Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 29 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Szymon Majewski będzie reklamował PKO BP przez kolejny rok

PKO Bank Polski przedłużył o rok wygasający w marcu kontrakt reklamowy z Szymonem Majewskim. Showman nadal będzie promował ofertę banku dla klientów indywidualnych. więcej

 
Spadają wydatki na reklamę zewnętrzną

W 2012 r. wartość reklamy out of home w Polsce wyniosła 561,73 mln zł, czyli o 6,26 proc. mniej niż rok wcześniej. Za to więcej o 2,2 proc. więcej - 18,41 mln zł - wydano na reklamę tranzytową. więcej

 
Film National Geographic Channel o Smoleńsku: nuda, kicz i skandal (wideo)

Film dokumentalny „Katastrofa w przestworzach: Śmierć Prezydenta”, wyemitowany w niedzielę w National Geographic Channel, spotkał się w większości z miażdżącą krytyką ze strony przedstawicieli mediów. Oceniają m.in. Bronisław Wildstein i Paweł Wroński. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Senior Researcher

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Doradca Klienta - Handlowiec

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

TELEWIZJA REPUBLIKA poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz telewizyjny - Reporter

Miesięcznik biznesowy poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER

Add value poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Wydawca tygodników lokalnych poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

Polcast Television Media Group poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Po prostu Uważam Rze". Lisicki i Gursztyn autorami książki o tygodniku ,,Uważam Rze"

„Po prostu Uważam Rze” - tak nazywać się będzie książka będąca zapisem rozmowy Piotra Gursztyna z Pawłem Lisickim o tygodniku „Uważam Rze”. - To historia tego tytułu i idei, która za nim stała - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki. więcej

 
Anna "Youya" Jujka jurorem w show "Tylko taniec"

Tancerka Anna „Youya” Jujka zastąpi Krystynę Mazurówną w roli jurora w trzeciej edycji programu „Tylko taniec. Got to dance”, który Polsat pokaże wiosną br. więcej

 
Filmy Anity Gargas i National Geographic o katastrofie smoleńskiej w TVP?

Telewizja Polska jest zainteresowana pokazaniem dwóch filmów o katastrofie smoleńskiej: „Anatomia prawdy” Anity Gargas oraz „Katastrofa w przestworzach - śmierć prezydenta" przygotowanego przez National Geographic Channel. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki

Telewizja TVN przyspiesza wprowadzenie na antenę wiosennej oferty programowej. Główne pozycje z prime-time pojawią się w ramówce już w ostatnim tygodniu lutego, a nie w marcu, jak to miało miejsce do tej pory. więcej

Branża: ,,Do Rzeczy" ma wyższy poziom niż ,,W sieci"

„Tygodnik Do Rzeczy” przypomina dawne „Uważam Rze” i prezentuje wyższy poziom niż „W sieci” - uważają pytani przez nas eksperci. Zastanawiają się jednak, jak tytuł poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. więcej

Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze
Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Film National Geographic Channel o Smoleńsku: nuda, kicz i skandal (wideo)

Film dokumentalny „Katastrofa w przestworzach: Śmierć Prezydenta”, wyemitowany w niedzielę w National Geographic Channel, spotkał się w większości z miażdżącą krytyką ze strony przedstawicieli mediów. Oceniają m.in. Bronisław Wildstein i Paweł Wroński. więcej

 
Anna "Youya" Jujka jurorem w show "Tylko taniec"

Tancerka Anna „Youya” Jujka zastąpi Krystynę Mazurówną w roli jurora w trzeciej edycji programu „Tylko taniec. Got to dance”, który Polsat pokaże wiosną br. więcej

 
Filmy Anity Gargas i National Geographic o katastrofie smoleńskiej w TVP?

Telewizja Polska jest zainteresowana pokazaniem dwóch filmów o katastrofie smoleńskiej: „Anatomia prawdy” Anity Gargas oraz „Katastrofa w przestworzach - śmierć prezydenta" przygotowanego przez National Geographic Channel. więcej

 
Dziennikarze i internauci wspierają Przemysława Pełkę w chorobie

W internecie ruszyła akcja wsparcia dla Przemysława Pełki, komentatora sportowego, który niedawno stracił nogę. Zaangażowali się w nią zarówno zwykli użytkownicy, jak i redakcje Polsatu i Canal+, z którymi związany był Pełka. więcej

 
TVN wyprzedziła Polsat, TVP1 znów liderem

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Rekord National Geographic, 2 mln widzów oglądało ,,Śmierć Prezydenta"

Rekordowe prawie 2 mln widzów obejrzało w niedzielę film o katastrofie smoleńskiej nadany przez National Geographic Channel w ramach serii „Katastrofa w przestworzach”. Stacja w czasie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, pokonując TVP1 i TVP2. więcej

 
"Viva! Najpiękniejsi" znów w TVP. Torbicka i Polk gospodarzami gali

TVP2 po pięciu latach przerwy wraca do pokazywania ceremonii wręczenia nagród w plebiscycie "Viva! Najpiękniejsi" organizowanej przez magazyn "Viva!" (Edipresse Polska). Galę, która odbędzie się 11 lutego br., poprowadzą Grażyna Torbicka i Piotr Polk. więcej

 
MTV Europe Music Awards 2013 w Amsterdamie

20. edycja międzynarodowego festiwalu MTV Europe Music Awards odbędzie się w listopadzie w Amsterdamie. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM i Radio ZET tracą w miastach mających od 20 do 99 tys. mieszkańców

W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego wśród mieszkańców średnich miast (mających od 20 do 99 tys. mieszkańców) zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rafał Bryndal prowadzi ,,Życie Podsłuchawki" w Radiu ZET

Na antenie Radia ZET pojawił się nowy codzienny program „Życie Podsłuchawki”. Krótką audycję z zabawnymi tekstami prowadzi Rafał Bryndal. więcej

 
Reklama  
 
Szymon Majewski będzie reklamował PKO BP przez kolejny rok

PKO Bank Polski przedłużył o rok wygasający w marcu kontrakt reklamowy z Szymonem Majewskim. Showman nadal będzie promował ofertę banku dla klientów indywidualnych. więcej

 
Spadają wydatki na reklamę zewnętrzną

W 2012 r. wartość reklamy out of home w Polsce wyniosła 561,73 mln zł, czyli o 6,26 proc. mniej niż rok wcześniej. Za to więcej o 2,2 proc. więcej - 18,41 mln zł - wydano na reklamę tranzytową. więcej

 
,,Na poważnie o pieniądzach" - Justyna Kowalczyk reklamuje Raiffeisen Polbank (wideo)

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Raiffeisen Polbank, bank powstały z fuzji Raiffeisen Banku Polska z Polbanku EFG. Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy BBDO Warszawa i Starcom, jest Justyna Kowalczyk. więcej

 
Nivea w nowych opakowaniach - wszystkie kosmetyki jak krem

Wszystkie produkty Nivea do pielęgnacji twarzy i ciała zyskają w najbliższym czasie zmienione opakowania, podobne do charakterystycznego niebieskiego pudełka kremu tej marki. Koncern Beiersdorf, producent kosmetyków Nivea, chce w ten sposób zwiększyć ich rozpoznawalność i spójność. więcej

 
Rafał Karczewski odchodzi z Polsat Media

Rafał Karczewski, dyrektor ds. mediów nietelewizyjnych w Polsat Media, z końcem stycznia br. odchodzi z biura reklamy Polsatu. Na razie nie zdecydowano, kto go zastąpi na tym stanowisku. więcej

 
Agata Bańkowska, Jacek Karaś i Karolina Pietrzyk w Change Integrated

Team kreatywny Agata Bańkowska (art director) i Jacek Karaś (copywriter) dołączył do działu kreacji, a Karolina Pietrzyk jako art director do działu designu agencji reklamowej Change Integrated. więcej

 
,,Un amore grande" w kampanii Bruschette Maretti (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek talarki chlebowe Bruschette Maretti produkowane przez Ital Food. Planowaniem i zakupem mediów do akcji zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Mistrz buddyjski reklamuje mBank (wideo)

Rusza kampania reklamowa mBanku, której głównym bohaterem jest buddyjski mistrz. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Flota Filmowa i Mindshare Polska. więcej

 
Krzysztof Foder dyrektorem sprzedaży i marketingu w Bouygues Immobilier Polska

Krzysztof Foder objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Bouygues Immobilier Polska. Zastąpił Katarzynę Rauber, która odeszła z firmy. więcej

 
Multikino Media: gratis transfer do formatu DCP

Broker reklamowy Multikino Media  zaoferował swoim wszystkim klientom w cenie kampanii on screen w kinie transfer materiałów reklamowych do formatu paczki DCP. więcej

 
Prasa  
 
,,Po prostu Uważam Rze". Lisicki i Gursztyn autorami książki o tygodniku ,,Uważam Rze"

„Po prostu Uważam Rze” - tak nazywać się będzie książka będąca zapisem rozmowy Piotra Gursztyna z Pawłem Lisickim o tygodniku „Uważam Rze”. - To historia tego tytułu i idei, która za nim stała - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki. więcej

 
Sprzedaż ,,Do Rzeczy": rozeszło się 60-80 tys. egz.

W pierwszym dniu sprzedaży „Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro) sprzedał się w liczbie od 60 do 80 tys. egz. - wynika ze wstępnych prognoz wydawcy, które podała Platforma Mediowa Point Group. więcej

 
Lutowy ,,Playboy" z Martą Domachowską

We wtorek 29 stycznia br. do kiosków trafi lutowe wydanie miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się tenisistka Marta Domachowska. więcej

 
Fala zwolnień w Time

Time Inc., największy wydawca magazynów na świecie, już w tym tygodniu może zacząć masowo zwalniać pracowników. więcej

 
Internet  
 
Google+ jednak nie jest ,,wymarłe" i goni Facebooka

Według raportu GlobalWebIndex Google+ jest już drugim pod względem liczby aktywnych użytkowników serwisem społecznościowym na świecie. więcej

 
mBank z nowym serwisem internetowym

Zaprezentowano serwis internetowy nowego mBanku, który przejmie klientów dotychczasowego mBanku, BRE Banku i Multibanku. Grupa BRE przygotowała witrynę wspólnie z agencją Artegence. więcej

 
Polacy na Twitterze komentują emocjonalnie, w większości pozytywnie

Polscy użytkownicy Twittera najgorzej reagują na porażki polskich sportowców i środy. Pozytywnymi emocjami o najwyższym natężeniu dzielą się wczesnym rankiem - wynika z analizy firmy Gemius. więcej

 
Play rozważa nielimitowany dostęp do internetu

Niewykluczone, że jeszcze w tym roku sieć komórkowa Play zaoferuje swoim abonentom taryfę z nielimitowanym dostępem do internetu mobilnego. więcej

 
Yahoo! powyżej oczekiwań

Internetowy gigant Yahoo! pozytywnie zaskoczył inwestorów. Zyski firmy w minionym kwartale były większe niż się spodziewano. więcej

 
E-handel podbija Polskę, już 12 tys. sklepów internetowych

Rynek e-handlu rośnie w siłę. W tej chwili w Polsce działa już około 12 tys. sklepów internetowych i codziennie przybywa nowych. Rynek już jest wart ok. 23 mld zł, a prognozy na ten rok są optymistyczne. Tym bardziej, że w trudnych czasach internet staje się sposobem na przetrwanie dla tradycyjnych sklepów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Niewielu Polaków zabezpiecza się finansowo pod wpływem reformy emerytalnej

Co czwarty Polak mimo wchodzących w życie zmian systemu emerytalnego nie planuje oszczędzać dodatkowych pieniędzy. Tyle samo respondentów nadal ogranicza się do opłacania jedynie obowiązkowych składek ZUS i OFE - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Jakość najważniejszą wartością dla polskich firm

Jakość jest najczęściej wskazywaną wartością przez polskie firmy jako kluczowa w ich strategii - wynika z raportu Ecco Network. więcej

 
Public Relations  
 
Hill+Knowlton Strategies stawia na Afrykę
 
Technologie  
 
Nokia Muzyka+ - płatny dodatek do muzycznej usługi Nokii
 
Play rozważa nielimitowany dostęp do internetu
 
Apple udostępniło iOS 6.1
 
Kindle Fire rządzi wśród tabletów z Androidem
 
Gospodarka  
 
Kary finansowe za niezłożenie PIT-4R. Nawet 32 000 złotych
 
Najniższe od lat zyski z produktów strukturyzowanych
 
"Mamy być konkurencyjną marką, która się nazywa Polska"
 
Tańsze tankowanie na stacjach benzynowych
 
Niebawem dokumentacja pacjentów wyłącznie w formie elektronicznej
 
E-handel podbija Polskę, już 12 tys. sklepów internetowych
 
Gwałtowne fale upałów, podniesienie poziomu mórz - katastrofalne skutki globalnego ocieplenia
 
Problem zwolnień grupowych, są pieniądze na pomoc
 
Janusz Piechociński chce powołać komisję ws. tzw. trójpaku energetycznego
 
Kultura/Rozrywka  
 
J.J. Abrams wyreżyseruje nowe ,,Gwiezdne wojny"
 
Jennifer Lopez: nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
 
MTV Europe Music Awards 2013 w Amsterdamie
 
Ben Affleck odradza dzieciom showbiznes
 
Amanda Seyfried: "Lovelace" to wyczerpujące przeżycie
 
"Yellow Raincoat" - Justin Bieber śpiewa o Selenie Gomez (wideo)
 
Nick Gomez w serialu "Dexter"
 
Evan Rachel Wood: Jestem przeszczęśliwa!
 
Clémence Poésy i Stephen Dillane w serialu kryminalnym "Most nad Sundem"
 
Blog  
 
GUS, Tuleyada i skrzynka na listy. - Ewaryst Fedorowicz
 
Bezstronność w rozumieniu "Gazety Wyborczej" - Andrzej Bober
 
Trudno pożyczone wystawić na aukcję WOŚP - Monika Klama
 
Buduj społeczność dzięki Google+ - Grzegorz Byszewski
 
,,Hobbit" według Petera Jacksona? Dziękuję - nie biorę! (wpis wściekły o pojęciu pumperdentlich) - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze

- Rynek polskich mediów, w tym szczególnie stacji telewizyjnych, jest w tym momencie bardzo jednorodny i homogeniczny. Jest absolutna potrzeba budowy jakiejś alternatywy - mówi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, redaktor naczelny Telewizji Republika. więcej

 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku. więcej

 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Senior Researcher
 
przedstawiciel handlowy ds reklamy
 
Prezenter / Dziennikarz
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
Specjalista ds. Kolportażu
 
praktykant / stażysta w redakcji portalu internetowego
 
Dziennikarz telewizyjny - Reporter
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
Redaktor Naczelny
 
CSR Executive
 
Specjalista ds. Marketingu i PR
 
Redaktor Działu Muzyka
 
Specjalista ds. marketingu internetowego
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl