Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 10 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Andrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym

- Wierzę, że w perspektywie kilku lat udział outdooru w torcie reklamowym w naszym kraju wzrośnie do około 10 procent - mówi w rozmowie z nami Andrzej Magdziak, prezes zarządu Grupy Ströer w Polsce. więcej

 
Polska reklama skurczy się w tym roku o 5-10 proc. (analiza)

Wartość polskiego rynku reklamowego będzie w br. o 5-10 proc. niższa niż w 2012 - prognozują analitycy z czołowych domów mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. Najbardziej straci prasa, a jako jedyny wyraźnie zyska internet. więcej

 
Polskie programy wiosną w Religia.tv. ,,Sami się finansujemy"

Grupa ITI nie wspiera już finansowo kanału Religia.tv, ale stacja nie rezygnuje z produkcji własnych programów. Wiosną na antenie może być ich pięć. - Finansujemy je ze środków, które udaje nam się pozyskać - mówi nam Kazimierz Sowa, dyrektor Religia.tv. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji

Lokal.Bistro poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager / Współpraca z Agencjami Eventowymi

Independent Digital poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

Medical Tribune poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

Mediacore poszukuje osoby na stanowisko
handlowiec z doświadczeniem w branży outdoorowej

Livebrand poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Graphic Designer

Livebrand poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

amacom.tv poszukuje osoby na stanowisko
new business and account manager - web video production

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wirtualna Polska warta 450 mln zł. Kupi Agora, Murator lub ktoś z zagranicy, Polsat niezainteresowany

Wystawiona na sprzedaż przez TP SA Wirtualna Polska jest wyceniana przez analityków na ok. 500 mln zł. Wśród potencjalnych zainteresowanych kupnem portalu wymieniane są Agora i Murator oraz spółki zagraniczne. więcej

 
Miesięczniki luksusowe: ,,Sukces" stracił połowę czytelników, zyskuje ,,Elle"

W październiku 2012 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl", a najbardziej na plusie miesiąc zakończyło „Elle". więcej

 
,,Prawdziwe życie" codziennie w TVP1

Pod koniec stycznia br. na antenę Jedynki trafi cykl reportażowy „Prawdziwe życie”. Zaprezentowane zostaną w nim sensacyjne i kryminalne historie, które zdarzyły się prawdziwym ludziom i odbiły się szerokim echem w kraju. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polsat: nie kontrolujemy dziennikarzy na Twitterze, Gozdyra wyjaśniła kłótnię z blogerami

Dziennikarka Polsat News Agnieszka Gozdyra została poproszona przez przełożonych o wyjaśnienie niedzielnej sprzeczki na Twitterze z dwoma blogerami. Relacja Gozdyry została przyjęta, a cała sprawa uznana za zamkniętą. więcej

Branża: reklamy Heyah z Leninem to nic szokującego

Pytani przez portal Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych oceniają, że nowa kampania Heyah nie była przesadnie kontrowersyjna i nie promowała komunizmu. Ich zdaniem reklamy z Leninem, choć niepozbawione wad, mogą wyjść sieci na dobre. więcej

,,Rzeczpospolita" z największym spadkiem w listopadzie
,,Pamiętniki z wakacji" wracają do Polsatu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polskie programy wiosną w Religia.tv. ,,Sami się finansujemy"

Grupa ITI nie wspiera już finansowo kanału Religia.tv, ale stacja nie rezygnuje z produkcji własnych programów. Wiosną na antenie może być ich pięć. - Finansujemy je ze środków, które udaje nam się pozyskać - mówi nam Kazimierz Sowa, dyrektor Religia.tv. więcej

 
,,Prawdziwe życie" codziennie w TVP1

Pod koniec stycznia br. na antenę Jedynki trafi cykl reportażowy „Prawdziwe życie”. Zaprezentowane zostaną w nim sensacyjne i kryminalne historie, które zdarzyły się prawdziwym ludziom i odbiły się szerokim echem w kraju. więcej

 
180 wniosków o ściganie piratów telewizyjnych

Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych Sygnał w ub.r. złożyło 180 wniosków o ściganie sprawców tzw. sharingu internetowego, czyli nielegalnej dystrybucji  sygnału  poprzez  sieć  internetową. więcej

 
Teatr TV: do wakacji cztery premiery, jedna na żywo

Do czerwca br. w Teatrze Telewizji TVP1 zostaną pokazane cztery premierowe spektakle, w tym nowa wersja "Moralności Pani Dulskiej". Będzie wśród nich jedno przedstawienie nadawane na żywo. Szef TVP1 szuka jednak wsparcia finansowego dla kolejnych spektakli. więcej

 
Discovery liderem wśród kanałów dokumentalnych, dużo spadek CBS Reality

W grudniu 2012 roku wśród kanałów dokumentalnych na pozycji lidera oglądalności utrzymał się Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja BBC Knowledge, z kolei najwięcej stracił kanał CBS Reality. więcej

 
TVP spotami z ,,Hydrozagadką" zachęca do płacenia abonamentu (wideo)

Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny za cały rok. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”. więcej

 
Dwójka stawia na koncerty, emisja w o północy w soboty

TVP2 wprowadza na antenę nowe pasmo muzyczne, w którym nadawane będą koncerty polskich i zagranicznych gwiazd. Umieszczone zostanie ono w ramówce w soboty o północy. więcej

 
FOX Life promuje dziewiąty sezon "Chirurgów"

Kanał FOX Life rozpoczął emisję dziewiątego sezonu serialu "Chirurdzy". Wspierają ją działania promocyjne obejmują telewizję, radio i prasę. więcej

 
Czwarty sezon serialu ,,Sanctuary" w AXN Spin

22 stycznia 2013 roku kanał AXN Spin rozpocznie emisją czwartej serii serialu „Sanctuary”. Jest to już ostatni sezon produkcji. więcej

 
 
Reklama  
 
Andrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym

- Wierzę, że w perspektywie kilku lat udział outdooru w torcie reklamowym w naszym kraju wzrośnie do około 10 procent - mówi w rozmowie z nami Andrzej Magdziak, prezes zarządu Grupy Ströer w Polsce. więcej

 
Polska reklama skurczy się w tym roku o 5-10 proc. (analiza)

Wartość polskiego rynku reklamowego będzie w br. o 5-10 proc. niższa niż w 2012 - prognozują analitycy z czołowych domów mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. Najbardziej straci prasa, a jako jedyny wyraźnie zyska internet. więcej

 
Poczta Polska: kartki z internetu przez neoKartka.pl, Grzegorz Halama w reklamach (wideo)

Poczta Polska udostępniła usługę neoKartka.pl pozwalającą zlecać przez internet wysłanie papierowych kartek pocztowych. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Grzegorza Halamy. więcej

 
Serce i Rozum na komendzie reklamują 100 sposobów na zaoszczędzenie w Orange (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty wyprzedażowej Orange w taryfach Neostrada i FunPack HD. Reklamy, w których występują Serce i Rozum, przygotowały agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC. więcej

 
TVP spotami z ,,Hydrozagadką" zachęca do płacenia abonamentu (wideo)

Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny za cały rok. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”. więcej

 
Kucharz despota reklamuje tabletki do zmywarek Ludwik (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa wprowadzonych właśnie do sprzedaży przez Inco-Veritas tabletek do zmywarek Ludwik. Akcję przygotowały Mather Communications i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Drutex promuje okno Iglo Energy. "Zatrzymaj ciepło w swoim domu"

Pod hasłem "Zatrzymaj ciepło w swoim domu" ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Drutex, która promuje okno Iglo Energy. Akcja, która potrwa dwa miesiące, obejmuje telewizję, internet, prasę i radio. więcej

 
Decathlon reklamuje sprzęt na ferie (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i na outdoorze staruje kampania reklamowa sprzętu narciarskiego dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Sportpartner, Antyradio, Garmont i PanMedia Western. więcej

 
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zmienia nazwę na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Nadzwyczajne zebranie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego podjęło decyzję o zmianie nazwy organizacji na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. więcej

 
Nośniki In-Store Media w sklepach Kaufland

Nośniki reklamowe In-Store Media pojawiły się w hipermarketach Kaufland. Wcześniej były już obecne w sieciach Carrefour i Tesco. więcej

 
Reklamy w AXN Spin, brokerem Atmedia

Młodzieżowy kanał AXN Spin rozpoczął emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiada firma Atmedia. więcej

 
Ruszyła agencja eventowo-ambientowa Freshly Baked Ideas

Pod koniec ub.r. działalność rozpoczęła agencja Freshly Baked Ideas specjalizująca się w realizacji aventów i działań ambientowych. Firmą kierują Magdalena Wiśniewska i Karolina Grzybowska. więcej

 
Magda Pachulska w El Padre

Magda Pachulska dołączyła do zespołu agencji El Padre, obejmując stanowisko event managera. więcej

 
Tomasz Buk dyrektorem marketingu i sprzedaży w ABC Data

Tomasz Buk objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży działu hardware w ABC Data - odpowiada za promocję wiodących marek z portfolio tego dystrybutora. więcej

 
Dariusz Deszczka: z Carsberga do Sodexo

Dariusz Deszczka objął stanowisko category managera segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Motivation Solutions. więcej

 
Michał Kwaśniewski w Multikino Media

W styczniu do spółki Multikino Media dołączył Michał Kwaśniewski, który objął stanowisko sales managera. więcej

 
Prasa  
 
Miesięczniki luksusowe: ,,Sukces" stracił połowę czytelników, zyskuje ,,Elle"

W październiku 2012 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl", a najbardziej na plusie miesiąc zakończyło „Elle". więcej

 
,,Grazia" podrożała do 2,99 zł. Kosztuje tyle co ,,Viva!"

Od czwartego wydania, które dziś trafiło na rynek, dwutygodnik „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) kosztuje 2,99 zł. - To cena pełnowartościowa, regularna, adekwatna do pozycjonowania tytułu w segmencie - mówi nam Monika Krokiewicz, wydawca magazynu. więcej

 
Internet  
 
Wirtualna Polska warta 450 mln zł. Kupi Agora, Murator lub ktoś z zagranicy, Polsat niezainteresowany

Wystawiona na sprzedaż przez TP SA Wirtualna Polska jest wyceniana przez analityków na ok. 500 mln zł. Wśród potencjalnych zainteresowanych kupnem portalu wymieniane są Agora i Murator oraz spółki zagraniczne. więcej

 
Jak Google wspiera e-commerce

54% zapytań w wyszukiwarce tego giganta z Mountain View składa się z więcej aniżeli trzech słów. Codziennie 20% pojawiających się zapytań to nowe zapytania. Ponadto, według Google’a, 70% reklam AdWords nie ma dobrze dopasowanych słów kluczowych. Z tych powyższych powodów uruchomił on jakiś czas temu funkcję Dynamic Search Ads (DSA). więcej

 
Reklama w internecie - wydatki rosną, skuteczność spada

Internet ma się dobrze, a wręcz rewelacyjnie. Wydawać by się mogło, że nie może być inaczej z rynkiem reklamy w sieci. Wydatki na działania marketingowe on-line rosną. Stosowane są różne formy promowania się w sieci, aktywnie eksploatowane różne kanały. Marketerzy i agencje reklamowe błyskawicznie adaptują nowe technologie umożliwiające dotarcie do konsumenta - pisze Piotr Wójcicki z agencji Buzz Media. więcej

 
Poczta Polska: kartki z internetu przez neoKartka.pl, Grzegorz Halama w reklamach (wideo)

Poczta Polska udostępniła usługę neoKartka.pl pozwalającą zlecać przez internet wysłanie papierowych kartek pocztowych. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Grzegorza Halamy. więcej

 
Najpopularniejsze marki 2012 roku na Facebooku

Blog Ignite Social Media przygotował kolejną edycję rankingu 50 marek, które w danym roku cieszyły się największą popularnością na Facebooku. Tak jak i poprzednio, w 2012 roku wygrał... sam Facebook. więcej

 
Firefox 18: szybsze działanie gier i aplikacji, wsparcie dla Retina

Mozilla wydała najnowszą wersję przeglądarki Firefox na platformy Windows, Mac, Linux oraz Android. więcej

 
Ponad 100 milionów aktywnych użytkowników Google+

Według danych comScore, Google+ dopiero jesienią ubiegłego roku zdołało przekroczyć liczbę 100 milionów aktywnych użytkowników. więcej

 
Google wycofuje pozew przeciwko Microsoftowi

Sprawa dotycząca rzekomego wykorzystywania przez Microsoft patentów Google została zamknięta. Internetowy gigant postanowił wycofać pozew z amerykańskiego sądu. więcej

 
Microsoft rezygnuje z Windows Messengera

Microsoft pocztą elektroniczną wysyła użytkownikom komunikatora Windows Messenger informację o tym, że 15 marca przestanie on działać. więcej

 
Robert Stalmach: z Gazeta.pl do zarządu NetSprint

Robert Stalmach objął stanowisko członka zarządu i jednocześnie dyrektora zarządzającego pionu monitoringu mediów w NetSprint. Odpowiada za całokształt rozwoju usługi Newspoint i jednocześnie będzie wspierał NetSprint w zakresie tworzenia strategii rozwiązań reklamowych. więcej

 
GG w nowej wersji na Windows Phone

GG Network udostępniło nową wersją komunikatora GG dla użytkowników smartfonów z systemem operacyjnym Windows Phone. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy podzieleni pod względem priorytetów finansowych na 2013 rok

Połowa Polaków podjęła na ten rok postanowienia noworoczne dotyczące finansów - wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, zrealizowanego przez TNS NIPO w czternastu krajach Europy. więcej

 
Polacy stawiają na oszczędzanie

Prawie połowa Polaków zamierza w 2013 roku oszczędzać. Jak pokazuje najnowsze badanie Interaktywnego Instytut Badań Rynkowych z dużym prawdopodobieństwem zrealizujemy noworoczne postanowienia. Niemal 60 proc. z nas udaje się co miesiąc odłożyć choćby drobną kwotę, a aż 20 proc. odkłada więcej niż 200 zł miesięcznie. więcej

 
Public Relations  
 
Błażej Karwowski rzecznikiem prasowym GPW
 
GutPR wypromuje Fabrykę Firanek i Koronek HAFT
 
Technologie  
 
Apple pracuje nad tańszą wersją iPhone'a
 
Microsoft sprzedał 60 mln kopii Windows 8
 
CES 2013: 25 nowych telewizorów LED od firmy Haier
 
CES 2013: nowe rozkładane notebooki-tablety od Lenovo (wideo)
 
Rok rozmów za darmo z wybranym numerem w ofercie prepaid sieci Plus
 
Pierwszy smartfon Huawei z Windows Phone 8
 
IDC: konsola Sony PlayStation 3 pokonała Xboxa 360
 
Nowe Audi z łącznością LTE na pokładzie
 
Ronald Binkofski dyrektorem generalnym polskiego oddziału Microsoft
 
Gospodarka  
 
Ponad 38 mld zł wynosiły na koniec 2012 roku zaległe długi Polaków
 
RPP tnie stopy procentowe
 
Roczne rozliczenie z fiskusem - złóż PIT-12
 
Dług u fiskusa potaniał o 1,5 pkt procentowego w ostatnich miesiącach
 
Polacy chętnie spędzają wakacje na Wyspach Kanaryjskich, w Egipcie i Maroko
 
Tanieją kredyty hipoteczne. Warto kupować pod wynajem
 
Polacy stawiają na oszczędzanie
 
Potężne problemy stacji paliwowych. Czas na hot-dogi
 
Kultura/Rozrywka  
 
Najgorsze filmy roku, faworytem "Zmierzch"
 
Nowa płyta Davida Bowiego ma być rockowa
 
12 stycznia premiera płyty ,,Ona tańczy dla mnie" zespołu Weekend (wideo)
 
"Earth Rocker" - nowy album Clutch
 
Będzie dziewiąty sezon serialu "Kości". Premiera we wrześniu
 
Adele nagrywa trzecią płytę
 
Festiwal Audioriver 2013 w lipcu w Płocku
 
Film "Pięćdziesiąt twarzy Greya" tylko dla dorosłych
 
Matthew Mcconaughey musiał stracić ponad 18 kilogramów
 
Blog  
 
Znam sędziego Igora Tuleyę - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czyja wina? - ks. Artur Stopka
 
Telewizyjne pozory. - Tomasz Plonkowski
 
Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku? Część 2 - Małgorzata Bednarek
 
Wielka góra polskiej polityki - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Andrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym

- Wierzę, że w perspektywie kilku lat udział outdooru w torcie reklamowym w naszym kraju wzrośnie do około 10 procent - mówi w rozmowie z nami Andrzej Magdziak, prezes zarządu Grupy Ströer w Polsce. więcej

 
Tomasz Sekielski: zanika dziennikarstwo śledcze
 
Ewa Góralska: Kobiety mogą być ,,łatwiejszą grupą docelową" na trudne czasy
 
Kwestionariusz  
 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy

Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Radosław Kobus, współtwórca serwisów Getak.pl i GoldenLine.pl. więcej

 
Rafał Grzegorz Szmitrowski: u pracowników cenię mózg. Najlepiej używany
 
Paweł Jędrak: internet jest dla mnie tym, czym rosół dla makaronu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Realizator Autopromocji
 
Event Manager / Współpraca z Agencjami Eventowymi
 
Content Manager
 
dziennikarz
 
handlowiec z doświadczeniem w branży outdoorowej
 
Interactive Graphic Designer
 
Account Manager
 
new business and account manager - web video production
 
Redaktor Prowadzący / Sekretarz Redakcji
 
Menedżer ds. PR / Kierownik Sekcji ds. PR
 
Kierownik sekcji ds. Zakupów Programowych
 
New Business Manager
 
Research Analyst
 
Programming Coordinator
 
Key Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl