|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 21 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych.
więcej
|
|
,,Newsweek" wyżej od ,,Uważam Rze", ,,GP" przed ,,Wprost"
Spore zmiany w zestawieniu sprzedaży tygodników opinii - „Newsweek” zepchnął „Uważam Rze” z pozycji wicelidera rankingu, a „Gazeta Polaka” wyprzedziła „Wprost”. Na pierwszym miejscu pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
John Driscoll zamiast Piotr Waltera na stanowisku prezesa TVN Media
John Driscoll zastąpił Piotr Waltera na stanowisku prezesa spółki TVN Media. Niewykluczone, że do zarządu tej spółki dołączy niebawem kolejna osoba.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Szkło kontaktowe" traci widzów
„Szkło kontaktowe” w ostatnim roku oglądało prawie 400 tys. widzów. W stosunku do analogicznego okresu sprzed dwóch lat magazyn TVN24 stracił 68 tys. oglądających. Z kolei wpływy reklamowe w tym czasie spadły o 9,4 mln zł.
więcej |
|
Internet 2012 w liczbach
Serwis Royal Pingdom w jednym miejscu zebrał statystyki dotyczące internetu w 2012 roku. Ile wysłano e-maili? Ile było domen? Jaka była najpopularniejsza przeglądarka internetowa? Ile zdjęć wrzucono do Facebooka, a ile klipów obejrzano na YouTube?
więcej |
|
Najwięksi reklamodawcy 2012 r.: Aflofarm przed Orange i Procter & Gamble
W 2012 roku cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych najwięcej na polskim rynku wydał Aflofarm. Wyprzedził operatorów sieci Orange i T-Mobile oraz koncerny FMCG: Procter & Gamble i Unilevera.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Do Rzeczy" to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny
Nowy tygodnik Pawła Lisickiego będzie się nazywać „Do Rzeczy” - To tytuł wyrazisty, ale konserwatywny i neutralny - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. I podkreślają, że dla grupy docelowej pisma jego nazwa nie ma dużego znaczenia.
więcej
|
Kioski: ,,Super Express" lepszy od ,,GW", a ,,GPC" od ,,Rz"
Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży kioskowej w listopadzie ub.r. był „Fakt”, a na drugim miejscu znalazł się „Super Express” wyprzedzający „Wyborczą”. Zaś dwa razy wyższy wynik od „Rzeczpospolitej” zanotowała „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Szymon Majewski na YouTubie słabiej od Lekko Stronniczych, Niekrytego Krytyka i Urbana
|
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Szkło kontaktowe" traci widzów
„Szkło kontaktowe” w ostatnim roku oglądało prawie 400 tys. widzów. W stosunku do analogicznego okresu sprzed dwóch lat magazyn TVN24 stracił 68 tys. oglądających. Z kolei wpływy reklamowe w tym czasie spadły o 9,4 mln zł.
więcej
|
|
Droższe reklamy w TVN, najwięcej za spot przy ,,Faktach"
W cenniku reklamowym TVN na luty spoty są średnio o 13,9 proc. droższa niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Faktach” oraz wieczornym paśmie serialowo-filmowym.
więcej
|
|
Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium
W grudniu 2012 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+, a poprzedni lider - Disney Channel wypadł poza podium. Największym wzrostem pochwalić się mógł CBeebies, z kolei najwięcej stracił kanał Boomerang.
więcej
|
|
Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami
Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami.
więcej
|
|
Platforma NC+ bez Anny Sawy i Joanny Parasiewicz
Ze spółką NC+, operatorem łączących się platform Cyfra+ i n, rozstają się Anna Sawa, szefowa komunikacji marketingowej platformy n oraz Joanna Parasiewicz, PR & communications manager n.
więcej
|
|
19. seria ,,Top Gear" od lutego w BBC Knowledge
Stacja BBC Knowledge 7 lutego br., czyli 10 dni po premierze w Wielkiej Brytanii, rozpocznie emisję 19. serii kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Słuchacze w wieku 40-59 lat wybierają RMF FM, Radio ZET i Jedynkę
W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego w grupie wiekowej 40-59 lat zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
3 mln Polaków zalega z abonamentem. Są winni już 2,3 mld zł
Zaległości Polaków z tytułu abonamentu radiowo-telewizyjnego wyniosły na koniec ub.r., niemal 2,265 mld zł. Ponad 2,9 mln osób zalegało z płatnością dłużej niż miesiąc - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Łódź: RMF i Jedynka tracą, Eska w górę
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
więcej
|
|
Jan Dworak: czas na zmianę systemu abonamentowego, choć wpływy rosną
Trwają prace nad zmianą systemu abonamentowego. Jak przekonuje Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, obecny jest nieskuteczny, anachroniczny i nie zapewnia odpowiedniego poziomu finansowania mediom publicznym. Rozwiązaniem nie ma być jednak podwyżka opłat, ale ich upowszechnienie. W zeszłym roku po raz pierwszy od kilku lat wpływy z abonamentu wzrosły, głównie dzięki większej efektywności Poczty Polskiej i organów skarbowych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
John Driscoll zamiast Piotr Waltera na stanowisku prezesa TVN Media
John Driscoll zastąpił Piotr Waltera na stanowisku prezesa spółki TVN Media. Niewykluczone, że do zarządu tej spółki dołączy niebawem kolejna osoba.
więcej
|
|
Najwięksi reklamodawcy 2012 r.: Aflofarm przed Orange i Procter & Gamble
W 2012 roku cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych najwięcej na polskim rynku wydał Aflofarm. Wyprzedził operatorów sieci Orange i T-Mobile oraz koncerny FMCG: Procter & Gamble i Unilevera.
więcej
|
|
Asia Piwka reklamuje wiosenno-letnią kolekcję marki Aryton
Rusza kampania reklamowa kolekcji wiosna-lato 2013 odzieży Aryton. Akcję, z udziałem modelki Asi Piwki, firma Aryton przygotowała we współpracy m.in. z fotografką Aldoną Kaczmarczyk.
więcej
|
|
MPG i Media Contacts łączą się w Havas Media
Domy mediowe MPG i Media Contacts, należące do Havas Media Group, łączą swoje struktury w Havas Media. Razem mają skoncentrować się na rozwoju usług internetowych.
więcej
|
|
Droższe reklamy w TVN, najwięcej za spot przy ,,Faktach"
W cenniku reklamowym TVN na luty spoty są średnio o 13,9 proc. droższa niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Faktach” oraz wieczornym paśmie serialowo-filmowym.
więcej
|
|
Magazyny w 2012 r. z reklam: ,,Wprost", ,,Newsweek" i ,,Twój Styl" na czele
Czasopisma w ub.r. cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty osiągnęły liderujące w tym segmencie „Wprost”, „Newsweek Polska”, „Twój Styl” i „Viva!”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Claudia”.
więcej
|
|
Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami
Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami.
więcej
|
|
Speak Up z mylącymi reklamami o ,,dofinansowaniu z Unii Europejskiej"
Mailing szkoły językowej Speak Up sugerujący, że jej klienci dzięki środkom z Unii Europejskiej mogą otrzymać 1,3 tys. zł dofinansowania kursu, wprowadzał odbiorców w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,I wracasz do siebie" - w pierwszej kampanii Chlorchinaldinu (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza duża kampania reklamowa preparatu Chlorchinaldin produkowanego przez firmę Valeant. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Chlorchinaldin. I wracasz do siebie”, przygotowały firmy Bed&Breakfast, Rock&Reel i Easymedia.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką
W nowych reklamach Play oprócz Kuby Wojewódzkiego będą występować Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka. Kampania będzie promować nowe oferty sieci i zachęcać do przejścia do niej klientów innych telekomów.
więcej
|
|
PKP Informatyka z nowym logo
PKP Informatyka, dostawca usług IT dla sektora transportowo-logistycznego, ma nowe logo. Za jego projekt odpowiada firma KOW media&marketing.
więcej
|
|
,,Pokusa elegancji" w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center
Pod hasłem „Pokusa elegancji” rozpoczęła się kampania reklamowa śląskiego centrum handlowego Silesia City Center. Wszystkie tegoroczne akcje marketingowe centrum będą prowadzone pod hasłem „Pełnia inspiracji”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych.
więcej
|
|
,,Newsweek" wyżej od ,,Uważam Rze", ,,GP" przed ,,Wprost"
Spore zmiany w zestawieniu sprzedaży tygodników opinii - „Newsweek” zepchnął „Uważam Rze” z pozycji wicelidera rankingu, a „Gazeta Polaka” wyprzedziła „Wprost”. Na pierwszym miejscu pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Magazyny w 2012 r. z reklam: ,,Wprost", ,,Newsweek" i ,,Twój Styl" na czele
Czasopisma w ub.r. cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty osiągnęły liderujące w tym segmencie „Wprost”, „Newsweek Polska”, „Twój Styl” i „Viva!”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Claudia”.
więcej
|
|
Oburzenie na zdjęcie zwłok Jadwigi Kaczyńskiej. ,,'Super Expres' sięgnął dna"
Dziennikarze i politycy zdecydowanie skrytykowali opublikowanie w weekend przez „Super Express” fotografii zwłok Jadwigi Kaczyńskiej. Monika Olejnik stwierdziła, że dziennik „sięgnął dna”.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,W Sieci" to ponad 120 tys. egz.
Sprzedaż pierwszych czterech numerów tygodnika opinii „W Sieci” przekroczyła 120 tysięcy egzemplarzy - podała wydająca tytuł spółka Fratria, powołując się na własne dane.
więcej
|
|
,,CKM" z dziewczyną Jakuba Koseckiego (foto)
W poniedziałek 21 stycznia br. na rynek trafi lutowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się Ola Chlebicka, dziewczyna piłkarza Jakuba Koseckiego.
więcej
|
|
,,Prawo jazdy 2013" i kodeks drogowy z ,,Gazetą Wyborczą"
W poniedziałek z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić płytę CD „Prawo jazdy 2013”. a we wtorek książkę „Kodeks drogowy”.
więcej
|
|
"Tele Tydzień" świętuje 20. urodziny. Jubileuszowe wydanie magazynu
W poniedziałek 21 stycznia ukazuje się jubileuszowe wydanie magazynu “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Z okazji swoich 20. urodzin magazyn ma 116 stron.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Internet 2012 w liczbach
Serwis Royal Pingdom w jednym miejscu zebrał statystyki dotyczące internetu w 2012 roku. Ile wysłano e-maili? Ile było domen? Jaka była najpopularniejsza przeglądarka internetowa? Ile zdjęć wrzucono do Facebooka, a ile klipów obejrzano na YouTube?
więcej
|
|
Google zapłaci Orange za transfer
We Francji firma telekomunikacyjna Orange wymogła na Google opłaty za transfer danych, generowany przez użytkowników usług tej amerykańskiej firmy.
więcej
|
|
Czy dobrze prowadzę stronę na Facebooku? 12 porad jak to sprawdzić (Infografika)
Firma Shortstack przygotowała 12 krótkich pytań dla administratorów stron na Facebooku, dzięki których mogą oni poddać swoją pracę ocenie.
więcej
|
|
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku.
więcej
|
|
13,5 mln Polaków kupuje w internecie. Jaki profil konsumenta internetowego?
Polak dobrze wykształcony, przed 30. rokiem życia, mieszkaniec dużego miasta, pracujący i pozostający w związku - to profil przeciętnego konsumenta internetowego. Wirtualne półki w większości przeglądają osoby, które nie mogą obyć się bez codziennej dawki Internetu, po równo kobiety, jak i mężczyźni - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Amerykańska polityka zdominowana przez Twittera
Twitter stał się podstawowym narzędziem komunikacyjnym dla większości amerykańskich polityków. Z mikroblogowego serwisu korzystają już wszyscy senatorowie i ponad 90 procent członków Izby Reprezentantów.
więcej
|
|
90 milionów użytkowników Instagrama
Instagram pochwalił się liczbą aktywnych użytkowników. Miesięcznie, fotograficzny serwis społecznościowy ma ich już 90 milionów.
więcej
|
|
Visa: rewolucja w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me
Visa zapowiada rewolucję w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me. Polscy klienci wkrótce za zakupy online będą mogli zapłacić za pośrednictwem przeglądarki internetowej - na smartfonie, tablecie czy laptopie - i to jednym kliknięciem, bez konieczności podawania danych z karty. Co więcej, e-portfel będzie można zasilić nie tylko kartami Visa. Polska jest jednym z pięciu krajów UE, gdzie to rozwiązanie będzie testowane. Powód? Tego typu nowinki dobrze się u nas sprzedają.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|