|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 3 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze
- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”.
więcej
|
|
Koniec magazynów ,,Maxim" i ,,Stuff"?
Kolejne numery magazynów „Maxim” i Stuff” najprawdopodobniej nie ukażą się już na rynku. Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Ginza Media Group zdecydowało o zamknięciu obu tytułów i zwolnieniu pracowników.
więcej
|
|
Kwestia Smaku i Koltet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami
Czołowe blogi kulinarne, takie jak KwestiaSmaku.com, Koltet.tv i MojeWypieki.com, są zdecydowanie popularniejsze niż modowe (m.in. Makelifeeasier.pl), lifestyle’owe (np. blogi Kominka) oraz technologiczne - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP
W grudniu 2012 roku YouTube i Facebook zanotowały spore wzrosty odwiedzalności wśród polskich internautów. Natomiast mniej użytkowników niż rok i miesiąc wcześniej miały Google oraz: Onet, WP, Gazeta.pl i Interia.
więcej |
|
TVP1 liderem, ale traci najwięcej. Zyskują małe stacje (top 20 styczeń 2013)
W styczniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciła TVP1, której jednak udało się obronić pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat.
więcej |
|
W 2012 r. markety 20 proc. więcej na reklamę. Lidl przed Biedronką, Tesco i Real w dół
W ub.r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki, Carrefoura, Realu, Auchan i Tesco.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze
- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”.
więcej
|
|
TVP1 liderem, ale traci najwięcej. Zyskują małe stacje (top 20 styczeń 2013)
W styczniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciła TVP1, której jednak udało się obronić pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat.
więcej
|
|
,,Teleexpress" liderem, ,,Wiadomości" wyprzedziły w styczniu ,,Fakty"
W styczniu 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”, a na drugie miejsce awansowały „Wiadomości”, które wyprzedziły „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Nowe pakiety z dwa razy szybszym internetem w UPC
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła do oferty sześć promocyjnych pakietów składających się z zestawu dwóch lub trzech usług. Prędkości internetowe dostępne w pakietach są dwa razy wyższe niż w wcześniej w tej samej cenie.
więcej
|
|
TVS: Małgorzata Piechoczek zastąpiła Marcina Barona
Małgorzata Piechoczek, pełnomocnik zarządu TVS, przejęła obowiązki dyrektora generalnego stacji Marcina Barona, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Puls2 z nową oprawą graficzną
Kanał Puls2 od lutego br. ma nową oprawę graficzną. Jej motywem przewodnim są pulsujące i wirujące kręgi.
więcej
|
|
Powstanie format telewizyjny inspirowany viralem z czerwonym przyciskiem (wideo)
Na bazie popularnej reklamy viralowej kanału TNT opracowano format programu telewizyjnego, w którym pojawi się tajemniczy czerwony przycisk. Przygotowały go Turner Broadcasting Systems i Eyeworks International.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W 2012 r. markety 20 proc. więcej na reklamę. Lidl przed Biedronką, Tesco i Real w dół
W ub.r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki, Carrefoura, Realu, Auchan i Tesco.
więcej
|
|
Jakub Cichecki za Adama Manikowskiego na czele marketingu Biedronki
Jakub Cichecki objął stanowisko dyrektora działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka. Zastąpił Adama Manikowskiego, który przeszedł do Tesco.
więcej
|
|
Katarzyna Pakosińska promuje telewizję UPC z szybszym internetem (wideo)
W niedzielę ruszyła nowa kampania UPC Polska, która promuje nowe pakiety usług z dwa razy szybszym internetem. Działania obejmują telewizję i internet, a w spocie tradycyjnie pojawia się Katarzyna Pakosińska.
więcej
|
|
Bank BPH reklamuje loterię (wideo)
Bank BPH rozpoczął loterię promocyjną skierowaną do swoich nowych klientów. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Team One i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
Mądrości ludowe reklamują zupy Ammko (wideo)
Z początkiem lutego rozpoczęła się kampania reklamowa zup błyskawicznych Ammko. Produkujący je Tan-Viet International przygotował akcję wspólnie z agencją reklamową GPD.
więcej
|
|
Natalie Portman reklamuje perfumy Miss Dior Cherie (wideo)
Z udziałem Natalie Portman, ambasadorki marki Dior, trwa globalna kampania reklamowa perfum Miss Dior Cherie. Reklamy pokazują aktorkę w zmysłowej scenerii kwiecistego ogrodu.
więcej
|
|
Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto
Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Vivus Finance wybiera MediaVest i zapowiada dużą kampanię
Dom mediowy MediaVest będzie obsługiwał firmę Vivus Finance w zakresie planowania i zakupu mediów. W przetargu pokonał Carat Polska, Initiative Media Warszawa, Mindshare Polska, MPG, OMD i U2 Media.
więcej
|
|
RWE Polska i RWE Stoen Operator wybrały agencje marketingowe i PR
Firmy energetyczne RWE Polska i RWE Stoen Operator w br. będą obsługiwane marketingowo przez agencje TBWA, Draft FCB + Ad Fabrika i Walk Group, w internecie przez Galileo Interactive, Sales & More i Performance Media, a w zakresie PR przez Grayling Poland.
więcej
|
|
,,Sex Wars" - blogerzy walczą o Renault Clio (wideo)
4 lutego br. rusza projekt „Sex Wars”, w którym dwóch blogerów - kobieta i mężczyzna walczyć będzie o samochód Renault Clio. Akcję we współpracy z Renault przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, którego media zostaną wykorzystane w kampanii.
więcej
|
|
Powstanie format telewizyjny inspirowany viralem z czerwonym przyciskiem (wideo)
Na bazie popularnej reklamy viralowej kanału TNT opracowano format programu telewizyjnego, w którym pojawi się tajemniczy czerwony przycisk. Przygotowały go Turner Broadcasting Systems i Eyeworks International.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Koniec magazynów ,,Maxim" i ,,Stuff"?
Kolejne numery magazynów „Maxim” i Stuff” najprawdopodobniej nie ukażą się już na rynku. Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Ginza Media Group zdecydowało o zamknięciu obu tytułów i zwolnieniu pracowników.
więcej
|
|
Wkrótce miesięcznik ,,Historia do Rzeczy". Piotr Zychowicz naczelnym
Niedługo na rynku pojawi się miesięcznik historyczny „Historia Do Rzeczy” będący uzupełnieniem ukazującego się od końca stycznia br. „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). Przygotowuje go dawna redakcja „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
Magazyny people: ,,Party" liderem", Grazia" na podium, ,,Flesz" traci najwięcej
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”, a na podium znalazła się debiutująca na rynku „Grazia”. Największy spadek zanotował „Flesz”, a zyskała tylko „Viva!”.
więcej
|
|
,,Pani Domu" z nowym formatem, rubrykami i wyższą cenę
Po odświeżeniu „Przyjaciółki” wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało się na wprowadzenie zmian także w dwutygodniku „Pani Domu”. Od najnowszego wydania, które ukazuje się 4 lutego br., magazyn ten zyskał nowe rubryki i format. Wzrosła też jego cena.
więcej
|
|
,,Wojciech Cejrowski. Boso przez świat" w kolekcji Edipresse (wideo)
„Moja przygoda z Boso...” to kolekcja książek autorstwa Sławomira Makaruka, ze wstępniakami Wojciecha Cejrowskiego, wydana przez Edipresse Polska. Seria wzbogacona będzie o odcinki serii "Wojciech Cejrowski. Boso przez świat" na płytach DVD.
więcej
|
|
Bauer i Kolporter: warunki dystrybucji w 2014 uzgodnimy do końca lutego br.
- Wydawnictwo Bauer i firma Kolporter przyjęły wspólne stanowisko, że najpóźniej do końca lutego br. mają uzgodnić warunki współpracy obowiązujące po 31 grudnia 2013 roku - poinformował Bauer w komunikacie.
więcej
|
|
,,Newsweek Polska" przegrał z Opus Dei. Będzie sprostowanie?
„Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) ma opublikować sprostowanie i odpowiedź Opus Dei dotyczące swoich tekstów o organizacji sprzed ponad roku. Wyrok nie jest jednak prawomocny, a obrońca pisma zapowiada apelację.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kwestia Smaku i Koltet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami
Czołowe blogi kulinarne, takie jak KwestiaSmaku.com, Koltet.tv i MojeWypieki.com, są zdecydowanie popularniejsze niż modowe (m.in. Makelifeeasier.pl), lifestyle’owe (np. blogi Kominka) oraz technologiczne - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP
W grudniu 2012 roku YouTube i Facebook zanotowały spore wzrosty odwiedzalności wśród polskich internautów. Natomiast mniej użytkowników niż rok i miesiąc wcześniej miały Google oraz: Onet, WP, Gazeta.pl i Interia.
więcej
|
|
Nowe pakiety z dwa razy szybszym internetem w UPC
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła do oferty sześć promocyjnych pakietów składających się z zestawu dwóch lub trzech usług. Prędkości internetowe dostępne w pakietach są dwa razy wyższe niż w wcześniej w tej samej cenie.
więcej
|
|
Wykradziono hasła 250 tys. użytkowników Twittera
Hakerzy przechwycili hasła i inne dane do 250 tys. kont na Twitterze. Serwis zablokował już te hasła i powiadomił o ataku ich właścicieli.
więcej
|
|
Polskie trendy Google w styczniu: ,,Django" i ,,Bejbi blues" na szczycie
W ubiegłym miesiącu najszybciej wśród polskich internautów na popularności zyskiwały premiery kinowe: „Django” i „Bejbi blues”.
więcej
|
|
Google inwestuje 60 mln euro we francuskich wydawców
Fundusz Innowacji Cyfrowych Wydawnictw to nowa, warta 60 milionów euro, inicjatywa Google na francuskim rynku.
więcej
|
|
Karty podarunkowe na Facebooku
Facebook wprowadził dla użytkowników usługi Facebook Gifts możliwość podarowania znajomym kart upominkowych.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek: Chrome i Safari w górę, tracą IE i Firefox
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w styczniu nieznacznie powiększył przewagę nad Internet Explorerem. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, po raz kolejny odrabiając część strat do liderującego Firefoksa.
więcej
|
|
Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych, w dół Opera Mini
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w styczniu wzrost udziału w rynku. W górę pnie się także mobilna wersja Google Chrome. Do poziomu poniżej 10 proc. znów spadł udział trzeciej w rankingu Opery Mini.
więcej
|
|
PowiedzmyTak.pl - ruszył serwis ślubny Agnieszki Popielewicz
Wystartował serwis PowiedzmyTak.pl - autorski projekt dziennikarki Polsatu Agnieszki Popielewicz poświęcony tematyce ślubno-weselnej.
więcej
|
|
Google rozmawia z Komisją Europejską
Tuż przed ostatecznym terminem, Google przedłożyło Komisji Europejskiej propozycje zmian w działaniu swojej wyszukiwarki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|