|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 26 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nadchodzi ,,Grazia". Bauer idzie na starcie z ,,Vivą" i ,,Galą"
Pod koniec listopada br. ukaże się polska edycja magazynu people „Grazia” - Będziemy ją pozycjonować w segmencie premium obok „Vivy!” i „Gali” - zapowiada Monika Krokiewicz, wydawca „Grazii”. Tytuł wesprze kampania o wartości 4 mln zł.
więcej
|
Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja
- Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyr. marketingu sieci Play.
więcej
|
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?
|
,,Polityka" lepsza od ,,Newsweeka" i ,,Uważam Rze". Ostro w dół "Przekrój" i ,,Wprost"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cyfrowy Polsat liczy na internet, cyfryzację oraz fuzję Cyfry+ i n
Cyfrowy Polsatu chce pozyskiwać nowych klientów dzięki usłudze internetowej, przy okazji cyfryzacji naziemnej telewizji cyfrowej oraz wśród byłych abonentów łączących się platform Cyfra+ i n - zapowiada Dominik Libicki, prezes platformy.
więcej
|
|
Beata Tadla zadebiutuje w ,,Wiadomościach" w dniu wyborów w USA
Beata Tadla po raz pierwszy poprowadzi „Wiadomości” TVP1 we wtorek 6 listopada br. Będzie razem z Piotrem Kraśką gospodynią specjalnego wydania poświęconego wyborom prezydenckich w USA - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Polski turniej wypieków" Marty Grycan hitem TLC
Prowadzony przez Martę Grycan i Piotra Gąsowskiego „Polski turniej wypieków” po trzech pierwszych odcinkach przyciąga do TLC średnio 175 tys. widzów. To więcej niż osiągają w tym czasie główni konkurenci stacji, a udział programu jest wyższy od jej średniego wyniku.
więcej
|
|
Liga Mistrzów: 2,74 mln widzów w TVP1, 33 tys. w nSport HD
Mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów na antenie TVP1 ogląda 2,74 mln widzów, czyli o ponad milion widzów więcej niż spotkania emitowane rok temu w Polsacie. Z kolei na antenie tematycznego kanału nSport HD rozgrywki gromadzą 33 tys. widzów.
więcej
|
|
Rusza ,,Internetowy Teatr TVP dla szkół"
Telewizja Polska rusza z projektem „Internetowy Teatr TVP dla szkół”, w ramach którego uczniowie szkół podstawowych obejrzeć będą mogli w internecie spektakle teatralne na żywo.
więcej
|
|
Zmiany w LTE Cyfrowego Polsatu: prędkość do 150 Mb/s, większe pakiety, niższe ceny
Cyfrowy Polsat od 30 października br. oferować będzie internet LTE z prędkością do 150 Mb/. Platforma odświeży też wtedy ofertę operatora. Będą większe pakiety danych w niższej cenie, dodatkowe GB w e-sklepie oraz nowy, bardzo szybki modem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spot Alior Banku ,,przerywający blok reklamowy" wprowadzał odbiorców w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy Alior Banku zaczynający się od słów „Pozwoliliśmy sobie na chwilę przerwać blok reklamowy” naruszył kodeks branżowy, ponieważ mógł wprowadzać odbiorców w błąd.
więcej
|
|
Apple reklamuje nowego MacBooka (wideo)
Pojawił się pierwszy spot telewizyjny promujący nowy model 13-calowego laptopa Apple MacBook Pro, wyposażony w ekran klasy Retina.
więcej
|
|
Prudential wchodzi do Polski - z Pronobisem, Brain, Starcomem, Next i Havas PR
Towarzystwo ubezpieczeniowe Prudential w ciągu kilku miesięcy rozpocznie działalność w Polsce. Jego dyrektorem marketingu i komunikacji został Wojciech Pronobis, a za obsługę marketingową będą odpowiadać firmy Brain, Starcom, Next i Havas PR.
więcej
|
|
KFC reklamuje tańszy kubełek frytek
W restauracjach KFC rusza promocja cenowa kubełka frytek. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
,,Moc polskich narzędzi" - Celma z nową identyfikacją
Produkująca elektronarzędzia firma ZEM-EN Celma zmienia swój wizerunek. Odświeżona identyfikacja przedsiębiorstwa jest oparta na logotypie oraz osobnym znaku z hasłem „Moc polskich narzędzi”.
więcej
|
|
,,Make Life Fair" - Bank BPH pokazuje na muralu wpisy z Facebooka (wideo)
Bank BPH przygotował w centrum Warszawy mural z wpisami promującymi pozytywne postawy życiowe i zachowania fair, umieszczonym wcześniej na facebookowym fanpage’u Make Life Fair. Za realizację akcji odpowiada agencja Livebrand.
więcej
|
|
,,Drap nagrody" w loterii Bronchopectu
Pod hasłem „Drap nagrody” trwa loteria promująca suplement diety Bronchopect. Akcję na zlecenie produkującego go Herbapolu Poznań realizują firmy Expansja Advertising i Mediapol.
więcej
|
|
Goldbach Audience zaczyna współpracę z nugg.ad
Goldbach Audience, jedna z trzech linii biznesowych Goldbach Group, rozpoczęła współpracę z nugg.ad. Dotyczy ona obecnie rynku szwajcarskiego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Joanna Góra: nasz ,,Harper's Bazaar" będzie unikalny
- Zdublowana liczba stron reklamowych w stosunku do założeń oraz pozytywny oddźwięk ze strony pań, które otrzymały pilotażowy numer „Harper’s Bazaar” przeszły nasze oczekiwania - mówi w rozmowie z nami Joanna Góra, redaktor naczelna polskiej edycji pisma.
więcej
|
|
Monika Waleńko przeszła z Edipresse do Bauera
Monika Waleńko została kierownikiem segmentu pism kobiecych w Wydawnictwie Bauer. Na tym stanowisku zastąpiła Monikę Borek, która poszła na dłuższe zwolnienie lekarskie.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu+" do końca roku za darmo
„Puls Biznesu”+, uruchomiony w lipcu br. przez Bonnier Business Polska biznesowy dziennik na tablety, z którego korzysta 9 tys. osób, do końca roku pozostanie dla użytkowników bezpłatny.
więcej
|
|
Dwutygodniki poradnikowe: ,,Przyjaciółka" liderem, ,,Naj" trzeci
W lipcu br. wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła liderująca „Przyjaciółka”. Na podium znalazł się odnowiony magazyn „Naj”, który wcześniej był miesięcznikiem.
więcej
|
|
Jan Niedziałek z TVN CNBC dziennikarzem ekonomicznym 2012 r/
Jan Niedziałek z telewizji TVN CNBC otrzymał w czwartek tytuł najlepszego dziennikarza ekonomicznego 2012 r. w X edycji Konkursu im. Władysława Grabskiego organizowanego przez Narodowy Bank Polski.
więcej
|
|
,,Express Ilustrowany" na platformie 3G telewizji Toya
Serwis internetowy ukazującego się w Łodzi "Expressu Ilustrowanego” (Polskapresse) od soboty 27 października br. dostępny będzie w ramach usługi telewizji 3G w sieci kablowej Toya.
więcej
|
|
Listopadowy ,,Glamour" z filmem ,,Wilkołak"
Listopadowy numer miesięcznika „Glamour” (G+J Polska) ukazał się w czwartek 25 października br. Na jego okładce znalazła się aktorka Kirsten Stewart, a do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Wilkołak”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowa narzędzie antyspamowe Google (wideo)
Google udostępniło twórcom stron internetowych narzędzie, dzięki któremu będą oni mogli ignorować niskiej jakości linki prowadzące do ich stron.
więcej
|
|
Efektywne działania w obszarze SEM. Jak dbać o Quality Score
Jest uważany za najważniejszy element w realizacji kampanii AdWords. To od niego zależy, ile kosztują dane słowa kluczowe oraz jak wysoko pojawi się reklama w wyszukiwarce. Dlatego też bez posiadania wiedzy temat funkcjonowania Quality Score trudno w ogóle myśleć o efektywnych działaniach w obszarze SEM.
więcej
|
|
Jak ninja wprowadził Alior Sync w internecie (wideo case study)
Zapraszamy do przeczytania i obejrzenia opisu internetowej kampanii reklamowej wprowadzającej Alior Sync, która zrealizowała agencja Artegence.
więcej
|
|
Od listopada nowa oferta Plus Internet z LTE 150 Mb/s
2 listopada br. sieć komórkowa Plus wprowadzi nową ofertę Plus Internet, w ramach której transmisja danych w technologii LTE będzie możliwa z szybkością do 150 Mb/s. Ponadto pojawią sie większe pakiety danych w niższych cenach, opcja zawarcia umowy na 12 miesięcy i rabaty dla klientów posiadających już inną usługę w Plusie.
więcej
|
|
Midas: połowa Polaków w zasięgu internetu LTE do końca roku
Spółki z Grupy NFI Midas przyspieszają rozbudowę swojej mobilnej sieci internetu z której korzystają Cyfrowy Polsat i Plus. Plan zakłada objęcie prawie 50 proc. populacji Polski zasięgiem internetu w technologii LTE oraz 90 proc. zasięgiem internetu HSPA+.
więcej
|
|
Nowa wersja Skype już dostępna
Skype 6.0 można już pobrać w wersjach dla komputerów osobistych z Windowsem oraz dla Mac OS X.
więcej
|
|
36 polskich firm w rankingu innowacyjności Deloitte. Najwyżej i3D
W tegorocznym rankingu Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazło się 36 podmiotów z Polski, w tym trzy w pierwszej piątce: i3D, Inwestycje.pl i NORIL.
więcej
|
|
Onet uruchamia serwis eLekarze.pl
Ruszył serwis eLekarze.pl (Grupa Onet) umożliwiający odszukanie lekarza odpowiedniej specjalizacji i zarejestrowanie się na wizytę przez internet. Witryna jest też dostępna w wersji mobilnej.
więcej
|
|
"Zgarnij rabat, ogarnij miasto" - Citeam.pl promuje Kup Blisko (wideo)
Citeam.pl rozpoczyna kampanię promującą aplikację "Kup Blisko" pod hasłem "Zgarnij rabat, ogarnij miasto". Usługa została udostępniona także użytkownikom tradycyjnej strony serwisu zakupów grupowych.
więcej
|
|
Wirtualna Polska rusza z eko-serwisem e-commerce
Wirtualna Polska udostępniła serwis eko.wp.pl agregujący oferty produktów ekologicznych z kilkunastu sklepów internetowych. Na stronie znajdują się również artykuły dotyczące ekologii.
więcej
|
|
Internet ważniejszym źródłem wiedzy o zdrowiu niż lekarze i rodzina
Polscy internauci częściej szukają informacji o zdrowiu w sieci niż u lekarzy, rodziny i znajomych. Decyduje o tym szybkość i łatwość dostępu do treści w internecie.
więcej
|
|
GG na Windows 8 już dostępne
GG Network udostępniło wersję komunikatora GG przystosowaną do Windows 8, nowego systemu operacyjnego Microsoftu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|