|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 1 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Justyna Steczkowska z nowym programem w Polsat Cafe
Wiosną na antenie kanału Polsat Cafe ma pojawić się nowy program, w którym Justyna Steczkowska fotografować będzie rodziny wielodzietne. Roboczy tytuł to „Foto-rodzinka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,My Polacy tak mamy!" w reklamach Biedronki (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), której wizerunkowa część przebiega pod hasłem „My Polacy tak mamy!”, a reklamy produktowe, pokazują, jak różne zalety i produkty „spotykają niskie ceny“. Akcję przygotowały Duda Polska i MEC.
więcej |
|
Top 150 miesięczników: ,,Prześlij Przepis" z największą sprzedażą
W październiku 2012 roku w rankingu sprzedaży ogółem miesięczników liderem był magazyn „Prześlij Przepis”, a tuż za nim znalazły się „Przepisy Czytelników”. W czołówce zestawienia dominują miesięczniki poradnikowe dla pań.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wieczorynka" traci widzów. Tylko co dziesiąty to dziecko
Od początku września ub.r. „Wieczorynka” w TVP1 przyciąga przed telewizory codziennie 1,35 mln osób, czyli o 160 tys. mniej niż rok wcześniej. Jednak dzieci stanowią tylko około 12. proc. widzów wieczornych bajek w Jedynce.
więcej
|
|
Justyna Steczkowska z nowym programem w Polsat Cafe
Wiosną na antenie kanału Polsat Cafe ma pojawić się nowy program, w którym Justyna Steczkowska fotografować będzie rodziny wielodzietne. Roboczy tytuł to „Foto-rodzinka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Paulina Drażba odchodzi z ,,Pytania na śniadanie"
Paulina Drażba, prezenterka i reporterka „Pytania na śniadania” w TVP2, odchodzi z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Multimedia Polska: promocyjne ceny na internet bez lojalki
Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadziła do oferty umowy na czas nieokreślony z promocyjnymi cenami za korzystanie z usługi internetowej.
więcej
|
|
,,Anatomię upadku" obejrzało w TV Puls ponad milion widzów
1,1 mln widzów obejrzało w środę na antenie TV Puls film Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej „Anatomia upadku”. Stacji nie udało się w trakcie jego emisji pokonać żadnej z czterech głównych stacji, ale zanotowała wynik znacznie wyższy od średniej.
więcej
|
|
Definitywny koniec serialu "Jak poznałem waszą matkę"
Telewizja CBS potwierdziła, że dziewiąty sezon zamknie produkcję serialu "Jak poznałem waszą matkę".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Product placement: przyszłość komunikacji czy bezwartościowe działanie?
„Często mało przemyślany i nadużywany”, „Jego potencjał rynkowy jest bardzo duży”, „Opłacalny dla telewizji, nieopłacalny dla producentów” - tak o lokowaniu produktu (product placement) mówią pytani przez nas eksperci rynku.
więcej
|
|
,,My Polacy tak mamy!" w reklamach Biedronki (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), której wizerunkowa część przebiega pod hasłem „My Polacy tak mamy!”, a reklamy produktowe, pokazują, jak różne zalety i produkty „spotykają niskie ceny“. Akcję przygotowały Duda Polska i MEC.
więcej
|
|
Drobne pomysły, które zmieniają świat
Gdy cały marketingowy świat wciąż wspomina kampanię Red Bull Stratos, chciałbym nieco zdystansować się od tego wielkiego spektaklu i sukcesu mierzonego darmowymi GRPsami - pisze Zbigniew Wysocki z agencji Proximity.
więcej
|
|
Gdańsk rozpoczyna walkę z reklamami. Ma ich być mniej
Gdański magistrat chce uporządkować przestrzeń publiczną oraz kwestie umieszczania reklam na terenach należących do miasta. Nowe zasady ich lokalizacji i wielkości na terenach i budynkach komunalnych ustalił prezydent miasta Paweł Adamowicz.
więcej
|
|
Megafony reklamują nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plus Mix (wideo)
Rusza kampania reklamująca nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci za 5 zł dziennie w Plus Mix. Akcję na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303, Opus B, Point of View, Badi Badi i Media Direction
więcej
|
|
Joanna Mazur: z Wydawnictwa Zwierciadło do Pilomaxu
Joanna Mazur objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w firmie Pilomax. Poprzednio pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło, a wcześniej m.in. w Marquard Media Polska, Inforze, AWR Wprost i Ringier Polska.
więcej
|
|
Beata Madeja dyrektorem reklamy w Sophisti Group
Beata Madeja - była szefowa reklamy w Grupie Burda - została dyrektorem reklamy Sophisti Group, właściciela lifestylowego portalu Sophisti.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Wiolettę Wabnic.
więcej
|
|
Zmysłowy launch - Demi Moore w kampanii ,,More by Demi" (case study)
Jesienią ub.r. zrealizowano kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek perfumy „More by Demi” sygnowane przez Demii Moore. Poniżej opis akcji, którą Oriflame Poland przygotowało wspólnie z domem mediowym Arena Media.
więcej
|
|
MTV Mobile wybrało agencję Get More Social
Od 1 lutego br. operator MTV Mobile rozpoczyna współpracę z agencją Get More Social, która została wyłoniona w dwuetapowym przetargu.
więcej
|
|
Momentum Worldwide w social media dla czterech marek L'Oréal
Agencja Momentum Worldwide będzie odpowiadać w bieżącym roku za działania w social media marek L’Oréal Paris, Men Expert, Garnier i Maybelline. W przetargu pokonała K2, OS3 Multimedia, Socializera i Pride&Glory Interactive.
więcej
|
|
Nowe przepisy oznakowania urządzeń elektrycznych, także w reklamie
Obowiązek informowania o efektywności energetycznej wszystkich sprzedawanych w Polsce sprzętów elektrycznych i to nie tylko na etykietach ale także w materiałach promocyjnych - to niektóre zmiany wprowadzane przez wchodzące od lutego w życie przepisy.
więcej
|
|
Sylwia Rękawek-Michoń: z Leo Burnett do Lowe GGK
Sylwia Rękawek-Michoń objęła funkcję senior art directora w agencji Lowe GGK. Poprzednio pracowała w Leo Burnett Warsaw, a wcześniej m.in. w Change Integrated, Euro RSCG Warsaw i Kolle Rebbe Hamburg.
więcej
|
|
Magdalena Michałek w TBWA \ TEQUILA
Do działu digital agencji TBWA \ TEQUILA dołączyła Magdalena Michałek, która jako social media specialist, odpowiada za prowadzenie wybranych kampanii w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Agnieszka Kaczor-Kajdana w Brand Support
Do działu kreacji agencji Brand Support dołączyła Agnieszka Kaczor-Kajdana. Zajmie stanowisko senior art directora.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Top 150 miesięczników: ,,Prześlij Przepis" z największą sprzedażą
W październiku 2012 roku w rankingu sprzedaży ogółem miesięczników liderem był magazyn „Prześlij Przepis”, a tuż za nim znalazły się „Przepisy Czytelników”. W czołówce zestawienia dominują miesięczniki poradnikowe dla pań.
więcej
|
|
,,Tygodnik Do Rzeczy" podnosi nakład. Więcej dla małych punktów z prasą
Drugi numer „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro) ukaże się w poniedziałek 4 lutego br. w nakładzie 220 tys. egz., czyli o 20 tys. egz. wyższym niż pierwsze wydanie. Wydawca zmieni też wysokość dystrybucji tygodnika dla niektórych punktów sprzedaży.
więcej
|
|
,,Scooby - Doo!" najpopularniejszym miesięczników wśród dzieci
W październiku 2012 roku w segmencie pism dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, z kolei najwięcej straciły „Czarodziejki Witch”.
więcej
|
|
,,Fakt" ma przeprosić Michała Tuska za OLT Express
Wydawca „Faktu” ma przeprosić Michała Tuska za podaną w gazecie latem ub.r. informację, że z powodu współpracy z liniami OLT Express grozi mu do 10 lat więzienia. Wyrok jest jednak nieprawomocny, a obrona zapowiedziała apelację.
więcej
|
|
Natasza Urbańska topless na okładce ,,Vivy!" za 99 groszy (foto)
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) z Nataszą Urbańską topless na okładce ukazało się promocyjnej cenie 99 groszy w czwartek 31 stycznia br. Wspiera je kampania reklamowa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|