Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 3 Lutego 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze

- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”. więcej

 
Koniec magazynów ,,Maxim" i ,,Stuff"?

Kolejne numery magazynów „Maxim” i Stuff” najprawdopodobniej nie ukażą się już na rynku. Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Ginza Media Group zdecydowało o zamknięciu obu tytułów i zwolnieniu pracowników. więcej

 
Kwestia Smaku i Koltet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami

Czołowe blogi kulinarne, takie jak KwestiaSmaku.com, Koltet.tv i MojeWypieki.com, są zdecydowanie popularniejsze niż modowe (m.in. Makelifeeasier.pl), lifestyle’owe (np. blogi Kominka) oraz technologiczne - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Macmillan Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Project Coordinator

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Senior Researcher

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Doradca Klienta - Handlowiec

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

Add value poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Martis CONSULTING poszukuje osoby na stanowisko
CSR Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP

W grudniu 2012 roku YouTube i Facebook zanotowały spore wzrosty odwiedzalności wśród polskich internautów. Natomiast mniej użytkowników niż rok i miesiąc wcześniej miały Google oraz: Onet, WP, Gazeta.pl i Interia. więcej

 
TVP1 liderem, ale traci najwięcej. Zyskują małe stacje (top 20 styczeń 2013)

W styczniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciła TVP1, której jednak udało się obronić pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. więcej

 
W 2012 r. markety 20 proc. więcej na reklamę. Lidl przed Biedronką, Tesco i Real w dół

W ub.r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki, Carrefoura, Realu, Auchan i Tesco. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojewódzki bez Facebooka: dziwna, nieprzemyślana decyzja

Specjaliści od mediów społecznościowych oceniają, że Kuba Wojewódzki zbyt pochopnie skasował swój fanpage z Facebooka, chociaż miał do tego pełne prawo. Przyznają, że walka z internetowymi hejterami jest trudna. więcej

Film National Geographic Channel o Smoleńsku: nuda, kicz i skandal (wideo)

Film dokumentalny „Katastrofa w przestworzach: Śmierć Prezydenta”, wyemitowany w niedzielę w National Geographic Channel, spotkał się w większości z miażdżącą krytyką ze strony przedstawicieli mediów. Oceniają m.in. Bronisław Wildstein i Paweł Wroński. więcej

Szymon Majewski będzie reklamował PKO BP przez kolejny rok
TVN przyspiesza start wiosennej ramówki
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze

- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”. więcej

 
TVP1 liderem, ale traci najwięcej. Zyskują małe stacje (top 20 styczeń 2013)

W styczniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciła TVP1, której jednak udało się obronić pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. więcej

 
,,Teleexpress" liderem, ,,Wiadomości" wyprzedziły w styczniu ,,Fakty"

W styczniu 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”, a na drugie miejsce awansowały „Wiadomości”, które wyprzedziły „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
Nowe pakiety z dwa razy szybszym internetem w UPC

Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła do oferty sześć promocyjnych pakietów składających się z zestawu dwóch lub trzech usług. Prędkości internetowe dostępne w pakietach są dwa razy wyższe niż w wcześniej w tej samej cenie. więcej

 
TVS: Małgorzata Piechoczek zastąpiła Marcina Barona

Małgorzata Piechoczek, pełnomocnik zarządu TVS, przejęła obowiązki dyrektora generalnego stacji Marcina Barona, który odszedł z firmy. więcej

 
Puls2 z nową oprawą graficzną

Kanał Puls2 od lutego br. ma nową oprawę graficzną. Jej motywem przewodnim są  pulsujące i wirujące kręgi. więcej

 
Powstanie format telewizyjny inspirowany viralem z czerwonym przyciskiem (wideo)

Na bazie popularnej reklamy viralowej kanału TNT opracowano format programu telewizyjnego, w którym pojawi się tajemniczy czerwony przycisk. Przygotowały go Turner Broadcasting Systems i Eyeworks International. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka i Eska Rock zyskały w Białymstoku, liderem RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku. więcej

 
Urszula Prussak poprowadzi audycję "Piosenka jest Kobietą" w RDC

W poniedziałek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje nowa audycja “Piosenka jest Kobietą”, którą poprowadzi Urszula Prussak. Wraz z jej pojawieniem z ramówki zniknie dotychczas nadawany program “Napoleonka” autorstwa Elisabeth Dudy. więcej

 
Reklama  
 
W 2012 r. markety 20 proc. więcej na reklamę. Lidl przed Biedronką, Tesco i Real w dół

W ub.r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki, Carrefoura, Realu, Auchan i Tesco. więcej

 
Jakub Cichecki za Adama Manikowskiego na czele marketingu Biedronki

Jakub Cichecki objął stanowisko dyrektora działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka. Zastąpił Adama Manikowskiego, który przeszedł do Tesco. więcej

 
Katarzyna Pakosińska promuje telewizję UPC z szybszym internetem (wideo)

W niedzielę ruszyła nowa kampania UPC Polska, która promuje nowe pakiety usług z dwa razy szybszym internetem. Działania obejmują telewizję i internet, a w spocie tradycyjnie pojawia się Katarzyna Pakosińska. więcej

 
Bank BPH reklamuje loterię (wideo)

Bank BPH rozpoczął loterię promocyjną skierowaną do swoich nowych klientów. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Team One i dom mediowy Starlink. więcej

 
Mądrości ludowe reklamują zupy Ammko (wideo)

Z początkiem lutego rozpoczęła się kampania reklamowa zup błyskawicznych Ammko. Produkujący je Tan-Viet International przygotował akcję wspólnie z agencją reklamową GPD. więcej

 
Natalie Portman reklamuje perfumy Miss Dior Cherie (wideo)

Z udziałem Natalie Portman, ambasadorki marki Dior, trwa globalna kampania reklamowa perfum Miss Dior Cherie. Reklamy pokazują aktorkę w zmysłowej scenerii kwiecistego ogrodu. więcej

 
Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto

Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Vivus Finance wybiera MediaVest i zapowiada dużą kampanię

Dom mediowy MediaVest będzie obsługiwał firmę Vivus Finance w zakresie planowania i zakupu mediów. W przetargu pokonał Carat Polska, Initiative Media Warszawa, Mindshare Polska, MPG, OMD i U2 Media. więcej

 
RWE Polska i RWE Stoen Operator wybrały agencje marketingowe i PR

Firmy energetyczne RWE Polska i RWE Stoen Operator w br. będą obsługiwane marketingowo przez agencje TBWA, Draft FCB + Ad Fabrika i Walk Group, w internecie przez Galileo Interactive, Sales & More i Performance Media, a  w zakresie PR przez Grayling Poland. więcej

 
,,Sex Wars" - blogerzy walczą o Renault Clio (wideo)

4 lutego br. rusza projekt „Sex Wars”, w którym dwóch blogerów - kobieta i mężczyzna  walczyć będzie o samochód Renault Clio. Akcję we współpracy z Renault przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, którego media zostaną wykorzystane w kampanii. więcej

 
Powstanie format telewizyjny inspirowany viralem z czerwonym przyciskiem (wideo)

Na bazie popularnej reklamy viralowej kanału TNT opracowano format programu telewizyjnego, w którym pojawi się tajemniczy czerwony przycisk. Przygotowały go Turner Broadcasting Systems i Eyeworks International. więcej

 
Prasa  
 
Koniec magazynów ,,Maxim" i ,,Stuff"?

Kolejne numery magazynów „Maxim” i Stuff” najprawdopodobniej nie ukażą się już na rynku. Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Ginza Media Group zdecydowało o zamknięciu obu tytułów i zwolnieniu pracowników. więcej

 
Wkrótce miesięcznik ,,Historia do Rzeczy". Piotr Zychowicz naczelnym

Niedługo na rynku pojawi się miesięcznik historyczny „Historia Do Rzeczy” będący uzupełnieniem ukazującego się od końca stycznia br. „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). Przygotowuje go dawna redakcja „Uważam Rze Historia”. więcej

 
Magazyny people: ,,Party" liderem", Grazia" na podium, ,,Flesz" traci najwięcej

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”, a na podium znalazła się debiutująca na rynku „Grazia”. Największy spadek zanotował „Flesz”, a zyskała tylko „Viva!”. więcej

 
,,Pani Domu" z nowym formatem, rubrykami i wyższą cenę

Po odświeżeniu „Przyjaciółki” wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało się na wprowadzenie zmian także w dwutygodniku „Pani Domu”. Od najnowszego wydania, które ukazuje się 4 lutego br., magazyn ten zyskał nowe rubryki i format. Wzrosła też jego cena. więcej

 
,,Wojciech Cejrowski. Boso przez świat" w kolekcji Edipresse (wideo)

„Moja przygoda z Boso...” to kolekcja książek autorstwa Sławomira Makaruka, ze wstępniakami Wojciecha Cejrowskiego, wydana przez Edipresse Polska. Seria wzbogacona będzie o odcinki serii "Wojciech Cejrowski. Boso przez świat" na płytach DVD. więcej

 
Bauer i Kolporter: warunki dystrybucji w 2014 uzgodnimy do końca lutego br.

- Wydawnictwo Bauer i firma Kolporter przyjęły wspólne stanowisko, że najpóźniej do końca lutego br. mają uzgodnić warunki współpracy obowiązujące po 31 grudnia 2013 roku - poinformował Bauer w komunikacie. więcej

 
,,Newsweek Polska" przegrał z Opus Dei. Będzie sprostowanie?

„Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) ma opublikować sprostowanie i odpowiedź Opus Dei dotyczące swoich tekstów o organizacji sprzed ponad roku. Wyrok nie jest jednak prawomocny, a obrońca pisma zapowiada apelację. więcej

 
Internet  
 
Kwestia Smaku i Koltet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami

Czołowe blogi kulinarne, takie jak KwestiaSmaku.com, Koltet.tv i MojeWypieki.com, są zdecydowanie popularniejsze niż modowe (m.in. Makelifeeasier.pl), lifestyle’owe (np. blogi Kominka) oraz technologiczne - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP

W grudniu 2012 roku YouTube i Facebook zanotowały spore wzrosty odwiedzalności wśród polskich internautów. Natomiast mniej użytkowników niż rok i miesiąc wcześniej miały Google oraz: Onet, WP, Gazeta.pl i Interia. więcej

 
Nowe pakiety z dwa razy szybszym internetem w UPC

Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła do oferty sześć promocyjnych pakietów składających się z zestawu dwóch lub trzech usług. Prędkości internetowe dostępne w pakietach są dwa razy wyższe niż w wcześniej w tej samej cenie. więcej

 
Wykradziono hasła 250 tys. użytkowników Twittera

Hakerzy przechwycili hasła i inne dane do 250 tys. kont na Twitterze. Serwis zablokował już te hasła i powiadomił o ataku ich właścicieli. więcej

 
Polskie trendy Google w styczniu: ,,Django" i ,,Bejbi blues" na szczycie

W ubiegłym miesiącu najszybciej wśród polskich internautów na popularności zyskiwały premiery kinowe: „Django” i „Bejbi blues”. więcej

 
Google inwestuje 60 mln euro we francuskich wydawców

Fundusz Innowacji Cyfrowych Wydawnictw to nowa, warta 60 milionów euro, inicjatywa Google na francuskim rynku. więcej

 
Karty podarunkowe na Facebooku

Facebook wprowadził dla użytkowników usługi Facebook Gifts możliwość podarowania znajomym kart upominkowych. więcej

 
Rynek przeglądarek: Chrome i Safari w górę, tracą IE i Firefox

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w styczniu nieznacznie powiększył przewagę nad Internet Explorerem. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, po raz kolejny odrabiając część strat do liderującego Firefoksa. więcej

 
Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych, w dół Opera Mini

Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w styczniu wzrost udziału w rynku. W górę pnie się także mobilna wersja Google Chrome. Do poziomu poniżej 10 proc. znów spadł udział trzeciej w rankingu Opery Mini. więcej

 
PowiedzmyTak.pl - ruszył serwis ślubny Agnieszki Popielewicz

Wystartował serwis PowiedzmyTak.pl - autorski projekt dziennikarki Polsatu Agnieszki Popielewicz poświęcony tematyce ślubno-weselnej. więcej

 
Google rozmawia z Komisją Europejską

Tuż przed ostatecznym terminem, Google przedłożyło Komisji Europejskiej propozycje zmian w działaniu swojej wyszukiwarki. więcej

 
Public Relations  
 
Marta Hopfer przeszła z TVN do Viacomu
 
RWE Polska i RWE Stoen Operator wybrały agencje marketingowe i PR
 
Technologie  
 
Orange Smart na kartę - nowa oferta prepaid w Orange
 
Sony PlayStation 4 już 20 lutego (wideo)
 
Apple może stracić prawa do marki iPhone
 
Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych, w dół Opera Mini
 
Apple po raz pierwszy w historii największym sprzedawcą komórek w USA
 
Nadchodzi cyfrowa szkoła. Trwają prace nad pierwszymi e-podręcznikami
 
Polkomtel przejął Spartan Capital Holdings
 
Gospodarka  
 
Od marca wyższe diety. Od części z nich - w związku z podróżą służbową - pracownik musi zapłacić podatek
 
Ponad 300 mln zł zysku netto właściciela marki Lotto
 
Na każdym produkcie na prąd muszą się znaleźć informacje o energooszczędności
 
Aż 65 proc. małych polskich firm spodziewa się w tym roku większych zysków
 
Chętnych na bezzwrotną pożyczkę jak na lekarstwo
 
Kolporter z PepsiCo do 2014 roku
 
Gdy musisz zwolnić Przyjaciela
 
Kultura/Rozrywka  
 
Johnny Depp gangsterem w "Black Mass"
 
Ceny biletów na Justina Biebera w Łodzi. Od 170 zł do 1000 zł
 
David Fincher dla Justina Timberlake'a
 
"My Shame Is True" - nowa płyta Alkaline Trio
 
"Trzy sny o tym samym" od Myslovitz (wideo)
 
Lady Pank z albumem "Symfonicznie" najlepszy w Polsce
 
Piękne dziewczyny w bikini i James Franco w "Spring Breakers"
 
Brad Pitt walczy z zombie w "World War Z"
 
Jim Carrey w komedii akcji "Loomis Fargo"
 
"Fences" - nowy reżyserski projekt Denzela Washingtona
 
Blog  
 
Seniorzy zdezinformowani - Łukasz Religa
 
O wyrażaniu opinii (w kontekście debaty o Katastrofie Smoleńskiej i związkach partnerskich) - Zbigniew Brzeziński
 
Krystyna Pawłowicz, "ludzie nauki" i zhańbione etosy - Otto Katz
 
Spektakularne męczeństwo Anny Grodzkiej - Tomasz Plonkowski
 
Premier i mysz - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze

- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”. więcej

 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze
 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kwestionariusz  
 
Paweł Suchocki: U pracowników cenię szacunek i uczciwość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający agencji Buzz Media. więcej

 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki
 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Senior Account Executive
 
Redaktor
 
Digital Project Coordinator
 
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A
 
Senior Researcher
 
przedstawiciel handlowy ds reklamy
 
Prezenter / Dziennikarz
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
Specjalista ds. Kolportażu
 
praktykant / stażysta w redakcji portalu internetowego
 
Dziennikarz telewizyjny - Reporter
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl