|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wirtualna Polska warta 450 mln zł. Kupi Agora, Murator lub ktoś z zagranicy, Polsat niezainteresowany
Wystawiona na sprzedaż przez TP SA Wirtualna Polska jest wyceniana przez analityków na ok. 500 mln zł. Wśród potencjalnych zainteresowanych kupnem portalu wymieniane są Agora i Murator oraz spółki zagraniczne.
więcej |
|
Miesięczniki luksusowe: ,,Sukces" stracił połowę czytelników, zyskuje ,,Elle"
W październiku 2012 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl", a najbardziej na plusie miesiąc zakończyło „Elle".
więcej |
|
,,Prawdziwe życie" codziennie w TVP1
Pod koniec stycznia br. na antenę Jedynki trafi cykl reportażowy „Prawdziwe życie”. Zaprezentowane zostaną w nim sensacyjne i kryminalne historie, które zdarzyły się prawdziwym ludziom i odbiły się szerokim echem w kraju.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polskie programy wiosną w Religia.tv. ,,Sami się finansujemy"
Grupa ITI nie wspiera już finansowo kanału Religia.tv, ale stacja nie rezygnuje z produkcji własnych programów. Wiosną na antenie może być ich pięć. - Finansujemy je ze środków, które udaje nam się pozyskać - mówi nam Kazimierz Sowa, dyrektor Religia.tv.
więcej
|
|
,,Prawdziwe życie" codziennie w TVP1
Pod koniec stycznia br. na antenę Jedynki trafi cykl reportażowy „Prawdziwe życie”. Zaprezentowane zostaną w nim sensacyjne i kryminalne historie, które zdarzyły się prawdziwym ludziom i odbiły się szerokim echem w kraju.
więcej
|
|
180 wniosków o ściganie piratów telewizyjnych
Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych Sygnał w ub.r. złożyło 180 wniosków o ściganie sprawców tzw. sharingu internetowego, czyli nielegalnej dystrybucji sygnału poprzez sieć internetową.
więcej
|
|
Teatr TV: do wakacji cztery premiery, jedna na żywo
Do czerwca br. w Teatrze Telewizji TVP1 zostaną pokazane cztery premierowe spektakle, w tym nowa wersja "Moralności Pani Dulskiej". Będzie wśród nich jedno przedstawienie nadawane na żywo. Szef TVP1 szuka jednak wsparcia finansowego dla kolejnych spektakli.
więcej
|
|
Discovery liderem wśród kanałów dokumentalnych, dużo spadek CBS Reality
W grudniu 2012 roku wśród kanałów dokumentalnych na pozycji lidera oglądalności utrzymał się Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja BBC Knowledge, z kolei najwięcej stracił kanał CBS Reality.
więcej
|
|
TVP spotami z ,,Hydrozagadką" zachęca do płacenia abonamentu (wideo)
Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny za cały rok. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”.
więcej
|
|
Dwójka stawia na koncerty, emisja w o północy w soboty
TVP2 wprowadza na antenę nowe pasmo muzyczne, w którym nadawane będą koncerty polskich i zagranicznych gwiazd. Umieszczone zostanie ono w ramówce w soboty o północy.
więcej
|
|
FOX Life promuje dziewiąty sezon "Chirurgów"
Kanał FOX Life rozpoczął emisję dziewiątego sezonu serialu "Chirurdzy". Wspierają ją działania promocyjne obejmują telewizję, radio i prasę.
więcej
|
|
Czwarty sezon serialu ,,Sanctuary" w AXN Spin
22 stycznia 2013 roku kanał AXN Spin rozpocznie emisją czwartej serii serialu „Sanctuary”. Jest to już ostatni sezon produkcji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Andrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym
- Wierzę, że w perspektywie kilku lat udział outdooru w torcie reklamowym w naszym kraju wzrośnie do około 10 procent - mówi w rozmowie z nami Andrzej Magdziak, prezes zarządu Grupy Ströer w Polsce.
więcej
|
|
Polska reklama skurczy się w tym roku o 5-10 proc. (analiza)
Wartość polskiego rynku reklamowego będzie w br. o 5-10 proc. niższa niż w 2012 - prognozują analitycy z czołowych domów mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. Najbardziej straci prasa, a jako jedyny wyraźnie zyska internet.
więcej
|
|
Poczta Polska: kartki z internetu przez neoKartka.pl, Grzegorz Halama w reklamach (wideo)
Poczta Polska udostępniła usługę neoKartka.pl pozwalającą zlecać przez internet wysłanie papierowych kartek pocztowych. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Grzegorza Halamy.
więcej
|
|
Serce i Rozum na komendzie reklamują 100 sposobów na zaoszczędzenie w Orange (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty wyprzedażowej Orange w taryfach Neostrada i FunPack HD. Reklamy, w których występują Serce i Rozum, przygotowały agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC.
więcej
|
|
TVP spotami z ,,Hydrozagadką" zachęca do płacenia abonamentu (wideo)
Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny za cały rok. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”.
więcej
|
|
Kucharz despota reklamuje tabletki do zmywarek Ludwik (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa wprowadzonych właśnie do sprzedaży przez Inco-Veritas tabletek do zmywarek Ludwik. Akcję przygotowały Mather Communications i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Drutex promuje okno Iglo Energy. "Zatrzymaj ciepło w swoim domu"
Pod hasłem "Zatrzymaj ciepło w swoim domu" ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Drutex, która promuje okno Iglo Energy. Akcja, która potrwa dwa miesiące, obejmuje telewizję, internet, prasę i radio.
więcej
|
|
Decathlon reklamuje sprzęt na ferie (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i na outdoorze staruje kampania reklamowa sprzętu narciarskiego dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Sportpartner, Antyradio, Garmont i PanMedia Western.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zmienia nazwę na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Nadzwyczajne zebranie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego podjęło decyzję o zmianie nazwy organizacji na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
więcej
|
|
Nośniki In-Store Media w sklepach Kaufland
Nośniki reklamowe In-Store Media pojawiły się w hipermarketach Kaufland. Wcześniej były już obecne w sieciach Carrefour i Tesco.
więcej
|
|
Reklamy w AXN Spin, brokerem Atmedia
Młodzieżowy kanał AXN Spin rozpoczął emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiada firma Atmedia.
więcej
|
|
Ruszyła agencja eventowo-ambientowa Freshly Baked Ideas
Pod koniec ub.r. działalność rozpoczęła agencja Freshly Baked Ideas specjalizująca się w realizacji aventów i działań ambientowych. Firmą kierują Magdalena Wiśniewska i Karolina Grzybowska.
więcej
|
|
Magda Pachulska w El Padre
Magda Pachulska dołączyła do zespołu agencji El Padre, obejmując stanowisko event managera.
więcej
|
|
Tomasz Buk dyrektorem marketingu i sprzedaży w ABC Data
Tomasz Buk objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży działu hardware w ABC Data - odpowiada za promocję wiodących marek z portfolio tego dystrybutora.
więcej
|
|
Dariusz Deszczka: z Carsberga do Sodexo
Dariusz Deszczka objął stanowisko category managera segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Motivation Solutions.
więcej
|
|
Michał Kwaśniewski w Multikino Media
W styczniu do spółki Multikino Media dołączył Michał Kwaśniewski, który objął stanowisko sales managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Miesięczniki luksusowe: ,,Sukces" stracił połowę czytelników, zyskuje ,,Elle"
W październiku 2012 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl", a najbardziej na plusie miesiąc zakończyło „Elle".
więcej
|
|
,,Grazia" podrożała do 2,99 zł. Kosztuje tyle co ,,Viva!"
Od czwartego wydania, które dziś trafiło na rynek, dwutygodnik „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) kosztuje 2,99 zł. - To cena pełnowartościowa, regularna, adekwatna do pozycjonowania tytułu w segmencie - mówi nam Monika Krokiewicz, wydawca magazynu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska warta 450 mln zł. Kupi Agora, Murator lub ktoś z zagranicy, Polsat niezainteresowany
Wystawiona na sprzedaż przez TP SA Wirtualna Polska jest wyceniana przez analityków na ok. 500 mln zł. Wśród potencjalnych zainteresowanych kupnem portalu wymieniane są Agora i Murator oraz spółki zagraniczne.
więcej
|
|
Jak Google wspiera e-commerce
54% zapytań w wyszukiwarce tego giganta z Mountain View składa się z więcej aniżeli trzech słów. Codziennie 20% pojawiających się zapytań to nowe zapytania. Ponadto, według Google’a, 70% reklam AdWords nie ma dobrze dopasowanych słów kluczowych. Z tych powyższych powodów uruchomił on jakiś czas temu funkcję Dynamic Search Ads (DSA).
więcej
|
|
Reklama w internecie - wydatki rosną, skuteczność spada
Internet ma się dobrze, a wręcz rewelacyjnie. Wydawać by się mogło, że nie może być inaczej z rynkiem reklamy w sieci. Wydatki na działania marketingowe on-line rosną. Stosowane są różne formy promowania się w sieci, aktywnie eksploatowane różne kanały. Marketerzy i agencje reklamowe błyskawicznie adaptują nowe technologie umożliwiające dotarcie do konsumenta - pisze Piotr Wójcicki z agencji Buzz Media.
więcej
|
|
Poczta Polska: kartki z internetu przez neoKartka.pl, Grzegorz Halama w reklamach (wideo)
Poczta Polska udostępniła usługę neoKartka.pl pozwalającą zlecać przez internet wysłanie papierowych kartek pocztowych. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Grzegorza Halamy.
więcej
|
|
Najpopularniejsze marki 2012 roku na Facebooku
Blog Ignite Social Media przygotował kolejną edycję rankingu 50 marek, które w danym roku cieszyły się największą popularnością na Facebooku. Tak jak i poprzednio, w 2012 roku wygrał... sam Facebook.
więcej
|
|
Firefox 18: szybsze działanie gier i aplikacji, wsparcie dla Retina
Mozilla wydała najnowszą wersję przeglądarki Firefox na platformy Windows, Mac, Linux oraz Android.
więcej
|
|
Ponad 100 milionów aktywnych użytkowników Google+
Według danych comScore, Google+ dopiero jesienią ubiegłego roku zdołało przekroczyć liczbę 100 milionów aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Google wycofuje pozew przeciwko Microsoftowi
Sprawa dotycząca rzekomego wykorzystywania przez Microsoft patentów Google została zamknięta. Internetowy gigant postanowił wycofać pozew z amerykańskiego sądu.
więcej
|
|
Microsoft rezygnuje z Windows Messengera
Microsoft pocztą elektroniczną wysyła użytkownikom komunikatora Windows Messenger informację o tym, że 15 marca przestanie on działać.
więcej
|
|
Robert Stalmach: z Gazeta.pl do zarządu NetSprint
Robert Stalmach objął stanowisko członka zarządu i jednocześnie dyrektora zarządzającego pionu monitoringu mediów w NetSprint. Odpowiada za całokształt rozwoju usługi Newspoint i jednocześnie będzie wspierał NetSprint w zakresie tworzenia strategii rozwiązań reklamowych.
więcej
|
|
GG w nowej wersji na Windows Phone
GG Network udostępniło nową wersją komunikatora GG dla użytkowników smartfonów z systemem operacyjnym Windows Phone.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy podzieleni pod względem priorytetów finansowych na 2013 rok
Połowa Polaków podjęła na ten rok postanowienia noworoczne dotyczące finansów - wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, zrealizowanego przez TNS NIPO w czternastu krajach Europy.
więcej
|
|
Polacy stawiają na oszczędzanie
Prawie połowa Polaków zamierza w 2013 roku oszczędzać. Jak pokazuje najnowsze badanie Interaktywnego Instytut Badań Rynkowych z dużym prawdopodobieństwem zrealizujemy noworoczne postanowienia. Niemal 60 proc. z nas udaje się co miesiąc odłożyć choćby drobną kwotę, a aż 20 proc. odkłada więcej niż 200 zł miesięcznie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|