
|
|
Wydawnictwo Bauer postawi na tablety
Wydawnictwo Bauer może już w przyszłym roku udostępnić wersje swoich magazynów na tablety - zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Woźniak, prezes Grupy Bauer Media.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie będzie zmian terminów wyłączenia analogowych nadajników tv
Nie są planowane zmiany terminów wyłączeń nadajników analogowej telewizji. Do gospodarstw domowych w rejonach, gdzie stanie się to w listopadzie br., rozesłano listy ze stosownymi informacjami - zapowiedziała wczoraj wiceszefowa MAC Małgorzata Olszewska.
więcej |
|
Politycy PiS hitem u Bogdana Rymanowskiego, ,,Jeden na jeden" ma 180 tys. widzów
Nowy sezon programu Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” ogląda w TVN24 ponad 180 tys. widzów. Stacja w paśmie jego emisji ma mniej widzów niż rok wcześniej, ale i tak wygrywa walkę o widza z innymi kanałami newsowymi.
więcej |
|
Pinterest i infografiki - niedocenione narzędzie marketingowe?
Oto kilka faktów: Polacy nie czytają książek, nie czytają już nawet artykułów w sieci. Tymczasem ilość informacji, która dociera do nas jest coraz większa. Zachód już dawno przyzwyczaił się do tego, że infografika i zdjęcia są skutecznym sposobem przekazywania informacji oraz źródłem linków i ruchu, a Pinterest stał się standardem w kampaniach zarówno brandingowych, jak i sprzedażowych.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nikon, Palikot i Orange też ,,wpadli" na Facebooku. Jak temu zapobiegać?
Niefortunne wpisy na Facebooku, jak ten zeszłotygodniowy na profilu Play, pojawiły się wcześniej m.in. na fanpage’ach m.in. Nikona, Palikota, Orange i Decathlon. Eksperci radzą, jak zapobiegać takim wpadkom.
więcej
|
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?
Reklamodawcy gros swoich budżetów coraz częściej przeznaczają na reklamę tv, radiową i internetową. Czy to oznacza, że reklama w mediach drukowanych jest w odwrocie? O reklamie prasowej rozmawiamy z przedstawicielami branży reklamowej.
więcej
|
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?
|
Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nie będzie zmian terminów wyłączenia analogowych nadajników tv
Nie są planowane zmiany terminów wyłączeń nadajników analogowej telewizji. Do gospodarstw domowych w rejonach, gdzie stanie się to w listopadzie br., rozesłano listy ze stosownymi informacjami - zapowiedziała wczoraj wiceszefowa MAC Małgorzata Olszewska.
więcej
|
|
Politycy PiS hitem u Bogdana Rymanowskiego, ,,Jeden na jeden" ma 180 tys. widzów
Nowy sezon programu Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” ogląda w TVN24 ponad 180 tys. widzów. Stacja w paśmie jego emisji ma mniej widzów niż rok wcześniej, ale i tak wygrywa walkę o widza z innymi kanałami newsowymi.
więcej
|
|
,,Last minute. 24 h chrześcijaństwa na świecie" w nowej książce Szymona Hołowni
Na początku listopada do sprzedaży trafi nowa książka Szymona Hołowni - „Last minute. 24 h chrześcijaństwa na świecie”. Będzie zawierać relacje Hołowni ze spotkań z duchownymi z całego świata.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z własnym komunikatorem ,,Halo"
Cyfrowy Polsat udostępnił własny komunikator internetowy „Halo”, pozwalający na komunikację głosową i tekstową na komputerze oraz na smartfonie. Od 25 października br. mogą z niego korzystać abonenci platformy.
więcej
|
|
,,60 lat TVP!" - nowy cykl ,,Pytania na śniadania"
„Pytanie na śniadanie” przygotowało specjalny cykl tematyczny związany z 60-leciem Telewizji Polskiej. Poprowadzi go reporter porannego magazynu TVP2 Mateusz Szymkowiak.
więcej
|
|
,,Elementary" od listopada na antenie AXN
12 listopada br. na antenie AXN pojawi się nowy serial „Elementary”. Jest to współczesna wersja przygód Sherlocka Holmesa.
więcej
|
|
Druga sezon serialu ,,W garniturach" od listopada na antenie Canal+
15 listopada br. na antenie Canal+ pojawi się pierwszy odcinek drugiej serii serialu „W garniturach”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja
- Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyr. marketingu sieci Play.
więcej
|
|
Kopanie za pocenie w spocie Perspiblocku niezgodne z kodeksem reklamowym (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot telewizyjny suplementu diety Perspiblock (Aflofarm Farmacja Polska), w którym dziewczynka kopie pocącego się mężczyznę, jest szkodliwa społecznie, utrwalając negatywne stereotypy.
więcej
|
|
,,Zjednoczona inteligencja" - Daniel Craig jako James Bond reklamuje Sony (wideo)
Startuje globalna kampania reklamowa sprzętu Sony związana ze „Skyfall”, nowym filmie o Jamesie Bondzie. Akcję przygotowały firmy Wieden+Kennedy i RSA Films, a jej adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Walk Creative.
więcej
|
|
Klif stawia na modę - nowy wizerunek i kampania
Warszawskie centrum handlowe Klif wprowadza nową identyfikację, opartą na haśle „Klif. Dom mody”. Przygotowała ją agencja Mamastudio, a wspierają działania reklamowe w prasie i na outdoorze.
więcej
|
|
"Nie uwierzysz, co potrafisz" w kampanii Samsung Galaxy Note II (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca smartfon Samsung Galaxy Note II. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Cheil, Starcom i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
,,Now Playing" w jesiennej kampanii Converse
Ruszyła kampania reklamowa butów Converse z zamszowej i skórzanej linii. Akcję przygotowała dystrybuująca je firma AmerSport Group wspólnie z domem mediowym PRO Media House.
więcej
|
|
Credit Agricole reklamuje Limit Remontowy
Credit Agricole Bank Polski wprowadził do swojej oferty kredyt Limit Remontowy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Nestpoint i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nadchodzi ,,Grazia". Bauer idzie na starcie z ,,Vivą" i ,,Galą"
Pod koniec listopada br. ukaże się polska edycja magazynu people „Grazia” - Będziemy ją pozycjonować w segmencie premium obok „Vivy!” i „Gali” - zapowiada Monika Krokiewicz, wydawca „Grazii”. Tytuł wesprze kampania o wartości 4 mln zł.
więcej
|
|
Wydawnictwo Bauer postawi na tablety
Wydawnictwo Bauer może już w przyszłym roku udostępnić wersje swoich magazynów na tablety - zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Woźniak, prezes Grupy Bauer Media.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" nowym liderem wśród pism dziecięcych
W lipcu br. w segmencie miesięczników dla dzieci na pozycję lidera sprzedaży awansowało pismo „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Większość magazynów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Czarodziejki Witch”.
więcej
|
|
Burda wchodzi w e-commerce, kupiła udziały w Showroomie
Wydawnictwo Burda International kupiło 25 proc. udziałów w platformie e-commerce Showroom, sprzedającej kolekcje młodych polskich projektantów.
więcej
|
|
,,Własny Biznes Franchising" wchodzi do Czech i na Ukrainę
Profit System, wydawca miesięcznika o zakładaniu i prowadzeniu firmy „Własny Biznes Franchising”, wydał czeską i ukraińską wersję tego magazynu. Ukazują się one jako kwartalniki.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer wydaje ,,Auto Świat Classic"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska wprowadziło na rynek magazyn „Auto Świat Classic” będący wydaniem specjalnym tygodnika „Auto Świat”. Pismo poświęcone jest samochodom klasycznym, zarówno young-, jak i oldtimerom.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pinterest i infografiki - niedocenione narzędzie marketingowe?
Oto kilka faktów: Polacy nie czytają książek, nie czytają już nawet artykułów w sieci. Tymczasem ilość informacji, która dociera do nas jest coraz większa. Zachód już dawno przyzwyczaił się do tego, że infografika i zdjęcia są skutecznym sposobem przekazywania informacji oraz źródłem linków i ruchu, a Pinterest stał się standardem w kampaniach zarówno brandingowych, jak i sprzedażowych.
więcej
|
|
Ulga internetowa zostaje, ale tylko dla nielicznych
Sejm przyjął wczoraj poprawki Senatu do nowelizacji ustawy o PIT, w tym propozycję przywracającą ulgę internetową. Z ulgi będą mogli korzystać podatnicy, którzy w latach 2005-2011 nie dokonali tego odliczenia lub pierwszy raz zrobią to w 2012 r.
więcej
|
|
Akcje Facebooka ostro do góry
Z dużym entuzjazmem Wall Street przyjęło wyniki finansowe Facebooka za trzeci kwartał bieżącego roku. Wczoraj akcje firmy zyskały 20 procent.
więcej
|
|
YouTube zmienia wygląd?
Nieco odmieniony interfejs dla serwisu YouTube jest testowany przez Google. Ma bardziej przypominać wyglądem platformę społecznościowa Google+.
więcej
|
|
Maciej Wyszyński szefem grupy roboczej RTB przy IAB Polska
Maciej Wyszyński, managing director CEE w sociomantic labs, został szefem grupy roboczej RTB, powołanej niedawno przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
więcej
|
|
Kamil Brzeziński udziałowcem i w zarządzie Redexperts
Kamil Brzeziński został udziałowcem, członkiem zarządu i chief technical officerem firmy Redexperts. Poprzednio Brzeziński kierował działem mobile w Grupie Allegro.
więcej
|
|
Facebook ciągle traci, ale rosną przychody z wersji mobilnej
Facebook zaprezentował wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku. Internetowy gigant zanotował w tym czasie 1,26 miliarda dolarów przychodu, ale i poniósł stratę w wysokości 59 milionów dolarów.
więcej
|
|
Google fotografuje Wielki Kanion (wideo)
Już wkrótce w serwisie Google Maps, dzięki funkcji Street View, będzie można z bliska obejrzeć Wielki Kanion Kolorado.
więcej
|
|
Test Świadomego Rodzica można zrobić w internecie
Test Świadomego Rodzica, który ma pomóc wskazać kierunki wychowania i budowania relacji z dziećmi od środy można zrobić na stronie internetowej Fundacji Rodzice Przyszłości. O projekcie poinformowano na konferencji prasowej w Warszawie.
więcej
|
|
MCI Management inwestuje w rosyjski rynek e-commerce. 12 mln euro dla KupiVIP
MCI Management zainwestował ok. 12 mln euro w Blacksquare Investments Limited (KupiVip Holding), największego gracza w segmencie fashion e-commerce w Rosji.
więcej
|
|
Xevin Investments, Goldenline.pl i inni inwestują 500 tys. zł w Skubacz.pl
Skubacz.pl, serwis do zamawiania pizzy online, pozyskał 500 tys. zł finansowania od funduszu Xevin Investments i inwestorów indywidualnych, m.in. założycieli Goldenline.pl i Zadane.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|