|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża: ,,Do Rzeczy" ma wyższy poziom niż ,,W sieci"
„Tygodnik Do Rzeczy” przypomina dawne „Uważam Rze” i prezentuje wyższy poziom niż „W sieci” - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zastanawiają się jednak, jak tytuł poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
więcej
|
|
Reklamy telekomów w 2012 r.: Orange wydał najwięcej, PTC i Polkomtel sporo mniej
PTK Centertel, operator sieci Orange, w ub.r. cennikowo wydał na reklamę 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Za to Polska Telefonia Cyfrowa zmniejszyła wydatki o 20 proc., a Polkomtel - prawie o 30 proc. Minimalny spadek zanotował P4.
więcej
|
|
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki
Telewizja TVN przyspiesza wprowadzenie na antenę wiosennej oferty programowej. Główne pozycje z prime-time pojawią się w ramówce już w ostatnim tygodniu lutego, a nie w marcu, jak to miało miejsce do tej pory.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Uważam Rze Historia" bez starej redakcji, ale zostaje na rynku
W miniony czwartek ukazał się ostatni numer pisma „Uważam Rze Historia” (Presspublica) przygotowany pod redakcją Piotra Zychowicza, który wraz z zespołem odchodzi z tytułu. Magazyn ma być jednak nadal wydawany - jego szefem został Andrzej Talaga.
więcej |
|
,,Z dziennikarstwem dzieje się fatalnie". Michał Kobosko żegna się z ,,Wprost"
- Na wieść o zmianach we „Wprost” od wielu kolegów z branży usłyszałem, że byliśmy ostatnią ostoją prawdziwego dziennikarstwa w Polsce - pisze w tekście pożegnalnym Michał Kobosko, odchodzący redaktor naczelny „Wprost” (AWR „Wprost”).
więcej |
|
Mieszkańcy małych miast najchętniej słuchają RMF FM, Radia ZET i Jedynki
W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego wśród mieszkańców małych miast (do 20 tys. mieszkańców) zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki
Telewizja TVN przyspiesza wprowadzenie na antenę wiosennej oferty programowej. Główne pozycje z prime-time pojawią się w ramówce już w ostatnim tygodniu lutego, a nie w marcu, jak to miało miejsce do tej pory.
więcej
|
|
Koniec TV Biznes, rusza Polsat Biznes
Telewizja Polsat przeprowadzi rebranding swojego kanału biznesowego. TV Biznes zmieni nazwę na Polsat Biznes i poza programami informacyjnymi będzie prezentować też treści biznesowo-lifestylowe.
więcej
|
|
Puls2 nadawać będzie o sześć godzin dłużej
Od 1 lutego br. kanał Puls2 nadawać będzie o sześć godzin dłużej każdej doby. Program stacji będzie ruszać codziennie już o 6.00, a nie o 12.00 jak obecnie.
więcej
|
|
Markowska, Steczkowska, Piekarczyk i Afromental w jury ,,The Voice of Poland"
Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk z TSA oraz Baron i Tomson z zespołu Afromental będą trenerami w drugiej edycji programu „The Voice of Poland”, który wiosną pokaże TVP2.
więcej
|
|
HBO uruchomiło HBO Connect
W serwisie hbo.pl pojawiła się społecznościowa funkcjonalność HBO Connect, pozwalająca na dyskutowanie o produkcjach emitowanych na antenie HBO Polska.
więcej
|
|
Edyta Herbuś i Maciej Kurzajewski poprowadzą galę Miss Polonia
Telewizyjna Dwójka transmitować będzie galę finałową konkursu Miss Polonia 2012. Poprowadzą ją Edyta Herbuś i Maciej Kurzajewski.
więcej
|
|
BBC Knowledge szerzej dostępna w sieci Inea
Sieć kablowa Inea dołączyła kanał BBC Knowledge do oferty nowych pakietów telewizyjnych Super HD i Super HD PVR. Wcześniej był on dostępny tylko w niesprzedawanym już pakiecie Inea Max.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy telekomów w 2012 r.: Orange wydał najwięcej, PTC i Polkomtel sporo mniej
PTK Centertel, operator sieci Orange, w ub.r. cennikowo wydał na reklamę 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Za to Polska Telefonia Cyfrowa zmniejszyła wydatki o 20 proc., a Polkomtel - prawie o 30 proc. Minimalny spadek zanotował P4.
więcej
|
|
Getin Bank z TVP daje za darmo abonament rtv (wideo)
Getin Bank wspólnie z Telewizją Polską rozpoczyna promocję, w której osoba otwierająca konto Getin Up dostanie środki równe abonamentowi radiowo-telewizyjnemu na dwa lata. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Walk The Line.
więcej
|
|
Maciej Stuhr i Agnieszka Dygant w reklamach Play (wideo)
Do emisji trafiły spoty nowych taryf Play z udziałem Macieja Stuhra i Agnieszki Dygant. Ofertę od tygodnia reklamują już Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka. Kampanię przygotowały firmy Grandes Kochonos, Banana Republic i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Miasto w świecie mobile
Niedługo niemal każda firma i instytucja będzie posiadała własną aplikację mobilną. A już teraz rozwiązania na smartfony idealnie sprawdzają się w promocji oraz komunikacji tego co mają do zaoferowania miasta i gminy - pisze Paweł Woszkowski, prezes agencji Smartzilla.
więcej
|
|
Agata Kulesza z Gieniusiem reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Agaty Kuleszy i pod hasłem „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Credit Agricole Bank Polska postawił na dom mediowy Arena Media
Dom mediowy Arena Media wygrał przetarg na obsługę mediową Credit Agricole Bank Polska. W przetargu startowały także Optimum Media OMD, Zenithoptimedia Group i MEC, który ostatnio obsługiwał ten bank.
więcej
|
|
Prasa i serwisy dla młodzieży w Belgii bez reklam alkoholu
W Belgii od kwietnia reklamy alkoholu będą zakazane w serwisach społecznościowych i blogach odwiedzanych głównie przez młode osoby oraz w skierowanych do nich gazetach i czasopismach.
więcej
|
|
Brand Support uruchomiła agencję social mediową Shake Hands
Agencja reklamowa Brand Support wydzieliła spółkę Shake Hands specjalizującą się w marketingu w mediach społecznościowych. Kieruje nią Szymon Ślipko, wcześniej związany z Brand New Media i Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
Agata Meble wybrała Initiative Media Polska
Dom mediowy Initiative Media Polska rozpoczął obsługę budżetu mediowego firmy Agata Meble. Poprzednio zajmował się tym Inifnity Media.
więcej
|
|
Firma Bruk zmienia identyfikacją wizualną
Bruk, producent kostki brukowej i właściciel marki Modern Line, wprowadza swoją nową identyfikację wizualną, opartą na zmodyfikowanym logotypie. Będzie ona obowiązywać od początku lutego.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group będzie reklamować Chicco
Z początkiem lutego ruszy internetowa kampania reklamująca produkty dla dzieci marki Chicco. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: ,,Do Rzeczy" ma wyższy poziom niż ,,W sieci"
„Tygodnik Do Rzeczy” przypomina dawne „Uważam Rze” i prezentuje wyższy poziom niż „W sieci” - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zastanawiają się jednak, jak tytuł poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
więcej
|
|
,,Uważam Rze Historia" bez starej redakcji, ale zostaje na rynku
W miniony czwartek ukazał się ostatni numer pisma „Uważam Rze Historia” (Presspublica) przygotowany pod redakcją Piotra Zychowicza, który wraz z zespołem odchodzi z tytułu. Magazyn ma być jednak nadal wydawany - jego szefem został Andrzej Talaga.
więcej
|
|
,,Z dziennikarstwem dzieje się fatalnie". Michał Kobosko żegna się z ,,Wprost"
- Na wieść o zmianach we „Wprost” od wielu kolegów z branży usłyszałem, że byliśmy ostatnią ostoją prawdziwego dziennikarstwa w Polsce - pisze w tekście pożegnalnym Michał Kobosko, odchodzący redaktor naczelny „Wprost” (AWR „Wprost”).
więcej
|
|
Tylko ,,Podróże" zyskały wśród pism podróżniczych, ,,National Geographic" liderem
W październiku 2012 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych uplasował się magazyn „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Podróże”.
więcej
|
|
Magazyn ,,Elle" od września w Australii
We wrześniu br. na rynek w Australii trafi pierwsze wydanie luksusowego magazynu modowego „Elle”. Będzie ono wydawany w ramach przedsięwzięcia joint venture między Grupą Bauer Media a Hearst Magazines International.
więcej
|
|
,,Mercedes-Benz magazyn" nadal wydawany przez Direct Publishing Group
Firma Marcedes-Benz Polska przedłużyła umowę z Direct Publishing Group na przygotowywanie polskiej edycji kwartalnika „Mercedes-Benz magazyn”, kierowanego do właścicieli samochodów marki Mercedes.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|