|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Beata Sadowska nową twarzą Polsat Cafe
Beata Sadowska, była prowadząca „Pytanie na śniadanie” w TVP2, dołączy do grona prezenterów Polsat Cafe. Dziennikarka poprowadzi w stacji magazyn „Zoom na miasto” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rynek o ,,Grazii": Nie wiadomo, czy uda się wchłonąć kolejny tytuł z segmentu people
Eksperci ostrożnie wypowiadają się o planowanym debiucie polskiej „Grazii”. - Dzięki drogiej kampanii początek będzie na pewno dobry, nie wiadomo, czy tytuł utrzyma stabilną pozycję - taka opinia wynika z naszych rozmów z przedstawicielami rynku prasowego.
więcej
|
|
,,Modę na sukces" ogląda już tylko 915 tys. widzów w TVP1
W obecnym sezonie „Modę na sukces”, gromadzącą kiedyś miliony widzów, ogląda w TVP1 tylko 915 tys. osób. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. opera mydlana straciła aż 460 tys. oglądających. Serial daje Jedynce trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Połowa prowadzących zniknie z ,,Dzień dobry TVN"? TVN: ,,Wierutna bzdura"
Telewizja TVN dementuje informacje „Super Expressu”, który napisał, że od stycznia 2013 roku z programu „Dzień dobry TVN” zniknie połowa prowadzących. - To wierutna bzdura - komentuje rzecznik stacji.
więcej |
|
16 mln zł kosztować będzie druga seria ,,Rancza"
ATM Grupa w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy podpisała z Telewizją Polską umowy o wartości 23,766 mln zł. Dotyczyły one produkcji programów telewizyjnych oraz świadczenia usług technicznych na rzecz TVP.
więcej |
|
SDP bez dłuższej kadencji prezesa i zakazu polityki, ale ze zmianami w wyborach
Podczas zjazdu delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich nie zatwierdzono zakazu zakazem łączenia członkostwa we władzach SDP z działalnością w partiach politycznych. Za to wprowadzono zmiany w zasadach wyboru prezesa organizacji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Joanna Góra: nasz ,,Harper's Bazaar" będzie unikalny
- Zdublowana liczba stron reklamowych w stosunku do założeń oraz pozytywny oddźwięk ze strony pań, które otrzymały pilotażowy numer „Harper’s Bazaar” przeszły nasze oczekiwania - mówi w rozmowie z nami Joanna Góra, redaktor naczelna polskiej edycji pisma.
więcej
|
Beata Tadla zadebiutuje w ,,Wiadomościach" w dniu wyborów w USA
Beata Tadla po raz pierwszy poprowadzi „Wiadomości” TVP1 we wtorek 6 listopada br. Będzie razem z Piotrem Kraśką gospodynią specjalnego wydania poświęconego wyborom prezydenckich w USA - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadchodzi ,,Grazia". Bauer idzie na starcie z ,,Vivą" i ,,Galą"
|
Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Beata Sadowska nową twarzą Polsat Cafe
Beata Sadowska, była prowadząca „Pytanie na śniadanie” w TVP2, dołączy do grona prezenterów Polsat Cafe. Dziennikarka poprowadzi w stacji magazyn „Zoom na miasto” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Modę na sukces" ogląda już tylko 915 tys. widzów w TVP1
W obecnym sezonie „Modę na sukces”, gromadzącą kiedyś miliony widzów, ogląda w TVP1 tylko 915 tys. osób. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. opera mydlana straciła aż 460 tys. oglądających. Serial daje Jedynce trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Połowa prowadzących zniknie z ,,Dzień dobry TVN"? TVN: ,,Wierutna bzdura"
Telewizja TVN dementuje informacje „Super Expressu”, który napisał, że od stycznia 2013 roku z programu „Dzień dobry TVN” zniknie połowa prowadzących. - To wierutna bzdura - komentuje rzecznik stacji.
więcej
|
|
16 mln zł kosztować będzie druga seria ,,Rancza"
ATM Grupa w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy podpisała z Telewizją Polską umowy o wartości 23,766 mln zł. Dotyczyły one produkcji programów telewizyjnych oraz świadczenia usług technicznych na rzecz TVP.
więcej
|
|
Program ,,W11 - Wydział Śledczy" stracił 580 tys. widzów, wygrywa tylko z Polsatem
W obecnym sezonie docu-crime „W11 - Wydział Śledczy” ogląda w TVN o 580 tys. mniej widzów niż rok wcześniej. W grupie wszystkich widzów produkcja zajmuje trzecie miejsce w rynku, a w grupie 16-49 - przegrywa ze wszystkimi głównymi konkurentami.
więcej
|
|
TVP i Anita Gargas muszą przeprosić Ryszarda Krauzego
Telewizja Polska i Anita Gargas muszą przeprosić prezesa Prokom Investment Ryszarda Krauzego za podanie w 2007 roku informacji, że łączyło go coś z gangsterem „Nikosiem” - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie.
więcej
|
|
Mariusz Max Kolonko oficjalnie w Superstacji
Mariusz Max Kolonko został współpracownikiem Superstacji. Dziennikarz będzie dla kanału komentował z Nowego Jorku wydarzenia dziejące się w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
Trzecia seria ,,Operacji życie" w TVP1
W połowie listopada br. Jedynka rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu dokumentalnego „Operacja życie” poruszającego temat transplantacji narządów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Grupa TVN przejmuje sprzedaż reklam stacji Viacomu od Atmedia
Od stycznia 2013 roku Grupa TVN zajmie się sprzedażą reklam m.in. w stacjach Viva Polska, MTV Polska i Comedy Central, dotąd obsługiwanych przez Atmedia. To efekt umowy zawartej między TVN Media a Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
Agata Kulesza z mężem, sprzętem i Kondratem w reklamach ING Banku Śląskiego (wideo making of)
Jak przygotowywano ostatnie reklamy ING Banku Śląskiego z udziałem Agaty Kuleszy? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu zdjęciowego.
więcej
|
|
,,Stop umowom śmieciowym" - Syf i Syzyf w kampanii NZSS Solidarność (wideo)
NZSS Solidarność rozpoczyna właściwą odsłonę kampanii protestującej przeciw tzw. umowom śmieciowym. Akcję organizacja przygotowała wspólnie z agencją ClickAd.
więcej
|
|
Nowe hasło i produkty niekawowe w kampanii Tchibo (wideo)
Pod hasłem „Odkryj to właśnie w Tchibo” rozpoczęła się kampania Tchibo reklamująca inne produkty tej marki niż kawa. Akcję przygotowały firmy Jung Von Matt Hamburg Germany, Scholz&Friends Warszawa, Płodni.com, Lemon Sky, Initiative Media i Codemedia.
więcej
|
|
Jazzowa kampania reklamuje jesienno-zimową kolekcję Vistuli (wideo)
W internecie, kinach i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Vistula. Zdjęcia na potrzeby akcji, przygotowanej we własnym zakresie przez Vistula Group, wykonał Ryszard Horowitz.
więcej
|
|
Dzięki urządzeniom mobilnym rosną wydatki reklamodawców na marketing w wyszukiwarkach
Wydatki reklamodawców na marketing w wyszukiwarkach nadal rosną na całym świecie, głównie z powodu rosnącego ruchu generowanego przez użytkowników urządzeń mobilnych, ale koszt kliknięcia (CPC), wskaźniki konwersji i zwrot z inwestycji są różne w przypadku komputerów osobistych, tabletów i smartfonów. Ponadto szybko rośnie zaangażowanie marek na Facebooku, dzięki czemu staje się on cenionym kanałem marketingowym pozwalającym docierać do klientów - wynika z Adobe Digital Index, zawierającego opis sytuacji w branży reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Program Operacyjny Kapitał Ludzki promowany jako wirus (wideo)
Pod hasłem „Wirus POKL - zarażeni wiedzą” ruszyła kampania promująca Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Akcję na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przygotowało konsorcjum Vena Art.
więcej
|
|
Tomasz Gasiński odchodzi z Ambry
Tomasz Gasiński kończy pracę w dziale marketingu Ambry, gdzie pracował przez prawie 5 lat. Decyzję o odejściu uzasadnia chęcią podjęcia kolejnych wyzwań i pracy przy nowych projektach marketingowych.
więcej
|
|
Atmedia i Wirtualna Polska zaczynają współpracę reklamową
Atmedia będą sprzedawać reklamy wideo w serwisach Wirtualnej Polski (m.in. tych należących do sieci reklamowej AdTotal), a Wirtualna Polska - reklamy displayowe na stronach obsługiwanych przez Atmedia.
więcej
|
|
,,List do Mikołaja" w świątecznej loterii zabawek Mattel
Ruszyła bożonarodzeniowa loteria „List do Mikołaja” promująca zabawki marki Mattel. Akcję przygotowała i obsługuje agencja First Line Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rynek o ,,Grazii": Nie wiadomo, czy uda się wchłonąć kolejny tytuł z segmentu people
Eksperci ostrożnie wypowiadają się o planowanym debiucie polskiej „Grazii”. - Dzięki drogiej kampanii początek będzie na pewno dobry, nie wiadomo, czy tytuł utrzyma stabilną pozycję - taka opinia wynika z naszych rozmów z przedstawicielami rynku prasowego.
więcej
|
|
SDP bez dłuższej kadencji prezesa i zakazu polityki, ale ze zmianami w wyborach
Podczas zjazdu delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich nie zatwierdzono zakazu zakazem łączenia członkostwa we władzach SDP z działalnością w partiach politycznych. Za to wprowadzono zmiany w zasadach wyboru prezesa organizacji.
więcej
|
|
Większość pism młodzieżowych traci, zyskuje jedynie ,,Twist"
W lipcu br. prawie wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Jedynym wzrostem w segmencie pochwalić mógł się „Twist”.
więcej
|
|
Druga edycja konkursu dziennikarskiego im. Krystyny Bochenek
Ruszyła druga edycja Ogólnopolskiego Konkursu Dziennikarskiego im. Krystyny Bochenek. Zgłoszenia będą przyjmowane do końca roku. Na autora najciekawszej publikacji o sprawach woj. śląskiego czeka 50 tys. zł nagrody. Jej fundatorem jest marszałek województwa.
więcej
|
|
Ewa Stankiewicz z nagrodą im. Jacka Maziarskiego. "Za heroiczną walkę o wolność słowa" (wideo)
Reżyserka i liderka "Solidarnych 2010" Ewa Stankiewicz została w piątek laureatką trzeciej edycji nagrody im. Jacka Maziarskiego.
więcej
|
|
Każdy może być na okładce ,,Wprost"
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) z okazji swoich 30. urodzin przygotował specjalną aplikację dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów, za pomocą której mogą oni przygotować własne okładki magazynu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|