|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?
Nowym naczelnym „Wprost” został Sylwester Latkowski, który zastąpił odwołanego przez wydawcę Michała Koboskę. Zdaniem pytanych przez nas ekspertów wpływ na tę decyzję miała spadająca sprzedaż tytułu, a mianowanie naczelnym Latkowskiego to eksperyment.
więcej
|
|
Jak się mają polskie dzienniki regionalne? (raport)
- Gazety regionalne dawno nie miały się tak dobrze, a ich problemy w niczym nie różnią się od bolączek całego segmentu prasy drukowanej - taki obraz gazet regionalnych wyłania się z naszych rozmów z szefami „Dziennika Zachodniego”, „Expressu Ilustrowanego” i „Kuriera Szczecińskiego”.
więcej
|
|
,,Co tak wcześnie" - Lekko Stronniczy z porannym programem na żywo
Włodek Markowicz i Karol Paciorek, twórcy popularnego wideobloga Lekko Stronniczy, zaczęli w internecie prowadzić na żywo poranną audycję radiową „Co tak wcześnie”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tygodnik ,,Do Rzeczy" od piątku w sprzedaży
W piątek 25 stycznia br. ukaże się pierwszy numer tygodnika opinii „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu.
więcej |
|
Wojciech Maziarski: przez ciągłe zmiany naczelnych tygodniki stają się ,,pismami-zombie"
Wojciech Maziarski, publicysta „Gazety Wyborczej” i były redaktor naczelny „Newsweeka”, uważa, że przez ciągłe zmiany redaktorów naczelnych i zespołów tygodników opinii, tytuły te tracą osobowość i charakter. Jego zdaniem, w ciągu kilku lat część z nich zniknie z rynku.
więcej |
|
Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek
Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych.
więcej
|
,,Newsweek" wyżej od ,,Uważam Rze", ,,GP" przed ,,Wprost"
Spore zmiany w zestawieniu sprzedaży tygodników opinii - „Newsweek” zepchnął „Uważam Rze” z pozycji wicelidera rankingu, a „Gazeta Polska” wyprzedziła „Wprost”. Na pierwszym miejscu pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
,,Do Rzeczy" to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny
|
Kioski: ,,Super Express" lepszy od ,,GW", a ,,GPC" od ,,Rz"
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Poczta Polska na czerwono - nowe logo i aranżacja placówek
Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.
więcej
|
|
Programy lojalnościowe, czyli co mi dasz, jak mnie złapiesz?
Większość firm co 5 lat traci niemal 50 % klientów, a zdobycie nowych jest drogie i często niemożliwe. Tańszym sposobem jest zatrzymanie najlepszych z nich poprzez programy lojalnościowe - uważa Łukasz Tręda z ABC Data Marketing.
więcej
|
|
KFC reklamuje Mix Box (wideo)
W restauracjach KFC menu Mix Box zostaje wprowadzone w nowej odsłonie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
,,Luck is an attitude" w wizerunkowej kampanii Martini (wideo)
W telewizji i internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa alkoholi Martini (Bacardi-Martini Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Martini. Luck is an attitude”, przygotowały i realizują firmy Hypermedia Isobar, Gong i Carat Polska.
więcej
|
|
100 sposobów na oszczędzanie w kampanii Orange dla Firm (wideo)
Ruszyła kampania Orange dla Firm prezentująca możliwości oszczędzenia pieniędzy w ramach tej oferty. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Opus Film, Platige i MEC.
więcej
|
|
17 mln zł na e-reklamy telekomunikacji, 10 mln zł na finanse
Od 1 do 6 stycznia cennikowa wartość internetowych reklam displayowych sektora telekomunikacyjno-mediowego wyniosła 17,3 mln zł, a finansowego - 9,9 mln zł. Po ok. 7 mln zł kosztowały takie reklamy usług, motoryzacji oraz kultury i rozrywki.
więcej
|
|
Kurt Scheller twarzą marki Forky
Znany kucharz Kurt Scheller został ambasadorem wprowadzonego właśnie do sprzedaży widelca do smażenia i gotowania Forky. Forky to pierwsza marka własna firmy FORKitchen.
więcej
|
|
Łukasz Janowski dyrektorem zarządzającym agencji Linea Recta
Łukasz Janowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego i członka zarządu w agencji Linea Recta. Będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi generalnemu - Grzegorzowi Bonderowi, który poprzednio pełnił obie funkcje.
więcej
|
|
Maxi Smak - limitowana edycja czekolad Wedla w opakowaniach od Czteryczwarte
Wkrótce na rynek trafi limitowana edycja nowych czekolad owocowych Wedla - Maxi Smak. Ich opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Projekty specjalne Multikino Media pod opieką agencji Youngers
Spółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z Agencją Youngers polegającą na wspólnym pozyskiwaniu partnerów oraz sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów dedykowanych konkretnym reklamodawcom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?
Nowym naczelnym „Wprost” został Sylwester Latkowski, który zastąpił odwołanego przez wydawcę Michała Koboskę. Zdaniem pytanych przez nas ekspertów wpływ na tę decyzję miała spadająca sprzedaż tytułu, a mianowanie naczelnym Latkowskiego to eksperyment.
więcej
|
|
Jak się mają polskie dzienniki regionalne? (raport)
- Gazety regionalne dawno nie miały się tak dobrze, a ich problemy w niczym nie różnią się od bolączek całego segmentu prasy drukowanej - taki obraz gazet regionalnych wyłania się z naszych rozmów z szefami „Dziennika Zachodniego”, „Expressu Ilustrowanego” i „Kuriera Szczecińskiego”.
więcej
|
|
Tygodnik ,,Do Rzeczy" od piątku w sprzedaży
W piątek 25 stycznia br. ukaże się pierwszy numer tygodnika opinii „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
Wojciech Maziarski: przez ciągłe zmiany naczelnych tygodniki stają się ,,pismami-zombie"
Wojciech Maziarski, publicysta „Gazety Wyborczej” i były redaktor naczelny „Newsweeka”, uważa, że przez ciągłe zmiany redaktorów naczelnych i zespołów tygodników opinii, tytuły te tracą osobowość i charakter. Jego zdaniem, w ciągu kilku lat część z nich zniknie z rynku.
więcej
|
|
ZKDP: Wydawca ,,W sieci" nieściśle podał pierwsze dane o sprzedaży
Spółka Fratria, wydawca tygodnika „W sieci” w ostatnich dwóch komunikatach prasowych zaprezentowała dane własne o sprzedaży tego tytułu niezgodnie z regulaminem ZKDP. Związek jednak nie zamierza nakładać na firmę żadnej kary, bo to nowy wydawca.
więcej
|
|
Łukasz Post zastępcą naczelnej ,,Gali"
Łukasz Post objął stanowisko zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala” (G+J Polska) i szefa działu styl życia w tym magazynie.
więcej
|
|
Spadki wśród pism popularnonaukowych, liderami ,,Świat Wiedzy" i ,,Uważam Rze Historia"
W październiku 2012 roku wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem rankingu „Świat Wiedzy”.
więcej
|
|
Credo tygodnika ,,Do Rzeczy": zaufanie czytelników jest nadrzędnym celem redakcji
- Najważniejszym punktem odniesienia dla publicystów i dziennikarzy tygodnika będą czytelnicy. Zdobycie i zachowanie ich zaufania jest nadrzędnym celem redakcji - głosi credo „Tygodnika Do Rzeczy” podpisane przez naczelnego i wydawcę pisma.
więcej
|
|
Robert Pstrokoński i Paweł Lisicki w zarządzie wydawcy ,,Do Rzeczy"
Spółka Orle Pióro, która będzie wydawcą „Tygodnika Do Rzeczy”, ma już zarząd. Jej prezesem został Robert Pstrokoński, a wiceprezesem - Paweł Lisicki. W radzie nadzorczej znalazły się osoby z byłego kierownictwa Presspubliki, wydawcy „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski naczelnym ,,Wprost". Odchodzi Michał Kobosko
Sylwester Latkowski został nowym redaktorem naczelnym „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpił Michała Kobosko, który odchodzi z wydawnictwa. O zmianie zdecydował wydawca tygodnika Michał M. Lisiecki.
więcej
|
|
Lutowy ,,Joy" z Agnieszką Radwańską
W środę 23 lutego br. do sprzedaży trafi lutowe wydanie miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się Agnieszka Radwańska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,Co tak wcześnie" - Lekko Stronniczy z porannym programem na żywo
Włodek Markowicz i Karol Paciorek, twórcy popularnego wideobloga Lekko Stronniczy, zaczęli w internecie prowadzić na żywo poranną audycję radiową „Co tak wcześnie”.
więcej
|
|
Jak Polacy korzystają z internetu w telefonach (infografika)
W ub.r. z internetu w telefonach komórkowych korzystało ponad dwa razy więcej Polaków niż rok wcześniej. W tej grupie przeważają mężczyźni i osoby do 39. roku życia, a przeciętnie przeglądają się w telefonach przez niecałe 3,5 godziny tygodniowo.
więcej
|
|
Justin Bieber liderem na Twitterze
Kanadyjski gwiazdor muzyki pop, Justin Bieber, stał się najbardziej śledzoną osobą na Twitterze. Profil młodego wokalisty obserwuje już ponad 33,5 milionów internautów.
więcej
|
|
Amazon produkuje własny serial ,,Zombieland"
Prawa do produkcji i emisji serialu „Zombieland” zostały przejęte przez Amazon. Dzięki temu gigant sprzedaży internetowej chce również stać się dostawcą oryginalnych treści.
więcej
|
|
NASK walczy z wirusem Virut
Instytut NASK przejął kolejne 15 domen służących do sterowania i rozpowszechniania złośliwego oprogramowania o nazwie Virut, uniemożliwiając ich dalsze wykorzystywanie do działań przestępczych niebezpiecznych dla użytkowników internetu.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
72 proc. Polaków ma oszczędności, najczęściej na rachunku oszczędnościowym
Wśród Polaków znacząco spadło zadowolenie z poziomu posiadanych oszczędności. Jednocześnie jesteśmy gotowi do zmiany postawy i zwiększenia swoich buforów finansowych. Na tle innych narodowości odróżniamy się dużą systematycznością w oszczędzaniu i gotowością do "zaciskania pasa" w warunkach nagłego spadku dochodów - wynika z międzynarodowego badania "Finansowy Barometr ING", zrealizowanego przez TNS Nipo w czternastu krajach Europy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|